Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (188. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.466.002
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Ben aslında araç teslim edilmeden önce çok iyi bir şekilde kontrolden geçirilmesinin gerektiğini düşünüyorum.

    Araçların kapılarının ayarları kontrol edilmeli (bizim s60 ve xc60 ikisinde de ayarsız kapılar olduğundan servis ziyareti kaçınılmaz oldu)
    Silecek suyu vs. kontrol edilmeli (s60 da silecek suyu sıfırdı eve gelince ben doldurdum)
    Torpido kapağı da kontrol edilmeli (xc60'ınki kendiliğinden ufak bir sarsıntıda açılıyor)
    Araçlar parlatılacağına gerçekten temizlenmeli (camlar içeriden silinmeden kirli bir şekilde araçlar teslim edilmişti, hala xc60'ta aracın ön camı buharlanınca 8 sayısı camlarda beliriyor sürekli silmeme rağmen azaldı ama geçmedi)

    Bunlar belki ufak şeyler ama yeni aracın servise gitmesine sebep oluyor ve biraz can sıkıcı oluyorlar.



    Sn. toledox,
    "Ayarsız kapılar" derken kapıların neresi ayarsızdı? Kapı kolları mı, kapı eşikleri mi? Bu durum nasıl bir sıkıntı yaratıyordu? Torpido kapağı ufak bir sarsıntıda açılıyorsa, bana kilit sistemi arızalı gibi geldi. Kapak ve ya kilit sistemini değiştirmeden sorun halloldu mu?

    Dün arabamın arka camını içten silince önceden cama (galiba fabrikada)yapıştırılmış olan stickerların izleri belirdi(her iki üst tarafta). Kuruyunca belli olmuyorlar. Arka cam olduğu için önemsemedim. Ama ön cam olsaydı dediğiniz gibi buharlaşınca belireceği için çıkarmaya çalışırdım. Sizinki de sticker izi midir? Aslında bu hususta bir tavsiyede bulunabilirim.

    Dün kapı kol, kenar ve kirişlerine bulaşan yağ izlerini, bol sabunlu su ve mikrofiber bez ile çıkarmayı başardım. Sabunun çözücülüğü işe yarıyor. Ön camınız için de aynı yöntemi önerebilirim. Yalnız damlamaması için mirofiber bezi iyi sıkmalısınız. Sonrasında da başka nemli bir bez ile sabun kalıntılarını temizleyebilirsiniz. Sabun, ön camda, diğer kimyasallar gibi kalıntı da bırakmayacağı için, bence doğru bir yöntem. Saygılar.

    Sn. Kurzweil

    Ayarsız kapılar derken bizim sol arka kapı diğer kapılardan farklı olarak zor kapanmakta bunu hepsini kapatınca bariz hissedebiliyorsunuz. S60ta'da kapı kollarında sıkıntı vardı servise gidip düzelttirmiştik. Ama xc60 için daha servise gitmedim, açıkçası gitmekte pek istemiyorum. Her servise gidiş malum hem zaman kaybı hemde sıkıntılı bir durum. Torpidonun kilidinde bir problem var büyük ihtimal ancak bakımı beklicem artık. Camlardaki izler dediğiniz gibi sticker izleri ama yatık 8 saysıı ne anlam ifade ediyor anlamış değilim. Aracı temzilediğimde iz falan olmuyor ancak ön cam buharlaşınca ortaya çıkıyor. Geçenlerde iyice sildim henüz cam buharlanmadığından kontrol edemedim ama hala sorun olursa dedğiniz yöntemi denerim.

    Alıntıları Göster
    S60'ın kapı kollarının, kaymak gibi çalışması lazımdı. Bana bu hissi vermeyince servise söyledim, ve bildiğiniz üzere kapıları yağa buladılar. Fakat yağlama da bir işe yaramadı. Çünkü kapı kollarının bu hali, yağsızlıktan değil. Normal çalışma şekilleri imiş. Kapı kollarında benim yadırgadığım şeyi herkes yadırgamaz. Ya da "o kadarı da olur" diyebilirler. Fakat bence arabanın genel kalitesine yakışmayan bir ayrıntı bu.

