Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2509. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53.709
Cevap
458
Favori
3.637.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25072508250925102511
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • asdfg112 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam!

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    Genelde arac sahibi bütün sıkıntılarını çeker, bi şekilde problem çözülür yani servis degiştirir , daha sonrasında arabadan ve markadan sogur ve uzak durur dolayısıyla satısını gercekleştirir. Bir daha arıza yapma garantisi olmadıgından

    Bunun hikayesi budur.



    Ve bazı arabalar atıyorım lpgli ,bir arıza vardır sorun çözüleme kadar saglam parcalar degiştirilir, halen arıza giderilmez arqc sahibinin canını sıkar aracını satar



    Normal bir arabadada durum aynıdır bir sorun çözülemiyorsa

    O araba elden çıkartılır... baktı 2. Elde alan yok

    Gider bir bayiye galeriye aracı okutur

    Bu işlerin raconu budur





    Kronik sorun araca zarar vermeyen insanın canını sıkan sorunlardır.

    Sonucta bir dsg den bahsediyoruz, devamlı şanzıman degişmez, devamlı şanzıman hata vermez. Dolayısıyla bu üretim kaynaklı sorundur.



    Sorunu yagın kaynama noktasıyla, uzun yolda sık mola vermekle, sıkışık trafikten olabildiğince uzak durmakla be en önemlisi aracı hiç bir şekilde n konuma atmamakla

    Dsg sorunu olabildiğince en aza geçildi.



    Elinize pimi cekilmiş bomba alıp ne zaman patlayacagını bilmeden tedirgin şekilde arac kullanmaktansa o aractan uzak durmak bana göre mantıklı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Sağolun ilginiz için bütçe nedeniyle 2013-2015 modellere bakabiliyoruz onda da özellikle yetkili servis bakımlı olmasına dikkat etmeye çalışıyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Bana mekatronik değiştiği zaman, serviste(Erel): kısa duraklamalar hariç ''N'' konumuna alın kavrama sürekli ''D'' konumunda olunca fazla ısınıyor dediler. Bende aylardır bu şekilde kullanıyorum.

    Herhangi bir sıkıntı, tekleme, sarsıntı vs yaşamadım.

    Belki de mekatronik, yağ vs parçalar değiştiğinden düzelmiştir bilemiyorum.(Tesadüf de olabilir.)


    (herkes farklı bilgi veriyor, çok acayip bu DSG'nin kullanım mevzusu)
  • high-fidelity kullanıcısına yanıt
    Kısa duraklamalarda yani 1.2. Viteslerde manuele alıp kendimizin arttırmasının dogru oldugunu duydum.



    N konumı unutun bana sorarsanız.



    Şanzıman yagı 30-40 dakika sıkılık trafikte 1-2 vitesle gittiğinde de ısınıyor, edc de basıma geldi bi hata verdi anladımki şanzıman gidecek, ertesi gün uzun yola cıkacam

    Bilgili oldugumdan 15 dakika aracı beklettim, hata yok oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıkısık trafikte manuel olarak 1-2 vites atilir..Surekli Dur kalk trafiginde..



    Frene tam basilir..Yarim basarsaniz yine kavrama devreye girer balatalarin asinmasina ve sanzimanin isinmasina neden olur..



    Eger dur kalk trafiginde ayaginizi frenden cekip sadece frenle dur kalk yaparsaniz yine isinir sanziman..



    Olmasi gereken onunuzdeki aracin hareket edip mesafesini artirdiginda gaza basip arkasinda durmak...



    Uzun sureli isiklarda vitesi Bosa almak..



    Bu islemler sonucu DSG'ye zarar verecek bir seyler olacagini sanmiyorum acikcasi ama en onemlisi frene tam basmak...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben “N” konumuna uzun surekli duraklamalarda ve kirmizi isiklarda aliyorum genelde.

    Trafikte de “S” konumuna alip start/stop’u kapatiyorum. Surekli kapanip acilmasin motor diye. Frene tam basmak lazim evet. Bazen frene az basiyorum, devir sifira inerken tekrar yukseliyor.

    DSG’ye sakincali olan da bu durum sanirim. Degil mi?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: high-fidelity

    Ben “N” konumuna uzun surekli duraklamalarda ve kirmizi isiklarda aliyorum genelde.

    Trafikte de “S” konumuna alip start/stop’u kapatiyorum. Surekli kapanip acilmasin motor diye. Frene tam basmak lazim evet. Bazen frene az basiyorum, devir sifira inerken tekrar yukseliyor.

