Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (49. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.462.805
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu konuda birşeyi anlayamıyorum. Yeni S60 başlığı ile açılmış bu konuya gelip neden başka araçlarla kıyaslama yapıyor ya da S60'ı baltalıyorsunuz?

    Ben de arabamı 1 ay önce aldım. S60 D3 advance+premium+sunroof.

    Ama aracı almadan önce sitede başlık açtım ve ayrı bir başlıkta kıyaslama istedim.

    Bu başlık s60 başlığı. Yani S60 nasıl arabadır diye bir başlık yazılmamış farkındaysanız.

    Burada kullananlar bilgilerini paylaşmış mı acaba diye giriyor insanlar. Fakat gördüğüm kadarıyla S60 sahibi olanlardan çok olmayanlar yorum yapıyor kıyaslıyor.

    Ben uzun araştırmalar sonucu aracımı yaklaşık 100 Bin TL'ye aldım. Ama bu aracı aynı fiyattaki BMW ya da Mercedes ile kıyaslamayın lütfen. Onlarla aynı kategoride olmayı hak eden bir araç değil. Ha illa kıyaslarız diyorsanız BMW 5 serisi ile kıyaslayın.

    Volvo sahibi olmayı düşünen ve forumda paylaşılan tecrübeleri okumak isteyen insanları boş yere oyalıyorsunuz.

    Eğer Volvo'nuz yoksa ya da en azından test bile etmediyseniz buraya gelip baltalama yapmayınız lütfen.




  • şöyle bir s60 konusuna göz atayım dedim, benim de volvom yok...o nedenle araba hakkında pek bir yorumda bulunamam ama bu raifkokten arkadaş bence s60 ı kıskanmış baya....eee ne demişler, kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş! kendisine renault latitude ile tatmin olmasını önerebilirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizcubi
    şöyle bir s60 konusuna göz atayım dedim, benim de volvom yok...o nedenle araba hakkında pek bir yorumda bulunamam ama bu raifkokten arkadaş bence s60 ı kıskanmış baya....eee ne demişler, kedi ulaşamadığı ciğere mundar dermiş! kendisine renault latitude ile tatmin olmasını önerebilirim...

    Naparsın alamıyoruz işte bir S60,böyle forum sayfalarına yazıp idare ediyoruz.
    Hangi mesajımda gördünüz S60 alınmaz,gidin X arabayı alın dediğimi.
    Benim tepkim fiyatların anlamsız şişirilmesine,D2 nin neden T4 den ucuz olması gerektiğine,yoksa başka bir niyetim yok.
    Fazlada uzatmayalım,herkese iyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Yahu arkadaslar bu D2 motorda otomatik şanzıman yok ve otomatik olmadığı için kendiliğinden fren ve yaya algılama özelliği yok zaten kendiliğinden fren özelliği standarttı galiba ve değeri 3000 euro civarı, otomatikte 1000 euro olsa etti sana temizinden 8000 tl yapılacak zammı çoktan kapatmış oluyor donanım eksikliğinden dolayı araç ve ötv de düşük gelecek daha doğmamış bebeğe meselesine döndü bizimki de korkum kalp kırılacak yakında gelsin görelim ama bence baz S60 70.000 tl yi geçmeyecektir çünkü donanım eksik ötv si düşük hadi r-design ile 72-75 arası oynasın.......
    SAYGILAR.....


    Otomatik çarpışma uyarısı ve Yaya algılama özelliği hiçbir S60'ta standart değil.Manual vites olma dezavantajıda Dizel motor olmasından dolayı(oldukça verimli ve ekonomik bir motor)bu dezavantajı telafi edecek nitelikte..

