Şimdi Ara

VOLVO S90 motor arızası (AYIPLI MAL) (Güncelleme: MAHKEME ARAÇ DEĞİŞİM KARARI VERDİ))) (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
416
Cevap
36
Favori
76.949
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
175 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İkame olarak verdikleri araç sizin araçla aynı donanımmı tamamen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqyyxx

    O milyon tane kablo dediklerin soketlerden ibarettir uğraşsalarda yanlış takamazlar, yağ değişimini bile bilmiyorlar kısmına katılırım ama emin ol komple motor değişimi yağ değişiminden teorik olarak daha kolaydır.
    Komple degisecek motorun ustunde hicbirsey yok ki

    Sandik motor diye gecer ve uzerinde ne turbo ne dinamolar vardir diger motordan sokulup takilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinoplu

    Komple degisecek motorun ustunde hicbirsey yok ki

    Sandik motor diye gecer ve uzerinde ne turbo ne dinamolar vardir diger motordan sokulup takilir

    Alıntıları Göster
    Oyle birsey yok. Hirsiz yedek parcacilarin uydurdugu hurafedir. Servisten sandik motor siparis ederseniz icine sadece yag ve antifiriz koyarsiniz. Sadece karoser ile birlesik Elektirik tesisati gelmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Feint-TR

    Lan allahın cahili Almanya ile kıyaslamıyorum, Türkiye’de lüks otomobil falan satılmıyor bunu anlatmaya çalışıyorum o kücücük beynin nasıl böyle bir çıkarımda bulundu gerçekten ilginç.



    Ayrıca motorlu taşıt sayısındaki artışın akp ile ilgisi oldugunu iddia etmek nasıl bir ekstra cahillik ben hayatımda böyle bir şey görmedim.



    1967 - 284.000

    1977 - 1.042.000 (%266 artış)

    1987 - 2.887.000 (%177 artış)

    1997 - 6.883.000 (%138 artış)

    2007 - 13.022.000 (%88 artış)

    2017 - 22.212.000 (%70 artış)







    Dünya’da gelişmekte olan ülkelere bakarsan hepsinde benzer bir artış yüzdesi göreceksin. Doygunluğa ulaştığında yüzde iyice azalacak. Bunun akp ile ne alakası var anlamadım



    Bir daha da fındık kadar beyninle bilgin dahilinde olmayan hiç bir konuda elin klavyeye gitmesin.

    Alıntıları Göster
    Ahbap sen konuyu saptırıp şark kurnazlığına kaçmışsın adet vermeden oran hesabını paylaşmışsın.



    1973 den 2001 e kadar 8.5 milyon civarı araç trafiğe çıkarken

    2002 den 2011 e kadar bu rakam 16 milyon civarına ulaşmıştır.

    Sırf birisi sizin görüşünüzden farklı bir görüş savunuyor diye kelime oyunuyla üste çıkmaya çalışmayın. Ülkemizdeki kayda değer araç artışı son 15- 20 yılda olmuştur kısa ve net. İnkara gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    İkame olarak verdikleri araç sizin araçla aynı donanımmı tamamen
    Benim araç inscription, ikame araç ise inscription plus bir kaç ekstrası var, fakat öyle çok da pahalı ekstralar değil ( arka perde, direksiyon ısıtma ve koltuklarda masaj var benimkinden artısı) yani aşırı ekstrası olan bir araç değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sinoplu kullanıcısına yanıt
    Dediğin doğru ancak burada mağduriyet sebebiyle mevcut parçalarında sıfırıyla değişecepini var saymak zorundayız. Motorun arızalanmasına turbo da sebebiyet vermiş olabilir. Burada sıfır motordan kastımız sonradan para verip aldığımız motor değil aracın problem yaşamasına sebep olan ekipmanları tamamrn yenilemek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Volvo'dan aradılar, ilk mesajı da güncelledim. 352 Bin TL olan fatura bedelini iade etmeye hazır olduklarını teklif ettiler. Doğal olarak reddettim, dava sürecini başlatmak için prosedürün neticelenmesini bekliyorum. Ayıpsız misliyle değişim talebinin yanı sıra tatilimin mahvolması(rezervasyonlarımı iptal etmek zorunda kaldım), çoluk çocukla yollarda perişan olmamız sebebiyle ayrıca manevi tazminat davası da açacağım.
    Bence abartıyorsunuz. Beklentileriniz de çok mantıklı değil...

