Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (460. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.651
Cevap
150
Favori
1.444.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 458459460461462
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Klansman farkini iyi hesaplayin almadan once



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliyamanGS -- 12 Nisan 2014; 20:50:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sevgili arkadaşlar forumu uzun zamandır takip ediyorum ve yazılanları hatmettim diyebilirim.aracım t4 advance bakır rengi.değerli yorumlarınız ve seviyeli sohbetiniz için teşekkürler.
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renk cok guzel t4 ise ayri bir zevk isi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bulunduğum şehirde volvo servisi yok.iç döşemeler bej rengi uysun diye bej rengi vites topuzu istedim servisten gönderecekler.montajı zormudur acaba.geçmiş sayfalarda taktıran arkadaşlar vardı.bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2.0 dizel 181 hp, 0-100:7,4, şehir içi tüketim 4.9 (bu biraz zor:), 8 ileri otomatik şanzuman....

    Volvo çok iyi iş çıkarmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gralcan

    2.0 dizel 181 hp, 0-100:7,4, şehir içi tüketim 4.9 (bu biraz zor:), 8 ileri otomatik şanzuman....

    Volvo çok iyi iş çıkarmış

    Türkiye'deki bu saçma sapan vergi sistemi olmasa.. Mükemmel bir tercih olurdu...

    Duble yolları yapmakla, onlarla övünmekle iş bitmiyor işte.. Vergiler böyleyken şimdilik bizde 1.6 dizelle idare edeceğiz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: abdsanli

    Ben 2004 modeline ve 2006 modeline bindim S60'ın. S40 ile mukayese etmek bile yanlış bence. Özellikle yeni kasa S40. Onu alacağınıza bir Focus alın. yukarıda da bahsedildiği gibi servis masrafınız düşük olur.

    neden ezbere konuşuyorsunuz

    Ezbere derken üstad! Tartışma olsun diye değil kaçırdığım bir yer varsa diye?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abdsanli -- 14 Nisan 2014; 5:50:26 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdsanli

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: abdsanli

    Ben 2004 modeline ve 2006 modeline bindim S60'ın. S40 ile mukayese etmek bile yanlış bence. Özellikle yeni kasa S40. Onu alacağınıza bir Focus alın. yukarıda da bahsedildiği gibi servis masrafınız düşük olur.

    neden ezbere konuşuyorsunuz

    Ezbere derken üstad! Tartışma olsun diye değil kaçırdığım bir yer varsa diye?

    yeni kasa s40 alacağınıza focus alın demişsin, motor ve şanzıman aynı diye iki aracı nasıl bir tuttun yada öyle görüyorsun hayret bi d5 kullanıcısına yakışmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkimcim

    Bulunduğum şehirde volvo servisi yok.iç döşemeler bej rengi uysun diye bej rengi vites topuzu istedim servisten gönderecekler.montajı zormudur acaba.geçmiş sayfalarda taktıran arkadaşlar vardı.bilgi verirseniz sevinirim.teşekkürler


    Manuel ise
    http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/tr-TR/TR/S60(11-)/2011/DRIVe/Manual/L.H.D/ShowDocument/ShowIiDocument/VCC-410562-1/NOTHING

    Otomatik ise

    http://accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb/Accessories.mvc/tr-TR/TR/S60(11-)/2012/DRIVe/Automatic/L.H.D/ShowDocument/ShowIiDocument/VCC-410578-1/NOTHING



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÇAĞLAR SERTAN KASIMOĞLU -- 14 Nisan 2014; 13:18:22 >




  • Çok teşekkürler dostum.anladığım kadarıyla kendim bile yapabilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: abdsanli

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: abdsanli

    Ben 2004 modeline ve 2006 modeline bindim S60'ın. S40 ile mukayese etmek bile yanlış bence. Özellikle yeni kasa S40. Onu alacağınıza bir Focus alın. yukarıda da bahsedildiği gibi servis masrafınız düşük olur.

    neden ezbere konuşuyorsunuz

    Ezbere derken üstad! Tartışma olsun diye değil kaçırdığım bir yer varsa diye?

