Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (641. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir - 9 Masaüstü
5 sn
19.611
Cevap
155
Favori
1.402.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 639640641642643
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fsnn F kullanıcısına yanıt
    sayin fsnn ayrica bende bu yaz izmir almanya yaptim aracla toplam 6000 km 80 saat motor saati ve full klima acik ortalamam 8 litre olarak gerceklesti. neredeyse depoyu hep shell race 100oktan ile doldurdum. izmir ankara yaptim ekimde 110 120 gibi hizlarla sakin kullanarak 6.5 yakti aracimda polestar olmasinida hesaba katarsak ecoboost gercekten ekonomik ama yakit fiyatlari astronomik😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: must1288

    Mersin'de 60.000 bakımını yaptırabileceğim özel servis tavsiyesi var mıdır arkadaşlar?

    Günceldir.
  • must1288 M kullanıcısına yanıt
    60 bin bakımında özel bir şey yoksa iyi özel Ford servislerinden faydalanabilirsiniz Mersin'de Volvo Cu var mi bilemiyorum

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boatswain


    quote:

    Orijinalden alıntı: boatswain

    Sag arka cam sol arka cama gore daha yavaş (1 Sn kadar gec açılıp kapanıyor) bilgisi olan var midir ? Birde on camlar açılıp kapanırken Hirt Hirt diye dikkatli sekilde dinlenince duyulan bir ses var dişli sesi sanırım

    Alıntıladığım mesaj için fikri olan var mı arkadaşlar?
    Ayrıca bugün inceledim sağ çamurluk ile kaput arasındaki mesafe ile sol çamurlukla kaput arasındaki mesafe aynı değil sol taraf sanki daha açık gibi aralık gibi değişen vs yok aracımda makyajlı kasa sahibi arkadaşlarımda bakarlarsa memnun olurum.

    Bu arada aracı aldığımda mevcut olan ezik göçük kısımları (ilk sahibinin hatıraları)ankara da balgatta bulunan göçük timi boyasız göçük düzeltme firmasıyla çözdüm işçilikleri ve yaptıkları başarılı. forumda vs. çok araştırdım alim usta göçük timi arasında kaldım alim ustanın 1400 tl ye yaparız demesiyle göçük timinede sorup fiyat alayım dedim 800 tl dediler biraz işlerini izledim ve fiyatının uygun olmasıyla randevumu aldım.(Daha uyguna yapan yerlerde illa ki vardır ama bu konular önemli sonuçta işçiliğin çok ucuzu çok kötü olabilir) resimleri yüklemek için ancak fırsat oldu gerçi resimlerde yansımalardan net bilgi vermez ama yinede fikir olsun diyerek ekliyorum.

    şöför kapısı öncesi

    http://i.hizliresim.com/AnlQor.jpg

    şöför kapısı sonrası (iki göçük var sol taraftaki saç esnemesi olduğu için %90 seviyelerde hafif potluk var birde koruma bandı altına denk geldiğinden dolayı o şekilde halloldu alim usta da aynı şekilde söylemişti.)

    http://i.hizliresim.com/5LO99A.jpg

    sağ arka kapı öncesi (bunda nokta halinde kıvrım kısmında küçük ve kapı kolu üzerinde orta derinlikte yüzeyde de damarlanmış diye tabir edilen 3 çizik vardı)

    http://i.hizliresim.com/DBvXky.jpg

    http://i.hizliresim.com/DBvXE1.jpg

    sağ arka kapı sonrası (resimler çok yansımalı çıkmış ama bu kapıda nerdeyse tamamen eski halini aldı)

    http://i.hizliresim.com/77Gmkv.jpg

    http://i.hizliresim.com/2n07kv.jpg

    işlemleri kapıları sökerek karanlık ortamda ince beyaz florasanlar önünde yapıyorlar hakikaten sanat icra ediyorlar. ufak tefek avmlerde olan park göçüklerinden dolu eziklerine orta hasar diyebileceğimiz seviyelere kadar oldukça iyi iş çıkarıyorlar. hem boyanmış değişmiş tabularına hemde göze hitap ediyor şöför kapısındaki çiziklerden ötürü boyat gitsin diyorlar ama sonuçta Türkiye'de boyanmamış çizilmişi daha makbul...Göçük timi beyaz Mercedes c180 lerinde sürekli onarıldığı yer 3-4 kez uğradım mutlaka bir beyaz c180 düzeltiliyor.

