Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (263. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 261262263264265
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Hayırlı olsun sn. Zoroglu.

    Alıntıları Göster
    sn kurzweil!!! teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zoroglu

    sn kurzweil!!! teşekkür ederim

    Alıntıları Göster
    Kış lastiği araştırmalarımda Goodyear UG8 Performance'da karar kıldım ve bugün tanesini 400 liradan aldım (235 45 R17 97V).

    UG8 Performance serisi bu sene piyasaya çıkan bir lastik. UG Performance 2 olarak geçen lastikler bir önceki seri. Henüz internette hiçbir test veya kullanıcı görüşü yok. Fakat Goodyear'ın normal UG8'deki başarısını bu lastikte de göstereceğini düşünerek bunu tercih ettim. Bu fiyat Ankara için bulabildiğimiz en uygun fiyattı, isteyen arkadaşlara adresini özelden verebilirim.

    Kış lastiği almak isteyenlerin elini çabuk tutmasında fayda var, çünkü sezon yaklaşıyor fiyatlar artış eğiliminde...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Kış lastiği araştırmalarımda Goodyear UG8 Performance'da karar kıldım ve bugün tanesini 400 liradan aldım (235 45 R17 97V).

    UG8 Performance serisi bu sene piyasaya çıkan bir lastik. UG Performance 2 olarak geçen lastikler bir önceki seri. Henüz internette hiçbir test veya kullanıcı görüşü yok. Fakat Goodyear'ın normal UG8'deki başarısını bu lastikte de göstereceğini düşünerek bunu tercih ettim. Bu fiyat Ankara için bulabildiğimiz en uygun fiyattı, isteyen arkadaşlara adresini özelden verebilirim.

    Kış lastiği almak isteyenlerin elini çabuk tutmasında fayda var, çünkü sezon yaklaşıyor fiyatlar artış eğiliminde...



    Sn. Ayrton_SENNA

    Gerçekten iyi fiyata almışsınız hayırlı olsun. Biz eski tipi geen sene 390 civarı almıştık (nitrojen dahil)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sevgili Antalya'lı forumdaşlarım bugün 12.00-15.00 arasında Antalya Otokoç'ta olucam gelip tanışmak ve sohbet etmek isteyenleri beklerim

    Yarın sabah 9.00'da denizli oğleden sonra 12.00 gibi İzmir volcar Gaziemir ve sonrasinda akşama doğru Karşıyaka'da olucam. Cuma günü oğleden sonra ise Bursa Arkas'ı ziyaret edeceğim.

    Sevgiler

    Sabri

    Tam da saat 13.00'te önemli bir randevuma denk geldi ziyaretiniz.. Saat 15.00'e doğru orda olmaya çalışacağım, umarım ulaşırım.. Sizinle tanışıp sohbet etmek isterim..

    Bugün sizinle tekrar tanışmak beni çok mutlu etti. İyi ki geldiniz :).

    Alıntıları Göster
    Sn. Zoroglu

    Aracınız hayırlı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Sn. Zoroglu

    Aracınız hayırlı olsun

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, yine bir yakıt bilgisi vereyim, 160 km full şehir içi kullanım 8,4 lt..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Arkadaşlar, yine bir yakıt bilgisi vereyim, 160 km full şehir içi kullanım 8,4 lt..

    Alıntıları Göster
    son zamlardan sonra yakıt tüketimi önemli bir konuma geldi değil mi?

    ben de haftasonu gayet performanslı sürüş gerçekleştirdim ve şehir içi ortalamam 9,1Lt/100Km oldu.

    yakında herşeyi satıp benzine yatıracaz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Arkadaşlar, yine bir yakıt bilgisi vereyim, 160 km full şehir içi kullanım 8,4 lt..

    Alıntıları Göster
    Hij is weer terug! Ben vanmiddag gebeld dat de auto weer klaar stond. Uiteindelijk hebben ze toch de injectoren mogen vervangen en dat i.c.m. de softwareupdate lijkt de problemen verholpen te hebben. Ik heb er even een kilometer of 50 mee gereden en hij rijd nu zoals 'ie zou moeten rijden. Onderin is er wat meer koppel beschikbaar zodat het wegrijden met niet zoveel gas gepaard hoeft te gaan, de 'klonk' bij het schakelen lijkt een stuk minder te zijn en het belangrijkste: het gestotter van de motor lijkt verdwenen. Wat ook verdwenen is, is het hoge verbruik in de boordcomputer. Die is in een keer veel optimistischer, maar ik ben bang dat dat bewust gedaan is en dat het werkelijk verbruik nog altijd even hoog is. Maar goed, ik ga deze week naar Parijs en zal jullie mijn bevindingen omtrent het verbruik ook nog wel even meedelen.

