Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (171. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.466.700
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 169170171172173
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    @xprtg ve @kurzweil arkadaşlar,

    Uyarılarınız için teşekkürler. Gerçekten de öyle oldu. Yukarıda yazdığım extralara daha sonra büyük ekranı ve ahşap iç kaplama eklemek istedim ve müşteri temsilcisi Özlem Hanım, advance paket almamın daha uygun vede kör nokta uyarı ilavesi olduğunu söyledi. Nihayetinde advance pakete çevirdim. Advance paket + 17" jant + ahşap iç kaplama ile 85k'ya geldi son durum..

    Yerinde bir değişiklik olmuş.

    Fiyatı da mükemmel. Hayırlı olsun...

    Evet, bende bu donanıma bu fiyattan son derece mutluyum.
    Kurzweil arkadaşın inceleme yazısından yola çıkarak, çift renkli direksiyon ilavesi de yaptım üstüne :)
    Mümkünse krem vites ilavesi de yapacağım..

    Bütünlük açısından krem vites topuzu opsiyonu yerinde olur. Opsiyonel olarak var mı tam emin değilim ama.

    Çok elit bir iç mekan...



    F30'dan beklediğimi bulamazsam aralık ayında aranıza katılmayı düşünüyorum.

    Saygılar Emre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: emr256

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    @xprtg ve @kurzweil arkadaşlar,

    Uyarılarınız için teşekkürler. Gerçekten de öyle oldu. Yukarıda yazdığım extralara daha sonra büyük ekranı ve ahşap iç kaplama eklemek istedim ve müşteri temsilcisi Özlem Hanım, advance paket almamın daha uygun vede kör nokta uyarı ilavesi olduğunu söyledi. Nihayetinde advance pakete çevirdim. Advance paket + 17" jant + ahşap iç kaplama ile 85k'ya geldi son durum..

    Yerinde bir değişiklik olmuş.

    Fiyatı da mükemmel. Hayırlı olsun...

    Evet, bende bu donanıma bu fiyattan son derece mutluyum.
    Kurzweil arkadaşın inceleme yazısından yola çıkarak, çift renkli direksiyon ilavesi de yaptım üstüne :)
    Mümkünse krem vites ilavesi de yapacağım..

    Bütünlük açısından krem vites topuzu opsiyonu yerinde olur. Opsiyonel olarak var mı tam emin değilim ama.

    Çok elit bir iç mekan...



    F30'dan beklediğimi bulamazsam aralık ayında aranıza katılmayı düşünüyorum.

    Saygılar Emre.

    Alıntıları Göster
    Yukarıdaki resimdeki kokpite çift renkli direksiyon ve krem vites süper olur gerçekten. Of, heyecanlandım şimdi valla :)

    Emre kardeş, bende haftalardır BMW 3.20 (F30), Audi A4 dahil test sürüşü fiyat incelemesi v.s. den sonra S60'ta karar kıldım. Özellikle BMW'den uzaklaşmamın ana sebebi daha az donanımda bile 130k'yı bulan fiyat, bu kadar paraya rağmen istediğim seçenekleri ekleyememe sorunuydu..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozakisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA


    quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    Merhabalar,

    T4 araçla ilk depoda 640 küsür kilometre sizce nasıl? Şehir içi kullanım yapıldı sadece.

    10 litrenin biraz üstünde yakmışsımız. İlk depo ve şehiriçi için iyi bir değer.

    imkansız diyorum hız ortalamanızı yazarmısınız hız ortalaması kesinlikle 40 ın üzerindedir buda şehir içi sayılmaz

    Sevgili Ozankisi,

    Şehiriçindede güzel yollar var sürekli dur kalk bir trafikte gidilmedi, Bursa'da ikamet ediyoruz ve buranın bunaltıcı trafiği olduğu zamanlarda oluyor rahat olduğu zamanlarda oluyor. Aracı kullanırken gaza yüklenmemeye, mümkün mertebe gaza dokunmaya dikkat ettik, sadece çevre yolunda 6-7 km aracın sınırlarına bakmak amaçlı bir deneme yaptım(yol tutuşu ve ataklığı konusunda). 67 küsür litre benzin aldı araç ilk depoda 295 lira civarıydı sanıyorum. Açıkçası bana az gibi gelmişti 750 kilometreyi bulmayı umuyordum.

