Şimdi Ara

Volvo V40: Ve O Sensin (333. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
8.803
Cevap
113
Favori
650.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 331332333334335
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar. biz bu arabaya ve audi a3'e (hb) bakıyoruz. bu iki araçtan 2. el olarak birini alacağız büyük ihtimalle. bu tip araçlar genelde bayanlar tarafından tercih edilmekte. alacağımız aracı da genelde bayan kullanacak.

    şimdi gelelim sadede. bu iki araçtan genel olarak hangisi daha ön planda. yakıt olsun, konfor olsun hangisi daha iyi. çocuklu aileler için arka koltuk mesafesi iyi derece de mi ? a sınıfı haricinde daha iyi olan araçlar var fakat biz a sınıfı araç düşünmekteyiz. bir de daha sonra satarken hangisi daha rahat satılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    merhaba arkadaşlar. biz bu arabaya ve audi a3'e (hb) bakıyoruz. bu iki araçtan 2. el olarak birini alacağız büyük ihtimalle. bu tip araçlar genelde bayanlar tarafından tercih edilmekte. alacağımız aracı da genelde bayan kullanacak.

    şimdi gelelim sadede. bu iki araçtan genel olarak hangisi daha ön planda. yakıt olsun, konfor olsun hangisi daha iyi. çocuklu aileler için arka koltuk mesafesi iyi derece de mi ? a sınıfı haricinde daha iyi olan araçlar var fakat biz a sınıfı araç düşünmekteyiz. bir de daha sonra satarken hangisi daha rahat satılır.

    Yazdığınız soruların hepsinin tek bir cevabı var o da A3.



    Konfor olarak A3 üstün,

    Yakıt olarak A3 üstün,

    Arka genişlik olarak yine A3 üstün.



    Satış kolaylığında ve değer kaybındada A3 daha avantajlı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    merhaba arkadaşlar. biz bu arabaya ve audi a3'e (hb) bakıyoruz. bu iki araçtan 2. el olarak birini alacağız büyük ihtimalle. bu tip araçlar genelde bayanlar tarafından tercih edilmekte. alacağımız aracı da genelde bayan kullanacak.

    şimdi gelelim sadede. bu iki araçtan genel olarak hangisi daha ön planda. yakıt olsun, konfor olsun hangisi daha iyi. çocuklu aileler için arka koltuk mesafesi iyi derece de mi ? a sınıfı haricinde daha iyi olan araçlar var fakat biz a sınıfı araç düşünmekteyiz. bir de daha sonra satarken hangisi daha rahat satılır.

    Hocam a3'ün ikinci eli tabi ki daha iyi. Fakat siz yine 2. El araç alacağınız için a3 den daha düşük fiyata alacaksınız. O yüzden, volvo size 2. Elde değer kaybı veya zarar yaşatmayacaktır. Otomatik düşünüyorsanız dsg sorunlu bir şanzıman sıfır alıyor olsanız en azından garantisi olur kafanız biraz da olsa rahat ederdi fakat 2. Elde dsg şanzıman'lı araç almak bile bile lades demek olur. Forumda hali hazırda dsg şanzıman ile alakalı tonla başlık mevcut. En günceli 2017 yılında sıfır alınmış a3'ün 300km'de şanzıman arızası verip yolda kalması ile başlayan rezillikler silsilesi ile alakalı olan başlıktır. Yakıt konusunda dizelde ne kadar fark ediyor bilmiyorum ilgili modellerin fabrika tüketim verileri üzerinden birebir mukayese yapabilirsiniz. Volvo'nun güvenlik ve iç aksamının bir tık daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. V40'ın Dış dizayn ve tasarım olarak segmentindeki tüm rakiplerinden daha özgün bir çizgisi var. Tabi estetik güzelliğe dair nesnel bir mukayese yapamayız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • elfmariachi E kullanıcısına yanıt
    sağolun arkadaşlar cevaplarınız için.

    a3 şanzıman türü stronic değil mi arkadaşlar dsg nereden çıktı? dsg şanzıman için golf almaktan vazgeçtik.

