Şimdi Ara

Volvo S40 T4 Modifiye

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
8.307
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2004 model S40 2.0 T4 için modifiye olarak aşağıdakileri düşündüm

    1-) Performans hava filtresi

    2-) Chip tuning/Ecu ( +35 hp)

    3-) Eksoz sistemi mod.

    4-) Momo Kule gergisi

    5-) Blow-off valve

    6-) 16 inç jantlar , 225/55R16

    7-) Xenon kiti

    8-) Nitrox

    Araç orjinali 2.0 motor , 200hp , 300 nm tork...


    Yukarıda yazan sistemleri Volvo s40 t4 paralelinde değerlendirip , bunların istanbul avrupa yakasında temin edilebileceği ve montajının yapılabileceği bir mod servisi önerirseniz sevinirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi düttürüleyla -- 25 Aralık 2005 18:41:54 >



  • Sanırım Modifiyeyle ilgilenen kimse yok şu anda forumda ,,

    İleriye dönük planlarımdan biri 2003-2004 model bir volvo s40 2.0 T4 alarak yukarıda bahsettiğim gibi modlamak. Aracın temizini şu anda 25-27 arasına rahat bulabiliyoruz. Mod maliyetide kaliteli ürünlerle 8-10 milyar arası...
    Mod sonunda aşağıdaki gibi bir dış görünüm elde etmeyi planlıyorum.. Tabi içindeki sarışın hariç. Aracın 2003-2004 modellerinin makyajlanmış iç görüntüsü zati çok tatmin edici. , makyajla beraber volvo s60 ın direksiyonunu ve orta konsol düğmelerini s40 a taşıdıklarından bence süper gözüküyor...

     Volvo S40 T4 Modifiye


    İçinin Fotosu:

    2003-2004 volvo s40 t4 içi..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi düttürüleyla -- 25 Aralık 2005 23:06:19 >




  • bi chiple 35 hp çat die verio mu?
  • 1-) Performans hava filtresi K&N * 80 ytl...

    2-) Chip tuning/Ecu ( +35 hp) * 400 euro

    3-) Eksoz sistemi mod. *200 euro

    4-) Momo Kule gergisi *200 ytl

    5-) Blow-off valve *300 euro

    6-) 16 inç jantlar , 225/55R16 *1000 euro

    7-) Xenon kiti *400 euro

    8-) Nitrox *400 euro


    tahmince 8-9 milyarlık bir işlem var arabanda...!!!!

    bunları yapacağın yer avrupa yakasında Atütürk sanayi sitesi maslak..!!!

     Volvo S40 T4 Modifiye
  • Ustam çok sağolasın sen bunları yazarken bende kendi mesajımı editliyordum , tahminim doğruymuş , 8-10 milyar arası bir rakamı gözden çıkarmıştım zaten. Bu arada bahsettiğin maslaktaki sanayı sitesinin adresini pmden iletirsen sevinirim... Teşekkür ederim değerli bilgilerin için büyük yardım oldu.
    quote:

    Orjinalden alıntı: infinite

    1-) Performans hava filtresi K&N * 80 ytl...

    2-) Chip tuning/Ecu ( +35 hp) * 400 euro

    3-) Eksoz sistemi mod. *200 euro

    4-) Momo Kule gergisi *200 ytl

    5-) Blow-off valve *300 euro

    6-) 16 inç jantlar , 225/55R16 *1000 euro

    7-) Xenon kiti *400 euro

    8-) Nitrox *400 euro


    tahmince 8-9 milyarlık bir işlem var arabanda...!!!!

    bunları yapacağın yer avrupa yakasında Atütürk sanayi sitesi maslak..!!!




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi düttürüleyla -- 25 Aralık 2005 23:00:31 >




  • uzerme jr. Evet 35 hp sadece bir chip tuning işlemiyle sağlanabiliyor..
  • evet sadece Chip işlemi ile 35 beygir olmak olası ...yanlız unutmaki arabanda çok büyük bir nimet var...Turbo..!!!

    S40 ların standart turbo basınçları 0.9 diye biliyorum..!!! bu turbo basıncını 1.6 bar civarlarına çıkartırsan ortaya +50 beygir gibi çılgın bir güç geliyor..

    ama unutmaki araç önden çekişli ...Bu gücü yere aktarmakta zorlanabilirsin...

    o sebeble turbo basıncını 1.2 bar civarına çıkarman ve Blow-off ile aracın gerçekten keyifli bir hale gelir..

    Turbo araçlarda egzost uygulamasıda gayet başarılı sonuçlar veriyor...Super sprint marka Egzostu gözün kapalı almalı ve taktırmalısın...

