Şimdi Ara

VW AMAROK Pick-up kullanıcıları (62. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.727
Cevap
31
Favori
443.343
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Alkollü araç kullanmanın savunulacak bir tarafı yok. Yalnızca testte bazı ilaçların alkol etkisi gösterebileceği (ki prospektüsünde araç kullanmayın diye ısrarla yazar) nedeniyle 0.20 promil gibi bir tolerans gösterildiyse bile iyi.

    Bu nedenle ister ticari ister hususi olsun 0.20 promil çok bile. Trafikte görüyorsunuzdur gündüz ayık kafayla bile neler yapıyorlar geceyi düşünemiyorum.

    Not: Alkol karşıtı falan değilim, hatta ortalama bir tüketiciyim. Sadece sorumluluğunu bilin yeter.
  • Mesele Alkollü araç kullanımı değil. Mesele hususi ve ticari meselesi. Tropikal meyvelerin tahılla birlikte tüketilmesiylede insan vücudunda 0.5 şe kadar alkol çıkabiliyor ama konu o değil. Hususi araç olup ticari araç muamelesi görmek kanunlarda yeri olmadığı halde.... bu seneki düzenlemeden önce K2 belgesi sorulanlar bile vardı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4truckshop

    araç daha tamamlanmadı ama sizlerle paylaşmak istedim
    4 cm yükseltme
    vinç
    delta jant
    305/60/18 mickey thompson lastik
    ithal full box
    delta dodik
     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları

    Güzel olmuş tebrikler ortalama maliyet nedir bu araç için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4truckshop

    askeri yeşil amarok


    abi dün çanakkale truvanın orada gördüm bu aracı dedim,bu yeşil amarok kesin truckshop ali abi imzalıdır.. @4x4truckshop
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Bu arada birkaç resim ekliyim dedim ;)
     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları VW AMAROK Pick-up kullanıcıları
     VW AMAROK Pick-up kullanıcıları



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CTR -- 2 Nisan 2014; 0:08:02 >








  • Bir röportajdan alıntı:
    Sizce Amarok Kullanıcıları için en dezavantajlı durum nedir?
    Aracın çift turbo bir motora sahip olmasını bir dezavantaj olarak görüyorum. Tek turbo bile motorun ömründen yerken çift turbo ne yapar göreceğiz.
    Turbolara karşı neden bu kadar endişelisiniz?
    Çünkü turbo parçası çok hasas bir parçadır sürücülerin aynı hassasiyet ve bilinçte olduğunu düşünmüyorum.
    Bu konuyu biraz açar mısınız?
    Turbo egsoz gazının ötelemesiyle çalışır çok fazla ve yüksek devirle dur kalk yapılması kısa süreli park veya duraklamalar, yanlış motor yağı ilavesi turbonun yanmasına sebep olur ve bu yanmalar garanti kapsamına girmez kasko primlerinide yükseltir. Bu aracı kullanan kişilerin devir saatini sürekli doğru yerde tutmaları gerekir. kısa süreli park ve duraklamalarda aracı stop etmemeleri gerekir, bilinçsiz yağ ilavesi kesinlikle yapmamaları gerekir. Bir çamura saplandıklarında diğer araçlardaki olduğu gibi ileri geri vurdurma önünü arkasını kazıp zorlama yapmamaları gerekir. çamura mı saplandı otur ve kurtarıcı bekle bu aracın kullanımı bu şekildedir. Turbolar olmasa fark etmez aracı istediğin kadar hırmala zorla vurdur önemli değil. Ama bu araç için agrasif davranışlar turbonun yanması veya motorun patlaması demek.
    Yağ ilavesinin turbo ile ilgisi nedir?
    Fazla yağ ilavesi 900 derecede nar gibi kızarmış turboya yağ sızıntısının olması demektir. toplu iğne başı kadar bir yağ sızıntısının 900 derece ile birleşiminden oluşabilecek bir yanmayı siz düşünün.
    Yağ çubuğu var neden yanlış yağ ilavesi yapılsın?
    İnsanlar arabasını benzinliğe çeker bir yandan yakıt ikmali olurken sürücü yağ çubuğunu çeker bakar yağ eksik bir kilo yağ ilavesi yapar. Aslında yağ eksik değildir sadece motor yağı karterde değildir. ölçüm zamanı yanlıştır. Sonuç turbonun yanması şeklinde sonuçlanır.
    Neden çok fazla dur kalk yapılmaması gerekir bu mümkün değil ki?
    Turbonun binek ve kamyonet türü araçlarda kullanılabilmesi için gaz depolu turbolar yapılmıştır. Aracın trafik ışığında durması ile beraber turbo gaz depolar siz yeşil yanıp harekete geçtiğinizde turbonun desteğiyle yüksek beygir gücü ile kalkış yaparsınız buda size çok büyük bir konfor sağlar. Araç durur ama turbo durmaz. Bu sistem 2-3 tonluk araçları binek araç gibi kullanmanızı sağlar. Tabi yeşil ışığı beklerken araba stop edilirse veya yüksek devirde kalkış yapılırsa bu sistem düzgün çalışamaz çünkü turbonun sıcaklığının düzenli şekilde yükselip alçalması gerekir. Bu yüzden zamanla turbo arızalanır veya yanar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 18 Nisan 2014; 22:22:59 >