    Er is nog niks bekend over een terugroepaktie. Ik denk dat iedere dealer maar een beetje moet doen alsof z'n neus bloed en hopen dat er niet zoveel mensen terugkomen met hun D2. Een softwareupdate is niet zo spannend, maar het vervolgens moeten vervangen van de injectoren bij al die D2's is natuurlijk een enorme kostenpost. We wachten maar 'ns af hoe dit verder opgepakt gaat worden. Ik zou wel een ieder met een D2 die last heeft van deze symptomen ****eren om terug te gaan naar de dealer. Je mag van iedere auto verwachten dat 'ie rijdt zoals 'ie behoort te rijden, dus zonder schokken (ook al is het niet zo storend).


    ------------------------------------------- - -------------------------------- -------------------------------------- -------------------------------------------------


    Hollanda Forum da D2 Motor Hakkında Olumsuz Haberler Yorumlar okudum .. Enjektör den kaynaklandığını belirtiyorlar ... Enjektör değiştikten sonra düzelme olduğunu söylemiş ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: ssozen11

    Sevgili Antalya'lı forumdaşlarım bugün 12.00-15.00 arasında Antalya Otokoç'ta olucam gelip tanışmak ve sohbet etmek isteyenleri beklerim

    Yarın sabah 9.00'da denizli oğleden sonra 12.00 gibi İzmir volcar Gaziemir ve sonrasinda akşama doğru Karşıyaka'da olucam. Cuma günü oğleden sonra ise Bursa Arkas'ı ziyaret edeceğim.

    Sevgiler

    Sabri

    Tam da saat 13.00'te önemli bir randevuma denk geldi ziyaretiniz.. Saat 15.00'e doğru orda olmaya çalışacağım, umarım ulaşırım.. Sizinle tanışıp sohbet etmek isterim..

    Bugün sizinle tekrar tanışmak beni çok mutlu etti. İyi ki geldiniz :).

    Alıntıları Göster
    2 Weken? 3 Weken zul je bedoelen Als het echt minder wordt, zou ik ook maar even wachten. Al twijfel ik of Volvo dit aan de grote klok gaat hangen als er maar een beperkt aantal mensen mee terugkomen. Ik denk ook dat de meeste mensen het pas aangeven bij de eerste beurt (20.000 km).

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Hollanda da İlk bakım 20.000 km de !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ne kadar doğrudur bilemiyorum fakat EERSTE BEURT ( 20.000 KM) .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmwX1

    2 Weken? 3 Weken zul je bedoelen Als het echt minder wordt, zou ik ook maar even wachten. Al twijfel ik of Volvo dit aan de grote klok gaat hangen als er maar een beperkt aantal mensen mee terugkomen. Ik denk ook dat de meeste mensen het pas aangeven bij de eerste beurt (20.000 km).

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Hollanda da İlk bakım 20.000 km de !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ne kadar doğrudur bilemiyorum fakat EERSTE BEURT ( 20.000 KM) .

    Alıntıları Göster
    Wat ik merk is dat als ik 70-80km rij in zijn 5 of 6 dan stottert hij af en toe. En als ik 110 rij in zijn zes. (bij lagere snelheden merk je het meer)
    Verder bij normaal 120 rijden merk je helemaal niks.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Düşük hızlarda 110 km/h - 6 ncı viteste daha hissedilir derecede olduğunu belirtiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Sn. Zoroglu

    Aracınız hayırlı olsun

    teşekkür ederim sağolun!!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmwX1

    Wat ik merk is dat als ik 70-80km rij in zijn 5 of 6 dan stottert hij af en toe. En als ik 110 rij in zijn zes. (bij lagere snelheden merk je het meer)
    Verder bij normaal 120 rijden merk je helemaal niks.