    ayrıca ankarada plastik aksamınızla ilgili onarım vs noktasıda 2002 stop olsun bu aradada kara saplanıp ön tamponun alt difüzör kısmındaki siyah dişlerde kırık vardı onları orijinal şeklinde geri getirdiler.

    servis konusunda önceden yazmıştım V.Park nam-ı diğer Volvo park cihan cihat kardeşler gayet makul ve çözüm yollarında iyiler.


    Ben yine Alıntı alayım forumdaslar göremedi sanırım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: echelon246


    quote:

    Orijinalden alıntı: Proscd

    Volvo s60 kullanıcısı olarak cevap vermeye başlayayım. Aracınızı s60 ile değiştirme sebebiniz nedir bilmiyorum ama karşılaştırma yapayım kendimce. BMW nin sürüş dinamikleri ve zf şanzımandan ötürü aktarımı ile performansı volvoya göre daha üstün. Marka prestiji ülkemizde yine volvoya göre daha popüler durumda ve el değiştirme, değer kaybı açısından tercih edilesi. Volvo ise opsiyon seçenekleri ve en alt seçeneğindeki bile sunduğu donanımlara göre bmw den üstün durumda. Ağır duruşu, verdiği hissiyat BMW'ye göre daha oturaklı. BMW ile Volvo fiyat karşılaştırması yapıldığında aynı donanım ve özelliklere göre bmw fiyatı çok daha yüksek kalıyor. Eğer performans ön planda değilse çok daha opsiyonlu Volvo tercih sebebimdir. Zaten bu aracı alırkende en önemli etken buydu. 40 bin liralık arabada olan opsiyonlar 320d baz donanımda yoktu.

    Bana göre BMW yol tutuş olarak daha iyi ve frenlerde de fark yaratıyor. Volvo'da bir Ford-vari sertlik var. Volvo yüksek hızlara çıktığınızda hafif sallanıyormuş hissi veriyor ama bu dediğim gibi BMW sonrası bana verdiği his. Aslına bakarsanız aralarında fark olduğunu düşünmüyorum, araçların dizaynı, süspansiyonları, ebatları farkı yaratıyor. BMW sonrası Volvo tercihinden özellikle performans (aracım 2.0t) ve güvenlik açılarından çok memnunum. Aksesuarları söylemeye bile gerek yok, BMW'de deri koltuk, koltuk ısıtma ve güvenlik sistemleri ile fiyat neye çıkar tahmin edemiyorum. İki aracın da olumsuz yanı yüksek servis faturaları.

    Volvo alma gerekçeleri arasında bu bahsettiğinizde sayılır zaten; bmw,audi,mercedes ölçüsünde ama fiyat olarak daha uygun denir.

    Volvo performansı konusunda arkadaşlar yanılgı içerisindeler gibi görünüyor, sanırım bu özellikle d2/t2 motorlu v60/s60 ların yaygın olarak kullanılmasının yarattığı yanlış bir algı.Ben de V60 D5 kullanıyorum ve başka marka emsallerinden altta kalır bir performansı yok.Zaten bu yüzden Almanyadaki otomobil dergilerinde bile bir Volvo modeliyle karşılaştırma yapılırken karşısında genellikle Bmw,Audi yada Mercedes'ten emsalleri seçilir,çünkü herbirinin kendine göre artıları-eksileri olmakla birlikte değerleri karşılaştırmaya uygun yakınlıktadır.

    Selamlar...