    Bunu burada bu kadar tartışıcağımıza bir Volvo bayiini arayıp öğrenseniz aşağı yukarı ne kadara gelir diye.Hiçbir fikrimiz yok derlersede 65-70 arası olurmu derseniz zaten böyle bir durumun olmayacağını size anlatırlar..Sizde önünüzü daha rahat görmüş olursunuz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Valla beyler gerenk yok bu kadar kasmaya.
    Ford mondeo için fiyatları açıkladı.Bu fiyatlardan sonra volvo nun bu fiyatlardan satması hak haline geliyor:)
    1.6tdci mondeo lar satısa sunuldu.selective model 74 bin kafayı yemiş bunlar.Bunlar diyorum;vw,ford,volvo kim var kim yok hepsi ucuyorlar:)



    ben de d2 nin 75bin liradan fazla olmaması gerektiğini düşünüyorum ancak mondeonun o fiyatlarını gördükten sonra s60 için 80 bile normal. arkası da çok dar olmasa muhteşem araba.
  • Marka fanatikliği yapmayın Raif beyin söyledikleri doğru ve uslubuda nezaketli ( temel olarak s60 1.6 nın iyatının 80.000,00-TL olamayacağını söylüyor ve Almanya volvodan da örnek veriyor ) ancak Sayın Tolbert için uslup konusunda aynı şeyi söyleyemeyeceğim. 10 gün sonra %10 zam gelemeyince ne olacak onuda göreceğiz. 80 bine manul vites 1.6 motor arabayı kim alır ki?
  • S60 D3 advance +preimum+ security + sunroof düşünüyorum.
    sizce D2 yi beklemeli miyim?
  • manyak bilşi bu yaa
  • Bence zam gelmeden d3 leri kapmak lazım. çünkü fiyatı gayet uygun.
  • Nasıl bir anlayamama sorunu var bu konuda, hala çözemedim, Raif arkadaş D2 motorlu S60' ın muhtemel fiyatı üzerinden yapılan yorumlara cevap vermiş, mantık çerçevesi içinde neden fiyatın T4 e göre ucuz olması gerektiğini belirtmiş, ancak arkadaşlar hemen atlayanlar olmuş kedi-ciğer olayı ile. Tartışma konusu farklı, yapılan yorumlar farklı, azıcık mantık yürüten D2 fiyatının T4 ten ucuz olması gerektiğini anlar.
    Karşılaştırma bölümü de ayrıca var zaten, oraya isteyen istediği karşılaştırmayı yapar. Ha bana soracak olursanız sınıfı içinde S60 en tercih edilesi araçtır, gerek teknolojisi ile, gerek dizaynı ile, gerekse kalitesi ve prestiji ile bunu hakediyor, ama dediğim gibi konu bu değil.
    Not: Hele bir bahsi geçen zam gelsin, 65.000 mi, 70.000 mi o zaman tartışılır, tahminleri şu anki belirli listeye göre yapmak daha mantıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Medelhavet -- 5 Nisan 2011; 11:35:27 >
  • S60'ın fiyatını ve ederini değerlendirirken Mondeo ile kıyaslama yaparak Mondeo'nun çok daha aşağı gibi gösterilmesi doğru değil. Evet S60'ın algısı ve kalitesi Mondeo'dan yüksektir ancak 320, Passat, S60, C180 ve Mondeo kullanmış birisi olarak rahatlıkla söylebilirim ki ancak Mondeo'nun yol tutuş ve yol konfor dengesi sadece S60 değil sınıfının en iyisidir. Sadece 3 serisi daha iyi yol tutuyor ancak onun da yol konforu özellikle Türkiye şartlarında çok düşük kalıyor. S60'ı 5 serisi ile kıyaslamak da hiç mantıklı değil çünkü 3 serisi ile aynı sınıfta yer alıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: codew

    Selam arkadaşlar,

    Cumartesi günü arabamızı teslim aldım: S60 T4 + Premium + Advance Paketler. Haftasonundan beri 100km kadar yaptım. Daha önce test ettiğim baz T4'ün teknolojik olan gelişmiş hali diyebilirim araç için. Gidiş, tutuş vs aynı.