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Düşük hızlarda 110 km/h - 6 ncı viteste daha hissedilir derecede olduğunu belirtiyor

    Alıntıları Göster
    Fırsat bulmuşken Drive Powershift aracımın 10binkm bakımındaki tecrübemi paylaşmak istiyorum(Mezcar Florya).

    Bakıma gitmeden önce unutmamak için söyleyeceklerimi not ettim ve gittiğimde teknisyen arkadaşa verdim. Şikayetlerim olduğu için beraber test sürüşüne çıktık. İlk şikayetim, baştan beri var olan, klima kompresöründen gelen sesti. Daha önce bu şikayetimle alakalı aynı teknisyenle test sürüşü yapmıştım, ancak o zaman ses çıkmamıştı. Şimdi ise sürüş esnasında bu ses çıktı ve teknisyen arkadaş durumu anladı(devirle birlikte artan azlan ve klimayı kapayınca yok olan bir ses).

    İkinci şikayetim ise sonradan ortaya çıkan, aracın ön tarafından gelen bir sesti. Diyelim otoparkta sağda bulunan boşluğa geri geri gireceksiniz. Bunun için direksiyonu sola kırıp fren yapınca, ön düzen ve ya direksiyon sisteminden bir şeyler koparmış gibi sesler geliyor. Teknisyen arkadaşa bu sesi de duyurdum.

    Üçüncü olarak motordan gelen türlü seslerden şikayet ettim. Zaman zaman hışırtılı çalışması ve gaza ilk dokunduğumda, ayağımda motorda birbirine sürtünen parça hissiyatı ve sesi olduğunu. Motorun çok sarsıntılı start ettiğini de söyledim. Bu şikayetime cevaben bu motorda normal olduğunu ama yine de kontrol edeceğini söyledi.

    Dördüncü şikayetim ise radyo sistemiyle ilgiliydi. Hem Sensus 3.0 güncellemesi yaparlar düşüncesiyle, hem de Sensus'da gerçekten rahatsız olduğum noktaları belirttim. Bunlar:- arabayı çalıştırınca radyo yüksek sesle açılıyor ve ses bir süre kısılamıyor. - ses ayarı yaptıktan sonra, ekrandan ses göstergesi gidene kadar tuşlar çalışmıyor. - sistem tuş komutlarıma geç cevap veriyor(mesela mute tuşuna basınca o kadar geç ses kapanıyor ki, bazen tekrar basıp, ses kapanmadan yanlışlıkla tekrar açıyorum). Teknisyen arkadaş, yeni bir güncelleme varsa yükleyeceğini söyledi.

    Teknisyen arkadaşın tutumundan memnun olduğumu belirtmek isterim. Beni dinledi-anladı ve şikayetlerimi görmezden gelmedi. Çamura yatmak söz konusu değil yani.

    Şanzımanın bir rezalet olduğunu ve hiç memnun olmadığımı da, artık şikayet olarak değil de, laf arasında belirttim. Ayrıca ön-arka tekerlerin yer değiştirilmesini ve arabamın yıkanmamasını istediğimi de kağıda not etmiştim. Bakım ve gerekli kontrollerin yapılması için arabamı bıraktım ve çıktım(parça değişirse kalma ihtimali vardı).
    >>>>




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Fırsat bulmuşken Drive Powershift aracımın 10binkm bakımındaki tecrübemi paylaşmak istiyorum(Mezcar Florya).

    Bakıma gitmeden önce unutmamak için söyleyeceklerimi not ettim ve gittiğimde teknisyen arkadaşa verdim. Şikayetlerim olduğu için beraber test sürüşüne çıktık. İlk şikayetim, baştan beri var olan, klima kompresöründen gelen sesti. Daha önce bu şikayetimle alakalı aynı teknisyenle test sürüşü yapmıştım, ancak o zaman ses çıkmamıştı. Şimdi ise sürüş esnasında bu ses çıktı ve teknisyen arkadaş durumu anladı(devirle birlikte artan azlan ve klimayı kapayınca yok olan bir ses).

    İkinci şikayetim ise sonradan ortaya çıkan, aracın ön tarafından gelen bir sesti. Diyelim otoparkta sağda bulunan boşluğa geri geri gireceksiniz. Bunun için direksiyonu sola kırıp fren yapınca, ön düzen ve ya direksiyon sisteminden bir şeyler koparmış gibi sesler geliyor. Teknisyen arkadaşa bu sesi de duyurdum.