    Hız ortalaması olarak 40 ın üstündeydi yanlış hatırlamıyorsam ama yarın tekrar bakıp sizi bilgilendirebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün bir S60 inceleme videosunda, otomatik el freni olmasına karşın, yokuş kalkış destek sistemi olmamasını çok eleştirip, yokuş kalkışlarının sorunlu olduğunu söylemişler. Araç sahibi arkadaşların bu konuda yorumu ne olur acaba ?

    Sevgili Ugur31,

    Benim izlediğim inceleme ise manuel şanzuman araçlardan bahsediyorlardı. Manuel şanzuman araçlarda, araç kavrama noktasında yokuşlarda bile kendini öne atmaya çalışıyor, çok dik yokuş olsa bile en azından kavrama noktasında geriye bırakmıyor araç kendini, gaza normalden biraz daha fazla yüklenip rahatça kaldırılabilir bence. Biraz hassasiyet kazanmak gerekli sanırsam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün bir S60 inceleme videosunda, otomatik el freni olmasına karşın, yokuş kalkış destek sistemi olmamasını çok eleştirip, yokuş kalkışlarının sorunlu olduğunu söylemişler. Araç sahibi arkadaşların bu konuda yorumu ne olur acaba ?

    Sevgili Ugur31,

    Benim izlediğim inceleme ise manuel şanzuman araçlardan bahsediyorlardı. Manuel şanzuman araçlarda, araç kavrama noktasında yokuşlarda bile kendini öne atmaya çalışıyor, çok dik yokuş olsa bile en azından kavrama noktasında geriye bırakmıyor araç kendini, gaza normalden biraz daha fazla yüklenip rahatça kaldırılabilir bence. Biraz hassasiyet kazanmak gerekli sanırsam.

    Alıntıları Göster
    Powershiftli araçlarda hill holder var diye biliyorum ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün bir S60 inceleme videosunda, otomatik el freni olmasına karşın, yokuş kalkış destek sistemi olmamasını çok eleştirip, yokuş kalkışlarının sorunlu olduğunu söylemişler. Araç sahibi arkadaşların bu konuda yorumu ne olur acaba ?

    Sevgili Ugur31,

    Benim izlediğim inceleme ise manuel şanzuman araçlardan bahsediyorlardı. Manuel şanzuman araçlarda, araç kavrama noktasında yokuşlarda bile kendini öne atmaya çalışıyor, çok dik yokuş olsa bile en azından kavrama noktasında geriye bırakmıyor araç kendini, gaza normalden biraz daha fazla yüklenip rahatça kaldırılabilir bence. Biraz hassasiyet kazanmak gerekli sanırsam.


    GoJohnnyGo arkadaşım,

    benim sorum da zaten manuel şanzumanlı araçlar için. El freni manuel olmadığı için, yokuş kalkışlarında bolca balata kokusu gelecektir diyordu incelemede..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün bir S60 inceleme videosunda, otomatik el freni olmasına karşın, yokuş kalkış destek sistemi olmamasını çok eleştirip, yokuş kalkışlarının sorunlu olduğunu söylemişler. Araç sahibi arkadaşların bu konuda yorumu ne olur acaba ?

    Sevgili Ugur31,

    Benim izlediğim inceleme ise manuel şanzuman araçlardan bahsediyorlardı. Manuel şanzuman araçlarda, araç kavrama noktasında yokuşlarda bile kendini öne atmaya çalışıyor, çok dik yokuş olsa bile en azından kavrama noktasında geriye bırakmıyor araç kendini, gaza normalden biraz daha fazla yüklenip rahatça kaldırılabilir bence. Biraz hassasiyet kazanmak gerekli sanırsam.


    GoJohnnyGo arkadaşım,

    benim sorum da zaten manuel şanzumanlı araçlar için. El freni manuel olmadığı için, yokuş kalkışlarında bolca balata kokusu gelecektir diyordu incelemede..

