Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (623. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.612
Cevap
155
Favori
1.401.642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: himpton

    Arkadaşlar V60 açısından kıyaslarsak 2.0 D3 geartronic ile 1.6 D2 powershift kıyaslayabilir misiniz? Hem yakıt tüketimi hem de vites, performans ve ikinci el gibi diğer konular açısından. 2012 model alma arifesindeyim ama karar vermeden önce sizlerle bir değerlendirmek istedim.

    Merhaba bilgi ve deneyimi olan arkadaşlar geartronik-powershift karşılaştırmasını daha ayrıntılı yapabilirler,V60 geartronik D5 kullanan birisiyim ve geartronik genel olarak daha başarılı bulunuyor.Aracimda vites geçişlerini ben sadece 1-2,2-3 geçişlerinde biraz hissediyorum sonrakileri hissetmek zor,devir saatindeki oynamalardan anlaşılabiliyor ancak.
    D2,D3 motor kullanmadım ancak kendi gorüşüm olarak ve kendi aracımdan yola çikarak söyleyebilirim ki V60 gibi 1750 kg ağırlığındaki bir araç için 115 Ps lik bir güç çok çok zayıf bir güç;dolayısıyla bu ağırlıkta ve 115 ps'lik bir araçtan performans beklemeyin.Yakıt olarak aralarında önemli bir fark olacağını zannetmiyorum durması kalkması fazla olan kullanımda tahminim D2 daha fazla bile tüketebilir,çünkü araç ağır.S60 D4 kullandım,V60 D4 ile test sürüşüde yaptım ve her iki araç için de en uygun (optimum) dizel motorun, ağırlık-güç dengesi, performans ve yakıt bağlamında D4 olduğunu düşünüyorum.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 7 Aralık 2016; 15:54:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vanity Fair kullanıcısına yanıt
    Hocam eleştirilerime katılmayabilirsiniz. Hak veriyorum. Herkes farklı yorumlayabilir, değerlendirebilir. Çok sık araba değiştiren biri olduğum için aldığım araçlar ile ilgili bu şekilde değerlendirmelerde bulunabiliyorum tabi. Kimseyi yanlış yönlendirmek istemem, herkes kendi binip test etsin öyle alsın. Her çeşit arabaya bindim, s60 için de kötü bir araç demedim. Sadece kendime göre eksiklerini belirtip olması gerekeni söyledim. Araç Premium d segmenti bir araç olduğu için beklenti de doğal olarak yüksek oluyor. Neyse zaten aksesuar ve Jant konusunda taleplerime çözüm bulamazsam satıp kurtulurum :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D.Baran kullanıcısına yanıt
    Geartronik powershift'ten bir tık daha iyi hatta 8 ileri olan kesinlikle süper. Ancak bmw zf şanzuman gibisi yok. Şahsi kanaatim bu yönde. Volvo s60 ve xc konusunda çok doğru bir karar vererek 8 ileri geartronik ile d4 motoru buluşturdu ancak 1.6 motoru bu piyasadan çekmekle tamamen stratejik bir hata yaptı. Piyasadan çekmek yerine 115hp'lik d2 motoru 140hp'ye çıkartabilirdi. Nitekim 2013 öncesi araçlarda yazılım ile 115hp 140'a çıkartılabiliyor. Şanzuman konusunda da ps 450nm torka dayanıklı bir şanzuman. Sorun yaratacağını zannetmem. Şahsi fikrim olup kendi yorumumdur. Polemik konusu olmasın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aithrax A kullanıcısına yanıt
    Hocam mesajını şimdi farkettim kusura bakma. Kiralamada t3 bulmak zor gerçekten ama araştırıp şansımı deneyeceğim umarım düzgün bir araç denk gelir. Bahsedilen sıkıntılar derken süspansiyon açısından konfor ve bagajın ufak oluşu. Bagajı şehirdışı seyahat zamanı tavan bagajıyla hallederim diye düşünüyorum. Süspansiyon konusu ise orta sert anladığım kadarıyla. Yoldaki her pürüzü hissettiren küçük çukur yada tepeciklerde vuran ve sarsan bir araç istemiyorum. Bu konuda sizin yorumunuz nedir?
    Şanzımanı herkes beğeniyor kötü bir bildirim görmedim duymadım. Aracın ilk kalkış ve ivmelenişi de gayet iyi görünüyor, 0-100 ölçümü yaptınız mı? Fabrikasyon değerini tutturuyor sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • trigovina T kullanıcısına yanıt
    8 ileri şanzumanın farkı çok açık,eski ve yeni D5 ler karşılaştırıldığında 8 ileri yeni şanzuman devrim gibi yenilikler getirmiş;5 değil 4 silindir, önemli oranda daha az yakıt ve daha hızlı 0-100 değeri.
    Tşkler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • palermo kullanıcısına yanıt
    merhabalar
    eğer İstanbul da yaşıyorsanız Atatürk havalimanındaki araç kiralama şirketlerinde T3 var. bende geçen gittim sordum nasıl ve niye tercih ettiniz diye, cevap netti, yabancılar çok tercih ediyormuş :)araçların ortalama yakıt tüketimi 8,5-9 olduğunu ifade etti, nasıl olsa şirket ödüyor diye çok basıyor bunlar diye de ekledi. kararınızın doğru olması ve sizi mutlu etmesini dilerim.
  • distardi72 D kullanıcısına yanıt
    Bu çok iyi oldu hocam teşekkürler. Bir de hangi şirket olduğunu söyleyebilirseniz beni büyük bir yükten kurtarmış olacaksanız. Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palermo