    Üçüncü olarak motordan gelen türlü seslerden şikayet ettim. Zaman zaman hışırtılı çalışması ve gaza ilk dokunduğumda, ayağımda motorda birbirine sürtünen parça hissiyatı ve sesi olduğunu. Motorun çok sarsıntılı start ettiğini de söyledim. Bu şikayetime cevaben bu motorda normal olduğunu ama yine de kontrol edeceğini söyledi.

    Dördüncü şikayetim ise radyo sistemiyle ilgiliydi. Hem Sensus 3.0 güncellemesi yaparlar düşüncesiyle, hem de Sensus'da gerçekten rahatsız olduğum noktaları belirttim. Bunlar:- arabayı çalıştırınca radyo yüksek sesle açılıyor ve ses bir süre kısılamıyor. - ses ayarı yaptıktan sonra, ekrandan ses göstergesi gidene kadar tuşlar çalışmıyor. - sistem tuş komutlarıma geç cevap veriyor(mesela mute tuşuna basınca o kadar geç ses kapanıyor ki, bazen tekrar basıp, ses kapanmadan yanlışlıkla tekrar açıyorum). Teknisyen arkadaş, yeni bir güncelleme varsa yükleyeceğini söyledi.

    Teknisyen arkadaşın tutumundan memnun olduğumu belirtmek isterim. Beni dinledi-anladı ve şikayetlerimi görmezden gelmedi. Çamura yatmak söz konusu değil yani.

    Şanzımanın bir rezalet olduğunu ve hiç memnun olmadığımı da, artık şikayet olarak değil de, laf arasında belirttim. Ayrıca ön-arka tekerlerin yer değiştirilmesini ve arabamın yıkanmamasını istediğimi de kağıda not etmiştim. Bakım ve gerekli kontrollerin yapılması için arabamı bıraktım ve çıktım(parça değişirse kalma ihtimali vardı).
    >>>>

    Alıntıları Göster
    >>>>
    Akşama doğru arabamı alabileceğimi söyleyerek aradılar. Döndüğümde teknisyen arkadaştan kısa bir özet aldım. Klima kompresöründen gelen sesle ilgili, sesi yapabilecek 3 parça bulunduğunu, bunlardan ellerinde bulunan parçayı sipariş ettiğini, parça değiştikten sonra ses kaybolmazsa diğer parçaları da tek tek değiştireceklerini söyledi. İlk değişecek parça "kurutucu" imiş.

    Park ederken arabanın ön kısmından gelen sesle ilgili, travers burçlarının değişmesi gerektiğini, parça sipariş ettiğini belirtti. "Ne işe yarar bu travers burçları" dedim, "motorun alttan üzerine oturduğu noktalar" gibi bir şey söyledi. Eve gelince araştırdım da, motoru alttan tuttuklarına göre, bu parçaları motor hareketleri eskitebilir ancak diye düşündüm. D2 motorunun çok sarsıntılı start etmesi ve start-stop sistemiyle bunun yüzlerce kez tekrarlanması yüzünden, travers burçları arızalanmış olabilirler. Ancak bu durum bile 10binkm'de arıza vermelerine yetmez bence.

    Daha sonra müşteri temsilcisinin yanına gittim ve aracıma yapılanları o da özetledi. İstediğim gibi, ön-arka tekerler yer değiştirilmiş, arabam yıkanmamış vs. Buraya kadar her şey normal, ta ki ben radyo güncellemesini sorana kadar. Radyo dahil, Servis 2.0 güncellemeleri çerçevesinde, aracımın tüm yazılımları zaten güncelmiş(Servis 2.0 kapsamındaki yazılımlar daha önce yüklenmişti).

    >>> Arabama gittim ve Sensus'u kontrol ettim. Değişen bir şey yoktu. Döndüm ve bir güncelleme olduğunu, yüklenince yakıt istatistiklerinin çıktığını belirttim. Önce öyle bir günceleme olmadığını söyledi, sonra da başka bir müşteri temsilcisi, onun ICM güncellemesi olduğunu ve ücretli yapıldığını söyledi. Ben de itiraz ettim, sistemden memnun olmadığımı, yeni güncellemenin ücretsiz olması gerektiğini ve bakım çerçevesinde ücretsiz yüklenen araçlar olduğunu söyledim.

