Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (450. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
19.603
Cevap
155
Favori
1.399.502
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 448449450451452
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • warland kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Bahsettiğiniz "premium+deri koltuk+xenon far far yikama + 7inc dvd oynaticili ekran + metalik denizkbugu" gerçekten Premium ise xeon far ve far yıkama olmaz. Yine 7" ekran da min.Advance serisinde var. Sanırım bu araç da Advance. Modellerde bir yanlışlık var tekrar kontrol edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hguresci

    Merhaba,

    Bahsettiğiniz "premium+deri koltuk+xenon far far yikama + 7inc dvd oynaticili ekran + metalik denizkbugu" gerçekten Premium ise xeon far ve far yıkama olmaz. Yine 7" ekran da min.Advance serisinde var. Sanırım bu araç da Advance. Modellerde bir yanlışlık var tekrar kontrol edin.



    Satici premium diyor advanced olsa ona gore fiyat ceker zaten de tft hiz gostergesi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: warland


    quote:

    Orijinalden alıntı: hguresci

    Merhaba,

    Bahsettiğiniz "premium+deri koltuk+xenon far far yikama + 7inc dvd oynaticili ekran + metalik denizkbugu" gerçekten Premium ise xeon far ve far yıkama olmaz. Yine 7" ekran da min.Advance serisinde var. Sanırım bu araç da Advance. Modellerde bir yanlışlık var tekrar kontrol edin.



    Satici premium diyor advanced olsa ona gore fiyat ceker zaten de tft hiz gostergesi yok

    Araç 2. el mi, sıfır mı, galeriden mi Volvo yetkili bayiinden mi alıyorsunuz bilmiyorum ama satıcı herhalde iki model arasındaki farkı bilecek kadar bilgilidir..
    Bende makyajsız kasanın (2013 öncesi modellerde) premium versiyonunda 7 ınç ekran yok, 5 inç ekran var diye biliyordum..

    Şlimdi özelliklere baktım, yeni modellerde opsiyonel takılabiliyormuş. 2013 sonrası makyajlı kasada birçok özellik opsiyonel olmuş..
    http://www.volvocars.com/tr/sales-services/Documents/Volvo-S60-StdOpsPak-Brosuru.pdf

    Fiyat farkı ne kadar var bilmiyorum ama özellikleri fazla olan araç bence daha avantajlıdır.
  • 0 alıyorum 2 side makyajlı kasa
  • Advance derim hic dusunmeden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Advance derim hic dusunmeden.

    Tskler cevabin icin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırdır? herkes küstü foruma galiba...
  • Hakikaten derin bi sessizlik oldu forumda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arada bi şeyler yazın, hepiniz arabanızı satıp baska arabamı aldınız yoksa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2012 S60'lara TFT gösterge paneli hala takılamıyor mu? bir gelişme var mıdır? Bilen var mı?
  • Trafikte s6o lar cogaliyor ama forumumuzda katilim giderek azaliyor :/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hguresci

    2012 S60'lara TFT gösterge paneli hala takılamıyor mu? bir gelişme var mıdır? Bilen var mı?

    Bence ekranın altyapısı sanılandan daha karmaşık.Bizim S60'lara uymaz diye tahmin ediyorum.
  • Maksat konu olsun, bi C180 karşılaştırması yapayım bari...

    3 hafta, babamla arabaları değiştik, 2013 C180 avandarde (ama sadece avangarde başka birşey yok, boşline yani)
    Bu 3 haftada anladım ki bu dizel işinden iyiden iyiye sıtkım sıyrılmış benim, ama mecburiyetler işte yapacak bir şey yok. Volvoda gaz pedalının üzerinde tepinsen 9-10'dan fazla yakamazken, her benzinli turbo gibi burada da yine "sky is the limit"...
    Ekonomiye yönelik dikkatli kullanımda ise, iş ev arası 47km'lik sabit parkurda aynı kullanım tarzı ile volvo'da 4.2lt/100km değeri yakalarken, mercedeste 6lt/100km'nin altına inemedim.