    DSG’ye sakincali olan da bu durum sanirim. Degil mi?
    Benim uyguladığım DSG'yi uzun ömürlü kullanma rehberi;

    1-Sıkışık trafikte ve dur-kalk trafiğinde S'e al
    2-Uzun süreli duraklamalarda N'ye al
    3-Fren pedalına tam bas
    4-Ani gaza basma ve ani gazdan çekme olmasın, DSG'li aracı sakin kullan
    5-Mümkün olduğunca çok sıkışık trafiğe girme, alternatif yollar boşsa daha uzun yol olsa bile onu tercih et.
    6-Vitesi ileriden geriye aldıktan sonra veya geride iken ileriye aldıktan sonra hemen gaza basma,çok kısa bir bekleme süresi olsun, aracın ilk hareketi kendi yapmasını bekle sonra gaza bas..
    ...........




  • quote:

    Orijinalden alıntı: high-fidelity

    Ben “N” konumuna uzun surekli duraklamalarda ve kirmizi isiklarda aliyorum genelde.

    Trafikte de “S” konumuna alip start/stop’u kapatiyorum. Surekli kapanip acilmasin motor diye. Frene tam basmak lazim evet. Bazen frene az basiyorum, devir sifira inerken tekrar yukseliyor.

    DSG’ye sakincali olan da bu durum sanirim. Degil mi?
    Benim uyguladığım DSG'yi uzun ömürlü kullanma rehberi;

    1-Sıkışık trafikte ve dur-kalk trafiğinde S'e al
    2-Uzun süreli duraklamalarda N'ye al
    3-Fren pedalına tam bas
    4-Ani gaza basma ve ani gazdan çekme durumu olmasın, DSG'li aracı sakin kullan
    5-Mümkün olduğunca çok sıkışık trafiğe girme, alternatif yollar boşsa daha uzun yol olsa bile onu tercih et.
    6-Vites ileride iken geriye veya geride iken ileriye aldıktan sonra hemen gaza basma,çok kısa bir süre bekle ve aracın ilk hareketi kendi yapmasını bekle sonra gaza bas.
    .................




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkanistanbul

    Benim uyguladığım DSG'yi uzun ömürlü kullanma rehberi;

    1-Sıkışık trafikte ve dur-kalk trafiğinde S'e al
    2-Uzun süreli duraklamalarda N'ye al
    3-Fren pedalına tam bas
    4-Ani gaza basma ve ani gazdan çekme olmasın, DSG'li aracı sakin kullan
    5-Mümkün olduğunca çok sıkışık trafiğe girme, alternatif yollar boşsa daha uzun yol olsa bile onu tercih et.
    6-Vitesi ileriden geriye aldıktan sonra veya geride iken ileriye aldıktan sonra hemen gaza basma,çok kısa bir bekleme süresi olsun, aracın ilk hareketi kendi yapmasını bekle sonra gaza bas..
    ...........

    Alıntıları Göster
    iki defa gitmiş kusura bakmayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-5F1FA143F

    Bu mesaj silindi.
    Haksızsın kardeşim, sandığın gibi bir durum yok, internette yazanlar zaten sorun yaşayan insanlar, sorunu olmadığı için buralarda göremediğimiz mutlu mesut milyonlarca dsg kullanıcısı mevcut dünyada..
  • @okan10tr @high-fidelity @Backstreet @mmrtsc

    Arkadaşlar pek çok DSG kullanıcısının gözden kaçırdığı bir nokta var., Her 50-60bin km'de bir veya 4 yılda bir (önce hangisi dolar ise) şanzıman yağ filtresi ve şanzıman yağı değişmesi gerekir.! bu bakım kitapçığında ve periyodik bakım çizelgesinde de belirtilmiştir., bu dsg 'nin ömrü ve sağlığı açısından oldukça önem arz ediyor.,

    Aracın hiç bir sıvısı ömürlük değildir., buna soğutma suyu antifirizi, fren hidroliği, şanzıman yağı hatta mekatronik yağı dahil hepsinin belli bir sonra özelliğini kaybettiğinden değişmesi gerekir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi forzaGilles -- 29 Mayıs 2018; 22:4:47 >
  • forzaGilles kullanıcısına yanıt
    Söylediğiniz dogru ama çogu arkadaşımız servise gidiyor, servis yasına veya kmsine bakıp işlem yapıyor. Burdaki arkadasların hiçbir sucu yok.

    Tek suc servisin, bakın siz ne güzel yazıp anlattınız, servisde bunu yapacak.