    Daha önce tam açıklanmayan bir konuyu gündeme getireyim. Denediğim baz T4, yokuşlarda arkaya fena kaçırıyordu. Kendi aracımız ise yokuşun dikliğine göre otomatik olarak el frenini çekiyor (sanırım), 1 cm bile geri gitmiyor en dik yerlerde. El freni dedim, çünkü el freni çekili halde kalkarken devreden çıkıyor ya, hissiyatı aynen öyle oluyor. Ama tek fark bu durumda el frenini siz çekmemiş oluyorsunuz.Genel olarak memnunuz araçtan. Biraz daha alışınca daha detay verebilirim diye düşünüyorum.



    Bunu söyleyen ikinci kullanıcısınız. Benim tahminim hillholder gibi özel bir donanım opsiyonu olmadığından bu fonksiyonun menülerden ayarlanıyor olabileceği. Belki test ettiğiniz T4'de ayarlı değildi fakat sizin aracınızda ayarlı geldi. Menülerden bunu kontrol etme şansınız varsa bakabilir misiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA


    quote:

    Orijinalden alıntı: codew

    Selam arkadaşlar,

    Cumartesi günü arabamızı teslim aldım: S60 T4 + Premium + Advance Paketler. Haftasonundan beri 100km kadar yaptım. Daha önce test ettiğim baz T4'ün teknolojik olan gelişmiş hali diyebilirim araç için. Gidiş, tutuş vs aynı.

    Daha önce tam açıklanmayan bir konuyu gündeme getireyim. Denediğim baz T4, yokuşlarda arkaya fena kaçırıyordu. Kendi aracımız ise yokuşun dikliğine göre otomatik olarak el frenini çekiyor (sanırım), 1 cm bile geri gitmiyor en dik yerlerde. El freni dedim, çünkü el freni çekili halde kalkarken devreden çıkıyor ya, hissiyatı aynen öyle oluyor. Ama tek fark bu durumda el frenini siz çekmemiş oluyorsunuz.Genel olarak memnunuz araçtan. Biraz daha alışınca daha detay verebilirim diye düşünüyorum.



    Bunu söyleyen ikinci kullanıcısınız. Benim tahminim hillholder gibi özel bir donanım opsiyonu olmadığından bu fonksiyonun menülerden ayarlanıyor olabileceği. Belki test ettiğiniz T4'de ayarlı değildi fakat sizin aracınızda ayarlı geldi. Menülerden bunu kontrol etme şansınız varsa bakabilir misiniz?


    Menüde böyle bir ayar yok. Ben de ilk denememde böyle bir şey yok sanmıştım, ama varmış. Şöyle ki, araç tam durmadan ayağınızı frenden çekerseniz geriye doğru gidiyor, tam durduktan sonra geriye kaçmıyor ( fren pedalı da sertleşiyor böyle olunca). Gaza basınca devam ediyorsunuz yolunuza.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert


    quote:

    Orijinalden alıntı: smg05

    Yahu arkadaslar bu D2 motorda otomatik şanzıman yok ve otomatik olmadığı için kendiliğinden fren ve yaya algılama özelliği yok zaten kendiliğinden fren özelliği standarttı galiba ve değeri 3000 euro civarı, otomatikte 1000 euro olsa etti sana temizinden 8000 tl yapılacak zammı çoktan kapatmış oluyor donanım eksikliğinden dolayı araç ve ötv de düşük gelecek daha doğmamış bebeğe meselesine döndü bizimki de korkum kalp kırılacak yakında gelsin görelim ama bence baz S60 70.000 tl yi geçmeyecektir çünkü donanım eksik ötv si düşük hadi r-design ile 72-75 arası oynasın.......
    SAYGILAR.....


    Otomatik çarpışma uyarısı ve Yaya algılama özelliği hiçbir S60'ta standart değil.Manual vites olma dezavantajıda Dizel motor olmasından dolayı(oldukça verimli ve ekonomik bir motor)bu dezavantajı telafi edecek nitelikte..