    a4 2.0 dizel otomatik şanzımanı ile aynı değil mi? 2013 a4 2.0 dizel otomatik var elemanda ve 120 bin km devirdi. hiç problem yaşamadı.

    aslında volvo v40 güzel fakat 2. el ve arka koltuk a3 'e göre dar olması düşündürüyor bizi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jaas

    Merhabalar arac hakkinda benimde bazi dusuncelerim var ve bunlari sizinle paylasmak istiyorum. Araci 2013'de ilk ciktigi zamanlar cok begenerek satin aldim. Aracta tasarim konusunda herhangi bir eksik yok benim dusunceme gore kendim de otomobil tasarim isi ile ugrastigimi belirtmek isterim. Araci aldigim zamanlar gunde 10 kere karsisina gecip seyretmedim desem yalan olur :) Aracin gidisi bence gayet yeterli seviyede cok fazla hiz meraklisi degilseniz tabii. Yakit konusu cok tatminkar . Fakat aldigimin 2. haftasi farlarin sallanmasimi desem titremesimi desem bilemedim servise gittim far ayaklarinda ayarsizlik varmis duzelttik dediler hala farlarim titrek sekilde 3 yildir kullaniyorum (baska bu sekilde titreyen xenon far gormedim sanki sonradan taktirma gibi). Hemen akabinde gosterge panelinin ust noktasinda tikirti sesi basladi ,sanirim bu sorun bu araclarin genelinde mevcut ve ben serviste bu sorunu cozduremedim malesef muzik sesini cok acip duymamazliktan geliyorum artik mecburen. Arabanin malzeme kalitesi bana gore iyi degil , neden diye sorucak olursaniz cok fazla sert plastik kullanilmis, neredeyse 100.000.00 tl odediginiz aracta ustelik premium segmentten bahsediliyor bu sekilde olmamaliydi bence. Bir sure sonra aracin icinde hemen hemen heryerinden ses duymaya basliyorsunuz sirf bu yuzden. Yalitim iyi degil, amortisorleri iyi degil, kapi fitillleri inanin fiat palio nunkiler bile daha iyidir . Kagit gibi yapmislar devamli kapidan siyriliyor ve elinizle oturtmak zorunda kaliyosunuz her dafesinda ve gacirdiyor saka gibi. Koltuklarda kullanilan deri kalitesi yetersiz ,cok cabuk deforme olabiliyor (yilda 4 kez volvo nun kendi bakim urunlerini uyguluyorum). Servis fiyatlari butun parcalari ford uyumlu olmasina ragmen asiri pahalli ,biraz daha kassalar mercedes servis ucretine denk getirecekler. Ozel servis bulmak cok cok zor baya bir insan ustalarin kotu oldugundan sikayetci , yedek parcasi pahalli .1 Ay kadar once aracimin garanti suresi doldu ve su anda aracin gidisinde istikrarsizlik var devir de dalgalanmalar oluyor vites gecisleri kararsiz olmaya basladi ve motor vurultulu calisiyor ,inanin servise gitmeye korkuyorum .Bundan onceki aracim opel di ve 110 bin km boyunca bana bu sorunlarin hic birini yasatmamisti. Arac cok guvenli evet kendinizi emin ellerde hissediyorsunuz fakat bir daha volvo marka arac almayi asla dusunmuyorum. Bu kadar guzel arac tasarlayip bu kadar berbat uretimi nasil basarmislar inanin hala anlamis degilim . Pismanmiyim ? evet pismanim o verdigim paraya gidipte bir alman arabasi almadigim icin pismanim .