    Sevgili Ugur31;

    S60'ın kataloğunda, araçta bulunan elektrikli el freni hareket edince devreden çıkma özelliğine sahiptir diye yazıyor. Sanırım yapılması gereken tek şey, yokuşta durunca el freni butonuna basmak. Zaten araç hareket edince devreden çıkacağı için, bir nevi manual yokuş kalkış desteği

    Katalogdaki açıklamayı kopyala-yapıştır yapıyorum;

    Elektrikli Park Freni
    Elektrikli Park Freni (PPB) dik yokuşlarda kalkışı kolaylaştırıyor. Bir kere basıldıktan sonra, PPB
    kontrol kolu araç hareket ettiğinde otomatik olarak serbest bırakılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozakisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA


    quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    Merhabalar,

    T4 araçla ilk depoda 640 küsür kilometre sizce nasıl? Şehir içi kullanım yapıldı sadece.

    10 litrenin biraz üstünde yakmışsımız. İlk depo ve şehiriçi için iyi bir değer.

    imkansız diyorum hız ortalamanızı yazarmısınız hız ortalaması kesinlikle 40 ın üzerindedir buda şehir içi sayılmaz

    Sevgili Ozankisi,

    Şehiriçindede güzel yollar var sürekli dur kalk bir trafikte gidilmedi, Bursa'da ikamet ediyoruz ve buranın bunaltıcı trafiği olduğu zamanlarda oluyor rahat olduğu zamanlarda oluyor. Aracı kullanırken gaza yüklenmemeye, mümkün mertebe gaza dokunmaya dikkat ettik, sadece çevre yolunda 6-7 km aracın sınırlarına bakmak amaçlı bir deneme yaptım(yol tutuşu ve ataklığı konusunda). 67 küsür litre benzin aldı araç ilk depoda 295 lira civarıydı sanıyorum. Açıkçası bana az gibi gelmişti 750 kilometreyi bulmayı umuyordum.

    Hız ortalaması olarak 40 ın üstündeydi yanlış hatırlamıyorsam ama yarın tekrar bakıp sizi bilgilendirebilirim.


    Sn. GoJohnnyGo

    Bence ilk tüketim değerleriniz gayet normal.

    Sn. ozakisi

    Aslında şehir içi derken ucu açık bir şeyden bahsediyoruz ancak bir genelleme yapılması gerekli olduğundan bu tabiri kullanmak zorundayız. Tam sonuçlar için bazı sürüş çevrimlerini uygulayıp değerler elde edilmeli çok haklısınız ancak biz normal kullanıcılar için bu durum biraz zor. Bende 40km/s'in altındaki hızlarda ortalama tüketimin 12- 13 litreleri rahatlıkla geçebileceğini düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xprtg

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Bugün bir S60 inceleme videosunda, otomatik el freni olmasına karşın, yokuş kalkış destek sistemi olmamasını çok eleştirip, yokuş kalkışlarının sorunlu olduğunu söylemişler. Araç sahibi arkadaşların bu konuda yorumu ne olur acaba ?

    Sevgili Ugur31,

    Benim izlediğim inceleme ise manuel şanzuman araçlardan bahsediyorlardı. Manuel şanzuman araçlarda, araç kavrama noktasında yokuşlarda bile kendini öne atmaya çalışıyor, çok dik yokuş olsa bile en azından kavrama noktasında geriye bırakmıyor araç kendini, gaza normalden biraz daha fazla yüklenip rahatça kaldırılabilir bence. Biraz hassasiyet kazanmak gerekli sanırsam.


    GoJohnnyGo arkadaşım,

    benim sorum da zaten manuel şanzumanlı araçlar için. El freni manuel olmadığı için, yokuş kalkışlarında bolca balata kokusu gelecektir diyordu incelemede..

