Şimdi Ara

VW Golf 7, 1.2 Motor alınır mı ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
77
Cevap
3
Favori
52.651
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe


    quote:

    Orijinalden alıntı: major24

    3 sene kullanip satmak icin 1.2 motor golf alinir mi ? Yoksa 1.6 dizel mi alinmali ?

    Yilda kac km yapacaksiniz ?

    Soru bana sorulmadı ama bende 5 sene kullanacağım, yılda en faz 15 bin km yapabilirim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nongrata

    quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe


    quote:

    Orijinalden alıntı: major24

    3 sene kullanip satmak icin 1.2 motor golf alinir mi ? Yoksa 1.6 dizel mi alinmali ?

    Yilda kac km yapacaksiniz ?

    Soru bana sorulmadı ama bende 5 sene kullanacağım, yılda en faz 15 bin km yapabilirim

    Yakıt tüketimi konusunda teknik veriler ortada. 1.2 Tsi gayet makul değerlere sahip. Vergi avantajımızda cepte dursun.

    Dizelin fiyatını avantajınıza çevirmeniz için daha fazla km yapmanız gerekli.

    Yerinizde olsam 1.2 Tsi alıp donanımı çoğaltırım.

    5 yıl sonra satarken kıvranmazsınız, Golf sınıfının lideri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe

    quote:

    Orijinalden alıntı: nongrata

    quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe


    quote:

    Orijinalden alıntı: major24

    3 sene kullanip satmak icin 1.2 motor golf alinir mi ? Yoksa 1.6 dizel mi alinmali ?

    Yilda kac km yapacaksiniz ?

    Soru bana sorulmadı ama bende 5 sene kullanacağım, yılda en faz 15 bin km yapabilirim

    Yakıt tüketimi konusunda teknik veriler ortada. 1.2 Tsi gayet makul değerlere sahip. Vergi avantajımızda cepte dursun.

    Dizelin fiyatını avantajınıza çevirmeniz için daha fazla km yapmanız gerekli.

    Yerinizde olsam 1.2 Tsi alıp donanımı çoğaltırım.

    5 yıl sonra satarken kıvranmazsınız, Golf sınıfının lideri.

    Alıntıları Göster
    Almayı düşünenler bir göz atabilir. benim için çok faydalı oldu:

    http://www.youtube.com/watch?v=vTd9ImT7Y_Q




  • quote:

    Orijinalden alıntı: twinklestar

    Almayı düşünenler bir göz atabilir. benim için çok faydalı oldu:

    http://www.youtube.com/watch?v=vTd9ImT7Y_Q

    Alıntıları Göster
    güncel comfortline donanım için fiyat alan arkadaşlar var mı nedir liste fiyatı manuel için 53,400 galiba dsg için 62.000 civarı . cok ucuk geldi bana gecen mart ayında 46 ,500 tl li fiyatlardan alan arkadaslar var arada neredeyse 8 bin tl zam var çoook geldi bana




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905

    güncel comfortline donanım için fiyat alan arkadaşlar var mı nedir liste fiyatı manuel için 53,400 galiba dsg için 62.000 civarı . cok ucuk geldi bana gecen mart ayında 46 ,500 tl li fiyatlardan alan arkadaslar var arada neredeyse 8 bin tl zam var çoook geldi bana

    Alıntıları Göster
    arabayı alalım tam 1 sene oldu ve ben aldığımda 53bintlye almıştım. sanırım şuan 67 olmuş ve benimkinde metalik boya farkıda var. altından daha fazla getirmiş diyebilirim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: amonRa

    arabayı alalım tam 1 sene oldu ve ben aldığımda 53bintlye almıştım. sanırım şuan 67 olmuş ve benimkinde metalik boya farkıda var. altından daha fazla getirmiş diyebilirim :)

    Alıntıları Göster
    Valla benzinli en ideal eğer çekirdek aile ve bol bagaj var ise 1.4 zorlanabilir. Ama böyle durum yoksa iyi bi kaç opsiyon ekletip alınabilir. Golf her zaman müşterisi hazır araçtır.
  • 1.2 tsi ilk kalkislarda ve uzun yolda da sehir icinde de yeterlidir ama ara hizlanmalarda bazen yavas kalabiliyor oda artik makul gorulmeli. Yakit olarakra arabayi sıkıstırmazsaniz gayet makul degerlerde kaliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniserdar

    1.2 tsi ilk kalkislarda ve uzun yolda da sehir icinde de yeterlidir ama ara hizlanmalarda bazen yavas kalabiliyor oda artik makul gorulmeli. Yakit olarakra arabayi sıkıstırmazsaniz gayet makul degerlerde kaliyor
    Ben dün karıma aldım:D