    O da, ücretsiz güncellemenin şartının arıza kodu vermesi olduğunu, bunun haricinde kendilerinin de yazılımı ücretli edindiklerini, bu yazılımın yakıt istatistiklerinden başka yenilik getirmediğini söyledi. Bunun üzerine, bir çok kişinin bu güncellemeyi ücretsiz olarak edindiğini bildiğimi, bu konuda servisler arasında bir standart olmadığını ve ücretli güncellemeniz halinde bundan memnun olmayacağımı söyledim.

    Benim memnuniyetsizliğimi gören müşteri temsilcisi, "biraz müsaade edin, konuyla ilgili bir telefon edeceğim" dedi. Döndüğünde merkezle görüştüğünü, memnuniyetsizliğimi anlattığını ve yazılımın ücretsiz olarak(arıza kodu vermiş gibi) yüklenebilmesi için izin istediğini ve onay alabildiğini söyledi. Ben de teşekkür ettim, ama memnun olmadım.

    >>> Memnun olmadım çünkü belli ki bu yazılım ücretli olarak satılmakta, ve ben ücretsiz edinebilmek için ısrarcı oldum. Müşteri temsilcisi de, sırf benim memnuniyetim için istisnai bir işlem yaptı. Keşke tüm servisler Sensus 3.0 yazılım yüklemesini bir standarda bağlamış olsalardı da, ben de yüz bulup ücretli olan yazılımı ücretsiz edinmek için ısrar edemeseydim. Ödeyeceğim ücret, bence bu konuda bunca yazı yazmak ve serviste bunun tartışmasını yapmaktan daha maliyetli olmazdı. Hele hele memnun olmam için elinden geleni yapan insanlara karşı. Haklıysam peşini bırakmayan bir yapım vardır. Ama burada galiba haklı değildim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Daha sonra müşteri temsilcisinin yanına gittim ve aracıma yapılanları o da özetledi. İstediğim gibi, ön-arka tekerler yer değiştirilmiş, arabam yıkanmamış vs.

    sayın kurzweil acaba arka tekerler kendi içinde yer değişse, sizin daha önce savrulmayı azaltmak için yapıldığını söylediğiniz eğiklikten kaynaklı lastik aşınmasına karşı daha yararlı olur mu? ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kayhanp -- 1 Ekim 2012; 16:16:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kayhanp

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Daha sonra müşteri temsilcisinin yanına gittim ve aracıma yapılanları o da özetledi. İstediğim gibi, ön-arka tekerler yer değiştirilmiş, arabam yıkanmamış vs.

    sayın kurzweil acaba arka tekerler kendi içinde yer değişse, sizin daha önce savrulmayı azaltmak için yapıldığını söylediğiniz eğiklikten kaynaklı lastik aşınmasına karşı daha yararlı olur mu? ne dersiniz?

    Alıntıları Göster
    Sn. kayhanp,
    Benim yaptığım şeklilde, 20binkm'de dört lastik de, teorik olarak aynı şekilde aşınmış olurlar(dış tarafları daha az). Bu noktada(20binkm) dört lastiği de janttan söküp ters monte edince, lastiklerin az aşınmış olan dış yanakları içe dönmüş olur. Bu şekilde 30binkm'de bir daha ön-arka yapılır ve 40binkm'de teorik olarak 4 lastik de eşit aşınmış olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 1 Ekim 2012; 17:01:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil


    Dördüncü şikayetim ise radyo sistemiyle ilgiliydi. Hem Sensus 3.0 güncellemesi yaparlar düşüncesiyle, hem de Sensus'da gerçekten rahatsız olduğum noktaları belirttim. Bunlar:- arabayı çalıştırınca radyo yüksek sesle açılıyor ve ses bir süre kısılamıyor. - ses ayarı yaptıktan sonra, ekrandan ses göstergesi gidene kadar tuşlar çalışmıyor. - sistem tuş komutlarıma geç cevap veriyor(mesela mute tuşuna basınca o kadar geç ses kapanıyor ki, bazen tekrar basıp, ses kapanmadan yanlışlıkla tekrar açıyorum). Teknisyen arkadaş, yeni bir güncelleme varsa yükleyeceğini söyledi.