    Sevgili Ugur31;

    S60'ın kataloğunda, araçta bulunan elektrikli el freni hareket edince devreden çıkma özelliğine sahiptir diye yazıyor. Sanırım yapılması gereken tek şey, yokuşta durunca el freni butonuna basmak. Zaten araç hareket edince devreden çıkacağı için, bir nevi manual yokuş kalkış desteği

    Katalogdaki açıklamayı kopyala-yapıştır yapıyorum;

    Elektrikli Park Freni
    Elektrikli Park Freni (PPB) dik yokuşlarda kalkışı kolaylaştırıyor. Bir kere basıldıktan sonra, PPB
    kontrol kolu araç hareket ettiğinde otomatik olarak serbest bırakılıyor.


    Sn. Ugur31

    Manuel şanzımanlı s60larda yokuş kalkış desteği malesef yok, iş kullanıcıya kalıyor ancak çok da büyük bir problem mi bence değil. Ama kesinlikle olması gerekirdi o ayrı bir konu. Bu sistem özellikle karlı yollarda ekstra bir avantaj sağlıyor, ilk kalkışta aracın kontrolünü kaybetmeden yavaş yavaş hareket edebiliyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    Merhabalar,

    T4 araçla ilk depoda 640 küsür kilometre sizce nasıl? Şehir içi kullanım yapıldı sadece.

    Suan icin değerler normal. Bir müddet sonra 750km yi görebilirsiniz. ortalama hizim 33 km ortalama tüketimim 8.5lt dir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    Merhabalar,

    T4 araçla ilk depoda 640 küsür kilometre sizce nasıl? Şehir içi kullanım yapıldı sadece.

    Suan icin değerler normal. Bir müddet sonra 750km yi görebilirsiniz. ortalama hizim 33 km ortalama tüketimim 8.5lt dir

    Alıntıları Göster
    Sayın ssozen11,
    Mesajınıza eklediğiniz resmin kalitesi düşük olduğu için okunamıyor. Aslında ben de daha önce resim eklemek istediğim zaman, site yüksek boyutlu resim kabul etmediği için boyutunu düşürmüştüm. Haliyle kalitesi de düşmüştü. Tam boyutlu bir resim eklemenin tek yolu, resmin linkini mesajımıza ekleyip, seçip, "image" butonuna basmakla mümkün oluyor(muş). Ben de çok sonradan öğrenmiştim. Cevabınız için teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    Merhabalar,

    T4 araçla ilk depoda 640 küsür kilometre sizce nasıl? Şehir içi kullanım yapıldı sadece.

    Suan icin değerler normal. Bir müddet sonra 750km yi görebilirsiniz. ortalama hizim 33 km ortalama tüketimim 8.5lt dir

    Alıntıları Göster
    Sn. toledox,
    Volvo'nun Çin piyasası için S60L'i henüz bu ülkede bir fabrikası olmadan nasıl üreteceğini merak ettim doğrusu. Çin'de fabrika açmak için yaşadıkları sıkıntının haberini beraber okumuştuk biliyorsunuz.

    Sn. Ugur31,
    S60'ın ahşap kaplama bir vites kolu yok maalesef. Aksesuar seçenekleriniz arasında kenarları alüminyum olan iki renk(siyah-bej) bir vites kolu ile, siyah renk, delikli bir R-Design vites kolu mevcut. Aracınızın koltuk rengine göre, siyah yada bej, kenarları alüminyum olan modeli seçmek mantıklı geliyor. Araç oluşturucuda bu seçenekler çıkmıyor ancak siz yine de fabrikada eklettirebilirsiniz. Ve ya aracınız gelince.

    Çift renkli direksiyon simidini, aracınız gelince "iyi ki eklettirdim" diyeceksiniz. Böyle bir direksiyon simidi adeta, "varken kesin alınır" cinsinden bir özellik kanımca. Ayrıca aracı gayet farklı kılan, ayrıştıran bir görünüm sağlıyor. Bir de aracınızın ön konsolunu siyahtan kahverengine çevirebileceğinizi(ücretsiz) biliyorsunuz herhalde.