    Golf VII 1.2 TSI 105 PS DSG Tiptronik Comfortline+ metalik renk+ sürüş konfor paketi: 69000tl



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HAZAKAT -- 11 Mayıs 2014; 10:28:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nongrata

    Arkadaşlar;
    Golf 7, 1,2 lt TSI motor seçeneği ile alınır mı ? 1,2 motorun, bu araç için güç olarak yetersiz olacağı, yokuşlarda araç doluyken zorlanacağı vs. şeyler söyleniyor.
    Bu konuda tecrübesi yada bilgisi hatta önerisi olan var mıdır ?
    Edit: Sıfır almayı düşünüyorum.
    Teşekkürler

    Alınır. kesinlikle yetersiz değil gaza basınca şaha kalkar. araç dolu yokuş çıktım devir kaybetmedikçe istediğin yokuşu zorlanmadan çıkarım. sıfır almıştım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efsane2bin6

    Valla benzinli en ideal eğer çekirdek aile ve bol bagaj var ise 1.4 zorlanabilir. Ama böyle durum yoksa iyi bi kaç opsiyon ekletip alınabilir. Golf her zaman müşterisi hazır araçtır.

    +1903
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Negatiwe

    quote:

    Orijinalden alıntı: efsane2bin6

    Valla benzinli en ideal eğer çekirdek aile ve bol bagaj var ise 1.4 zorlanabilir. Ama böyle durum yoksa iyi bi kaç opsiyon ekletip alınabilir. Golf her zaman müşterisi hazır araçtır.

    +1903

    Alıntıları Göster
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feykbey -- 3 Temmuz 2014; 10:53:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feykbey

    .

    Alıntıları Göster
    Benim şuan ki aracım golf 7 1.6 tdi dsg aracım serviste yerine bana 1,2 tsi polo verdiler böyle bir ızdırap yok araç boşta doluda gitmiyor. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PesimistChe

    Benim şuan ki aracım golf 7 1.6 tdi dsg aracım serviste yerine bana 1,2 tsi polo verdiler böyle bir ızdırap yok araç boşta doluda gitmiyor. :)

    e hocam tabiri caizse at ile eşeği karıştırmışsınz bir vw kullanıcısı olarak insanları yanıltmanız üzücü

    ilk olarak siz niye poloyu aldınız ki araçların segment farkı var size polo yu vermemeleri gerekirdi. ki sizinde almamanız tabiki.

    polodaki 1.2 tsi olan motor 90 beygir ve 10.8 saniye 0-100 hızlanması var
    sizin aracınız 105 beygir ve 10.7 saniye 0 -100 hızlanması var 0.1 saliseyi fark etmeniz muhteşem herkes fark edemez:)

    ha gerçekten de fark ettiyseniz de bu dizel motorun verdiği gereksiz tork sebebidir, bağırır siz çok iyi gidiyor dersiniz ama aslında gitmiyordur.

    ayrıca bu polo daki 1.2 tsi motor şuan bulunduğumuz konu olan golf teki 1.2 motor la aynı değildir
    lütfen insanları yanıltmayalım bilgi almak için insanlar bu forumdan yararlanıyorlar.




  • kudret1 K kullanıcısına yanıt
    Ben kimseyi yanıltmadım bariz gerçeği söyledim araç yokuşta 4 kişi isen titriyor sürekli gaza yüklenmek durumundasın ayrıca hiçbir araçla hiçbir aracı kıyaslamadım da ve golfte ki ile poloda 1.2 motorun aynı olduğunuda söylemedim.
    Yazdıklarımı lütfen dikkatli oku.
    Salise farklarından bahsetmişsin 2 aracıda oturup kullandın mı ?Golf 250 Nw polo 1.2 tsi 160 Nw arada ki bariz 90 Nw göz ardı edecekseniz bişi dememek lazım ve lütfen yazdıklarınız ile de çelişmeyin 2-3 satır yukarıda at-eşek ilişkisini kuran sizsiniz ben değilim.
    Araç ürettiği tork gücünü gereksiz bağırma olarak nitelendiren biri olarak ilk defa sizi görüyorum.
    Ben hiç bir aracı kötülemiyorum fakat benim kullandığım polo bariz olarak şirketler için kullanacak şehiriçi için yeterli bir arac aile için yeterli bir arac değil.