    Ama motor, şanzıman ve bu ikisinin uyumu kesinlikle çok başarılı ve keyifli, tabii burada benim D2 ile karşılaştırma yapmak büyük haksızlık tabi, bi T4 kullanıp öyle kıyaslamam lazım (T4'ü de çok merak ediyorum, var mı Ankara'da T4 test aracı olan bayi?). Volvo benim 4. dizel ve otomatik arabam, hepsinden edindiğim tecrübeleri birleştirerek, bu dizel ve otomatik işinin keyifli bir sürüş sağlayabilecek bir ikili olmadığını düşünüyorum. C180'in performansı da tam kararında bence, biraz eksik olsa hantal kalır, fazla olsa arkadaş itiş, dikkatsiz olursan kıçı başı sallanmaya başlar, bu tam kararında. Ne ben gitmem diyor ne de ilave özen istiyor. Yüksek hız kararlılığına diyecek bir şey yok zaten, küçük de olsa o bir mercedes, yine yüksek hızlarda kabine aldığı rüzgar sesi bizim volvolara göre epey az.

    Gelelim arabanın içine, her ne kadar aynı sınıf araba olsalar da, C bariz bir şekilde bizim volvolardan küçük. Ben biraz da XXL bir adamım, direksiyona oturunca B sütunu beni itiyormuş gibi hissediyorum. Ama yukarıdaki mesajlarımdan birinde de bahsetmiştim, koltuğun daha fazla aşağı inmesi, direksiyonun da daha küçük olmasından ötürü oturunca ben daha ferah buluyorum ben mercedesi. Koltukların rahatlığı bizim volvolardan geride ama oturuş pozisyonu olarak ben daha rahat ediyorum mersoda.

    Benim arabalarda çok önem verdiğim bir konudur infotainment sistemler. İkisi de aynı özelliklere sahipler, ikisinin kullanım kolaylığı aynı seviyelerde. Mercedes'te vitesin arkadasında idrive'a benzer bir kontrol knob'u olması biraz daha işleri kolaylaştırıyor ama bizim arabalarda da direksiyondan bütün her şeyi kontrol etmek eşitler durumları. Ben bu yeni, mercedeslerin göstergelerini çok seviyorum. Ortadaki o kocaman renkli ekran kokpite güzel bir hava veriyor. Bizim arabaların önden aydınlatmalı, ekranındaki her bir pikseli parmağım kadar olan göstergeleri bir o kadar yakıştıramıyorum bizim arabalara. Hele o önden aydınlatma nedir? 1974'de miyiz biz? Şu TFT gösterge retrofiti bi yapılırsa koşa koşa değiştireceğim göstergeleri...

    Donanım konusuna da gelecek olursak, benim araba ile 3 aşağı 5 yukarı benzer bir rakama mal oldu diyebilirim. Benim arabada deri, sunroof, koltuk ısıtma, ön/arka kamera gibi bilumum oyuncaklar varken, mersoda donanımları sayarken, yağmur sensörü, park sensörü otomatik klima falan sayıyorum. Bana bu C'yi alırken önerdikleri en dolu arabanın donanımı bile S60'a kafa tutamaz...

    Sonuca gelecek olursak, malesef öyle net bir sonuç veremeyeceğim. Bu yarışın böyle net bir kazananı yok. Hatta diğer iki oyuncuyu da katarsak bu sınıfa (A4 ve 3 serisi), karar sizin neleri çok isteyip nelerden taviz verebileceğiniz ile alakalı, ama şu da bir gerçek ki, Volvo bu yarışta, 1.6 - dizel - otomatiğin çok ekmeğini yiyor. Diğerleri de bu kulvardan girerlerse yarışa, Volvo'nun pozisyonu biraz zora girer...
  • onrakmn O kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler Sn. onrakmn,

    Yukarıda ben de üç günlük kullanım sonrası BMW 320d ile ilgili izlenimlerimi yazmıştım. Ben de motor şanzıman uyumu dışında 3 serisinin S60 tan üstün yanının olmadığını yazmıştım.