    Kelimesi kelimesine katildigim bir yorum olmus. Elinize saglik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar v40'ımı alalı 17 gün oldu. Son 3 günde 2. Kez şöyle bi olayla karşılaştım: ana ekranda durup dururken aracın bluetooth ile bnm telefondan gördüğü rehber açıldı. Ne bir düğmeye bastım ne de başka bişey yaptım. Telefon da kendi halinde duruyordu. Kendi kendine bu rehber niye açıldı anlamadım. Bunun bi açıklaması olabilir mi ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakabus_

    merhaba arkadaşlar. biz bu arabaya ve audi a3'e (hb) bakıyoruz. bu iki araçtan 2. el olarak birini alacağız büyük ihtimalle. bu tip araçlar genelde bayanlar tarafından tercih edilmekte. alacağımız aracı da genelde bayan kullanacak.

    şimdi gelelim sadede. bu iki araçtan genel olarak hangisi daha ön planda. yakıt olsun, konfor olsun hangisi daha iyi. çocuklu aileler için arka koltuk mesafesi iyi derece de mi ? a sınıfı haricinde daha iyi olan araçlar var fakat biz a sınıfı araç düşünmekteyiz. bir de daha sonra satarken hangisi daha rahat satılır.

    Aynı araştırmayı ben de yapıyorum. A3-V4- Golf7 bu üçü arasında kararsız kalmıştım. Ancak A3 yakıt ve beygir gücü yönünden V40 tan geri kaldığı için eledim. Ayrıca torku da düşük..
     Volvo V40: Ve O Sensin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi laruz -- 23 Ocak 2017; 16:22:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: laruz

    Bu modelin dizel olanını kullanan var mı acaba? yakıt sarfiyatı ne kadar söyleyebilir misiniz?

    6. ayında, 7000km'de, ilk 3000km ilk ay uzun yolda, gerisi İstanbul içi ama mümkün mertebe trafikten kaçınılmış, genellikle sakin bir tavırla sürülmüş, ortalama hızı 39km gösteren araçla elde ettiğim değer 5,5lt. Sanırım bu profil, yoğun trafiği olmayan bir şehirde sakin kullanımla elde edilecek değeri gösterebilir.

    Eklemiş olayım: D2 otomatik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pillout -- 23 Ocak 2017; 18:17:41 >
  • D2 ağır olduğu için dur kalklı şehir içi trafiğine ve kısa mesafeli kullanımlarda çok yakıt tüketiyor. Aşağıda gördüğünüz değerler aracımın (D2 powershift) 3 yıllık bilgileri. Genelde kısa mesafe (hafta sonları 50-60 km şehir içi), yoğun trafikte işe gidip gelme (Halkalı - Gayrettepe) ve senede 4-5 kere 1000-1500 km lik uzun yolculuklar. Limitleri zorlayan bir kullanıcı değilim. Genelde sakin kullanır, hız kurallarına uyarım.

    Bu istatistikte tüm yakıt alımlarım mevcuttur.
     Volvo V40: Ve O Sensin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    D2 ağır olduğu için dur kalklı şehir içi trafiğine ve kısa mesafeli kullanımlarda çok yakıt tüketiyor. Aşağıda gördüğünüz değerler aracımın (D2 powershift) 3 yıllık bilgileri. Genelde kısa mesafe (hafta sonları 50-60 km şehir içi), yoğun trafikte işe gidip gelme (Halkalı - Gayrettepe) ve senede 4-5 kere 1000-1500 km lik uzun yolculuklar. Limitleri zorlayan bir kullanıcı değilim. Genelde sakin kullanır, hız kurallarına uyarım.

    Bu istatistikte tüm yakıt alımlarım mevcuttur.
     Volvo V40: Ve O Sensin



    Bu aracın sanırım şehir içi en son uçlarda kullanım örneği..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Günal

    D2 ağır olduğu için dur kalklı şehir içi trafiğine ve kısa mesafeli kullanımlarda çok yakıt tüketiyor. Aşağıda gördüğünüz değerler aracımın (D2 powershift) 3 yıllık bilgileri. Genelde kısa mesafe (hafta sonları 50-60 km şehir içi), yoğun trafikte işe gidip gelme (Halkalı - Gayrettepe) ve senede 4-5 kere 1000-1500 km lik uzun yolculuklar. Limitleri zorlayan bir kullanıcı değilim. Genelde sakin kullanır, hız kurallarına uyarım.

