Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (890. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
19.612
Cevap
155
Favori
1.402.094
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 888889890891892
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir de 2. yıl bakımı için (araç 2016 model S60T3 ve 20.000 km de) Arkas Volvo Ankara (İst. Yolu) zorunlu olan Motor yağı + Tüm filtrelerin değişimi için %10 indirimli 1700 küsür fiyat verdiler. Bir de isteğe bağlı olan bazı bakım ve değişimler var. Peki Arkas şubeleri arasında fiyat farkı olabilir mi? Ya da Arkas dışında Grup Volvo (Ankara için) önerir misiniz? Aslında Arkas kadar profesyonel olmadıklarını biliyorum ama fiyat olarak daha uygun demişti bazı arkadaşlar.

    Öte yandan Motor Koruma + Temizlik için yaklaşık 350 TL fiyat verdiler. İsteğe bağlı olan bu kalem dışarda bi yerde yaptırılabilir. Ankara için motor koruma ve temizliğini adam akıllı yapabilecek yer önerisi olan var mı acaba?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jhudaverdi -- 2 Mart 2019; 13:4:1 >
  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Hocam hangisi daha uygunsun ona yaptır. Ne de olsa filtre yağ değişimi özel bi ustalık gerektirecek seyler yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ilk olarak polen filtresi icin bosch yerine mann filter oneririm. Kodu cuk2733 volvoda bunu kullaniyor.

    Ikinci olarak hic bir sekilde garanti bozulma durumu olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mtoker06 kullanıcısına yanıt
    Fiyat ve alınacak yer bilgisi mevcut mudur hocam

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Onur hocam, çok şükür bizde bugüne kadar hiç sorun olmadı. acaba sizin aracınızın bagaj kapağında ayarsızlık gibi bir şey olabilir mi ? bagaj kilit mekanizması bir kaç milimetre aşağıda olabilir. bu nedenle bagajı kapattığınızda, bu plastik kısım normalden daha fazla baskıya maruz kalıyor ve kırılıyor gibi görünüyor.
  • jhudaverdi kullanıcısına yanıt
    Polen filtresini yukarıda arkadaşların söylediği gibi orjinal olan mann marka almanızı tavsiye ederim.

    Polen filtresini yetkili servis dışında değiştirmek garantiyi bozmaz.

    İkinci bakım için grup volvo da aynı fiyatı söylemişti bana. hangisi uygunsa ona yaptırın ancak bunlar gerçekten yüksek fiyatlar. bence polen filtresi gibi diğer filtreleri de dışarıdan satın alıp, yağı da kendiniz temin edip, bir özel serviste değiştirirseniz bu fiyatın yarısına bakım işini halledersiniz.
  • toprako T kullanıcısına yanıt
    Bu model karbonlu filtre değil sanırım ?
    İstenmeyen kokuların içeri hiç girmemesi için karbonlu filtre kullanın diyenler var, siz ne dersiniz ?
  • yolcum kullanıcısına yanıt
    Cuk serisi karbonlu. Cu serisi karbonsuz. Kesinlikle karbonlu alin. Koku ve toz icin cok etkili.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar merhaba. bulunduğum şehirde özel servis yok. haftaya ankaraya gideceğim. hem şu 31 martta sona erecek olan ücretsiz yağ kampanyasından yararlanacağım.
    sizler ankarada grup volvoyu mu yoksa arkas volvo yu mu önerirsiniz?
    aurıca aracımda servis randevusu al yazısı çıktı daha zaman olmasına rağmen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hasanyonuk

    Bende tam bilmemekle birlikte bugun arizayi servisteki ustalar sanirim sorunu yakaladi benzin basinc degerlerinde ilk calistirma sirasinda bir dusus yasaniyor ve sistem kendini korumaya aliyor sonrasinda marsa bastigimizda normale donuyor araci biraktim bir kac test yapacaklar pazartesi gunune kadar sonrasinda sorun cozulur ise bilgi verecegim tesekkur ederim yorumlariniz icin
    Hocam sorunu çözdünüz mü yada hangi şehirdesiniz bilmiyorum ancak Ankarada özel bir Volvo Servisi önerebilirim. Bende 2011 S60 2.0 T aldım 1 ay oldu. Çok yakın bir arkadaşımın ustası bu bahsettiğim servis. 6-7 senedir aracını götürdüğü ve memnun kaldığı bir yer. Sorunu çözemediyseniz hani belki yardımı dokunur diye bir sormak istedim. Umarım çözmüşsünüzdür ve gerek kalmaz o ayrı tabi ki :)




  • Polen filtresini sağı solu kırıp dökmeden nizami ve kibar bir şekilde kendimiz değiştirebilir miyiz ve bunun videosu var mı arkadaşlar? Youtube üzerindekiler hep çok eski kasalara ait... 2014 ve sonrası olsa yeter sanırım. Makyajsız kasa ile güncel makyajlı bile aynıdır sanırım. Selamlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Onur hocam, çok şükür bizde bugüne kadar hiç sorun olmadı. acaba sizin aracınızın bagaj kapağında ayarsızlık gibi bir şey olabilir mi ? bagaj kilit mekanizması bir kaç milimetre aşağıda olabilir. bu nedenle bagajı kapattığınızda, bu plastik kısım normalden daha fazla baskıya maruz kalıyor ve kırılıyor gibi görünüyor.
    Hocam şanslısınız sanırım. Başka bir açıklama gelmiyor aklıma :)

    Üstte yorum yapan diğer arkadaşlar da aynı sıkıntıyı tecrübe etmişler. Kapağı yavaş ve normal şekilde çaprmadan kapattığımız halde kapak hemen kopuyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Mann filter’in icinden nasil takilacagini gosteren manuel mevcut. Tornavida kullanabiliyor birazda sabirli iseniz gayet basit.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Haftay yetkili servise aracımı götüreceğim. Benimki de kırık. Bakalım kronik diyeceğim. Ne. Diyecekler.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yolcum

    Bu model karbonlu filtre değil sanırım ?
    İstenmeyen kokuların içeri hiç girmemesi için karbonlu filtre kullanın diyenler var, siz ne dersiniz ?
    Merhaba bilakis karbonlu filtre, CU"K" 2733 buradaki K harfi karbonlu oldugunu gösteriyor, karbonsuz olanı CU 2733
    Saygılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: m_S_tekin

    Açıklamanız için teşekkür ederim.