    yeni kasa s40 alacağınıza focus alın demişsin, motor ve şanzıman aynı diye iki aracı nasıl bir tuttun yada öyle görüyorsun hayret bi d5 kullanıcısına yakışmadı

    Davlunbazına kadar plastik aksamını söküp Ford logosunu gördükçe yeni kasa S40 ın ben Volvo olduğuna hiç inanmadım.
    Ondan sebep dedim. Ama aynı şeyi tekrar ediyorum Eski kasa S60 ile S40'ı mukayese etmek bence hâla yanlış.

    Hatta şunu da söyleyebilirim eski kasa S60 daki konfor ve uzun yol keyfi yeni kasa S60 da da yok bence.

    Motor, şanzıman değil üzerine basıyorum konfor ve yol keyfi bahsettiğim. Bunu da yılda ortalama 45 ~ 50 bin km. yol yapan bir
    arkadaşınız olarak ve kendi fikrim olarak söylüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkimcim

    Çok teşekkürler dostum.anladığım kadarıyla kendim bile yapabilirim

    Rica ederim.

    Yapılması oldukça kolay. Volvo tüm aksesuarları için montaj kitapçığı yapmış online olarak. Oldukça verimli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: abdsanli

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkancanikli

    quote:

    Orijinalden alıntı: abdsanli

    Ben 2004 modeline ve 2006 modeline bindim S60'ın. S40 ile mukayese etmek bile yanlış bence. Özellikle yeni kasa S40. Onu alacağınıza bir Focus alın. yukarıda da bahsedildiği gibi servis masrafınız düşük olur.

    neden ezbere konuşuyorsunuz

    Ezbere derken üstad! Tartışma olsun diye değil kaçırdığım bir yer varsa diye?

    Eski kasa s40 ve s60 farklı sınıflarda, önceki kasa s60 ın vereceği tadı çok az araba verir.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tabiki o konfor kalite işçilik kalitesi her marka modelde oluyor.Artık eskisi gibi değil herşey.Artık herşeyi en ucuz en kolay nasıl yapılır diye uğraşıyolar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ///MRE

    Tabiki o konfor kalite işçilik kalitesi her marka modelde oluyor.Artık eskisi gibi değil herşey.Artık herşeyi en ucuz en kolay nasıl yapılır diye uğraşıyolar.

    Sene 2014 ama her marka konforlu ve kaliteli değil, üretici firmalar arasında hala uçurumlar var.. Mercedes bmw audi volvo bunlar boşuna iyi değil. Citroen bir araba çıkartıyor ds4 son teknoloji ama arka camları açılmıyor , sabit. Şaka gibi :) şimdi hepsini aynı kefeye nasıl koyalım?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yasinozkan Y kullanıcısına yanıt
    Yoo ben tam olarak oyle soylemedim.Her markada ufak tefek bozulmalar var.
    Mercedes de bile herkes soyluyor bunu.
    Daha onceden Toyota kullaniyorduk 1998 model simdiki Toyotalari mudurleri bile almayin diye uyariyor.
    Her sene araba cagirmaya basladi Toyota.
    Ben simdiki arabalar kotu demiyorum.Ama plastik kalitesi olsun yani ne biliyim bi fark var.
    Volvo digerlerine gore yine daha iyi.
    Ben o cumleyi derken zaten premium araclardan bahsettim.O firmalari biliyorum onlar daha farkli araclar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10 gun kadar once d3 modeli alarak s60 (2011) kullananlar arasina girdim.