    >>>>

    Sn. Kurzweil,

    Bu sorunların, Sensus 3.0 güncellemesi ile gittiğini okumuştum. Benim arabam sensus 3.0 ile geldi ve ekranda ses göstergesi varken başka işlem yapmama sorunu yok. Ama sanırım, hangi ses düzeyinde kapatırsam aynı ses düzeyinde açılıyor benimki de, tekrar kontrol edip bilgi veririm..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    >>> Memnun olmadım çünkü belli ki bu yazılım ücretli olarak satılmakta, ve ben ücretsiz edinebilmek için ısrarcı oldum. Müşteri temsilcisi de, sırf benim memnuniyetim için istisnai bir işlem yaptı. Keşke tüm servisler Sensus 3.0 yazılım yüklemesini bir standarda bağlamış olsalardı da, ben de yüz bulup ücretli olan yazılımı ücretsiz edinmek için ısrar edemeseydim. Ödeyeceğim ücret, bence bu konuda bunca yazı yazmak ve serviste bunun tartışmasını yapmaktan daha maliyetli olmazdı. Hele hele memnun olmam için elinden geleni yapan insanlara karşı. Haklıysam peşini bırakmayan bir yapım vardır. Ama burada galiba haklı değildim.

    Sonuna kadar haklısınız Sayın Kurzweil. Bence bu yazılımın ücretsiz olması lazım çünkü ses sistemindeki düzelmeleri hemen anlamışsınızdır. Bu konuda haklılığımızı ispat etmek bizlerin mahcubiyeti olmamalıdır. Kaldı ki Volvo satış sonrası hizmetin büyük bir yanlışıdır. Umarım bu yanlışlığı görürler ve en yakın zamanda düzeltirler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil


    Dördüncü şikayetim ise radyo sistemiyle ilgiliydi. Hem Sensus 3.0 güncellemesi yaparlar düşüncesiyle, hem de Sensus'da gerçekten rahatsız olduğum noktaları belirttim. Bunlar:- arabayı çalıştırınca radyo yüksek sesle açılıyor ve ses bir süre kısılamıyor. - ses ayarı yaptıktan sonra, ekrandan ses göstergesi gidene kadar tuşlar çalışmıyor. - sistem tuş komutlarıma geç cevap veriyor(mesela mute tuşuna basınca o kadar geç ses kapanıyor ki, bazen tekrar basıp, ses kapanmadan yanlışlıkla tekrar açıyorum). Teknisyen arkadaş, yeni bir güncelleme varsa yükleyeceğini söyledi.

    >>>>

    Sn. Kurzweil,

    Bu sorunların, Sensus 3.0 güncellemesi ile gittiğini okumuştum. Benim arabam sensus 3.0 ile geldi ve ekranda ses göstergesi varken başka işlem yapmama sorunu yok. Ama sanırım, hangi ses düzeyinde kapatırsam aynı ses düzeyinde açılıyor benimki de, tekrar kontrol edip bilgi veririm..

    Alıntıları Göster
    Yazılımın Sensus 3 olup olmadığını nasıl anlayabiliyoruz?

    Ayrıca lastik konusunda bildiğim kadarıyla aynı taraftaki lastikler ön arka olarak değiştirilir, çarpraz değiştirilmez çünkü sağ ve sol olarak ayrılmışlardır.




  • Sn.Senna
    Önler aynı şekilde arkaya geçer.
    Arkalar ise çapraz şekilde öne geçer.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Sn.Senna
    Önler aynı şekilde arkaya geçer.
    Arkalar ise çapraz şekilde öne geçer.
    Aynı serviste bende yazılımı sordum, kurzweil e verilen cevaba benzer banada verdi.

    O değilde bu yakıt tüketimi için acaba bi çalışma söz konusumu , bilgisini olan varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    Yazılımın Sensus 3 olup olmadığını nasıl anlayabiliyoruz?



    Konsoldaki My Car tuşuna bastığınızda "Seyir İstatistiği" sekmesi çıkıyorsa Sensus 3.0 yüklü demektir.
  • 
Sayfa: önceki 261262263264265
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.