    Manuel S60'larda hillholder yok. Bence komik bir eksiklik. Yalnız yeri doldurulamaz da değil. Çünkü yokuşlarda el frenini çekince, el freni hareketle birlikte kendisi iniyor(emniyet kemerine bağlı yalnız. kemer takılı değilse inmez). Bu da aslında yarı hillholder gibi bir şey oluyor. Sonuç olarak dik bir yokuşta hiç kaydırmadan, endişelenmeden aracınızı kaldırabiliyorsunuz. O incelemede balata kokusu gelir diyenler, fazlasıyla yanlış bir değerlendirme yapmışlar. Çünkü birincisi otomatik el freni, manuelden daha iyi çalışıyor(anlattığım üzere). İkincisi ise, yokuşlarda el frenini kullanmayan her araba debriyaj balatası mı yiyor ki? Eksiden hillholder mı vardı ki? Bunu ancak acemi şoförler başarırlar. Aracı kaldıramayarak, askıda bırakarak.

    Sn. EfsaneFocus,
    Evet Powershiftli araçlarda hillholder var. Yalnız bilinmesi gereken bir ayrıntı ise, frenden ayağınızı çektikten hemen hemen 3 saniye(tahmin) sonra hillholder'ın freni tutmayı bıraktığıdır. Yani yokuşta fren ile durdunuz, ayağınız frende. Hillholder, durduğunuz an devreye giriyor. Ayağınızı frenden çekip gaza basarsanız(gazı algıladığında), hillholder freni bırakıp hareket etmenize olanak sağlıyor. Yalnız ayağınızı frenden çekip gaza basmaz iseniz, kısa bir süre sonra hillholder yine de frenleri bırakıyor. Bu sefer de gaza basmadığınız için araç geriye kayıyor. Aslında keşke devamlı tutsaydı diyorum. Ve eğer bu bir yazılım güncellemesiyle sağlanabilirse iyi olurdu. Hatta bunun mümkün olup olmadığını bilmek isterim. Bu ayrıntı dışında hillholder olması gerektiği gibi çalışıyor.

    Ayrıca, hillholder'ın devreye girmesi için, aracın fren ile durmuş olması şartının bulunduğunu da ekleyeyim. Çünkü powershiftteki hillholder, el freni vasıtasıyla değil, fren basıncını geçici olarak tutma vasıtsıyla çalışmakta. Yani aracınız yokuşta yavaşlayarak kendiliğinden durursa, geri kayar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 20 Mayıs 2012; 16:25:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman

    quote:

    Orijinalden alıntı: GoJohnnyGo

    Merhabalar,

    T4 araçla ilk depoda 640 küsür kilometre sizce nasıl? Şehir içi kullanım yapıldı sadece.

    Suan icin değerler normal. Bir müddet sonra 750km yi görebilirsiniz. ortalama hizim 33 km ortalama tüketimim 8.5lt dir

    Alıntıları Göster
    Sn. selcukakman,
    T4 için 33km ortalama hıza göre 8,5lt tüketim, çok iyi bir değer gibi görünüyor. T4 sahipleri şehir içinde 11-12 litrelerden bahsediyorlar.

    Bu arada ilk depo ile 900km gittim. Ortalama 7,5lt, otalama hız 34km, deponun dibini görmedim, yüzde 80 şehir içi, hatta sonunda ağır şehir içi(1,5 saat ağır dur-kalk trafiği) olduğu için 1000km'yi geçemedim. Genel anlamda ekonomi yapmaya çalışmadım. Zaten 68lt bölü 7,5lt/100km=906km.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 20 Mayıs 2012; 16:43:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sn. toledox,
    Volvo'nun Çin piyasası için S60L'i henüz bu ülkede bir fabrikası olmadan nasıl üreteceğini merak ettim doğrusu. Çin'de fabrika açmak için yaşadıkları sıkıntının haberini beraber okumuştuk biliyorsunuz.

    Sn. Ugur31,
    S60'ın ahşap kaplama bir vites kolu yok maalesef. Aksesuar seçenekleriniz arasında kenarları alüminyum olan iki renk(siyah-bej) bir vites kolu ile, siyah renk, delikli bir R-Design vites kolu mevcut. Aracınızın koltuk rengine göre, siyah yada bej, kenarları alüminyum olan modeli seçmek mantıklı geliyor. Araç oluşturucuda bu seçenekler çıkmıyor ancak siz yine de fabrikada eklettirebilirsiniz. Ve ya aracınız gelince.