    2. Elde golfe bakınırken rastladım golf6 adam tüm bakım kagıdını çekip koymuş, devamlı şanzıman yagının degiştiğini gördüm

    İşi bilen servis yapıyor, yaptıranda yaptırıyor gözü 3ü 5i görmeden.



    Servis bakımı 36,40,50 neyse nokta kontrolü yapıyor, silecekti, fardı, suydu.



    Sanayi veya özel servis nokta kontrolü yapmıyor, degişek parcaları degiştirip güle güle diyor.



    Ben şahsen neye, kime güvenecegime şaştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkanistanbul

    Haksızsın kardeşim, sandığın gibi bir durum yok, internette yazanlar zaten sorun yaşayan insanlar, sorunu olmadığı için buralarda göremediğimiz mutlu mesut milyonlarca dsg kullanıcısı mevcut dünyada..

    Alıntıları Göster
    Sizde şurda haksızdınız, çogu insan forum sayfalarını bilmiyor, kendine göre begendiği arabaları kıyaslayıp ona göre alıyor.



    Forum sayfalarını bilenler ise kullanıcılar tarafın olumsuz durumları okuyup ona göre yol belirliyor.



    Atıyorum golfün içi led degil, bir baskası için olumsuz olabilirken bir baskası için önemsiz olabilir.



    Şimdi ben focuslara bakıyorum içi hafif dar, 2 cm önemli degil diyorum , bir başkası için önemli olabilir.



    Dsg büyük bir sorundu vakti zamanında dilden dile dolaşıyordu. Benim aracımda sorun yok diyen birine yükleniyorlardı.



    Her arabanın olumlu olumsuz tarafı var , insanlar kendine göre yoğurup ona göre belirlemeli.



    Dsg veya diger cift kavramalılar. Hassas şanzımanlar bunu kabullenmek gerek.

    Bozulcak diye kayde yok ama önlemini alıp ona göre kullanmak en dogrusu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 1.5 Yıllık DSG Golf tecrübemden sonra Autohold ile ilgili sorular sormak isterim sizlere.

    1- Auto Hold kullanıyor musunuz? Yani günlük kullanımda Autohold'a hiç ihtiyaç duymayan var mı?

    2- Ne sıklıkta kullanıyorsunuz? Ben bazı çok dik yokuşlarda geri kaçırdığı için sürekli açık tutuyorum. Normal şartlarda Autohold'u sürekli açık kullanmanın araca herhangi bir zarar vermemesi lazım geliyor. Gerçekte de öyle mi?

    3- Daha ileri gideyim, bazen dik yokuşlarda gaza basma hatasından mıdır nedir yine de kaçırıyor aracım. Autohold olduğu için yokuş kalkış desteği yok mu araçlarımızda? Yani hiç geriye/ileriye kaçırmaması gerekmiyor mu?

    4- Özellikle startstop devreye girdiğinde, ayağı gazdan hiç çekmeden mi gaz vermek daha doğru yoksa bir kez gaza basarak aracı çalıştırıp sonra tekrar basmak mı daha güvenli?

    Cevabı çok basit sorular olabilir ama aracıma her bindiğimde bunları düşünüyorum




  • Raymond Donovan kullanıcısına yanıt
    Auto hold bende hep açık, yokuşta geri kaçması bir anlık atılma sonrası yerçekimini yenemediğiniz için oluyor gaza biraz daha yüklenin derim.
    Ben stop ettikten sonra tekrat start için gaza dokunur sonra hareket ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiFoSi_BJK -- 30 Mayıs 2018; 14:33:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Raymond Donovan kullanıcısına yanıt
    Ben autoholdu hiç kullanmıyorum, daima kapalı. Yokuslada geri kaçırma çok dert değil, en dik yokuşta 10 cm :)

    Yokuşta start stop devreye girdiğinde ben hareket öncesi start stopu kapatıyorum, bir saniye sonra gaza basıyorum. Düz yolda bir fark olacağını sanmıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Liste fiyatları nedir böyle ya bayağıdır girmiyordum foruma bi bakaym dedim konusu geçmiş şimdi baktımda golf olmus 180 milyar arabayı ucuza aldığımıza mı sevinsek elimizdeki araba değerlendimi diye sevinsek yoksa ülkenin haline mi üzülsek yazık daha alalı 2 yıl olmadı 64 milyara almıstım 1.4 tsı comfotline 2016 model artık sıfır araba almak tam bi hayal oldu gidip arabama sarılıp öpeym 🙏🙏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hala vw golf alan var mı
  • coner C kullanıcısına yanıt
    Aylık ortalama bin Golf satılmış sene başından beri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 25072508250925102511
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.