    Bunu burada bu kadar tartışıcağımıza bir Volvo bayiini arayıp öğrenseniz aşağı yukarı ne kadara gelir diye.Hiçbir fikrimiz yok derlersede 65-70 arası olurmu derseniz zaten böyle bir durumun olmayacağını size anlatırlar..Sizde önünüzü daha rahat görmüş olursunuz...


    Manuel arabada olmayabilir ama '' hiçbir S60'ta standart değil '' çok keskin bir ibare olmuş. D3 ü alırken opsiyon olarak ekletmedim, ' City Safety ' adı altında standart geldi. Manuel istisnası dışında, arabanın tanıtımında pay alan bu sistemi sanmıyorum ki opsiyon olarak sunsunlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mordeaur -- 5 Nisan 2011; 13:21:15 >




  • Yaya algılama opsiyonel, city safe denilen çarpışma engelleyicisi standart donanım. Gerçi çalışıyormu bilemiyorum, büyük bir strafor kutu bulup denemek lazım
  • City safety her zaman çalışmıyor, zaten kitapçığında da yazıyor %100 çalışma garantisi yok diye...
    Örnekler : 1 - s60 'ın basın lasmanında city safety özelliğini göstermek için bir tıra arkadan yaklaştı ve sistem çalışmadı doğal olarak arabanın önü parçalandı... volvo için çok kötü bir tanıtım oldu.

    2- yine youtube da izlediğim bir video kar yağışlı soğuk ortamdan sıcak bir kapalı otoparka giriyorlar ve ani sıcaklık değişiminden sistem sapıtıyor ve otopark içinde giderken araba kendi kendine fren yapıp duruyor.. (xc 60 dı araba)

    3- şişme bir maket araba yapıyorlar , city safety göstermek için bir iki deneme de sistem güzel çalışıyor daha sonra maketi de önüne alıp devam ediyor :)

    youtube de gördüğüm videoları anlatmaya çalıştım, bu tip problemleri volvo da biliyor ve yazılımını güncelliyordur şu an için sistem kusursuz değil ancak hiç olmamasından ÇOK DAHA GÜVENLİ gözüküyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA


    quote:

    Orijinalden alıntı: codew

    Selam arkadaşlar,

    Cumartesi günü arabamızı teslim aldım: S60 T4 + Premium + Advance Paketler. Haftasonundan beri 100km kadar yaptım. Daha önce test ettiğim baz T4'ün teknolojik olan gelişmiş hali diyebilirim araç için. Gidiş, tutuş vs aynı.

    Daha önce tam açıklanmayan bir konuyu gündeme getireyim. Denediğim baz T4, yokuşlarda arkaya fena kaçırıyordu. Kendi aracımız ise yokuşun dikliğine göre otomatik olarak el frenini çekiyor (sanırım), 1 cm bile geri gitmiyor en dik yerlerde. El freni dedim, çünkü el freni çekili halde kalkarken devreden çıkıyor ya, hissiyatı aynen öyle oluyor. Ama tek fark bu durumda el frenini siz çekmemiş oluyorsunuz.Genel olarak memnunuz araçtan. Biraz daha alışınca daha detay verebilirim diye düşünüyorum.



    Bunu söyleyen ikinci kullanıcısınız. Benim tahminim hillholder gibi özel bir donanım opsiyonu olmadığından bu fonksiyonun menülerden ayarlanıyor olabileceği. Belki test ettiğiniz T4'de ayarlı değildi fakat sizin aracınızda ayarlı geldi. Menülerden bunu kontrol etme şansınız varsa bakabilir misiniz?


    Menüde böyle bir ayar yok. Ben de ilk denememde böyle bir şey yok sanmıştım, ama varmış. Şöyle ki, araç tam durmadan ayağınızı frenden çekerseniz geriye doğru gidiyor, tam durduktan sonra geriye kaçmıyor ( fren pedalı da sertleşiyor böyle olunca). Gaza basınca devam ediyorsunuz yolunuza.




