Şimdi Ara

VW GOLF 7 ANA KONU. Tüm Paylaşımlar buradan (2507. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
53.710
Cevap
458
Favori
3.637.604
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 25052506250725082509
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tatum kullanıcısına yanıt
    Önemli olan iki aynı aracı test etmeniz. İki farklı markanın direksiyon hissiyatı farklı olabilir.



    Direksiyon sertleşmesinin bir ayarı yoktur ama oryada sıkıntı varsa birçok parcadan şüphelenir.

    Nokta atışlık durum olmaz.



    Aldıgınızdan beri öyleyse öyledir, bence kafa kurcalamaya gerek yok. Bu işlerde takıntılıysanız iki aynı aracı denersiniz durum bariz şekilde anlaşılırsa servis mudehale eder, çok az fark varsa servisin ugraşacagını sanmıyorum, belirttiğim gibi nokta atışlık durum degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Genel anlamda söylüyorum, fabrika çıkışlı orjinalin büyük kücük ebatı olmaz.

    Replikanın olur zaten ticaret amaçlıdır.



    Nadirde olsa servislerde büyüklü küçüklü orjinal jant bulunur ama modeli farklıdır. Fabrikanın önerdiği dışında, yan gelir olarak ürettikleri jantlardır.



    Replika tercih edilcekse markası, agırlı önemli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatum

    Arkadaşlar, 2015 golf 7 var bende ..direksiyon aldığından beri sert geliyor ,servise sordum normal dedi.baska araçları sürüyorum tuy gibi...golf de neden sert özellikle düşük hızlarda. Hız yükselince sertleşmesini anlarım da ,düşük hizda neden sert yoksa bana mı öyle geliyor .

    Lastiklerin basıncını az yükselten biraz değişiyor ama o zman da her kavis i hissediyorum.32 kullanıyorum lastikler de .

    Bunu ayarı falan yok mu? Yada değiştirebiliyor mu ?
    çok değişik sebepleri olabilir tabii ama benim başıma gelmişti, lastiklerden çıkmıştı. lastiklerden direksiyonun sertleşmesi tuhaf gelmişti ama oluyor işte.
  • leon_312 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim Hocam açıklamanız için..
  • Beyler bayanlar, Golflere korkunç boyutta ZAM geldi !! İnanılır gibi değil.

    6-7 gün önce 132.000.000 tl olan 1.4 TSI Highline modeli, önce 135.000.000 liraya çıktı 2-3 gün önce.

    Az önce fiyata tekrar baktım 141.700.00 lira olmuş.


    Golf 1.4 TSI 125 PS Manuel Highline

    Bir haftada 10.000 lira zamlandı araba.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi truva1975 -- 25 Mayıs 2018; 22:54:58 >
  • Golf aldı başını gitti. Önceden dsg farkı 11-12bin derdik. Şimdi 25bin tl olmuş otomatik kullanmak. Gözüm kanıyor fiyat listesine bakarken. 1.6highline dsg 8000 zamlanmış. Artık180000’e golfümüz var.!!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • matador_mirkhan M kullanıcısına yanıt
    donanım bazında vergilendirildiği için , full golf etkilenmiş durumda.

    Zaten bi donanım zevkimiz vardı bunuda burnumuzdan getirtiler.

    Emisyon diyorduk şu bu diyorduk adamlar araç fiyatını baz alıp millete itelediler, baktılar yüksek performanslı düşük hacimlinin önüne geçemiyoruz böyle formül bulup kendi kendimizin belini kırdık.



    Bunu düşünen çok zekice düşünmüş eyvallah bunu taktir ediyorum.



    Hani diyorlarya türkiyeden başka ülkede yaşayamam .... aynen butür trajedikomik ülke yok hani.

    Amerika emisyon diye bagrıyor kirliliği önlemek için

    Türkiye para para diyor kasayı doldurmak için...