    Atatürk Sanayi siteside Bu işlemlerle Uğraşan birçok yer var..benim bildiğim yer açık adres ATATURK OTO SAN.SiT. 2.KiSiM 34.SOK NO:1405 bu adrese bir uğramanı ve fikir almanı tavsiye ederim
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Opel Vectra C1 Vs Ford Mondeo Mk3
    11 yıl önce açıldı
    Volvo S80 T6 icin lpg
    13 yıl önce açıldı
    Volvo S80 D2 ADVANCE ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Çok teşekkür ederim infinite ,, gerçekten sağol
  • quote:

    Orjinalden alıntı: düttürüleyla

    uzerme jr. Evet 35 hp sadece bir chip tuning işlemiyle sağlanabiliyor..





    hee ben turbo olduğunu unutmusum
  • düttürü çoştun sen artık draglara felan katılacan mı
  • sende saol hade bakalım şimdiden başarılar umarım herşey istediğin gibi olur...
  • infinite : Teşekkür ederim dostum , umarım ..

    jeandan: Yok usta 2.el volvolar çok ucuz ve mükemmel araçlar. dediğim aracın kullanımı mükemmel bir hazdır.. Sadece bu hazzı tadmak için. Araç garaja yatar zaten.. Ayda 2-3 kez çıkartırım . sadece sürmek için kullanılacak bir araç bir yere gitmek için değil. Bence garajı olup , parası olan almalı bir tane böyle bir alet. 25 milyar araç 10 milyar mod ediyor 35 milyar..
    35 milyara bir volvo almak hemde bu şekil modlu bence çok uygun. Geleceğe dönük 2 araç planım var biri santa fe diğeri bu..
  • Arkadaşlar bide frenleri unutmuşum frenlerinde modu lazım... Aslında kilitli diferansiyelde gerekli ama araçta dsa var yani traction control sorun yaratır sanırım....
  • dediğin doğru şuana kadar volvonun sürmediğim arabası kalmadı ama içinde en keyif aldığım 3 araba var s60r s40 t -t4 fakat kendini biraz daha kasıp doğuştan modifiyeli olan S 60 R al derim 2.5 motor 300 hp 400 nm tork awd
    eğer yarışlara falan girmeyi düşünmüyosan bence bu kadar masrafa gerek yok araba zaten stok olarak bile fazlasıyla güçlü bi araba
  • quote:

    Orjinalden alıntı: düttürüleyla

    2004 model S40 2.0 T4 için modifiye olarak aşağıdakileri düşündüm

    1-) Performans hava filtresi

    2-) Chip tuning/Ecu ( +35 hp)

    3-) Eksoz sistemi mod.

    4-) Momo Kule gergisi

    5-) Blow-off valve

    6-) 16 inç jantlar , 225/55R16

    7-) Xenon kiti

    8-) Nitrox

    Araç orjinali 2.0 motor , 200hp , 300 nm tork...


    Yukarıda yazan sistemleri Volvo s40 t4 paralelinde değerlendirip , bunların istanbul avrupa yakasında temin edilebileceği ve montajının yapılabileceği bir mod servisi önerirseniz sevinirim...

    kardeşim ayıp ettin ya konu mod. olunca arabada s40olunca ilgilenilmez mi biraz fazla kaçırımışım da yeni topladım
    lastik ebatları zaten 205/55/16 jant büyütmeye gerek yok sadece şekil olsun diye alırsın, bide bizm aletlere uyan jant zor bulunuyo ama bulan arakadaşlar var temin ederiz
    hava filtresi uygulamak biraz sıkıntılı ben denedim uygulayamadım en mantıklısı kapalı yed uygulamak , açık istiosan kit şeklinde işi bilen bir yere uygulatman lazım bunun da maaliyeti 200dolar civarı
    chip konusuna gelince bi siteden baktığıma göre 45hp kazandırıyo T4 e ama bu ölçü optimum koşullarda yani genelde 30-35hp kazandırır sana komple egzost düşünüyorsan bile egzost ucunu deiştirme derim volvoya en çok yakışan egzost ucu o çok deiştiren oldu ama ben yakıştıramadım bi türlü şahsi fikrimdir.
    blow-off valfide ayrı bir konu T4 ün turbo basıncı 0.8bar bu turbo ne kadar ii gibi gözüksede her blow-off dan tatmin edici ses alınamıyor burdada 200pound ödeyip HKS almak gerekiyor
    kule gergisi hakkında pek bilgim yok, yorum yapmam yanlış olur
    xenon kiti 2001den sonra olması lazım ama emin deilim olmayabilir de eğer yoksa 400euroya süper paketler var
    nitroyu hiç karıştırma, sonuçta s40ın şanzımanı lagunayla aynı elinde kalabilir ani aşırı yüklenmelerde ama tabi şanzımanı deiştirmeyi göze alıyosan nitro deneyebilirsin, benmde pek bilgim yok ama 25vuruşluk olanlarının 300dolar civarında dolum yapıldığını söylemişti esk.şehrde bir modifie dükkanı sahibi arkadaşım