    Hocam mesajını şimdi farkettim kusura bakma. Kiralamada t3 bulmak zor gerçekten ama araştırıp şansımı deneyeceğim umarım düzgün bir araç denk gelir. Bahsedilen sıkıntılar derken süspansiyon açısından konfor ve bagajın ufak oluşu. Bagajı şehirdışı seyahat zamanı tavan bagajıyla hallederim diye düşünüyorum. Süspansiyon konusu ise orta sert anladığım kadarıyla. Yoldaki her pürüzü hissettiren küçük çukur yada tepeciklerde vuran ve sarsan bir araç istemiyorum. Bu konuda sizin yorumunuz nedir?
    Şanzımanı herkes beğeniyor kötü bir bildirim görmedim duymadım. Aracın ilk kalkış ve ivmelenişi de gayet iyi görünüyor, 0-100 ölçümü yaptınız mı? Fabrikasyon değerini tutturuyor sanırım.

    Tavan taşımaya yönelik, kapı içlerinde bağlantı noktaları var. Ben barları bisiklet taşıma amaçlı yaklaşık 10 ay kullanıyorum, kışın çıkartıyorum.

    Süspansiyon bana göre sert.

    Aynı şeyi tekrar tekrar söylüyorum, bu aracı güvenlik, sağlamlık ve donanım için alıyorsunuz. Performans istiyorsanız benzinli, tasarruflu olsun diyorsanız dizel kullanıyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi echelon246 -- 9 Aralık 2016; 7:44:29 >




  • Atatürk Hava limanında AVİS de üst segment araçlar lstesinde mevcut. Ancak, advance donanım maalesef yok ellerinde..

    B 'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'ende hem d2 Premium hem de t3 advance var. açıkçası t3 de insan kendini gerçekten üst segment bir araç içinde hissediyor. hayalet gösterge, bej deri koltuk, 7 inch renkli ekran, hastası olduğum krem renk direksiyon ve sunroof... Premium da algılarımı kapatıyorum :)

    bu nedenle Volvo alacak herkese advance den şaşmamalarını naçizane tavsiye ediyorum.




  • distardi72 D kullanıcısına yanıt
    maşallah hocam ikisi de ateş ediyor

    t3'ün bu ağırlığa rağmen 152hp ile 8.6sn'de 0-100'ü bulması, aracın ne kadar seri olduğunu gösteriyor, takdire şayan bir durum.

    advanced paketlerde uzun far asistanı standart olarak geliyor değil mi?
  • Yarın Ankara'da olacağımdan servisten randevu aldım. Araçta bozuk yollarda arka taraftan lıkırtı şeklinde ses geliyor. Frene basınca da geçmiyor. Bu şikayetimi garanti bitmeden servise söylemiştim. Servis de lastik tamir kitinden geldiğini ve o kısmı düzenlediklerini söylemişti. Ancak şikayetim geçmedi. Ancak garanti süresi bitti. Aracın bakım geçmişinde şikayetim gözükmüyor ama servisteki iş emrinde el ile yazılı. Bu arıza'nın tespiti halinde değişmesi gerekli parçaların garantiden değişmesi söz konusu olabilir mi? Sonuçta şikayetimi garanti süresinde çözememiş oluyor servis.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gurnur -- 9 Aralık 2016; 12:13:40 >
  • palermo kullanıcısına yanıt
    Rica ederim olur mu hiç öyle şey. Orta sert evet, ben rahatsız olmuyorum memnunum ama belki siz kalmazsınız. Gerci bunu demişken şirkette direktörümün aracı 2016 a4 ve açıkçası onun suspansiyonları da aynı geldi bana. Kesinlikle havalimanından kiralayın orada varsa. Ölçüm yaptırmadım ama dediğiniz gibi aracın ivmelenmesi iyi. Bagaj bu arabanın bariz biçimde en büyük eksisi bana sorarsanız.

