Şimdi Ara

vw CADDY BASKI BALATA

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
9.955
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkaşlar vw caddy de bakı balata olayı varmı beni bu konuda bilgilendirirmisiniz rice edyyorum başka bilidiğiniz sorunlar varsa onlarıda söylerseniz sevinirim



    _____________________________
    murat
  • Provakasyon kokan hareketler bunlar.

    9 ayda bir bu soru, tekrar tekrar sorulursa; akla başka ne gelir?



    http://resim.donanimhaber.com/m_25815144/mpage_1/key_//tm.htm



    Benim gördüğümü herhalde yöneticiler de görüyorlardır...


    edit: ayrıca "bunun yeri burası değil, Caddy topiğinde sor" denmesini beklemek de provakasyon kokuyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 18 Ocak 2009; 20:06:39 >
    _____________________________
    .




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MURAT14

    arkaşlar vw caddy de bakı balata olayı varmı beni bu konuda bilgilendirirmisiniz rice edyyorum başka bilidiğiniz sorunlar varsa onlarıda söylerseniz sevinirim


    vw bölümünde caddy'e dair açılan bütün konularda bu cevabı yazıyorum.
    aracın belirli bi topiği belirli bi kullanıcıs ve grubu war gelip ordan sorarsanız daha iyi cevaplar alırsınız..

    ayrıca lukunku nickli arkadaşın verdiği linkte 21 ağustos günü yine aynı soruyu sormuşsunuz..

    -----------------------------------------------------------------

    @@Lukunku

    senin verdiğin cevaptanda bişi anlamadım arkadaşım provokasyon falan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlker Yıldız -- 18 Ocak 2009; 21:34:31 >
    _____________________________
    --v\/\/v- DH Volkswagen Caddy Team-v\/\/v--
    --v\/\/v- Volkswagen Caddy 2.0 TDI SPORTLİNE 2014 -v\/\/v--




  • Arkadaşım bu kullanım hatasıyla ilgili bir sıkıntı,bu bir ticari araç sonuçta taksi değil ve motor gücü ve torku yüksek yarım debriyaj kullanımlarında tabi ki sıkıntı yaratacaktır.Ancak ben serviste 270 bin km.'de caddy gördüm sürekli uzun yolda kullanılan bir araç ve ustanın dediğine göre hala orjinal turbo ve baskı balatayı kullanıyormuş.Dediğim gibi bu tip araçları kullanmasını bilmezsen turboyuda patlatırsın,baskı balatayı da yersin.
    _____________________________
  • caddy aracımız 73bin km de ve çok şükür baskıda hiç bir sorun yok
    2binde baskı bitirenler varmış bende buna bir anlam veremedim
    sorun olarak turbonun bir parçası garantiden değişmişti oda garanti dışı
    olsaydı usta 300ytl gibi bir fiyati var demişti caddy sınıfının en mükemmelidir
    diyebilirim rize ist 12saat sissssstttt
    _____________________________
  • arkadaşlar konuyu fazla uzatmadan ve dağıtmadan söylüyorum aracımızın belirli bi kulübü war sitedeki bütün caddy'ciler orda yani % 90'ı orda..lütfen caddy ile ilgili paylaşımlarınızı kulübümüzde yapın soru & sorun & öneri istekleriniz en iyi şekilde cevap bulur en azından topikte en çok tıklanan ve üye bakımından en aktif olan kulüp fazla konu açıp kalabalık etmeye lüzum yok..
    saygı ve sevgilerimle CADDY TEAM
    _____________________________
    --v\/\/v- DH Volkswagen Caddy Team-v\/\/v--
    --v\/\/v- Volkswagen Caddy 2.0 TDI SPORTLİNE 2014 -v\/\/v--
  • o ağırlıktaki ticari bir aracı 1000kg.lık otomobil gibi kullanıp frene ve motora aşırı yüklenen bilgisiz kullanıcılar olduğu için bazı caddy'lerin balatası erken bitiyor..
    düzgünce kullananların araçlarında sorun olmuyor hiç
    burda suç araçta değil kullanıcılardadır..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HONDA CİVİC MOTOR YAĞI
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Araç ağır rampalarda dikkat etmek lazım. Zira geç kavrıyor bu özelliğini bilmeyen biri rampada çok zorlarsa yarım derbriyaj vs.. baskıyı erken bitirir ama bu her araç için geçerlidir sadece caddy için değil. Servis bana servisden çıkıp şu gördüğün rampada baskyı yakanı bile gördük ( Rampa da bayaa bi dik) neden o rampada ısrarla üst üste dur kalk yaptı bi anlam veremedik dediler..
    Özellikle rampalarda biraz gazlı kalkmak lazım düşük devir çok zararlı baskı ve diğer elemanlar için