    Yalnız benim kullandığım BMW nin yeni kombinasyonu olan 2.0 dizel motor ve 8 illeri şanzımanıydı. Sizin kullandığınız da mercedesin 1.6 motoruyla kombine ettiği yeni 7 illeri cgi şanzımanıdır.
    Dolayısıyla her iki sistem de bizim kullandığımız D2 powershiftten daha yeni ve aynı zamanda tüketimi daha çok olan motorlardır.
    Bunların muadili Volvodaki T4 veya yeni D4 tür. Ancak bu motor ve şanzımanla kıyaslama yapılabilir.
    Bunun dışında C serisi ve 3 serisi hem malzeme kalitesi hem de donanım konusunda S60ın gerisindeler.

    Geçen hafta SCT için servisten bilgi aldım. Diyarbakır'da iki araca sorunsuz montaj yaptıklarını söylediler. Navigasyonlu düşündüm ama açıkçası D2 powershit hantallığı da kafamı kurcalarken 4.500₺ gibi bir rakamı yatırmak istemedim.

    Bir aya kadar Diyarbakır'da Volvo satışına da başlayacak Akcan otomotiv. Bir de yeni D4 ve T4 deneyelim bakalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Muradi77 M kullanıcısına yanıt
    Sensus Connected Touch konusunda ben de çok hevesliydim, hatta geçen sene bu zamanlar servise, geldiği zaman haber verin ilk benim arabama takalım demiştim.
    Ama sonra kurun da yükselmesiyle oluşan fiyatları gördükten sonra hevesim kaçtı.

    Ben spotify için istiyordum daha çok, bir de çok sık kullanmasam da navigasyon için. İkisini de telefondan sesi bluetooth ile aktarıp işimi görüyorum...

    Tamam SCT güzel bir sistem ama, 5000TL de iyi para şimdi.
    Üstelik hali hazırda yapabildiğim şeyleri sadece daha pratik bir şekilde yapabilmek için...
  • Arkadaşkar xenon u olmayanlar için cazip olabilecek philips crystial vision 4300 k h7 taktırdım diğerine göre daha beyaz ışık aydınlatma çok iyi tavsiye ederim 4300 k geçmemenizi öneririm yağmur ve siste görüşü olumsuz etkilemesin diye yoksa philipsin 5000 k daimond visionuda var



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fsnn -- 10 Mart 2014; 15:01:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Trafikte s6o lar cogaliyor ama forumumuzda katilim giderek azaliyor :/


    Kriz forumuda vurdu
  • s60 t4 volvonun en optimum motoru bence hem yakit ekonomisi olarak hemde performans olarak ben mutluyum yeni nesil sanziman nasil olur bilmiyorum.yalniz sehir ici drive kapali daha az yakiyorum anlamadimb

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tolbert T kullanıcısına yanıt
    Evet zaten uymuyor, CAN bus yapıda da değişiklik yapılmış Volvo S60 II'de :) bir anda gelişine yazdım. Bundan sonra makyajlı kasaya II mi desek? Daha önce bir arkadaş CAN bus için bir convertorden bahsediyordu. Belki sonuca varmıştır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hguresci -- 10 Mart 2014; 23:07:04 >
  • Bende tam S60 1.6 dizel otomatik alacakken kullandığım bir 3.20d sayesinde vazgecmistim:)
    O gun karar verdim üst sınıfa gecersem bu 3.20d olmalı diye:)

    Konforu tartısılır ama kullanırken ne konforunda aklınız nede malzemesinde fena gidisi var.
  • 
Sayfa: önceki 448449450451452
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.