    Bir yerde, S60'ı ilk defa inceleyen birisi anlatıyordu. Kapıyı açmış, kapı kolunun verdiği basit hissiyattan dolayı, "dakka bir-gol bir" misali, daha arabaya binmeden eksi puanı vermiş. S60'ı beğenmeyen de birisi olduğu için arabayı kötülemiş. Halbuki arabanın kapıları ağır, ve kapanma hissi çok iyi. Bu bağlamda S60 güven veriyor. Ancak kapı kollarında kullanılan mekanizmanın basitliği, kesinlikle bu arabaya yakışmıyor. Kaymak olacaktı, daha aşağısı değil.

    Aynı şeyi kapıyı içerideki mandaldan açarken de söyleyebilirim. Mandalı çekerken mekanizmayı hissedebiliyorum. Böyle şey olur mu? Arabadaki lükse, fiyata bak; bir de kapılarda kullanılan mekanizmaya bak. Halbuki kapı içlerindeki mandallar özellikle hafif olmalıydılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    S60'ın kapı kollarının, kaymak gibi çalışması lazımdı. Bana bu hissi vermeyince servise söyledim, ve bildiğiniz üzere kapıları yağa buladılar. Fakat yağlama da bir işe yaramadı. Çünkü kapı kollarının bu hali, yağsızlıktan değil. Normal çalışma şekilleri imiş. Kapı kollarında benim yadırgadığım şeyi herkes yadırgamaz. Ya da "o kadarı da olur" diyebilirler. Fakat bence arabanın genel kalitesine yakışmayan bir ayrıntı bu.

    Bir yerde, S60'ı ilk defa inceleyen birisi anlatıyordu. Kapıyı açmış, kapı kolunun verdiği basit hissiyattan dolayı, "dakka bir-gol bir" misali, daha arabaya binmeden eksi puanı vermiş. S60'ı beğenmeyen de birisi olduğu için arabayı kötülemiş. Halbuki arabanın kapıları ağır, ve kapanma hissi çok iyi. Bu bağlamda S60 güven veriyor. Ancak kapı kollarında kullanılan mekanizmanın basitliği, kesinlikle bu arabaya yakışmıyor. Kaymak olacaktı, daha aşağısı değil.

    Aynı şeyi kapıyı içerideki mandaldan açarken de söyleyebilirim. Mandalı çekerken mekanizmayı hissedebiliyorum. Böyle şey olur mu? Arabadaki lükse, fiyata bak; bir de kapılarda kullanılan mekanizmaya bak. Halbuki kapı içlerindeki mandallar özellikle hafif olmalıydılar.

    Kapı kollarında bana göre de sıkıntı var. Bazıları çok gergin insanın parmağı bir anda sıkışıveriyor. Çıkan sesde bence hoş değil. Araca giriş kapıdan başladığından ilk kalite algıı burada oluşuyor. Ben kapı kapanma sesini de açıkçası çok hoş bulmuyorum. Bu konuda vw grubu başarılı bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    S60'ın kapı kollarının, kaymak gibi çalışması lazımdı. Bana bu hissi vermeyince servise söyledim, ve bildiğiniz üzere kapıları yağa buladılar. Fakat yağlama da bir işe yaramadı. Çünkü kapı kollarının bu hali, yağsızlıktan değil. Normal çalışma şekilleri imiş. Kapı kollarında benim yadırgadığım şeyi herkes yadırgamaz. Ya da "o kadarı da olur" diyebilirler. Fakat bence arabanın genel kalitesine yakışmayan bir ayrıntı bu.

    Bir yerde, S60'ı ilk defa inceleyen birisi anlatıyordu. Kapıyı açmış, kapı kolunun verdiği basit hissiyattan dolayı, "dakka bir-gol bir" misali, daha arabaya binmeden eksi puanı vermiş. S60'ı beğenmeyen de birisi olduğu için arabayı kötülemiş. Halbuki arabanın kapıları ağır, ve kapanma hissi çok iyi. Bu bağlamda S60 güven veriyor. Ancak kapı kollarında kullanılan mekanizmanın basitliği, kesinlikle bu arabaya yakışmıyor. Kaymak olacaktı, daha aşağısı değil.

    Aynı şeyi kapıyı içerideki mandaldan açarken de söyleyebilirim. Mandalı çekerken mekanizmayı hissedebiliyorum. Böyle şey olur mu? Arabadaki lükse, fiyata bak; bir de kapılarda kullanılan mekanizmaya bak. Halbuki kapı içlerindeki mandallar özellikle hafif olmalıydılar.