    Çift renkli direksiyon simidini, aracınız gelince "iyi ki eklettirdim" diyeceksiniz. Böyle bir direksiyon simidi adeta, "varken kesin alınır" cinsinden bir özellik kanımca. Ayrıca aracı gayet farklı kılan, ayrıştıran bir görünüm sağlıyor. Bir de aracınızın ön konsolunu siyahtan kahverengine çevirebileceğinizi(ücretsiz) biliyorsunuz herhalde.

    Manuel S60'larda hillholder yok. Bence komik bir eksiklik. Yalnız yeri doldurulamaz da değil. Çünkü yokuşlarda el frenini çekince, el freni hareketle birlikte kendisi iniyor(emniyet kemerine bağlı yalnız. kemer takılı değilse inmez). Bu da aslında yarı hillholder gibi bir şey oluyor. Sonuç olarak dik bir yokuşta hiç kaydırmadan, endişelenmeden aracınızı kaldırabiliyorsunuz. O incelemede balata kokusu gelir diyenler, fazlasıyla yanlış bir değerlendirme yapmışlar. Çünkü birincisi otomatik el freni, manuelden daha iyi çalışıyor(anlattığım üzere). İkincisi ise, yokuşlarda el frenini kullanmayan her araba debriyaj balatası mı yiyor ki? Eksiden hillholder mı vardı ki? Bunu ancak acemi şoförler başarırlar. Aracı kaldıramayarak, askıda bırakarak.

    Sn. EfsaneFocus,
    Evet Powershiftli araçlarda hillholder var. Yalnız bilinmesi gereken bir ayrıntı ise, frenden ayağınızı çektikten hemen hemen 3 saniye(tahmin) sonra hillholder'ın freni tutmayı bıraktığıdır. Yani yokuşta fren ile durdunuz, ayağınız frende. Hillholder, durduğunuz an devreye giriyor. Ayağınızı frenden çekip gaza basarsanız(gazı algıladığında), hillholder freni bırakıp hareket etmenize olanak sağlıyor. Yalnız ayağınızı frenden çekip gaza basmaz iseniz, kısa bir süre sonra hillholder yine de frenleri bırakıyor. Bu sefer de gaza basmadığınız için araç geriye kayıyor. Aslında keşke devamlı tutsaydı diyorum. Ve eğer bu bir yazılım güncellemesiyle sağlanabilirse iyi olurdu. Hatta bunun mümkün olup olmadığını bilmek isterim. Bu ayrıntı dışında hillholder olması gerektiği gibi çalışıyor.

    Ayrıca, hillholder'ın devreye girmesi için, aracın fren ile durmuş olması şartının bulunduğunu da ekleyeyim. Çünkü powershiftteki hillholder, el freni vasıtasıyla değil, fren basıncını geçici olarak tutma vasıtsıyla çalışmakta. Yani aracınız yokuşta yavaşlayarak kendiliğinden durursa, geri kayar.








    Kurzweil arkadaşım,
    Aynen yazından etkilenerek çift renkli direksiyon eklettim. Tecrübelerden faydalanmak böyle birşey zaten. Teşekkür ederim.

    Ön konsolu kahverengiye çevirebileceğimi bilmiyordum ama, kahverengi bir ön konsol hiç cazip gelmiyor açıkçası.. Siyah kalmasını tercih ederim. Krem vites, krem iç döşeme biraz çiğ olacak gibi. Ahşap olsa süper olacaktı ama. Servis dışında, sanayide yaptırmak da bir çözüm olabilir belki ahşap vites topuzu-kolu için.

    Fren konusunda da haklısın aslında, otomatik el freni, gaza basınca kendiliğinden devreden çıktığına göre, hillholder işlevini görebilir demektir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sn. selcukakman,
    T4 için 33km ortalama hıza göre 8,5lt tüketim, çok iyi bir değer gibi görünüyor. T4 sahipleri şehir içinde 11-12 litrelerden bahsediyorlar.