    En kusursuz en hatasız olması gereken NASA bile kaç tane affedilmez hata yaptı bir sürü astronot öldü. Kul yapısı illaki bir hata olabilir çok normal. Sizinkisi Allah korusun bir hayati tehlikeye sebep olmayan kolayca telafi edilebilecek bir sorun. Büyüterek "kendi" vakit ve enerjinizi harcıyorsunuz bence.

    Volvo eski Ford menşeili powershift şanzıman ve ekoboost motorlarda problem olabiliyor ama sizinde kullandığınız yeni nesil araçlar tamamen sorunsuz. Belliki kronik olmayan istisnai bir olay. Bmw'ler 1-2-3-4 serilerinin hepsi su birinkintisine girince motor su alıyor, araştırın bakın. Benimde takip ettiğim mercedes c serisi konusu var forumda, dava 3-4 yıldır hala sonuçlanmadı. Volvo premiumlar arasında gerçekten en sorunsuzların başında geliyor.

    Sonuçta ikimizde tüketiciyiz ben tabiki sizin yanınızdayım ama bence daha mantıklı beklentiniz olsun, yaşadığımız ülke türkiye sonuçta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrozenFlame

    Bence abartıyorsunuz. Beklentileriniz de çok mantıklı değil...

    En kusursuz en hatasız olması gereken NASA bile kaç tane affedilmez hata yaptı bir sürü astronot öldü. Kul yapısı illaki bir hata olabilir çok normal. Sizinkisi Allah korusun bir hayati tehlikeye sebep olmayan kolayca telafi edilebilecek bir sorun. Büyüterek "kendi" vakit ve enerjinizi harcıyorsunuz bence.

    Volvo eski Ford menşeili powershift şanzıman ve ekoboost motorlarda problem olabiliyor ama sizinde kullandığınız yeni nesil araçlar tamamen sorunsuz. Belliki kronik olmayan istisnai bir olay. Bmw'ler 1-2-3-4 serilerinin hepsi su birinkintisine girince motor su alıyor, araştırın bakın. Benimde takip ettiğim mercedes c serisi konusu var forumda, dava 3-4 yıldır hala sonuçlanmadı. Volvo premiumlar arasında gerçekten en sorunsuzların başında geliyor.

    Sonuçta ikimizde tüketiciyiz ben tabiki sizin yanınızdayım ama bence daha mantıklı beklentiniz olsun, yaşadığımız ülke türkiye sonuçta.

    Alıntıları Göster
    Fikrinize saygı duyuuorum ama katılmıyorum. Tüketici kanunu bana bir hak vermiş ben de kullanıyorum. Benim ki beklenti değil yasal bir hakkın talebinden ibaret. Benim mağduriyetime sebep olan üretici bedel ödemek zorunda. Onun hatasının bedelini ben neden ödüyorum. İki aydır bu sıkıntıyla uğraşıyorum, bana bu mağduriyeti yaşatan firma hiçbir bedel ödemesin mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Benim araç inscription, ikame araç ise inscription plus bir kaç ekstrası var, fakat öyle çok da pahalı ekstralar değil ( arka perde, direksiyon ısıtma ve koltuklarda masaj var benimkinden artısı) yani aşırı ekstrası olan bir araç değil.

    Alıntıları Göster
    Biraz fazla para istemişler madem 2/3 donanım fazla km side daha düşükse 5/10 bin ekstra bedelle anlaşma yapılabilirdi .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FrozenFlame

    Bence abartıyorsunuz. Beklentileriniz de çok mantıklı değil...

    En kusursuz en hatasız olması gereken NASA bile kaç tane affedilmez hata yaptı bir sürü astronot öldü. Kul yapısı illaki bir hata olabilir çok normal. Sizinkisi Allah korusun bir hayati tehlikeye sebep olmayan kolayca telafi edilebilecek bir sorun. Büyüterek "kendi" vakit ve enerjinizi harcıyorsunuz bence.

    Volvo eski Ford menşeili powershift şanzıman ve ekoboost motorlarda problem olabiliyor ama sizinde kullandığınız yeni nesil araçlar tamamen sorunsuz. Belliki kronik olmayan istisnai bir olay. Bmw'ler 1-2-3-4 serilerinin hepsi su birinkintisine girince motor su alıyor, araştırın bakın. Benimde takip ettiğim mercedes c serisi konusu var forumda, dava 3-4 yıldır hala sonuçlanmadı. Volvo premiumlar arasında gerçekten en sorunsuzların başında geliyor.

