< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Volvo hayat kurtarmaya yardımcı olmak için yeni otomobillerini 30 metreden aşağıya attı (2. sayfa)
-
-
Adamlar aynı arabayı atıyorlar, sonra dinlenip tekrar atıyorlar. Ve arabanın kabini hala sağlam. Şaka gibi...
-
Yorumlar komik :) kamyon yada düz duvara çarpma testini simule edemez mi? Kaldı ki zaten kurtarma ekiplerinin nasıl kesebileceğini insanları nasıl daha hızlı kurtarabileceğini öğrenmeleri anacıyla yapılmış test.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
cahil özgüveni
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bu şekilde kazadan sağ çıkma ihtimali %0,2 olabilir
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bunlar da sıkıntıdan yeni heyecanlar arıyor haa...
-
İnsan hayatına önem vermek bunu gerektirir fakat fiyatlarda atılan tepeler gibi ulaşılamaz boyutta
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Serbest düşme prensibine göre, sürtünme olmadığını varsayarsak aracın düştüğü andaki hızı 87,32 km/s
Yanlış düşünmüyorsam (ki düşüncem mantıksız geldi bana ama aksini kanıtlayamadım kendime) 87,32 km/s ile duvara çarpmakla aynı etki olmalı.
Eğer 87 km/s ile duvara çarpmakla eş değerse test tamamen şovmenlik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Zaman önemli burda. Bence 3-4 saniyeyi geçmeyecektir. Ki bu da 30-40 km/h tekabül eder. Burda şunu unutmamak lazım aracın yönü, yerçekimi ivmesi ile aynı olduğunda daha fazla etkisi olucaktır. Ancak normal hayatta farklı yönlerde oluşuyor.
Show business yani
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Şov amaçlı.
-
Ha yani eurocap testi yapmıyorlar yani? Kardeşim sende bir takım sıkıntıların olduğunu düşünüyorum. Böyle yorum sağlıklı bir kafadan çıkamaz.
-
Şahini, kendilerine has çizimleriyle başka markalarda da görsek keşke. Amacına uygun olarak temel ama sağlam ve maklajlanmış olsa. Yine parçaları ucuz olsa.. rahat rahat kullansak, kapı açtılar mı, sürttüler mi derdi olmadan
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
parçalanmaz tek parça olarak kalır... VW 0 yıldız aldığı euroncap testindeki gibi olur...
-
En sert çelikli Volvo: (02.00 a dikkat)
Aleminyum Tesla: (01.13 e dikkat)
Videodan da görüldüğü gibi sert çelikli Volvo hilal şeklini alırken Tesla tuğla gibi kalmış. Yandan alınan hasarlar direkt yolculara ulaşır, ön ve arka gibi yamulmaması gerekir yolcu kabini. Demekki herşey materyal değilmiş. Mühendislik çok daha önemli.
Ha 30m yüksekten yere çarpmışsın ha 80-100km hızla duvara. Günümüzde her araç önden darbelerde aynı işi yapıyor.
Yani büyütecek durum yok sadece itfayeciler için eğitim olmuş.
Seviyoruz seni, ama boş yapma Volvo, araç yap.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Greylights -- 16 Kasım 2020; 21:9:15 >
-
Adı üstünde şahin, düşmez o, uçar gider
-
yorumların %90ı şov demiş, videoyu bile izleyip amacı anlayan olmamış. tabi ki yüksekten atma ile duvara çarpma arasında çok fazla fark yok. ancak videoyu izlerseniz göreceksiniz ki kazalarda olan çoklu çarpmaları simule etmek için aynı araç farklı açılarla bırakılıyor. ilk çarpışmayı duvara karşı yapabilirler ama 2. ve 3. çarpışmayı yapamazlar, yapmak isteseler bile bir sürü teferruatlı mekanizma gerekir. Volvo şov yapmak istese bundan çok daha iyisini yapar. örneğin, bir çocuğun kumandayla kamyon sürmesi, bir volvo tırın 750 ton yük çekmesi, van damme ın bacak açma hareketi vs.
-
Biz ustayı, sanayide 10 metre yüksekten aşağı atıyoruz. Ölmezse, sağlam usta olduğunu anlıyoruz.
-
Volvo emniyet kemerinin haklarını serbest bırakıp tüm markalar kullansın diye yapmış bir markadır.
Kurtardığı hayatları bir düşünün, hemde sadece kendi araçlarında değil.
-
Gökten volvo yağsa bize şahin çarpar
-
Haklısınız hocam fakat şahin 20 bin TL Volvo'nun en dandiği 500 bin TL
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X