    cok uzun kullanma firsatim olmadi, cok kisa yoldan arti ve eksileri kendimce not dusmek isterim, bu nota baslamadan oncede, daha once sahip oldugum veya sirket arabasi olarak 10 bin km veya daha fazlasini yaptigim arabalari kisaca kronolojik olarak belirteyim (1997-2014)
    -Vw polo -96 (tr)
    -Honda civic-00 (tr)
    -Honda civic 1.6 vti-99 (tr)
    -C70 2.5 lpt-01 (y.disi)
    -s2000-01 (y.disi)
    -astra-05 (y.disi)
    -fx 35-05 (y.disi)
    -s2000-05 (y.disi)
    -s80 d5-05 (y.disi)
    -tahoe-07 (y.disi)

    almadan once t4 ve d3 arasinda kalmistim, halende t4 secimine karsi bir negatif gorusum yok, benzinli arabalarin kendine gore bir kullanim zevki var. T4 deki tork bandi dizeli andiriyor, direk enjeksiyon bir motor ve gerek s80 gerekse s60 icin guzel-uyumlu bir motor. cok kisa bir test deneyimim oldu, rahatlikla alinabilecek bir araba olarak nitelendirebilirim.

    S60 d3 e gelirsek; arabanin:
    -sessizligi yeterli, yol sesini hissetmedigimi soylemeliyim, uzerindeki lastiklerle lastik seside kesinlikle kabul edilir limitlerde
    -ic mekani 4 kisilik aile ve uzun yol icin yeterli,
    -direksiyon turu cok uzun, ama eski kasa s80 kullananlar bilirler, o arabanin donme capi inanilmaz fazla idi, s60 o arabaya gore cok daha iyi. ancak bu konuda gelisme saglanabilir, ozellikle bayan suruculer icin bir handikap olusturacaktir
    - yol tutusu cok zorlamadim, zaten arabanin o sekilde bir misyonuda yok. ben daha cok eski usul ana sase dinamikleri ile dengeli olan arabalarda yol tutus limitlerini degerlendirirken objektif olabiliyorum, yeni nesil arabalarda elektroniklerinde yardimi ile piyasadaki butun sedan arabalarin yol tutusu birbirine cok yakin. cok satan butun onden ceker arabalarin normal kullaniciyi rahatsiz etmeyen ancak gercekten bu konuya dikkat edenlerin not edebilecegi bir on-arka yuk dagilimindan kaynakli denge farki var. Bu butun vw lerde, toyotalarda, hondalarda, yeni merc lerde, opellerde vs de mevcut. Aynen s60 dada onde bir agirlik yogunlugu var. bu gunluk kullanimi etkilemiyor
    -istanbul trafigi icin vazgecilmez olan sanzimana gelince, eski s80 sanziman rahatsizligi-bozulma frekansi bu arabada yok. Gerci artik servislerin yayginlasmasi ve sanziman bakimininda rutin bakim haline gelmis olmasi ile cok daha bilincli bir durumda kullaniliyor bu arabalar. Geartronic sanziman kesinlikle bir amerikan arabasi sanzşman yavasliginda degil. Bence komfor ile hiz guzel dengelenmis, bu derece yuksek torkla yuruyen arabalarda daha hizli calisan bir sanziman seyahat edenlere rahatizlik verebilir. Yokuslarda ve degisen yol durumunda sanzimanda kararsizlik yok.
    -motor 2.4 bloktan destroke edilmis bir 5 silindirli volvo uretimi makine. Bu motorlarin cok zor sartlar altinda hic problemsiz yurudugune defalarca sahit oldum. uzerinde cok ufak ve devamli dolu olan bir turbo var. tamamen kullanim amacina uygun sekilde arabayi goturuyor. 400nm tork ile, cok hizli reaksiyon alip, gaz pedali ile sollama ve sehir ici atak kullanimi saglama konusunda cok basarili. Kullanim amaci disina cikmak istenirse, bu motorun potansiyeli cok yuksek gorunuyor. Blok cok saglam, sadece turbo kartusu buyutme ile, ve yeni yazilim ile cok guzel ve zevkli bir araba olabilir, ancak ikinci el degerini korumak adina, ve kullanim amaci disina cikarmamak adina bu arabalarin daha sonraki yillarda belki 2-3 jenerasyon sonraki kullanicilari bu yollari deneyeceklerdir.
    -tuketim olarak, surekli ortakoy-maslak-gumussuyu arasi olmak kosulu ile, tipik mesai gidis gelisi cercevesinde 7.8lt/100km seklinde bir tuketimim var. bu tuketim icinde arada sirada yaptigim dinamik suruslerinde payi var. En basitinden, bu araba ile Ankara trafiginde 7 lt/100km nin altinda tuketim yakalanabilir. Uzun yolu denemedim, ama 5litrelerde CC ile yol alinacagini tahmin ediyorum.
    -farlarin devamli devrede olmasi cok dogru bir durum degil, bunu belki daha sonra modifiye etme imkanimiz olur servis vasitasi ile
    -muzik sistemi ile, telefon, iphone vb baglantisi cok basarili, ses kalitesi cok iyi (guclu bir cikis yok, ancak elegant ve kaliteden odun vermeyen bir sistem. bu konuda fx35 in bose sinden de, tahoe nin bose sindende daha basarili buldugumu soylemeliyim).
    -koltuk kalitesi cok iyi, deri bakimi kesinlikle yapilmali, bunun icin volvo nun orjinali disinda da pek cok alternatif var, bence bu arabalarin sahipleri bu bakimii aksatmamali, keza arabalarin en moral bozan yeri deforme olan koltuklari olacaktir.
    -arka diz mesafesi basarili, ancak 5 kisilik olarak bu arabayi dusunmemek lazim, (9 yasi civari cocuklar haric)
    -bagaji benim icin yeterli, yedek lastigin olmamasi cok buyuk bir handikap olusturmuyor bence, tamir kiti bu gorevi yerine getirecektir, nasil kullanildigini bilmek sarti ile.
    -park sensorleri fazla duyarli, trafikte cok defa devreye giriyor, ancak bundan sikayet etmemek lazim. Bazi yorumlarda okudugum sensor gecikmesine rastlamadim, bence hizi yeterli
    -cok fazla yokusu olan, cukurlu, dar bolgelerde kullanilmak icin bence cok uygun degil, tiguan ve turevleri bu konuda cok basarili, cok daha az dikkat ile sehir suv lari bu konuda tercih edilmeli bana gore