    Aslında aşırı rahatsızlık duymuyorum. Fakat, mantıklı olanı yani yağ değişimini yaptıracağım. Yetkili servisin yoluna düşeceğim müsait olduğumda.
    Siz MOTUL kullandım diyorsunuz. Volvo bu yağı kullandığı için mi yoksa kendiniz mi araştırıp buldunuz bu yağı.
    Birde Yağ konusunda ikileme düşmek istemiyorum açıkçası.

    Birde yüzeysel göz atarken, yapın tamamının değişemediğini bir kısmının değiştiğini okudum, bu konuda bilginiz var mı?

    Önereceğiniz özel servis Ankara da ise İsim alabilirim.


    (sanırım en kesin çözüm benim için, D4 kullanıcısı ile araçları aramızda test ederek olacak) :)
    Merhaba! Motul , iyi bir marka olduğu için onu seçtim , motulun sitesinde araç marma varyasyon girince , tüm araç sıvılarını ( yağ , hidrolik , vs ) çıkarıyor.

    Evet 4 lt alıyorsunuz , yaklasık 4 litresi değişiyor ilk seferde , bu civarda yağ çıkıyor sanzımandan , sonra 1000 km sonra tekrar değişiyor , yalnız volvo ustası yapsın , çünkü anlamayanlar alttan boşalttıkları yerden yağ koymaya calısıyor. Yağ ekleme üstten olcak.

    Malasef istanbulda yaşıyorum , :)) ama ankarada iyi usta bulunur.

    Evet aslında diğer d4 leri test etmeli :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karafaki34

    Silecekleri kaldırmanız için servis moduna getirmeniz gerekir. Anahtarı yuvasına taktıktan sonra frene basmadan kontak düğmesine bir kere basın. Daha sonra sağdaki silecek kolunu üç dört saniye yukarıya doğru kaldırın ve bekleyin. Silecekler dik pozisyona gelip kalacaktır. Ondan sonra kaldırabilirsiniz.
    Cevap için teşekkürler hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tamerbilisim

    2) merkezi kilitleme çalışmadı ise zaten soğuktan dolayı kilitler donduğu içindir, elle kilitlemek isteseniz de sonuç değişmeyecektir. Kapıdan anahtar ucu ile kilitleyip açma aslında akü ya da uzaktan kumanda pili bittiği durumlarda araca girebilmek için düşünülmüş bir alternatif.

    4) sileceği kaldırmak için kontak yarım açık iken metodu var ama bunu bazen insan unutuyor, silecek çalışır iken dik konuma geldiğinde kontağı kapatırsanız da silecekler mevcut konumunda kalıyor unutursanız bu metodu da deneyebilirsiniz.

    5) Silecek derken cam suyu fıskiye ayarından bahsediyorsunuz sanırım, bunun için ben de toplu iğne ya da benzeri metal kullanıyorum ama ayar bir kere bozuldumu tekrar tutturmak çok güç, ilk anda oluyor gibi ama bir süre sonra özellikle yaz mevsiminde sıcaklık ve muhtemelen titreşim etkisiyle pozisyonlar yine bozulabiliyor ben daha kalıcı bir çözüm bulamadım.

    Alıntıları Göster
    Açıklamalar için sağolun hocam . Cam suyu fıskiyelerinin sabitlenememesi veya ayarının değişmesi kötü olmuş gerçekten, i30 da bile ayarlandığı haliyle bir iki yıl kalabiliyordu. Yine de buradaki arkadaşların farklı çözümleri varsa önerilerini deneyebiliriz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Arkadaşlar merhaba. Bugün S60 T3 ikinci yıl periyodik bakımı için yetkili servise gittik. Polen filtresi hariç geçen yıl ki standart filtre/yağ paketinin aynısını talep ettik. Yalnız görevli arkadaş 2. yıl olduğu için 40.000 km gelmediği halde bile buji değişimi yapılması gerektiğini söyledi. İlave olarak fren hidroloği benzinli için 2 yıl 60.000 km ve dizel için 4 yıl 80.000 km nedeniyle 2 yıl dolduğu için onu da değiştirmeye kalktılar. Hem fren hidroloği hem buji değişimine onay vermedim. Araç daha 13.000 km'de. Ancak görevli buji veya fren hidroliği konusunda veya buna bağlı bir arıza olursa garanti dışıdır ve sorumluluk sizdedir dedi.

    Yorum yaparsanız sevinirim.
    Henüz birkaç gün önce görüştüm bakım için Arkas Servisi ile ve 2. yıl 18.000 km deki 2016 modle S60 T3 için sadece motor yağı ve tüm filtrelerin değişeceğini söylediler. Polen filtresi hariç yaklaşık 1700 TL fiyat verdiler. Buji falan adı bile geçmedi nerden çıkardılar size ekstra bakım ve değişimleri anlamadım




  • 
Sayfa: önceki 888889890891892
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.