  • 2.5 motorun hem vergi sorunu var hem araç oldukça büyük , hemde s40 a göre daha pahallı...
    Ben s40 ın kendine ait olan o çizgisini çok seviyorum ve araç moda çok uygun... Awd olayı çok önemli ama ,,, bilemiyorum aklıma girme :)))

    Yok araba konusunda kesin kararımı verdim s4o alıcam kesin , Ama bu uzun vadeli bir iş , Önce garajlı eve bi taşınalım , az kaldı taşınmamıza , orda adsl yok :( neyse konuyu sapıttırdım :)))

    Dediğin doğru arabanın normali güçlü ama yukarıdakiler arasından vazgeçebileceğim tek şey nitrox.
    Blow off valfi taktırıp bir çuflatmak istiyorum


    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray

    dediğin doğru şuana kadar volvonun sürmediğim arabası kalmadı ama içinde en keyif aldığım 3 araba var s60r s40 t -t4 fakat kendini biraz daha kasıp doğuştan modifiyeli olan S 60 R al derim 2.5 motor 300 hp 400 nm tork awd
    eğer yarışlara falan girmeyi düşünmüyosan bence bu kadar masrafa gerek yok araba zaten stok olarak bile fazlasıyla güçlü bi araba




  • düttürü getzi satar bunun yakıt masrafını öyle karşılarsın artık

    bizim komşu da yeni S40 dizel almış. Sokakta E200lerin, 520lerin arasında hiç de sırıtmıyor. Gerçekten güzel araba bu Volvolar. Saab da güzel aslında
  • Niyahet alper usta geldi ohhh be

    Lastik konusunda dediklerini dikkate aldım.. Ama jantları yenilemek gerek , Çok iyi jantlar var aracı alırsam zati ilk kapısını çalacaklarımdansın,
    Hks Blow off valfi üreten bir marka mı ??
    Blow off benim için olmazsa olmaz..
    Bende orjinal volvo s40 xenon kitini duydum onu düşünüyorum zaten,,
    Şanzımanı değiştirmeyi düşünmüyorum , nitroxdanda vazgeçelim o vakit ,

    Listemizi şöyle rezive edelim

    1-) Hava filtresi

    2-) Chip Tuning

    3-) Egsoz mod.. ucu hariç :)

    4-) Momo Kule gergisi

    5-) Blow off valve

    6-) 16 inç enkei jant

    7-) Orjinal xenon kiti

    8-) Fren sistemi modifikasyonu..


    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    kardeşim ayıp ettin ya konu mod. olunca arabada s40olunca ilgilenilmez mi biraz fazla kaçırımışım da yeni topladım
    lastik ebatları zaten 205/55/16 jant büyütmeye gerek yok sadece şekil olsun diye alırsın, bide bizm aletlere uyan jant zor bulunuyo ama bulan arakadaşlar var temin ederiz
    hava filtresi uygulamak biraz sıkıntılı ben denedim uygulayamadım en mantıklısı kapalı yed uygulamak , açık istiosan kit şeklinde işi bilen bir yere uygulatman lazım bunun da maaliyeti 200dolar civarı
    chip konusuna gelince bi siteden baktığıma göre 45hp kazandırıyo T4 e ama bu ölçü optimum koşullarda yani genelde 30-35hp kazandırır sana komple egzost düşünüyorsan bile egzost ucunu deiştirme derim volvoya en çok yakışan egzost ucu o çok deiştiren oldu ama ben yakıştıramadım bi türlü şahsi fikrimdir.
    blow-off valfide ayrı bir konu T4 ün turbo basıncı 0.8bar bu turbo ne kadar ii gibi gözüksede her blow-off dan tatmin edici ses alınamıyor burdada 200pound ödeyip HKS almak gerekiyor
    kule gergisi hakkında pek bilgim yok, yorum yapmam yanlış olur
    xenon kiti 2001den sonra olması lazım ama emin deilim olmayabilir de eğer yoksa 400euroya süper paketler var
    nitroyu hiç karıştırma, sonuçta s40ın şanzımanı lagunayla aynı elinde kalabilir ani aşırı yüklenmelerde ama tabi şanzımanı deiştirmeyi göze alıyosan nitro deneyebilirsin, benmde pek bilgim yok ama 25vuruşluk olanlarının 300dolar civarında dolum yapıldığını söylemişti esk.şehrde bir modifie dükkanı sahibi arkadaşım