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müMKÜNsüz -- 24 Ocak 2009; 11:59:27 >
    _____________________________

    ...::: İnsanın kazandığı paradan değil paranın kazandığı insandan korkulur :::...
  • 32bin km'de bitti, şu an 60bin km'de ve titreme yüksek seviyelerde. Birkaç gün içinde baktıracağım.

    Kimse kimseyi kandırmasın. Herkes mi kullanım hatası yapar? Babam İstanbul trafiğinde 20 senelik şöför, ben bir kusur göremiyorum araç kullanmasında. Ben de çok fazla tecrübem olmamasına yani yaklaşık 3 yıldır trafikte araç kullanmama rağmen çok dikkat ediyorum.

    Kullanılan parça, bu aracı kaldırmıyor. Sen 1.5 ton araba yapıyosan 1.9 motor koyuyosan ona göre de şanzıman koyacaksın. O zaman otobüsler kamyonlar her gün baskı balata sıyırsın. Var mı böyle bir olay? Dayımda 2004 model Nissan Skystar pick up var. Maşallah 2.5lt turbo 133hp, 2,5 ton araç. Caddy'den ağırlık olarak da güç olarak da üstün. Araç 150 bin km'ye geldi balatasında titreme yok. Ben de az kullanmadım o arabayı. Hata bende olsa onun debriyaj da giderdi. Ama işte gel de anlat.


    Var kardeşim, caddy'nin debriyajında problem var. Şehiriçinde kullan bakalım ne oluyor. Bu araba ticariyse ben yük atıp dur kalk yapamıcaksam napiyim öyle ticari arabayı.
    _____________________________






  • @Joushkun

    Bu işle uğraşan ustaların çoğu problem baskının malzemesinden kaynaklanıyor diyorlar.
    _____________________________

    ...::: İnsanın kazandığı paradan değil paranın kazandığı insandan korkulur :::...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: müMKÜNsüz

    @Joushkun

    Bu işle uğraşan ustaların çoğu problem baskının malzemesinden kaynaklanıyor diyorlar.


    Abi olay şu. Avrupa birliği yasakladığı için balatalarda asbest kullanılmıyor. Bu da balatanın ömründen çalıyor. Ama bunu sadece vw'e değil ki, herkese yasakladılar. Diğer bütün markalar olayı çözdü. Müşterilerini mağdur durumda bırakmadı. Alfa Romeo 159 1.9 dizeli olan arkadaşım var. Aracı 130bin'de mi nedir, 2 kez balatası bitti ama ikisinde de para vermeden değiştirtti. Opel Corsa dizellerde karşılaşılıyordu bu sorunla. Bunun yanında ilk gelen Albea dizellerde de aynı sorun vardı. Taksiciler isyan edince Tofaş bütün hepsini sağlam olanlarla değiştirdi. Bunu bir tek VW düzeltmiyor. Babamın bir arkadaşı VW bayii sahibi. Adam kendisi diyordu; baskı balata sorunu var, ama Doğuş oto garantiye sokmayın diyor, bizim de elimizden birşey gelmiyor diyor. Bayi de kafasına göre garantiye sokamaz ki. Doğuş garantiye sokmayın demesine rağmen balatayı para almadan değiştirse, cebinden öder.

    Caddy'lerdeki baskı balata sorunu VW'in olduğu kadar Doğuş otonun da ayıbıdır. Bir daha onlara para kazandırmamaya yemin ettim. Caddy almak isteyenlere de DSG şanzımanlı olanı tavsiye ederim. Asla pişman olmayacaklardır.
    _____________________________






  • Eniştemin Caddy'si 100.000 dayandı, daha baskı balata değiştirmedim dedi.
    Bir kere turbo arızası oldu o da garantiden değişmiş.
    Bu arada %90 şehir içinde kullanır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kaya5789 -- 24 Ocak 2009; 13:42:56 >
    _____________________________
  • Bu konu daha önce aynı kişi tarafından açıldı,kilitliyorum...
    Oradan devam ediniz lütfen...
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.