    Kapı kollarında bana göre de sıkıntı var. Bazıları çok gergin insanın parmağı bir anda sıkışıveriyor. Çıkan sesde bence hoş değil. Araca giriş kapıdan başladığından ilk kalite algıı burada oluşuyor. Ben kapı kapanma sesini de açıkçası çok hoş bulmuyorum. Bu konuda vw grubu başarılı bence.

    Alıntıları Göster
    Kapı kapanma sesi ve hissiyatı bence gayet iyi. Yalnız dediğiniz gibi VW ve Audi'lerin kapıları bu konuda az daha önde. Herhalde bu işe baya kafa yormuş olacaklar ki, kapılarında bu denli rafine ve tok bir kapanma hissi(sesi) var.

    Edit: S60'ın kapılarını hızlıca çarpmak yerine kendi ağırlığıyla kapatırsanız, çok temiz kapanıyorlar. Bir deneyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 21 Haziran 2012; 23:44:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco


    quote:

    Orijinalden alıntı: xwersion


    quote:

    Orijinalden alıntı: sully975

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco


    quote:

    Orijinalden alıntı: xwersion

    Selamlar
    bir suredir Arabayi yikadiktan Yada herhangi yagmurlu Bir gunden sonra, sofor ve onyolcu kapilarinin camini acip kapattigimda Bir Gun sonra olsa dahi, iceriden islak oldugunu farkettim, icerden camlar cizgi seklinde islaniyor ve Bu bazen kir gibi gorunuyor! Camin tamami degilde yarisi!
    Bu problemi yasayan veya Bir sekilde gideren arkadaslar deneyimlerini paylasirsa Cok sevirim!




    Ben de dun bunu farkettim, aksam neden olur diye dusunuyordum.

    enteresan bişey, çünkü bu bende de oluyor. Yolcu kısmını farketmedim ama
    şöför tarafında maalesef bahsettiğiniz olay var.

    Arabalariniz Kac Model? Bu Sorun Sanirim 2011 modellerde Var, pencerelerdeki fitilerden kaynaklanabilecegiyle ilgili birkac Yazi okudum! Ruzgarsesinin sebebide Tam yalitim saglamayan Bu fitiller Olabilir Diye dusunuyorum!
    Selamlar


    2011 model benimki. Ben son yagmurdan sonra farkettim bu sorunu. Daha once hicbir aracta gormedim boyle bir sey.

    Yeniden selamlar

    Camlarin yagmur ve yikamadan Sonra acilip kapanmasi sonucu iceriden kismen islak kalmasindan dolayi servise basvurmustum!
    15 DK lik Bir islemden Sonra camlari cevreleyen Iki fitilin yenisiyle degistirilmesi sonrasi Problem tamamen giderildi.
    Bu sorunu yasayan arkadaslarin bilgisine!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xwersion

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco


    quote:

    Orijinalden alıntı: xwersion


    quote:

    Orijinalden alıntı: sully975

    quote:

    Orijinalden alıntı: gyneco


    quote:

    Orijinalden alıntı: xwersion

    Selamlar
    bir suredir Arabayi yikadiktan Yada herhangi yagmurlu Bir gunden sonra, sofor ve onyolcu kapilarinin camini acip kapattigimda Bir Gun sonra olsa dahi, iceriden islak oldugunu farkettim, icerden camlar cizgi seklinde islaniyor ve Bu bazen kir gibi gorunuyor! Camin tamami degilde yarisi!
    Bu problemi yasayan veya Bir sekilde gideren arkadaslar deneyimlerini paylasirsa Cok sevirim!




    Ben de dun bunu farkettim, aksam neden olur diye dusunuyordum.

    enteresan bişey, çünkü bu bende de oluyor. Yolcu kısmını farketmedim ama
    şöför tarafında maalesef bahsettiğiniz olay var.

    Arabalariniz Kac Model? Bu Sorun Sanirim 2011 modellerde Var, pencerelerdeki fitilerden kaynaklanabilecegiyle ilgili birkac Yazi okudum! Ruzgarsesinin sebebide Tam yalitim saglamayan Bu fitiller Olabilir Diye dusunuyorum!
    Selamlar


    2011 model benimki. Ben son yagmurdan sonra farkettim bu sorunu. Daha once hicbir aracta gormedim boyle bir sey.