    Bu araç alımı illaki patlaklık verece, bıçak kemiğe dayandı orta kesim insanlar şuan için sınırları zorluyor ilerleyen zamanda bende merak ediyor halen satışlar yüksek olcak mı.



    Eger durum degişmeyecekse bizim halkınıza müstehak demekki kıyıda köşede sakladıkları birseyler varmış.



    Türkiye hiç bir konuda iyiye gitmiyor , Allah yar ve yardımcımız olsun.



    Arabayı almaz oturursun evde ama hayatta kalabilmek için geçinmek zor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Herkese merhaba.
    Aracında bi-xenon far olup da mercek lekelenmesi sebebiyle serviste farları değiştiren var mı?
    Far değişimi için 2250 tl istiyorlar ve ben de far değiştikten sonra aydınlatmanın o paraya değip değmeyeceğini merak ediyorum
  • Arkadaşlar arabamın 30000 bakımı geldi yağ ve filtre alacağım. Acaba orjinal filtre markası nedir? Lütfen birisi cvb versin! Arabam 1.2 tsi dsg golf 7.Şimdiden cvb. Verenlere teşekkür!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gorkster G kullanıcısına yanıt
    İllaki ilk günkü gibi aydınlatır fakat komple farı degiştirmek mantıklı gelmiyor, far kararması tüm merceklilerin baş belası.

    Dolayısıyla bu işle ilgilenen ekmek kazanan illaki vardır. Sadece mercek degişse daha mantıklı ve daha ucuz yollu halledilir. Servis illaki bu işlerle ugrasmaz degişime gider...



    Olaya yabancı kalanlara mantıgını söyleyim.far kararması farın yansıtıcı ayna görevi gören plastik parca karardıgından dolayı yansıma azalıp yolu aydınlatmıyor.

    Bunun nedeni ise güçlü aydınlatmaya sahip lambalar daha fazla ısınmasına neden oluyor bundan kaynaklı yansıtıcıda kararma meydana geliyor.



    Halogen farlardada durum ihtimal var fakat orjinal dışına cıkarsa mesela philips markanın %200 daha fazla aydınlatan lambası mevcut. Bunu alıp takarsanız kararma yapabilir.

    Yapabilir diyorum çünkü mercekdeki yansıma aynası küçük bir alanda, halogendeki görüldüğü üzere alanı komple kaplıyor



    Halogene led lamba takmak isteyenler vardır, leddede durum aynı leddede şuna dikkat edilmeli ledin dibindeki malzemenin plastik degil seramik olması gerekli. Plastiği eritme durum söz konusu



    Şimdilerde laser aydınlatma popüler olcak, asıl maksatı sisli havada dikkati toplamak ama bunu frene uygulayan var, normal stoplara uygulayan var.



    Günümüzde yok yaygınlaşması an meselesi.

    https://m.youtube.com/watch?v=0WMzAR8dl8w

    https://m.youtube.com/watch?v=-VjN9kujjVI

    https://m.youtube.com/watch?v=7aSP-BnJ-Sk

    https://m.youtube.com/watch?v=D3Cby1TnV6A

    https://m.youtube.com/watch?v=BeoxJBErcIw

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: exuberant46

    Arkadaşlar arabamın 30000 bakımı geldi yağ ve filtre alacağım. Acaba orjinal filtre markası nedir? Lütfen birisi cvb versin! Arabam 1.2 tsi dsg golf 7.Şimdiden cvb. Verenlere teşekkür!!!
    Mann marka tercih edebilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 2.el bir golf alırken yetkili servis bakımlı olup olmadığını araç sahibiyle birlikte herhangi bir yetkili servise gitsek öğrenebilir miyiz bu konularda sıkıntı çıkarıyor mu servisleri bir de ekspertiz ya da şanzıman kontrolü gibi bişey yaptırma imkanımız olur mu yine yetkili serviste