    Bu arada ilk depo ile 900km gittim. Ortalama 7,5lt, otalama hız 34km, deponun dibini görmedim, yüzde 80 şehir içi, hatta sonunda ağır şehir içi(1,5 saat ağır dur-kalk trafiği) olduğu için 1000km'yi geçemedim. Genel anlamda ekonomi yapmaya çalışmadım. Zaten 68lt bölü 7,5lt/100km=906km.

    Sn. Kurzweil

    İlk depo için bence 900km çok iyi.

    Aslında iyi olan S60 gibi bir araca otomatik konforundan taviz vermeden 7 litre civarı tüketimle kullanıp düşük vergi diliminde kalarak sahip olabilmek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sayın ssozen11,
    Mesajınıza eklediğiniz resmin kalitesi düşük olduğu için okunamıyor. Aslında ben de daha önce resim eklemek istediğim zaman, site yüksek boyutlu resim kabul etmediği için boyutunu düşürmüştüm. Haliyle kalitesi de düşmüştü. Tam boyutlu bir resim eklemenin tek yolu, resmin linkini mesajımıza ekleyip, seçip, "image" butonuna basmakla mümkün oluyor(muş). Ben de çok sonradan öğrenmiştim. Cevabınız için teşekkür ederim.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar dikkatimi çeken bi özellik var aracı aldığım günden itibaren hep soru işareti kalmıştır bende ?????????????

    Aracım Advance donanım Adaptif Bi - Xenon far mevcut ... ( Bi - Xenon açılımı sellektör yapıldığında aynı mercek içinde Kısa ve Uzun far birlieşimidir )

    Sellektör yaptığım zaman xenon lar devre girmiyo sanki yada çok az bi etkisi var mercek kapağı açılıp kapanıyo onu duvara yaklaştırdığımda az da olsa

    görülmekte fakat Uzunları açtığımda aydınlatma rengi normal helezon renginde ... bu görüntü adaptif sürüşe duyarlı xenon farlı bi araca yakışmıyo ... volvo

    s40 larda böyle değildi ( uzun ları açtığımda önden giden araç projektör sanıp dikiz aynasından bakıyordu ) çok kuvvetliydi ...

    içindeki uzun farları söktürme imkanımız olabilir mi ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmwX1

    Arkadaşlar dikkatimi çeken bi özellik var aracı aldığım günden itibaren hep soru işareti kalmıştır bende ?????????????

    Aracım Advance donanım Adaptif Bi - Xenon far mevcut ... ( Bi - Xenon açılımı sellektör yapıldığında aynı mercek içinde Kısa ve Uzun far birlieşimidir )

    Sellektör yaptığım zaman xenon lar devre girmiyo sanki yada çok az bi etkisi var mercek kapağı açılıp kapanıyo onu duvara yaklaştırdığımda az da olsa

    görülmekte fakat Uzunları açtığımda aydınlatma rengi normal helezon renginde ... bu görüntü adaptif sürüşe duyarlı xenon farlı bi araca yakışmıyo ... volvo

    s40 larda böyle değildi ( uzun ları açtığımda önden giden araç projektör sanıp dikiz aynasından bakıyordu ) çok kuvvetliydi ...

    içindeki uzun farları söktürme imkanımız olabilir mi ...

    Alıntıları Göster
    anlatmak istediğim Bi Xenon değil sanki ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VolvoS40

    anlatmak istediğim Bi Xenon değil sanki ...

    Sökmek cok isabetli bir karar olmaz bence.Onun yerine halojen ampullerin yerine philps blue vision takarsanız en
    azından beyaz ve sarı ışık karışmamış olur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    quote:

    Orijinalden alıntı: VolvoS40

    anlatmak istediğim Bi Xenon değil sanki ...

    Sökmek cok isabetli bir karar olmaz bence.Onun yerine halojen ampullerin yerine philps blue vision takarsanız en
    azından beyaz ve sarı ışık karışmamış olur.

