Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (933. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.611
Cevap
155
Favori
1.402.175
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 931932933934935
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • shine14 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba bu uyarı park sensörü arızası olabilir,bazen sensörler kirlenince devre dışı kalıyo buda sebep olabilir, boluda buzlanma oluyosa sensörlerin üzerinde buzlanmada yapmış olabilir önce bi güzel temizlik yapın bence,faydalı olabilir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba. Krem rengi deri arac ici dosemesi olan arkadaşlardan, temizlik (pantolon boyasi lekeleri, normal lekeler vs. ) ve koruma icin bir urun/metot kullanip memnun kalan ve tavsiye edebilecek varsa memnun olurum. Özellikle surucu koltugu baya kotu durumda, kendim elden gecirmek istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yigit19077 Y kullanıcısına yanıt
    Servisten Würth temizleme köpüğü ve deri bakım kremi almıştım. İkisi bir satılıyordu. Temizleme köpüğü koltuktaki lekeleri tamamen çıkardı. Tavsiye ederim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar öncelikle,
    Aracım 2013 model s60, geçtiğimiz cuma günü konudan bir kaç arkadaşın başına geldiği gibi düşük şanzıman performansı hatası aldım. Ancak şöyle bir fark oldu diğer arkadaşların aksine hızım aniden düşmedi, vites geçiş devirleri yükseldi aynı şekilde yüksek devirde vites düşürmeye başladı ama yolda kalmadı araç. Park ederken de geri viteste gaz almadı. Kapatıp açınca kontağı tüm problemler ortadan kayboldu.

    Ertesi sabah bakımını yaptırdığımız ustaya götürdüm, problemin onu aşabileceğini tanıdığı bir şanzımancıya gitmemiz gerektiğini söyledi. Şanzımancıyla görüştüm bir süre bilgisayar okuyamadı daha sonra da bana şamzımandaki sensörün problem çıkardığını değişmesi gerektiğini, en aşağı 4.000den başlayacağını, eğer başka bir problem daha gözükürse 10.000'e kadar çıkabileceğini söyledi. Kafamı kurcalayan durum şu, cuma gecesinden beri araç normal şekilde kullanılıyor herhangi bir problemi yok. Eğer bir seferlik yazılımsal bir hata ise bu meblaları ödemek istemiyorum ancak götürebileceğim yerlere de pek güvenemiyorum. Yani tek seferlik bir hata olsa dahi bana hatayı sistemden silelim sorun yok diyeceklerini zannetmiyorum. Bir fikir almak istedim sizce ne yapmalıyım?




  • T.Y. kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BSG B kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Öncelikle şanzıman yağınızı kontrol edin ve eksikse tamamlayın. Büyük ihtimalle düzelecektir. Şanzımandan yağ kaçağı olup olmadığına da bakın mutlaka, park yerinde aracın altına az az damlayabiliyor. Aynı şekilde sorunu eski aracımda yaşamıştım. Yağ kaçağına bağlı yağ eksilmesi sonucu sabah ilk çalıştırdıktan 3-5 dakika sonra hata verip, kapatıp açınca düzeliyordu. Sonra yağ kaçağını farkedip, kaçak nedeni düzeltilince hallolmuştu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco

    Merhaba,
    Öncelikle şanzıman yağınızı kontrol edin ve eksikse tamamlayın. Büyük ihtimalle düzelecektir. Şanzımandan yağ kaçağı olup olmadığına da bakın mutlaka, park yerinde aracın altına az az damlayabiliyor. Aynı şekilde sorunu eski aracımda yaşamıştım. Yağ kaçağına bağlı yağ eksilmesi sonucu sabah ilk çalıştırdıktan 3-5 dakika sonra hata verip, kapatıp açınca düzeliyordu. Sonra yağ kaçağını farkedip, kaçak nedeni düzeltilince hallolmuştu.
    Merhabalar,
    Cevabınız için teşekkür ederim hemen kontrol ettireceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BSG

    Merhabalar öncelikle,
    Aracım 2013 model s60, geçtiğimiz cuma günü konudan bir kaç arkadaşın başına geldiği gibi düşük şanzıman performansı hatası aldım. Ancak şöyle bir fark oldu diğer arkadaşların aksine hızım aniden düşmedi, vites geçiş devirleri yükseldi aynı şekilde yüksek devirde vites düşürmeye başladı ama yolda kalmadı araç. Park ederken de geri viteste gaz almadı. Kapatıp açınca kontağı tüm problemler ortadan kayboldu.

    Ertesi sabah bakımını yaptırdığımız ustaya götürdüm, problemin onu aşabileceğini tanıdığı bir şanzımancıya gitmemiz gerektiğini söyledi. Şanzımancıyla görüştüm bir süre bilgisayar okuyamadı daha sonra da bana şamzımandaki sensörün problem çıkardığını değişmesi gerektiğini, en aşağı 4.000den başlayacağını, eğer başka bir problem daha gözükürse 10.000'e kadar çıkabileceğini söyledi. Kafamı kurcalayan durum şu, cuma gecesinden beri araç normal şekilde kullanılıyor herhangi bir problemi yok. Eğer bir seferlik yazılımsal bir hata ise bu meblaları ödemek istemiyorum ancak götürebileceğim yerlere de pek güvenemiyorum. Yani tek seferlik bir hata olsa dahi bana hatayı sistemden silelim sorun yok diyeceklerini zannetmiyorum. Bir fikir almak istedim sizce ne yapmalıyım?
    Herhangi bir yetkili servise götürürseniz sadece arıza koduna baktırabilir, dışarda spesifik olarak oraya müdahale ettirirsiniz. Yetkili servis olmasına dikkat edin, özel servis vida programı ile herşey gözükmüyor.