  • 4x4_tutkunu 4 kullanıcısına yanıt
    Bir makine mühendisi olarak adamın dediklerine aynen katılmakla birlikte biraz fazla endişelendiğini düşünüyorum. Yani olaya çok karamsar tarafından bakıyor. Sanırım arkadaş Toyota'cı.. VW'in bu işi rastgele yapacağını sanmıyorum. Çift turbo yaparkende bir bildiği vardır. Hiç motoru açıp bakmadım ama bu yazılanları engelleyecek orjinal bir blowoff sisteminin zaten olduğunu düşünüyorum.

    Birde yazım yanlışı var konumla alakalı olduğu için düzeltmeden edemiyorum; "kartel" değil doğrusu "karter"dir. Genelde sanayide ustalar böyle söylerler.. Ancak dikte'de mi hata var yoksa bunları söyleyen sanayide ustamı bilemiyorum.
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Yazım yanlışı önemli değil ama bazı arkadaşların yorumlarında aracım yağ eksiltiyor servisten yağ ekle bir şey olmaz dediler yazıyordu bu durumun tehlikesine dikkat çekmek için paylaştım. Yazım yanlışı büyük ihtimal yazıya dökenin hatasıdır word ün zikzak çizgilerini dikkate almamış :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 15 Nisan 2014; 22:25:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    Bir röportajdan alıntı:
    Sizce Amarok Kullanıcıları için en dezavantajlı durum nedir?
    Aracın çift turbo bir motora sahip olmasını bir dezavantaj olarak görüyorum. Tek turbo bile motorun ömründen yerken çift turbo ne yapar göreceğiz.
    Turbolara karşı neden bu kadar endişelisiniz?
    Çünkü turbo parçası çok hasas bir parçadır sürücülerin aynı hassasiyet ve bilinçte olduğunu düşünmüyorum.
    Bu konuyu biraz açar mısınız?
    Turbo egsoz gazının ötelemesiyle çalışır çok fazla ve yüksek devirle dur kalk yapılması kısa süreli park veya duraklamalar, yanlış motor yağı ilavesi turbonun yanmasına sebep olur ve bu yanmalar garanti kapsamına girmez kasko primlerinide yükseltir. Bu aracı kullanan kişilerin devir saatini sürekli doğru yerde tutmaları gerekir. kısa süreli park ve duraklamalarda aracı stop etmemeleri gerekir, bilinçsiz yağ ilavesi kesinlikle yapmamaları gerekir. Bir çamura saplandıklarında diğer araçlardaki olduğu gibi ileri geri vurdurma önünü arkasını kazıp zorlama yapmamaları gerekir. çamura mı saplandı otur ve kurtarıcı bekle bu aracın kullanımı bu şekildedir. Turbolar olmasa fark etmez aracı istediğin kadar hırmala zorla vurdur önemli değil. Ama bu araç için agrasif davranışlar turbonun yanması veya motorun patlaması demek.
    Yağ ilavesinin turbo ile ilgisi nedir?
    Fazla yağ ilavesi 9000 derecede nar gibi kızarmış turboya yağ sızıntısının olması demektir. toplu iğne başı kadar bir yağ sızıntısının 9000 derece ile birleşiminden oluşabilecek bir yanmayı siz düşünün.
    Yağ çubuğu var neden yanlış yağ ilavesi yapılsın?
    İnsanlar arabasını benzinliğe çeker bir yandan yakıt ikmali olurken sürücü yağ çubuğunu çeker bakar yağ eksik bir kilo yağ ilavesi yapar. Aslında yağ eksik değildir sadece motor yağı kartelde değildir. ölçüm zamanı yanlıştır. Sonuç turbonun yanması şeklinde sonuçlanır.