    Evet, doğrusu bu. Ben de bugün farkedebildim bunu. Kullanma klavuzunu okumadığımız için ...
    Ama düzgün kullanınca mükemmel bir özellik olduğunu anlıyorsunuz.

    Sayg.




  • Selamlar
    T4 ün almanya fiyatını kıstas almanız doğru.
    Ancak 3.20d almanya da 34500€ ve otomatik değil.tr de 43bin € dan başlıyor.Fark yaklasık 8500€

    Almanya da bir konfigurasyon yaparsanız t4 un almanya fiyatı ile turkiye fiyatının kafa kafaya oldugunu görürsünüz.

    Şöyle ki;Almanya da T4 baz olarak manuel satılıyor .Powershift extra:) baz modelde alüminyum jant yok bunun yanında bir sürü eksikler ile baz girişi var.

    Açıkçası burada yaptıgım konfigursayon yaklasık 500 tl burada daha pahalı:)


    Bunun üzerine zam yapılmazsa volvo s60 dan asla şaşmam.


    Pardon yawwwwwwww
    Üstelik deri döşeme 1700€
    Bunuda eklerseniz almanya tr den 3000 tl pahalıya geliyor:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi certac -- 5 Nisan 2011; 22:44:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac

    Selamlar
    T4 ün almanya fiyatını kıstas almanız doğru.
    Ancak 3.20d almanya da 34500€ ve otomatik değil.tr de 43bin € dan başlıyor.Fark yaklasık 8500€

    Almanya da bir konfigurasyon yaparsanız t4 un almanya fiyatı ile turkiye fiyatının kafa kafaya oldugunu görürsünüz.

    Şöyle ki;Almanya da T4 baz olarak manuel satılıyor .Powershift extra:) baz modelde alüminyum jant yok bunun yanında bir sürü eksikler ile baz girişi var.

    Açıkçası burada yaptıgım konfigursayon yaklasık 500 tl burada daha pahalı:)


    Bunun üzerine zam yapılmazsa volvo s60 dan asla şaşmam.


    Pardon yawwwwwwww
    Üstelik deri döşeme 1700€
    Bunuda eklerseniz almanya tr den 3000 tl pahalıya geliyor:)

    Bu yazdıkların D2 motorlu aracın Almanyada T4 den ucuz olduğu gerçeğini değiştirmiyor




  • Anca sende şunu gözden kaçırıyorsun:)
    Almanya daki araçta aynı özelliklere yaklaşabilmen hemen hemen imkansız.otomatik vites yok,xenon seceneği yok.....bunları eklemek bir yana normal kendi yaptıgım konfigurasyonda yaklasık olarak 6bin lira bir fark olusuyor.Muhetemelen turkiyede de bu fark 5 bin civarında olacaktır.

    Almanya da almayacagımız için sorun yok.Biz bu aracı Turkiye de kullanacagız.Mantıksal olarak dusunursen; iddiaların ve savların birbirine zıt?

    Acıkcası ne demek istediğini yada gitmek istediğin sonucu anlayamadım.Sen dedin ki almanya da volvo buradan ucuz dedin burada yanlıs konustun iyi arastırmadın sanırım olabilir.Ancak zaten burada benim anlatmak istediğim almanya da ki d2- t4 farkı değil.
    Benim asıl varmak istediğim sonuç;bu segmentte aslında t4 modelin pahalı olmadıgı bizdeki vergilere ragmen aslında uygun oldugunu gostermekti:)

    Ben zaten sana bisey ıspatlamak değildi ki?
    Ben burada s60 hakkında konusanlara biseyler vermek istedim:)

    volvo yu karalamak amacında olanlara değil.




  • 
Sayfa: önceki 4748495051
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.