    Bir örnek ekleyeyim dedim, rastgele yaptığım aramadan ilk bulduğum sonuçtur;Yeni Bmw 5 serisini karşılaştırmak için Mercede E350,Audi A6 3.0 ve S90 D5 seçilmiş,bu örnek de herşeyi açıklar.Ayrıca bu karşılaştırmalar diğer Volvo modelleri içinde aynıdır.


     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 29 Ocak 2017; 0:2:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhabalar
    Deri koltuklara sonradan koltuk ısıtma ekleten var mı acaba. Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar
    Deri koltuklara sonradan koltuk ısıtma ekleten var mı acaba. Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    sayin fsnn ayrica bende bu yaz izmir almanya yaptim aracla toplam 6000 km 80 saat motor saati ve full klima acik ortalamam 8 litre olarak gerceklesti. neredeyse depoyu hep shell race 100oktan ile doldurdum. izmir ankara yaptim ekimde 110 120 gibi hizlarla sakin kullanarak 6.5 yakti aracimda polestar olmasinida hesaba katarsak ecoboost gercekten ekonomik ama yakit fiyatlari astronomik&#128516;

    Aynen katılıyorum zaten polestar yakıt sarfiyatı olmadan güç artışı iddaları arasında son olarak syn filtiarn yazılımdan membunmusunuz o fiyata yapmaya değermi? Servistemi yaptırdınız?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • sayın fsnn yazılımı benden önceki sahibi yukletmis sanırım 3bin gibi bi fiyatı var. ecoboost 1.6 için öngörülen maksimum beygir gücü zaten 197bhp yani maks güvenli gercekleşmiş aslında. ford fiesta st abd verisyonunda kullanıyor. turbo boost artışı 20sn ile sınırlı falat ben polestar yetkililerine mail attığımda bana irtifa sıcaklık vs göre değişir denilip duruldu ama hiç boost vs değerleriaçılanmadı. ben turbo korumasını merak ediyorum aslında. turbomuz haliyle küçük fazla zorlandığı kanısındayım. önceki s60 t4 üme göre hissedilir bir atiklik gaza yüklenince var ama hem parasıhemde zararı dikkate alındığında ben yaptırmazdım.

    ayrıca B4164t yani t4 motor için öerilen yağ 5w-30 a5/b5 fakat servis 0w-30 a5/b5 koyuyor daha fazla yağ yakmasına sebep verirmi bende her 1000de 100ml en az yakıyor. castrol magnatec 5w-30 koymamım fayda zararı olurmu?

    teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Makyajlı kasa sahibi arkadaşlar kaput ile on sag sol çamurluklarin arasındaki mesafelere bakabilir misiniz ? Eşit mi yoksa Şoför tarafı biraz daha Acik mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: filtiarn

    sayın fsnn yazılımı benden önceki sahibi yukletmis sanırım 3bin gibi bi fiyatı var. ecoboost 1.6 için öngörülen maksimum beygir gücü zaten 197bhp yani maks güvenli gercekleşmiş aslında. ford fiesta st abd verisyonunda kullanıyor. turbo boost artışı 20sn ile sınırlı falat ben polestar yetkililerine mail attığımda bana irtifa sıcaklık vs göre değişir denilip duruldu ama hiç boost vs değerleriaçılanmadı. ben turbo korumasını merak ediyorum aslında. turbomuz haliyle küçük fazla zorlandığı kanısındayım. önceki s60 t4 üme göre hissedilir bir atiklik gaza yüklenince var ama hem parasıhemde zararı dikkate alındığında ben yaptırmazdım.

    ayrıca B4164t yani t4 motor için öerilen yağ 5w-30 a5/b5 fakat servis 0w-30 a5/b5 koyuyor daha fazla yağ yakmasına sebep verirmi bende her 1000de 100ml en az yakıyor. castrol magnatec 5w-30 koymamım fayda zararı olurmu?