  • Yok usta bu aracı senede maksimum 2000-3000 km kullanırım ... Ondan yakıt fazla koymaz. Taşınacağımız yer ile istanbul merkez arası , sadece gidiş geliş 160 km . O yüzden bu araç dışındaki tüm araçlar dizel ve alınırsada dizel olacak.
    Ordan bir ulaşım aracıda yok istanbula otobüs , tren vs vs .. Tek ulaşım arabayla .. dediğim gibi eldekileri satmadan geleceğe dönük tek araç düşünüyorduk ailecek .. 2007 Santa fe . Şimdi bunuda ben ekledim ,, Konuştum itiraz görmedi.. Babamın gözleri ışıldadı 250 hp 340 nm ulaşıyor bunlarla dediğimde :))).
    Bir sorun çıkmazsa allahın izniyle 2007 yılına kadar bu volvoyu toplamam lazım.. 2007 dede Santa fe :))) Şu santa fe'yi bekliyorum asıl 4 gözle
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    düttürü getzi satar bunun yakıt masrafını öyle karşılarsın artık

    bizim komşu da yeni S40 dizel almış. Sokakta E200lerin, 520lerin arasında hiç de sırıtmıyor. Gerçekten güzel araba bu Volvolar. Saab da güzel aslında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi düttürüleyla -- 26 Aralık 2005 0:30:43 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: düttürüleyla

    Niyahet alper usta geldi ohhh be

    Lastik konusunda dediklerini dikkate aldım.. Ama jantları yenilemek gerek , Çok iyi jantlar var aracı alırsam zati ilk kapısını çalacaklarımdansın,
    Hks Blow off valfi üreten bir marka mı ??
    Blow off benim için olmazsa olmaz..
    Bende orjinal volvo s40 xenon kitini duydum onu düşünüyorum zaten,,
    Şanzımanı değiştirmeyi düşünmüyorum , nitroxdanda vazgeçelim o vakit ,

    Listemizi şöyle rezive edelim

    1-) Hava filtresi

    2-) Chip Tuning

    3-) Egsoz mod.. ucu hariç :)

    4-) Momo Kule gergisi

    5-) Blow off valve

    6-) 16 inç enkei jant

    7-) Orjinal xenon kiti

    8-) Fren sistemi modifikasyonu..


    quote:

    Orjinalden alıntı: alper1001

    kardeşim ayıp ettin ya konu mod. olunca arabada s40olunca ilgilenilmez mi biraz fazla kaçırımışım da yeni topladım
    lastik ebatları zaten 205/55/16 jant büyütmeye gerek yok sadece şekil olsun diye alırsın, bide bizm aletlere uyan jant zor bulunuyo ama bulan arakadaşlar var temin ederiz
    hava filtresi uygulamak biraz sıkıntılı ben denedim uygulayamadım en mantıklısı kapalı yed uygulamak , açık istiosan kit şeklinde işi bilen bir yere uygulatman lazım bunun da maaliyeti 200dolar civarı
    chip konusuna gelince bi siteden baktığıma göre 45hp kazandırıyo T4 e ama bu ölçü optimum koşullarda yani genelde 30-35hp kazandırır sana komple egzost düşünüyorsan bile egzost ucunu deiştirme derim volvoya en çok yakışan egzost ucu o çok deiştiren oldu ama ben yakıştıramadım bi türlü şahsi fikrimdir.
    blow-off valfide ayrı bir konu T4 ün turbo basıncı 0.8bar bu turbo ne kadar ii gibi gözüksede her blow-off dan tatmin edici ses alınamıyor burdada 200pound ödeyip HKS almak gerekiyor
    kule gergisi hakkında pek bilgim yok, yorum yapmam yanlış olur
    xenon kiti 2001den sonra olması lazım ama emin deilim olmayabilir de eğer yoksa 400euroya süper paketler var
    nitroyu hiç karıştırma, sonuçta s40ın şanzımanı lagunayla aynı elinde kalabilir ani aşırı yüklenmelerde ama tabi şanzımanı deiştirmeyi göze alıyosan nitro deneyebilirsin, benmde pek bilgim yok ama 25vuruşluk olanlarının 300dolar civarında dolum yapıldığını söylemişti esk.şehrde bir modifie dükkanı sahibi arkadaşım




    dostum HKS modifiye malzemeleri üreten bir firma turbosundan tut blow-off una kadar birçok şeyi var fiyatları biraz pahalı ama hem kaliteli hemde oldukça iyi verim alınıyor,ben diğer markalardan T4 için verim alınamadığını duymuştum
    jantlardada iyi uyum sağlayan bir marka var ama şuu an ismi aklıma gelmiyor ama ben araştırır söylerim sana
    dediğin modifikasyonlarla araban dynoda temiz 250hp çıkar gibime geliyor zaten daha ötesi de turbo deiştirmekten geçiyor




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.