    Arkadaşlar size birşey danışmak istiyorum, bugün tam e-5 in ortasında araba stop etti ve marşa başın diye yazı çıktı ve araba 1 dakikaya yakın çalışmadı. Sonra çalıştı ve start-stop u kapattım. Bunu bu şekilde ilk defa yaptı ama gecen aksamda tam park ederken ben frene basınca start stop devreye girdi ve arac kendini sanki otomatik kapattı. Ayrıca start stopta araba geri kayıyor. Önerisi olan var mı? Benim kullanımımla alakası olabilir mi? Daha önceki aracım start stoplu değildi. Şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar merhaba ikinci el d2 ps s60 bakıyorum 2012-14 bütçem 80000 civarları araçta dikkat etmem gereken bir husus var midir ? Ekspere arkas mi yaptırayım yoksa piyasadaki eksperler yeterli midir?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gurnur G kullanıcısına yanıt
    Hocam eğer bir şekilde şikayetiniz yazılı ise sıkıntı olmaz merak etmeyin. sonuçta garanti bitmeden servis sizin şikayetinizi giderememiş. Bunun sizinle bir alakası yok. Eğer problem yaparlarsa siz de biraz sert çıkarsınız mutlaka geri adım atarlar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • trigovina T kullanıcısına yanıt
    Hocam çok detaylı bir test olmuş en ufak noktasına kadar değerlendirmişler aracı paylaşım için teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • palermo kullanıcısına yanıt
    Hayır, o daha önce bahsi gecen driver support pack ile geliyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • aithrax A kullanıcısına yanıt
    Bence düz yolda aracın kendi kendine durması hiç normal değil. En kısa zamanda servise gitmenizi öneririm. Park ederken frene basıpta aracın kapısını açtıysanız araç kendini komple durduruyor tekrar çalıştırmanız gerekir daha önce benim başıma da geldi. Araç start stop devredeyken frenden ayağınızı çekerseniz yokuşta geri kaçar bu normaldir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • haacar kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Park ederken kapıyı açmıştım evet. Yokuş yukarı değil düz yolda kaydırıyor ama sadece start stop devredeyken. Evet servise götüreceğim. Resmen yolda kaldım 1 dakika kadar. Aracı p ye alıp el frenini çekip defalarca starta bastım ama çalışmadı, daha 219km de araba. Anadolu yakasında en iyi yetkili servis olarak kimi önerirsiniz? Volcarı mı? Aracı Kartal Ortaklardan aldım ama onlara götürmek istemiyorum açıkçası çünkü servisleri yeni, adamlar daha önce Jaguar servismiş sonra Hyundai olmuş şimdi de Volvo. Tşk

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aithrax

    Rica ederim olur mu hiç öyle şey. Orta sert evet, ben rahatsız olmuyorum memnunum ama belki siz kalmazsınız. Gerci bunu demişken şirkette direktörümün aracı 2016 a4 ve açıkçası onun suspansiyonları da aynı geldi bana. Kesinlikle havalimanından kiralayın orada varsa. Ölçüm yaptırmadım ama dediğiniz gibi aracın ivmelenmesi iyi. Bagaj bu arabanın bariz biçimde en büyük eksisi bana sorarsanız.

    Arkadaşlar size birşey danışmak istiyorum, bugün tam e-5 in ortasında araba stop etti ve marşa başın diye yazı çıktı ve araba 1 dakikaya yakın çalışmadı. Sonra çalıştı ve start-stop u kapattım. Bunu bu şekilde ilk defa yaptı ama gecen aksamda tam park ederken ben frene basınca start stop devreye girdi ve arac kendini sanki otomatik kapattı. Ayrıca start stopta araba geri kayıyor. Önerisi olan var mı? Benim kullanımımla alakası olabilir mi? Daha önceki aracım start stoplu değildi. Şimdiden teşekkürler

    Arabanın yolda iken stop etmesi, Partikül Filtresinden olabilir hocam. Bir arkadaşın başına gelmişti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi must1288 -- 10 Aralık 2016; 20:6:31 >




  • 
Sayfa: önceki 621622623624625
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.