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    Evet kayıtları ve serviste yapılmış işlemi varsa çıkar. Servislerde ekspertiz var sanırım ama fiyat olarak yüksek diyorlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okan10tr O kullanıcısına yanıt
    Araç sahibiyle servise gittiğinizde size servis kayıtlarını söylüyorlar sorun çıkarmıyorlar o konuda.
    Ekspertiz ise genelde yetkili servisler bu işe girmek istemediği için yüksek fiyat çekiyorlar ve uzun sürüyor.
    En azından geçen sene ben araba alırken durum böyleydi şimdi nasıl bilemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okan10tr

    Arkadaşlar 2.el bir golf alırken yetkili servis bakımlı olup olmadığını araç sahibiyle birlikte herhangi bir yetkili servise gitsek öğrenebilir miyiz bu konularda sıkıntı çıkarıyor mu servisleri bir de ekspertiz ya da şanzıman kontrolü gibi bişey yaptırma imkanımız olur mu yine yetkili serviste
    Arkadaslar gereken cevabı vermiş, hangi yetkili servise giderseniz gidin söylerler.

    Ayriyetten hangi sorunlarla arıza şikayetleriyle gelmiş ögrenin.

    Ve kac kmlerde servise gelmiş...



    Motor şanzıman kapalı kutu her hangi bir sorunun anlaşılması imkansız. Motor sesine bakarlar, yag kapagını acıp üfleme yapıp yapmadıgına bakar., egzoz dumanına bakar duman atarsa.

    Dsg şanzımanın gecişleri ve sarsıntısına bakarlar.

    Hangi otomatik şanzıman olursa olsun kesinlikle güç testine sokma, motor son güge kadar zorlanıyor ve şanzımana büyük sıkıntı verir. O anda vermese bile ilerleyen zamanda arıza verme ihtimali vardır...



    Aracın boyası orjinalse, şase direklere bakılıp sıkıntı yoksa

    Motorun calılması normalse, sanzıman grcişleri normalse

    O arac okeylenir...



    Expertiz dış kaporta durumuna bakar, motor gücüne bakar gecerrr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Teşekkür ediyorum sağolun arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312

    İllaki ilk günkü gibi aydınlatır fakat komple farı degiştirmek mantıklı gelmiyor, far kararması tüm merceklilerin baş belası.

    Dolayısıyla bu işle ilgilenen ekmek kazanan illaki vardır. Sadece mercek degişse daha mantıklı ve daha ucuz yollu halledilir. Servis illaki bu işlerle ugrasmaz degişime gider...



    Olaya yabancı kalanlara mantıgını söyleyim.far kararması farın yansıtıcı ayna görevi gören plastik parca karardıgından dolayı yansıma azalıp yolu aydınlatmıyor.

    Bunun nedeni ise güçlü aydınlatmaya sahip lambalar daha fazla ısınmasına neden oluyor bundan kaynaklı yansıtıcıda kararma meydana geliyor.



    Halogen farlardada durum ihtimal var fakat orjinal dışına cıkarsa mesela philips markanın %200 daha fazla aydınlatan lambası mevcut. Bunu alıp takarsanız kararma yapabilir.

    Yapabilir diyorum çünkü mercekdeki yansıma aynası küçük bir alanda, halogendeki görüldüğü üzere alanı komple kaplıyor



    Halogene led lamba takmak isteyenler vardır, leddede durum aynı leddede şuna dikkat edilmeli ledin dibindeki malzemenin plastik degil seramik olması gerekli. Plastiği eritme durum söz konusu



    Şimdilerde laser aydınlatma popüler olcak, asıl maksatı sisli havada dikkati toplamak ama bunu frene uygulayan var, normal stoplara uygulayan var.



    Günümüzde yok yaygınlaşması an meselesi.

    https://m.youtube.com/watch?v=0WMzAR8dl8w

    https://m.youtube.com/watch?v=-VjN9kujjVI

    https://m.youtube.com/watch?v=7aSP-BnJ-Sk

    https://m.youtube.com/watch?v=D3Cby1TnV6A

    https://m.youtube.com/watch?v=BeoxJBErcIw
    Aman hocam zaten kör eden merceksiz xenon’culardan bıktık şimdi bi de laserciler başlayacak.