    Alıntıları Göster
    Sn. Ugur31,
    Rica ederim. Kendi zevkinize göre nasıl uygun görüyorsanız öyle olsun. Vites kolunu da isterseniz aracınız gelsin, size göre de çirkin bir görüntü oluşturuyorsa, o vakit siyah ya da bej olanıyla değiştirmek yine mümkün.

    Sn. toledox,
    Bu arabanın fabrika verisinde ortalama yakıt tüketim değeri 4,3lt olarak görülüyor. Bunun mümkün olmadığını zaten biliyoruz. Bana göre fabrika verisinden 1,5lt fazla yakması normal kabul edilebilir. Bu da 5,8lt eder. Yani motor açıldıktan sonra, motoru zorlamayacak şekilde bir sürüş stilinde bu arabanın ortalamada 6 litrenin üzerinde yakmaması icap ediyor(bir depo ile 1130km). Bu da, yakıt tüketiminin şu ankinden 1,5 litre düşmesi gerektiğini gösteriyor. Hatta şehir dışı ve özenli kullanımlarda ise 5 litreye yaklaşan değerler elde etmemiz lazım. Yani fabrika verisine bakınca benim bu arabadan beklentim bu şekilde. Bunun ne derece mümkün olacağını zamanla hepimiz göreceğiz. Saygılarımla

    sn. VolvoS40,
    Ben sizin ne demek istediğinizi tam anlayamadım. Yalnız bir şey anladım. Siz çok yol istiyorsunuz, o belli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kurzweil -- 20 Mayıs 2012; 21:44:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sn. Ugur31,
    Rica ederim. Kendi zevkinize göre nasıl uygun görüyorsanız öyle olsun. Vites kolunu da isterseniz aracınız gelsin, size göre de çirkin bir görüntü oluşturuyorsa, o vakit siyah ya da bej olanıyla değiştirmek yine mümkün.

    Sn. toledox,
    Bu arabanın fabrika verisinde ortalama yakıt tüketim değeri 4,3lt olarak görülüyor. Bunun mümkün olmadığını zaten biliyoruz. Bana göre fabrika verisinden 1,5lt fazla yakması normal kabul edilebilir. Bu da 5,8lt eder. Yani motor açıldıktan sonra, motoru zorlamayacak şekilde bir sürüş stilinde bu arabanın ortalamada 6 litrenin üzerinde yakmaması icap ediyor(bir depo ile 1130km). Bu da, yakıt tüketiminin şu ankinden 1,5 litre düşmesi gerektiğini gösteriyor. Hatta şehir dışı ve özenli kullanımlarda ise 5 litreye yaklaşan değerler elde etmemiz lazım. Yani fabrika verisine bakınca benim bu arabadan beklentim bu şekilde. Bunun ne derece mümkün olacağını zamanla hepimiz göreceğiz. Saygılarımla

    sn. VolvoS40,
    Ben sizin ne demek istediğinizi tam anlayamadım. Yalnız bir şey anladım. Siz çok yol istiyorsunuz, o belli.

    Alıntıları Göster
    Kurzweil .. yol istemiyorum da :))) sellektör yapmaya utanıyom S60 ta ... Demek istediğim tam anlamıyla şöyle ;

    Komple far ele alırsak UZUN FAR - MERCEKLİ Bİ - XENON FAR - SİNYAL LAMBASI ve ÜST KISIMDA LED KAŞI

    şimdi normal şartlarda UZUN FAR olmaması lazım yeni teknoloji li Bİ - XENON araçlarda ... (uzun far sellektör için)

    Bİ - XENON farlara sahip araçlar Mercekli ve UZUN + KISA far Aynı mercek içinde olur ...

    sellektör yaptığında mercek kapağı aşağı itiyor UZUNLAR yanıyor kapattığında tekrar kapakçık eski hanile geçiyor ve Normal seyir halinde kullandığımız

    kısa far oluyor yani xenon ...

    şimdi Bizim araçlarda S60 tan bahsediyorum bu bahsettiğim şekilde olmuyo Doğan Şahinlerde ki gibi çalışıyo :)))

    Bunun için formülü olan biri varmıdır acaba .... servise gittiğimde sorucam kesinlikle




  • 
Sayfa: önceki 169170171172173
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.