    Neden çok fazla dur kalk yapılmaması gerekir bu mümkün değil ki?
    Turbonun binek ve kamyonet türü araçlarda kullanılabilmesi için gaz depolu turbolar yapılmıştır. Aracın trafik ışığında durması ile beraber turbo gaz depolar siz yeşil yanıp harekete geçtiğinizde turbonun desteğiyle yüksek beygir gücü ile kalkış yaparsınız buda size çok büyük bir konfor sağlar. Araç durur ama turbo durmaz. Bu sistem 2-3 tonluk araçları binek araç gibi kullanmanızı sağlar. Tabi yeşil ışığı beklerken araba stop edilirse veya yüksek devirde kalkış yapılırsa bu sistem düzgün çalışamaz çünkü turbonun sıcaklığının düzenli şekilde yükselip alçalması gerekir. Bu yüzden zamanla turbo arızalanır veya yanar.




    Turbonun 9000 dereceye kadar ısınması iyi fantezi olmuş:) volfram bile 3500 derece civarında erir

    Ayrıca gaz depolu turbo nedir yahu çok bilgiliymiş bu röportajı veren seyrantepedeki turbocu halim ustanın bldızı heralde anlatan bunları:)) itibar etmeyiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiFoSi_BJK -- 15 Nisan 2014; 22:37:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Teknik terimleri sayıları bilemem ama mühendis arkadaşta adama katıldığına göre söyledikleri prensip olarak doğru demek ki.
    Adamın dediği bilinçli kullanım bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 4x4_tutkunu

    Teknik terimleri sayıları bilemem ama mühendis arkadaşta adama katıldığına göre söyledikleri prensip olarak doğru demek ki.
    Adamın dediği bilinçli kullanım bu kadar.

    Turbo sistemler konusunda epey araştırma yaptım. Turbo gaz deposu diye birşey binek veya seri üretim araçlarda mevcut değil. Ayak gazdan kaldırıldığı an blow off valve diğer bir değişle wastegate açılır ve turbonun içindeli basınç boşaltılır. Turbo gecikmesi (lag) de bu yüzden oluşur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TiFoSi_BJK kullanıcısına yanıt
    Bu adamın dediklerini bilemem ama Diesel motorlar ile ilgili bir belgeselde turboların araç durduğunda gaz depolayarak belli bir süre dönmeye devam ettiğini araç kalkış yaptığı anda kalkışa destek verdiğini duymuştum. Sistem varsa sorunda vardır zamanla çözümler üretilir. Ama özellikle yağ ilavesi olayı önemli. Çünkü bu durum sistemden değil bizden kaynaklanıyor.
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Adam çift turbo için endişeleniyor BMW nin çıkardığı 3 turboyu duyunca ağıtlar yakmıştır :D
  • Selam arkadaşlar intetnete baktim ama açık açık şu budur bu şudur diye bi yazı bulamadım şimdi ww amarok un trendline,comfortline,hightline ve amarok kanyon ne anlama geliyor saygılarımla...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adam yağ eklemede sıkıntı olduğunu sölememiş,9000 derecede turbo sıcakken yağ konulmaması gerektiğini söylemiş, ben servisi aradığımdada bana sabah motor soğukken ekleme yapın demişlerdi.
  • kaanyilmaz1 kullanıcısına yanıt
    Şu sıcaklık konusuna da açıklık getirelim; Ben mantık hatası olmadığı için ona müdahale etmemiştim. Motorun içinde 9.000 derece gibi bir sıcaklık olamaz.