    teşekkürler

    Bendede aynı eksiltme var normal. Aynı motoru kullanan kuganın serviste tavsiye edilen yağı 0w20 ve ford kullanıcıları serviste yağun pahalılığından şikayetçi oysa tüm bakımları 20 bin kmde yapılıyor ve 550 tl :)

    Fordun ince yağ tavsiyesinin altındaki sebep yakıt sarfiyatını en aza indirmek. Bende 0w-30 mobil1 kullanıyorum. Yağ eksiltmesi dışında şikayetim yok, zaten turbo kalın yağ sevmez dolayısıyla 0w30 ile 5w -30 arasında öok bir fark yoktur. Aksine 0-30 konulan motor daha sessiz çalışır. Ben 0-20 ye geçmeyi bile düşündüm lakin eksiltmenin fazlalaşacağı ve Mobil 0-20 tr de bulamayacağımdan vazgeçtim.

    Sizlere tek önerim mümkünse yağ markasını değiştirmeyin.ne ile başlarsanız onla devam edin.bunla ilgili daha önce bir yazı paylşmıştım. Ama malesef volvo servislerinde bile bir ortak nokta yok mobil,castrol ve shell kulkanan servisler var bu uygun değil
    Sonuç olarak 5-30 yerine 0-30 koyarsanız aksine yağ tüketimi artar. Eklemeleri aynı yağ ile yapınız serviste kullanılan 5-30 edge profesyonel piyasada 5-30 edge profesyonel yok 5-30 edge var onla yapınız.
    Siz magnatec ekleyerek tam sentetik yağa yarı sentetik koyuyorsunuz bu yağın kimyasal yapısını bozar aynı servise gitmeye çalışın dediğim gibi farklı servis farklı yağ kullanıyor.buda diğer markanın faydalı yağ katmanını bozarak yeni katman oluşturuyor.uygun değil



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 30 Ocak 2017; 23:30:20 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • herkese günaydın arkadaşlar çok sevdiğim bir abim 2015 Volvo s60 d aldı. halojen far mevcut xenon istiyor biraz kafası karışmış durumda bende ona beyaz ampul alabilirsen yada sağlıklı olan xenon kit al dedim birde pahalı olan led olayı var dedim. şimdi xenon araştırıyorum hangi marka yada İstanbul da nerede yaptırabiliriz bilgisi olan arkadaşlar paylaşırsa sevinirim bir Volvo ya ait bir forum sitesi bulamadım.
  • boatswain kullanıcısına yanıt
    Akşam eve gidince bakayım hocam haberdar ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haacar

    Akşam eve gidince bakayım hocam haberdar ederim.

    tamamdır teşekkürler...
  • mrtdmrblkrocco M kullanıcısına yanıt
    Yanlışlık oldu galiba. ben botswain arkadaşın mesajına cevaben akşam bakarım demiştim.
  • haacar kullanıcısına yanıt
    :D pardon denk gelmiş ben üstüme alındım :D
  • http://www.otohaber.com.tr/testmerkezi/2014/08/29/karsilastirma-hedefteki-yildiz
    eski bir karşılaştırma ((29.08.2014) olmasına rağmen keyifle okudum, paylaşmak istedim.
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Merhabalar hocam bakabildiniz mi?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • boatswain kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam baktım akşam.

    Şoför tarafı kaput çamurluk birleşim yerindeki aralık diğer taraftan daha fazla.

    Ben aslında farklı olacağını zannetmiyordum ama görünce çok şaşırdım. yakışmamış bence volvo gibi bir markaya böyle bir işçilik hatası.
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Evet hocam bir taraf 0,5 cm gibiyken diğer taraf 1 cm ye yakın nerdeyse maalesef kusur bulma özelliği var arabaya alıştık sıra kusur bulma Dönemi'ne geldi birde sag arka cam sol arka camdan daha yavaş açılıp kapanıyor ayrıca dikkatli dinleyince on camlar açılıp kapanırken hafif Dişli sesi duyuluyor Doseme içinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boatswain -- 1 Şubat 2017; 9:17:57 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 639640641642643
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.