    Sonuçta ikimizde tüketiciyiz ben tabiki sizin yanınızdayım ama bence daha mantıklı beklentiniz olsun, yaşadığımız ülke türkiye sonuçta.

    Alıntıları Göster
    NASA ile Türkiye cumhuriyeti vatandaşı da bir değil, pek doğru bir karşılaştırma olmamış. Ayrıca araç sahibini enerjisini 352 bin ₺ değerinde aldığı bir ürün için harcıyor; yurtdışında kur oranları ile herhangi bir Türk vatandaşına orantılı olarak çok daha fazla para kazanan Volvo ise olayı kur oranlarından avantaj saglayarak çözümsüzlüğe götürüyor. Bir İsveç vatandaşı aylık ortalama 3.786,59 USD kazanıyor, Türk vatandaşı ise 356,70 USD kazanıyor.



    Özetle burası İsveç olmadığı için 57.5k $ değerinde bir ürünün üzerine bu kadar düşülmesi gayet normal.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnv_58

    Biraz fazla para istemişler madem 2/3 donanım fazla km side daha düşükse 5/10 bin ekstra bedelle anlaşma yapılabilirdi .

    Alıntıları Göster
    Ekstraları 10 bin bile etmez ama öyle bir teklif gelseydi bi sekilde anlaşabilirdik fakat şöyle bir durum var. Sıfır araç isteme hakkı olan bir müşteri ikincieli kabul etmişse bizimkinin 5-10 binlik donanım farkı demek ayıptır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parezer kullanıcısına yanıt
    O zaman ki euro kurundan hesaplanarak fatura bedelinin euro bazinda alsaniz keşke :)

    €95.190 = 687.500TRY civari eder

    Arabaniza yeni motor takilsabile ikincel piyasası suanda fatura bedelinden yuksektir.

    Sandik motor = şanzıman ile radyatör arasinda gördüğünüz parcalarin tamamidir. Sok tak yapılmaz tabi serviste herşey yer değiştirebilir. Mümkündür. Normalde Sandık motor değişimi 2-3 saat kadar bir sürede biter.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 24 Eylül 2018; 21:35:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: parezer

    Ekstraları 10 bin bile etmez ama öyle bir teklif gelseydi bi sekilde anlaşabilirdik fakat şöyle bir durum var. Sıfır araç isteme hakkı olan bir müşteri ikincieli kabul etmişse bizimkinin 5-10 binlik donanım farkı demek ayıptır.

    Alıntıları Göster
    Hocam fatura bedelini yasal faizi ile odeyeceklerse bedeli alın uğraşmayın. Çok deli faiz ödemeleri gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batkent

    Hocam fatura bedelini yasal faizi ile odeyeceklerse bedeli alın uğraşmayın. Çok deli faiz ödemeleri gerekir.

    Alıntıları Göster
    Faizsiz bedel iadesi teklif ediyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuna kadar mokoko. Acımayın geçmişi unutmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BrahmanS kullanıcısına yanıt
    hic volvonuz oldu mu? benim oldu yetkili servisleriyle de muhatap oldum maslaktaki cakalla da.

    al birini vur otekinedir volvo.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BigBang01

    dedi fakir

    Alıntıları Göster
    nasi anladin cok mu belli oluyo :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqyyxx

    Ahbap sen konuyu saptırıp şark kurnazlığına kaçmışsın adet vermeden oran hesabını paylaşmışsın.



    1973 den 2001 e kadar 8.5 milyon civarı araç trafiğe çıkarken

    2002 den 2011 e kadar bu rakam 16 milyon civarına ulaşmıştır.

    Sırf birisi sizin görüşünüzden farklı bir görüş savunuyor diye kelime oyunuyla üste çıkmaya çalışmayın. Ülkemizdeki kayda değer araç artışı son 15- 20 yılda olmuştur kısa ve net. İnkara gerek yok.

    Alıntıları Göster
    Eğitilemez durumdasınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Feint-TR -- 25 Eylül 2018; 0:0:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hukuk mücadelenizi sonuna kadar sürdürün, Volvo'nun yaptığı hiç bir kitaba sığmaz. Ayrıca sene 2018 pistonu yamulan motor nedir arkadaş milyarlarca dolar ar-ge'niz var, tecrübeniz var, onlarca mühendisiniz var şaka olsa gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Feint-TR kullanıcısına yanıt
    Tabi kafayı kuma gömmekte birilerine göre savunma biçimidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.