    Çok yakında Gebze Harem dolmuşlarında görmeye başlarız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar herkese günaydın ve iyi tatiller!

    Araç alma arefesindeyim ve Vw glf 1.0 tsi highline dsg ile vw golf 1.6 tdi comfortline arasında kaldım.Donanım olsun istiyorum araçta fakat tsi motorun 110 luk olması düşündürüyor beni 😩

    Vw golf 1.0 tsi 110 hp dsg motoru ile seat leon veya audi a3 te kullanılan 1.0 tsi 115 hp dsg motorlarının ne farkı var ? golf te neden aynı beygir gücü yok daha doğrusu güncel motor neden golfte kullanılmıyor?Ya da aslında aynı motorlar fakat golfte motor gücü 110 beygir ile sınırlandırılmış mı?

    Konu ile ilgili bilgisi olan varsa paylaşabilir mi?

    Bu motoru kullanan varsa şehir içi şehir dışı yakıt tüketim değerlerini paylaşabilir mi?

    115 lik 1.0 tsi lar kağıt üstünde daha ekonomik duruyorlar takıldığım tek nokta golfte 115 lik tsi’a geçilmemiş olması.Şimdi 110 luk tsi alırım seneye 115liğe geçer vw üzülürüm 😩 diye düşünüyorum

    Beni konuya hakim olan arkadaşlar bu düşünceli durumdan kurtarır mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ecznurullah E kullanıcısına yanıt
    hersey maliyet üzerine kurulmış bir düzendir.

    Siz şimdi görsel olarak oda 1.0 ,oda bir sıfır ne fark diyebilirsiniz, kimi firma dogrudan motor çeker, kimisi olabildiğince maliyeti düşürüp motor çeker.



    Üretici fabrika dışında bu ince ayrıntıyı bizim veya servisin görmesi mümkün degil.



    5bg ile üzülecek sevinecek durum yok

    yorumun basında belirttiğiniz ben donanımlı seviyorum dediniz zaten dizel ile arada kalmadıgınızı belirtiyor.



    Herkesin kendi kullanım isteklerine göre secenekler degişiyor.

    Ben olsam dizel motor tercih ederim.



    1.0 atmosferik motor olsa 85 bg turbo takılıyor 115 bg

    Gözle görülür bi mantık var sen bu motoru güçlendirirsen motor ömrü kısalır, motor olması gerektiğinden fazla yakar.

    Motor performans olarak canlı görünür.



    Dizelde malzeme ekleme çalma zordur bana göre.

    Performansından, tüketiminden ödün vermez.



    Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Arada dsg olmasaydı dizele yaklaşın derdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ecznurullah E kullanıcısına yanıt
    Yaklaşık 9 aydır 1.0 tsi dsg kullanıyorum. Performans konusunda gayet tatmin edici, ara hizlanmalari ve 0-100 hızlanması şaşırtıcı derecede iyi.

    Benim gibi sakin kullanan biriyseniz uzun yolda 5 litrenin altına iniyor rahatlıkla, şehir içinde (ankara-genelde açık trafik) 7-7.5 litreyi üst sınır olarak düşünebilirsiniz.

    110hp ile 115hp aynı motor, aradaki 5 beygir fark nereden kaynaklanıyor bilmiyorum. Öğrenirseniz beni de aydınlatın. Satış temsilcisi 110hp olanın emisyonu daha düşük demişti ama pek gerçekçi gelmedi.

    Dizele göre yılda 500 lira vergi farkı var. Kaba bir hesapla sadece vergi farkını çıkarmak için bile 5bin km yol yapmanız gerek.

    Motor Türkiye'de çok eski değil ama Avrupa'da uzunca bir süredir satılıyor, dizel skandalı sonrası gelen kısıtlama haberleri nedeniyle özellikle Almanya'da çok satıldığını okudum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 25052506250725082509
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.