    Sıcaklığın kaynağından yola çıkarsak; dizel motorun prensibi gereği yanma odasında sıkıştırılan hava 600-900 dereceye kadar çıkar. içine mazotu püskürttüğünüzde de patlar. Bu patlamada motora göre değişmekle birlikte anlık olarak 2.000 dereceye çıktığı olur. Burada oluşan egzoz gazı yanma odasından çıkıp turba kanatçıklarına vardığında ortalama 950 derecedir. Yağ kanatçıkların arkasında kaldığı için hiçbir zaman bu sıcaklıkla temas etmez. Yani daha da düşüktür.

    Belki yine diktede bir hata olmuştur diye düşünüyorum..
  • typhoone T kullanıcısına yanıt
    Valla teknik bilgim bu konuda baya bir zayıf yorum yapamıyorum Ama motora sıcakken yağ konulmaması doğru bir karardır herhalde ?
  • Mesele motorun sıcak soğuk olması değil seviyenin doğru tespit edilmesi önemli. Motor sıcakken yağ konulmaz diye bir olay yok. Eğer öyle bir şey olsaydı serviste yağ değişimi için 1-2 saat beklerdik. motor sıcakken yağ çubuğundan ölçüm yapılmaz denebilir. Ama motor sıcakken yağ ilave edilmez yada yağ deşimi yapılmaz diye bir olay yok..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 18 Nisan 2014; 22:19:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tartari

    Selam arkadaşlar intetnete baktim ama açık açık şu budur bu şudur diye bi yazı bulamadım şimdi ww amarok un trendline,comfortline,hightline ve amarok kanyon ne anlama geliyor saygılarımla...

    tredline en düşük donanım yani aracı kullanabileceğin minimum donanımlara sahip araç demek. Özellikle çok ıvır zıvır sevmeyen donanımlara boş yere para vermek istemeyen orjinal takıntısı olmayan kişilerin tercih ettiği opsiyondur. Fiyatı en düşük opsiyondur. özellikle 4x4 dün tredline modelinin 2. eli çok tutulmaktadır. Bulmakta zordur. alan kolay kolay satmıyor...
    Highline ise tredline modeline orjinal donanım eklenmiş modeldir. Sis farları, nikelaj kalorifer kapakları, nikelaj kapı kolları, gösterişli koltuk kumaşı, ön ve arka park sensörleri, 18 inc özel jantlar, extra 12 V soket sadece highlineda bulunur bu donanımlar tredline na göre 12.000 TL extra maliyet getirir. Bu extra maliyete rağmen aldıktan sonra 3.000 tl masraf yapılması gerekir.
    Canyon ise VW tasarımcılarının full paket consepti ile çıkardıkları bir modeldir. extra highline da denebilir. Canyon modeli renginden farlarına, roll barlarına, iç dizaynına özel tasarımdır. navigasyon gibi çeşitli donanımlarıyla özel consept bir modeldir. Her şeyin tam olduğu tek modeldir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 4x4_tutkunu -- 18 Nisan 2014; 22:49:55 >




  • 
Sayfa: önceki 6061626364
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.