  • yigit19077 Y kullanıcısına yanıt
    Turtlewax deri temizleyici ve bakım kremi var yeşil bir kutu onunla beraber alacağınız bir uygulama fırçası ( pahalı gelmezse valet pro öneririm) sayesinde her koltuğu yorulmadan terlemeden 5 dakikada temizleyebilirsiniz. Önce kremi koltuğa sürün fırçanızla bastırmadan dairesel hareketlerle yedirin temiz bir bezle çıkan artıkları alın mis! Ayda bir kez düzenli yapıyorum havalar müsade ettikçe..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haacar kullanıcısına yanıt
    17 inç rex var lastikler 215 50 17.. lastik değiştirirken araştırmıştım bu ölçü dışına çıkmak pek mantıklı gelmemişti.. 18 de konfor biraz daha düşmez mi ? Gerçi hep ana yol otoban kullanıyorsanız güzel olur..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Almaya niyetliyim ama ikinci el piyasası ölü diyorlar bu araç için ne diyorsunuz kullan varsa lütfen yorum yapsın!
  • drjacob kullanıcısına yanıt
    Ben de yerli arabamızı bekliyorum. TOGG gelince 2018 S60/T3 yolcu 😀👍🏻

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • technoburak T kullanıcısına yanıt
    Haklısınız 18 de konfor kesinlikle azalır ama kimi insanlar buna aldırış etmiyorlar büyük jant kullanmayı seviyorlar. 18 e geçmek isteyen biri olursa diye foruma yazmıştım ama hallettim o işi gerek kalmadı artık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drjacob

    Almaya niyetliyim ama ikinci el piyasası ölü diyorlar bu araç için ne diyorsunuz kullan varsa lütfen yorum yapsın!
    3 sene önce 40 bin km.de 2013 yeni kasa hasarsız s60 1.6 d2 Powershift aracı 87.500'e almıştım şu anki fiyatını bilmiyorum ama muhtemelen %50 prim yapmıştır, karar ve tercih sizin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco

    Merhaba,
    Öncelikle şanzıman yağınızı kontrol edin ve eksikse tamamlayın. Büyük ihtimalle düzelecektir. Şanzımandan yağ kaçağı olup olmadığına da bakın mutlaka, park yerinde aracın altına az az damlayabiliyor. Aynı şekilde sorunu eski aracımda yaşamıştım. Yağ kaçağına bağlı yağ eksilmesi sonucu sabah ilk çalıştırdıktan 3-5 dakika sonra hata verip, kapatıp açınca düzeliyordu. Sonra yağ kaçağını farkedip, kaçak nedeni düzeltilince hallolmuştu.
    1.6 powershift Şanzıman yağı seviye kontrolünü servise sormuştum, bu işlemin gerekli olmadığını periyodik bakımlarda böyle bir kontrol yapılmadığını ve 40bin km.de bir değiştiğini söylemişlerdi. Söyledikleri kadarıyla yağ dolum kapağına ulaşmak da kolay değilmiş.
    Benim aracımda da uzun süre kullandıktan sonra vites geçişlerinde sertlik, hissettirme ve çok hafif devir dalgalanması oluyor. Yağ kontrolü ve adaptasyon yapmak uygun olur mu emin olamadım. Bu belirtiler artınca sonuç yine kavramaya arızasına gidecek diye tedirginim.




  • technoburak T kullanıcısına yanıt
    Aynı jant ve ebat bende de var, bu konuyu iyi araştırmıştım ama bunun dışına çıkmak bana da hiç mantıklı gelmiyor. Ama lastikleri de pahalı oluyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamerbilisim

    1.6 powershift Şanzıman yağı seviye kontrolünü servise sormuştum, bu işlemin gerekli olmadığını periyodik bakımlarda böyle bir kontrol yapılmadığını ve 40bin km.de bir değiştiğini söylemişlerdi. Söyledikleri kadarıyla yağ dolum kapağına ulaşmak da kolay değilmiş.
    Benim aracımda da uzun süre kullandıktan sonra vites geçişlerinde sertlik, hissettirme ve çok hafif devir dalgalanması oluyor. Yağ kontrolü ve adaptasyon yapmak uygun olur mu emin olamadım. Bu belirtiler artınca sonuç yine kavramaya arızasına gidecek diye tedirginim.

    Alıntıları Göster
    Seviye kontrolü yapmadıkları doğrudur. Benim araçta 'şanzıman düşük performans' uyarısı, yağ kaçağına bağlı ortaya çıkınca, böyle uyarıların bir sebebi de yağ eksilmesi diye anladım.
    Bu kavrama işi beni tek tedirgin eden sorun oldu aracıma. Şu anda 2011 T4 aracımı geçen sene 2016 T3 gearshift ile değiştirerek bu huzursuzluktan kurtuldum sanırım.




  • tamerbilisim kullanıcısına yanıt
    Paket neydi hocam Premium advance?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • karafaki34 K kullanıcısına yanıt
    Aynen çok pahalı daha yeni 1850 TL verdim 2 tane cross climate lastiğe

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GameChanger

    Paket neydi hocam Premium advance?
    Premium, selamlar.
  • 
Sayfa: önceki 931932933934935
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.