    Yeniden selamlar

    Camlarin yagmur ve yikamadan Sonra acilip kapanmasi sonucu iceriden kismen islak kalmasindan dolayi servise basvurmustum!
    15 DK lik Bir islemden Sonra camlari cevreleyen Iki fitilin yenisiyle degistirilmesi sonrasi Problem tamamen giderildi.
    Bu sorunu yasayan arkadaslarin bilgisine!

    Alıntıları Göster
    Arabamı teslim alırken, 8km'deydi. Sormayı da unuttum, "bu km nasıl yapılmış" diye. Sizce arabamın bana teslim edilene kadar 8km'ye gelmesi normal mi? Bu yol nerede yapılıyor? Sizin arabalarınız teslimat sırasında kaç km'deydiler?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Arabamı teslim alırken, 8km'deydi. Sormayı da unuttum, "bu km nasıl yapılmış" diye. Sizce arabamın bana teslim edilene kadar 8km'ye gelmesi normal mi? Bu yol nerede yapılıyor? Sizin arabalarınız teslimat sırasında kaç km'deydiler?

    Benimde 7 km idi aldığımda.Fabrikada mutlaka teste çıkarıyorlardır.Ondan dolayı olur bu kadar diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Arabamı teslim alırken, 8km'deydi. Sormayı da unuttum, "bu km nasıl yapılmış" diye. Sizce arabamın bana teslim edilene kadar 8km'ye gelmesi normal mi? Bu yol nerede yapılıyor? Sizin arabalarınız teslimat sırasında kaç km'deydiler?

    Benimde 7 km idi aldığımda.Fabrikada mutlaka teste çıkarıyorlardır.Ondan dolayı olur bu kadar diye düşünüyorum.

    Evet, muhtemelen test sürüşü yapılıyor. 2-3 farklı markanın fabrika/üretim bandı videosunu izlemiştim, test sürüşü yapıyorlardı.




  • Benimkide 10 km deydi. Son 2 kmyi bayi yaptı herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    Benimkide 10 km deydi. Son 2 kmyi bayi yaptı herhalde.
    Fabrikada yapılan test sürüşünde km sayacının takılı olduğuna emin misiniz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Fabrikada yapılan test sürüşünde km sayacının takılı olduğuna emin misiniz?

    O kadar detay yoktu, videoları baz alarak kilometrenin tahminen oradan geldiğini belirttim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mordeaur

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Fabrikada yapılan test sürüşünde km sayacının takılı olduğuna emin misiniz?

    O kadar detay yoktu, videoları baz alarak kilometrenin tahminen oradan geldiğini belirttim.

    Alıntıları Göster
    Bende hiç 5 km 'nin altında bir sıfır araç görmedim. Bizim araçlarda biri 7 diğeri 9km deydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Bende hiç 5 km 'nin altında bir sıfır araç görmedim. Bizim araçlarda biri 7 diğeri 9km deydi.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar, elimde s60 için çok az kulla nımış 4 adetlastik mevcut. İlgileneler için ilan;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-4-adet-2354517-sadece-2000-km-kullanildi-88701354/detay/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    Arkadaşlar, elimde s60 için çok az kulla nımış 4 adetlastik mevcut. İlgileneler için ilan;

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-jant-lastik-lastik-4-adet-2354517-sadece-2000-km-kullanildi-88701354/detay/

    Alıntıları Göster
    Araçların feribota yüklendiği şu videoyu gördükten sonra bir de bunun indirmesi, tıra yüklenmesi ve bayiye teslimi gibi durumları göz önüne aldığımızda yeni bir aracın 7-8 km. yol yapmış olması şaşırtıcı değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Araçların feribota yüklendiği şu videoyu gördükten sonra bir de bunun indirmesi, tıra yüklenmesi ve bayiye teslimi gibi durumları göz önüne aldığımızda yeni bir aracın 7-8 km. yol yapmış olması şaşırtıcı değil.


    Alıntıları Göster
    Anlaşılan bu durum normal. Araçların, gemilere bindirilirken-indirilirken yaptıkları km'lerin 2-3km'den fazla olmayacağını düşünmüştüm. O yüzden 8km fazla gibi gelmişti. Tabi belki de, şimdi düşünemediğimiz birçok sevkiyat olabilir. Araçların distribütörün eline ulaşması. Distribütörün garajında ve bayilere ulaşıncaya kadar yapılacak yollar vs.