    sonuc olarak su ana kadarki deneyim, arabanin kullanim amacina uygun. Bu arabayi sportif kullanima zorlamak 5000m kosucusuna 100m sprint kosturmak gibi olacaktir, normal insanlardan daha hizli ama o isin profesyonellerinin performansinda olmasini beklememek lazim.

    Herkese kazasiz surusler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Olcer -- 14 Nisan 2014; 23:59:08 >




  • D.Olcer D kullanıcısına yanıt
    İncelemenizin tamamını okudum.Gerçekten çok güzel açıklamışsınız.Aracınız hayırlı olsun güzel bir tercih yapmışsınız.

    Bizde D2 Powershift kullanıyoruz.Yazınızaki tüketim değerleri dikkatimi çekti.Yaz sonu en son uzun yol yaptık.5.2 - 5.8 arasında bir ortalamayla geldik.Ara ara hızlanmalar olmuştu ama genelinde 110 la geldik radarlardan ötürü :)
    İstanbul'da şehir içinde de 7.4 lt di en son baktığımda 7.2 ye düşmüştü.
    Siz ne sıfırlama yapıyormusunuz tüketim değerleriizde yoksa aracı aldığınızdan beri o şekilde mi kullandınız?
    Bunu genel olarakda soruyorum tüketim değerleri zaman zaman sıfırlanmalı mı ?
    Birde son olarak akaryakıt olarak hangi markayı tercih ediyorsunuz ?

    Şimdide fiyatları indirdiler herkes katkılı mazotun kalitesi düştü araç çekmiyor gibi sıkıntılar duymaya başladık.Böyle bir sıkıntı yaşayan oldumu arkadaşlar ?
  • ///MRE / kullanıcısına yanıt
    Tuketim olcum metodu; aldigim gun tam doldurup, saatinide resetleyip gozleme baslamak, sonrasinda da 350km civarinda yakit almak seklinde oldu. pompa rakami ile board computer rakami cok yakindi (depoya yakiti kendim koymayi tercih ederim, dolayisi ile benzer seviyelerde doldurdugumu dusunuyorum).