    Son olarak konuyu açan arkadaşım kusura bakma konuyu dağıttık Golf 1.2 tsi kullanmadım için yorum yapamıyorum fakat polo deneyimleri mi aktardım.Senin için sahsi yorumum ; 1,2 tsi dansa 1,4 tsi act li versiyon alman daha tatmin edici olur en azından basmak veya yakıt tasarafu etmek senin elinde olur :) Ayrıca 2.elde de 1.4 tsi daha çok cbk satılacaktır diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PesimistChe

    Ben kimseyi yanıltmadım bariz gerçeği söyledim araç yokuşta 4 kişi isen titriyor sürekli gaza yüklenmek durumundasın ayrıca hiçbir araçla hiçbir aracı kıyaslamadım da ve golfte ki ile poloda 1.2 motorun aynı olduğunuda söylemedim.
    Yazdıklarımı lütfen dikkatli oku.
    Salise farklarından bahsetmişsin 2 aracıda oturup kullandın mı ?Golf 250 Nw polo 1.2 tsi 160 Nw arada ki bariz 90 Nw göz ardı edecekseniz bişi dememek lazım ve lütfen yazdıklarınız ile de çelişmeyin 2-3 satır yukarıda at-eşek ilişkisini kuran sizsiniz ben değilim.
    Araç ürettiği tork gücünü gereksiz bağırma olarak nitelendiren biri olarak ilk defa sizi görüyorum.
    Ben hiç bir aracı kötülemiyorum fakat benim kullandığım polo bariz olarak şirketler için kullanacak şehiriçi için yeterli bir arac aile için yeterli bir arac değil.

    Son olarak konuyu açan arkadaşım kusura bakma konuyu dağıttık Golf 1.2 tsi kullanmadım için yorum yapamıyorum fakat polo deneyimleri mi aktardım.Senin için sahsi yorumum ; 1,2 tsi dansa 1,4 tsi act li versiyon alman daha tatmin edici olur en azından basmak veya yakıt tasarafu etmek senin elinde olur :) Ayrıca 2.elde de 1.4 tsi daha çok cbk satılacaktır diye düşünüyorum.


    kardeş işte sıkıntı bu sen polo 1.2 yi test etmişsin ve GOLF 1.2 alınır mı konusuna dahil olmuşssun ve kıyaslamışsın:) lütfen kendinle çelişme
    fabrika verileri beygirleri ortada 0 - 100 leri ortada ikiside aynı diyebiliriz o gereksiz tork senin 1.2 tsi polo aracını iki ışık arasında yarışsanız geçebileceğini göstermiyor sadece başa baş gideceğini gösteriyor

    yani bağırdığı kadar gitmiş olsa 0-100 ü 5 sn olurdu:)




  • kudret1 K kullanıcısına yanıt
    Yav he he
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PesimistChe

    Yav he he

    he ya he hee :DDDD
    atlamışsın konuya sonunda rengin dönmüş mora:D

    bilmediğin bir şeyi öğrenmek zor gelmiş sana

    nese senin gibi arkadaşları çok gördü bu forumlar hadi yoluna
    :::ddddddddd
  • kudret1 K kullanıcısına yanıt
    Cocukca muhabbetlere girerek ne konuyu kirleticem nede seviyemi düşürmem , bu forumda senin gibilerden bir kurtulamadı.
  • 1 2 tsi dsg golf araç Arkadaşlar istanbul akçay balıkesir arası klima açık 4 kişi full bagaj. İnanılmaz keyifli bir yolculuk yaptık.bursa oto bani 180_200 km civarı hız,diğer yollar 130_150 arası ne sollamada ne bayırda yokuşta en ufak bir rahatsızlık yok yol sesi motor sesi yok.240 tl istanbulda depoyu fulledim.akçayda tekrar fulledim 110 tl tuttu.110 tl ye 4 kişi full bagaj gibi bir rakama 440 km yol yaptım aracım 1300 kmde inanın aracıma her geçen gün daha çok bağlanıyorum.buradan 1.2 araç alınırmı diyen arkadaşlara aklında soru işareti olanlara gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Bu aracı kullanmadan sahip olmadan abuk subuk yorumlar yapanlara hatirlatirim bayiler 3 ay sıra bekleme veriyorlar araç yok satıyor.s modunda araç farklı bir karaktere bürünüyor herturlu performansı veriyor. İyikide almışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi plesk -- 20 Temmuz 2014; 1:33:21 >
  • escala kullanıcısına yanıt
    sevgili escala kardeşim VW internet verileri bavyeranın dümdüz asfaltında yada fransanın nice asfaltında ortalama 100 km hızda alınan sonuçlar. sen bi de gel bizim asfaltlara bak. 80 kilo ile 100 kilo arasında 3--4 arkadaşın gavurdağı yokuşunda deneyen var mı diye sormuş bu sayfayı açan arkadaş..lütfen dalga geçmeden tecrübesi olan varsa konuşsun. bu arada nice fransa da bir kent...sonra ben duymadım ben bilmiyom deme
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.