    Ama herhalde bu km'nin büyük kısmı, fabrikanın büyük garajında yapılan manevralar ve büyük gemilere bindirme-indirme manevralarından oluşuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Anlaşılan bu durum normal. Araçların, gemilere bindirilirken-indirilirken yaptıkları km'lerin 2-3km'den fazla olmayacağını düşünmüştüm. O yüzden 8km fazla gibi gelmişti. Tabi belki de, şimdi düşünemediğimiz birçok sevkiyat olabilir. Araçların distribütörün eline ulaşması. Distribütörün garajında ve bayilere ulaşıncaya kadar yapılacak yollar vs.

    Ama herhalde bu km'nin büyük kısmı, fabrikanın büyük garajında yapılan manevralar ve büyük gemilere bindirme-indirme manevralarından oluşuyor.

    Alıntıları Göster
    Hayırlı satışlar sn. toledox.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 26 Haziran 2012; 16:34:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    @ kurzweil,

    USB'yi hiç düşünmedim, var olduğunu sanıyorum. Araç 20 temmuz teslim, advance modeli. Ben ön hazırlık yapıyorum şimdiden.. Bu arada, USB'de de oynatan formatlar DVD player ile aynı mıdır ?

    @datronix,
    bilgi için teşekkürler. Bende güzel güzel 720p videoları indiriyordum. Hem convert etmem hemde çözünürlük düşürmem lazım demek ki.

    @EfsaneFocus
    Benim siparişi verdiğim tarihte promosyon vardı. Teslim tarihinde bu promosyon bitmiş oluyor. Promosyon fiyatlarından yaparız büyük ihtimalle dediler. Tabii özel görüşmeler v.s. yaparak. Yoksa fiyat farklı olacak normalde. Ama ben de, farklı fiyat olursa almam dedim. Göreceğiz bakalım..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar selamlar,

    S60 1.6 Powershift kullanıyorum. Aracı teslim alalı 2 hafta oldu. Drive modu açıkken (araç durduğunda motoru kapatan hareket ederken tekrar devreye sokan sistem) araç tekrar harekete geçtiği sırada güç tamamen gidiyor ve aracı tekrar çalıştırmak gerekiyor. Bu güne kadar iki defa oldu. Böyle bir problemi yaşayan var mı?




  • Sn. dreamliner,
    Ben de aynı arabayı kullanıyorum ve start stop sistemi simdiye kadar sorunsuz çalıştı. Anladığım kadarıyla sizin araba stop edip tekrar start edince, motor stop ediyor ve arabayı elle çalıştırmak zorunda kalıyorsunuz. Durum buysa normal değil. Saygılar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sn. dreamliner,
    Ben de aynı arabayı kullanıyorum ve start stop sistemi simdiye kadar sorunsuz çalıştı. Anladığım kadarıyla sizin araba stop edip tekrar start edince, motor stop ediyor ve arabayı elle çalıştırmak zorunda kalıyorsunuz. Durum buysa normal değil. Saygılar.
    Dün itibari ile s60 1.6 dizel powershift aracima kavustum. daha önce focus tdci motorlu aracima gore daha canli bir araç olmasi beni sevindirdi, powershift te gercekten güzel bir otomatik vites.. istanbul şehiriçi hele bu trafikte katlanir kilacak sanirim bu araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efthio

    Dün itibari ile s60 1.6 dizel powershift aracima kavustum. daha önce focus tdci motorlu aracima gore daha canli bir araç olmasi beni sevindirdi, powershift te gercekten güzel bir otomatik vites.. istanbul şehiriçi hele bu trafikte katlanir kilacak sanirim bu araç.

    Aracınız hayırlı uğurlu olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: efthio

    Dün itibari ile s60 1.6 dizel powershift aracima kavustum. daha önce focus tdci motorlu aracima gore daha canli bir araç olmasi beni sevindirdi, powershift te gercekten güzel bir otomatik vites.. istanbul şehiriçi hele bu trafikte katlanir kilacak sanirim bu araç.

    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanın.
  • 
Sayfa: önceki 186187188189190
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.