    Mazotu opet ten aliyorum, ama ozel bir gozlemim olmadi acikcasi.

    Tuketim degeri, 1.6d icinde normal, belki daha dikkatli bir kullanim ile 7-7.1 gibi olabilir, ayni motoru focus da kiralik olarak kullanmistim, manual vites ve cok daha hafif kasada, kisa donem kullanim 6.6 gibi bir tuketim hatirliyorum.
  • ssozen11 S kullanıcısına yanıt
    Sayın Ssozen11,

    Öncelikle forum içerisindeki yaklaşımınızdan dolayı sizi tebrik etmek istiyorum. Ciddi bir şekilde soruna yanıt veren bir yetkili bulmak diğer araç modellerinde ne yazık ki mümkün olmuyor. Yaklaşık 1 aylık bir Volvo kullanıcısı ve eski bir VW, Skoda kullanıcısı olarak sizlerle paylaşmak istediğim birkaç konu var. Aracım Volvo 2011 model volvo s60 2.0T modeli. Memnun muyum derseniz evet derim ancak özellikle eski arabalarımla karşılaştıdığımız zaman üzerinde durmak istediğim bir iki başlık olacak. Bu başlıklar sizin için de değerli geri beslemelerdir diye düşünüyorum.

    Ben genellikle güçlü araçları kullanmaktan hoşlanan ama hiç hız yapmayı sevmeyen ve aracını nazik kullanan birisi olarak genellikle aracın fabrika değerlerini hatta biraz altını tutturabilirim. Tahmin edeceğiniz üzere cihazın kapasitesinden maksimum yararlanmak adına çak takıntılı birisiyim :) Daha önce DSG kullanmış bir kişi olan PowerShift şanzımanı kıyaslamak istersem aşadaki bulgularımı göreceksiniz:

    DSG şanzıman neredeyse ben kullanıyormuşum gibi son derece az bir gaz ile halk arasında yarım debriyaj hemen hemen hiç kullanmadan kalkış yaparken bu durum Powershift viteste sanki acami bir kişi kullanıyor gibi hayli uzun yarım debriyaj kullanımı ile gereksiz fazla devir ile yapılıyor. Diğer bir deyişle vites çok fazla güvenli alanda kalacağım derken yakıt tüketimi ciddi oranda artırıyor. !!!!Ciddi bir yakıt tüketimi noktası!!!!
    Her iki araçta yokuş yukarı kalkarken daha çok gaz veriyor ve yarım debriyaj yapıyor ama bu DSG tarafında çok daha az gaz ve çok daha az yarım debriyaj ile oluyor. !!!!Ciddi bir yakıt tüketimi noktası!!!!
    Yokuş aşağı inerken uzun süre frene basarsam DSG vites küçülterek bana motor freni ile yardımcı olurken Powershift ile bu durum söz konusu olmuyor.
    Ayağımı gazdan çektiğimde motor hemen 0 yakıt tüketimine geçiyor ve bu durumu yaklaşık 1000 devir civarına kadar koruyordu. Bu da araç yavaşlarken o yakıt tüketimi avantajını sağlıyordu. Araç bulunduğu viteste 1000 devre düşünce otomatik olarak bir alt vitese geçerek 0 tüketime devam ediyordu. Powershift ile böyle bir durum oluyor ama aksamalı olarak. Yaklaşık 1500 devir civarında 0 tüketim kesiliyor (neden bu kadar yüksek devirde tekrar benzin vermeye çalışıyor? sanki burada da araç kendini fazla güvenli noktada tutmaya çalışıyor) ancak bu işin olabilmesi için aracın 2000 devir üzerinde olmasını istiyor. O yüzden 1800 devir civarında ayağınızı gazdan çekseniz bile 0 tüketim moduna araç geçmiyor. !!!!Ciddi bir yakıt tüketimi noktası!!!!