    Bu istatistikte tüm yakıt alımlarım mevcuttur.
     Volvo V40: Ve O Sensin



    Neredeyse en ekonomik benzin kullanımına yakın..




  • İmzamda tüketim değerlerim spiritmonitor üzerinden kayıtlı.

    İnceleyebilirsiniz.

    Değerler pompadan pompaya kaydedildi. Ayrıca hep full depo dizel alındı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    İmzamda tüketim değerlerim spiritmonitor üzerinden kayıtlı.

    İnceleyebilirsiniz.

    Değerler pompadan pompaya kaydedildi. Ayrıca hep full depo dizel alındı.

    Bu değerler İstanbul trafiğinde en sıkışık zamanlarda oluşan değerler ..? İzmir/de ikamet ediyorum Ve işe gidip gelirken hiç ışık yok. Ve bekleme hiç yapmıyorum,, Sizce bu şartlar bu aracı alırsam yakıt sarfiyatım ne olur?
  • laruz kullanıcısına yanıt
    Şehir içi hız limitlerine göre düz yolda gittiğinizi düşünürsek ortalamanız 4.5 - 5 civarı olur. Dur kalk yoksa tüketim iyi. Örneğin aşağıdaki ekranda uzun çizgiler 130 km, kısa çizgiler ise 100 km sabit hızla gidildiğinde oluşan yakıt tüketimini gösteriyor. (hız sabitleyici ve klima açık)

     Volvo V40: Ve O Sensin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Günal -- 24 Ocak 2017; 17:31:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laruz


    quote:

    Orijinalden alıntı: aknasmub

    İmzamda tüketim değerlerim spiritmonitor üzerinden kayıtlı.

    İnceleyebilirsiniz.

    Değerler pompadan pompaya kaydedildi. Ayrıca hep full depo dizel alındı.

    Bu değerler İstanbul trafiğinde en sıkışık zamanlarda oluşan değerler ..? İzmir/de ikamet ediyorum Ve işe gidip gelirken hiç ışık yok. Ve bekleme hiç yapmıyorum,, Sizce bu şartlar bu aracı alırsam yakıt sarfiyatım ne olur?

    hocam benim de tüketim değerlerim izmir içinde. yaklaşık aynı olur benim değerler ile.
  • laruz kullanıcısına yanıt
    Motor gucu vetork degerleri dusuk olabilir ancak a3 daha seridir. Kullanılaninca anlarsiniz farki. V40 daha agirdir. Bu sebeple yavas kalir. V40 guvenlik ile aksesuar olarak daha ustundur. Yakit tuketimleri yakindir. Konfor ve sessizlikte a3 daha iyidir. Arka koltuk ayni sayilabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Bursa'da arkas dışında gidebileceğimiz servis var mıdır ? Aracımın rutin bakım zamanı geldi ve o kadar çok para vermek istemiyorum açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alibulus

    Arkadaşlar herkese selamlar;

    V40 Cross Country T4 2013 model aracımı model yükselteceğim için elden çıkarmanın vakti geldi diye düşünüyorum. Çok keyif aldığım gerek performans gerek ise donanım açısından beni çok tatmin eden arabamı aynı modelin yeni versiyonunu almak için satıyorum.

    Özellikleri kısaca;

    *Advance packet + base pac
    *Larenta jant 17’ (siyah olan)
    *Ön kaput komple şeffaf kaplama
    *4 lastik değiştirildi 10.000 km yapmadı


    Görseller için ilana bakabilirsiniz.
    http://www.arabam.com/ilan/sahibinden-satilik-volvo-v40-cross-country-1-6-t4/v40-cross-country-2013-sahibinden/6526015

    Arkadaşlar arabamın fiyatını başka bir araç bulduğum için bu haftalık 82000₺ ye düşürdüm. Bilginize.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alibulus -- 5 Şubat 2017; 12:25:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2013 cross ile 2014 cross arasında kasada değişiklik varmı acaba. Bende dizel düşünüyorum almak için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 331332333334335
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.