    Bu söylemiş olduğum başlıklar aslında yazılım ile düzeltilebilecek ciddi yakıt tüketimi kazancı sağlayabilecek başlıklardır. Bana bu ayarlar çok testlerden sonra verilmiş ayarlar diyebilirsiniz ama bence gereksiz denilebilecek düzeyde güvenli alanda kalınmış. Böyle kalmaya da devam edebilir. Bu bir politika ancak herşeyin en optimal olmaya çalışıldığı bir dönemde ne derece mantıklı bir karar olur sizin yorumlarınıza bırakıyorum.

    Bu dışında forumun ön kısımlarını da okuduğumda SENSUS 3.0 yazılımı (diğer bir değişle ICM modülü) yazılımının otomatik güncellenmediğini onun yerine bir sorun olduğunda yapıldığını üzülerek öğrendim. Sizin yeni fikirlere açık bir kişi olduğunuzu düşünerek naçizane bir yorumum olacak. Malumunuz bir zamanlar piyasanın tek hakimi durumunda olan bir telefon firması. Bir ürün çıkarıyordu ve bu ürün ömrü boyunca hiçbir güncellemeye tabii olmadan gidiyordu. Oysaki sahneye sonradan bir firma girdi ve getirdiği pek çok yenilikle birlikte her sene yazılımı güncelleyerek telefonun güncel özelliklere sahip olmasını sağladı. Doğal olarak bu durum son tüketici tarafından çok beğenildi. Çünkü aldıkları ürün her sene yeni özellikler güncel olmaya çalışıyordu. Benzer durum burada da geçerli. Madem bu modül güncellenmiş neden herkese serviste yapılmıyor. Motorun şu , bu modülünü güncellenir ama ICM olmaz gibi bir durum neden yapılır (baktım bu konu yurtdışında da böyle) Oysaki bunu bize sormadan yapsanız ve bize yenilikler ile ilgili bir bilgilendirme yapılsa hem servise devamlılığı artırmış hem de bundan memnun olan kullanıcının yaptığı reklamdan da yararlanmış olursunuz. Yanılıyor muyum? Herkes reklam yapmaz ama arada çıkacak birkaç kişi parayla yapamayacağınız reklamı yapar. "2011 model aracım vardı geçen bir güncelleme yaptılar. Artık grafiksel olarak yakıt tüketimini görüyorum "ya da "artık koltuk ısıtmam otomatik devreye giriyor" gibi sözler inanın etrafta çok etkili olacaktır.

    Son olarak aracımın rölantide titremesi ile ilgili Ankara'da bir servisinize gittiğimde bana bariz titreyen aracın (neredeyse dizel gibi ama zaman zaman) normal olduğunu söylemelerine şaşırmamak mümkün değil. Eski aracım çalışıyor mu diye şüphe uyandırırken üst sınıf Volvo s60 2.0t modelinin titremesi normalse çok ilginç değil mi?

    Araç zaten oksijen sensörüne arıza vermiş ama sıfırlayınca hata gitmiş (ki tecrübelerim bu sensörün genelde arıza vermese dahi sorunlu olabildiği yönünde) bir araç normal denmesi ayrı bir dert. Oradaki arkadaşa bu titreme zaman zaman çok zaman zaman az hatta zaman zaman da hiç olmuyor o zaman bu aracın rölantisi sürekli değişken mi diye sorduğumda bir yanıt yok.

    Son olarak araca 97 oktan benzin aldığımı söylediğimde bana 95 oktan koymamı titremenin bundan olabileceğini dile getirdiler. Nasıl olur kitabında mümkün olduğunca 98 oktana kadar yüksek oktan kullanmamı tavsiye ediyor dediğimde bana 97 oktanın erken ateşleme yapıp kuvvetli patladığı için (erken ateşleme kısmı kesinlikle yanlış bir kere aksine geç ateşleme yapar o yüzden avans vurma sorununu azaltır) titreme yapacağını söyleyince doğrudan aracı servisten aldım.

    Yorumu size bırakıyorum.

    Saygılarımla.




  • 
Sayfa: önceki 458459460461462
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.