Şimdi Ara

Volkswagen Passat'ın Tahtı Sallanmaya Başlar Mı... ? (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
487
Cevap
0
Favori
23.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch
    Evet özellikle Avrupa pazarı oldukça milliyetçidir bu tip konularda, kendi markalarının dışındaki araçlara pek binmek istemezler. Kazık olayına gelince, Doğuş zorla satmıyor. Klişe bir laf olcak belki ama...BENDE ŞAHSEN PAHALI BULUYORUM.

    Fakat serbest piyasa ekonomisi, demek ki Donanımhaber'den biraz farklı işliyor. Piyasada bu paraları Vw'e veren insanlar olmaz ise Doğuş'da bu kadar araç satmazdı. Ama adam satıyor demek ki, onun için umursamıyorlar. Yıllardır bu forumda dil dökülüyor zaten, ancak herhangi bir değişim söz konusu değil. Tr'nin en büyük sitelerinden biri, Google'de hatırı sayılır bir yere sahip Dh. İllaki Vw'den üst düzey biri buradaki mesajları görmüştür, ama yok, değişen bir şey yok.

    Ferit Şahenk'in şansı devam ediyor uzun lafın kısası...

    Ewet devam ediyor. Passat'ın tahtı zor sarsılır. Oldukça pahalı satmalarına rağmen insanlar alıyor(Bilinçsiz,enayi yerine konulan tüketici çok). Sırf komşusuna, eşine, dostuna hava yapmak için Passat alıyor bu memlekette insanlar. Yani göstermek için. Kimse bana insanları aşşağılıyorsun falan demeye kalkmasın. Gerçekler acıdır arkadaşlar.
    Amcamın 2 hava yastığı olan(Sis farı,yol bilgisayarı bile yok) ama fiyatı 36,000 TL olan Polo'sunu teslim almaya gittiğimizde bayide ki satış temsilcisine dedim ki:
    **"Yaa bu paraya diğer markaların hepsi 8 Hava yastığı,EBD,ESP falan veriyor. Sizin donanımınız gerçekten çok düşük" dedim.
    **Satış temsilcisi: "Biz kaliteli araba satıyoruz beyefendi, onlar da ancak bu kadar özellik koyarak satabiliyor." dedi
    Amcamın arabasını almaya gelmiş olmasaydık böyle diğer markaları aşşağılayarak satış yaptığı için çıkıp gidecektim.
    Gerçekten enteresan bir mantalite. Yani sırf VW kalite diğer markalar "tu kaka"
    Türkiye'de maalesef ki VW alıcılarının yarısı bilmeden alıyor; sırf biraz fazla parası var diye. Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb
    Yasin,parmaklarına yazık be kardeşim.Uğraşma bunlarla laf anlamazlar.

    Burası bir forum. İnsanlar yazabilsin diye, ellerini yorabilsinler diye, birbirlerinden bişeyler öğrensinler diye var. Üşenme sende yaz.
    Saygılar
  • Bugün yaşadığım "2010 model B6 Passat 1.4 TSI 122hp Highline" sürüş tecrübesinin ardından cidden çok şaşırdım.

    Genel olarak çok iyi bir araba olmasına rağmen beni ciddi hayal kırıklığına uğrattığı durumlarda oldu.

    Yol ve rüzgar sesi yalıtımı iyi olmasına rağmen motor sesi yalıtımı bana çok kötü geldi. Yüksek devirlerde kabin içinde ciddi derecede rahatsız edici bir motor sesi var. Abartmıyorum neredeyse benim Mareamdaki kadar. Benim mareamda bu motor sesi normal karşılanabilir ancak 70.000 liraya yakın bir fiyata alınan Passat'ın bu konuda çok başarılı olmasını bekliyordum.

    Arabanın içi çok ferah. Temiz işçilik ve kaliteli malzeme bu sınıfın en iyilerinden ama 12.000 kilometredeki Passat'ın orasından burasından gelen tıkırtılar beni yine hayal kırıklığına uğratan bir durumdu.

    Frene bastığım zaman balatalardan gelen bir ses yine beni rahatsız eden bir durumdu.

    Yol tutuşunu B5 kasaya göre daha başarısız buldum ama amortisörleri çok konforlu.

    DSG'nin "küçük vites-yüksek devir" vites geçişleri sarsıntısız falan değildi hatta baya hissettiriyordu ama normal kullanımda baya konforlu.

    1.4 Tsi motordan ciddi bir performans beklememek lazım ama arabayı kaldırmaya rahatlıkla yetiyor. Tek kötü tarafı küçük motorlu bir araç olduğunu hissettiğiniz zamanlar oluyor.



    Genel olarak araba baya hoşuma gitse de fark yaratacak bir özellik kesinlikle bulamadım. Bu kadar fiyat farkına rağmen neden bu kadar çok satıldığına artık daha çok şaşıracağım sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasilgibi


    quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    ohhh beee sonunda söyleyen biri çıktı...Hele o plastiği öldürüyor adamı.

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolgacem

    renault masrafsız genelde ve cok arıza cıkarmıyor. ama işçilik çok kötu. kullanılan malzemeler ve içerideki takırtılar adamı hasta eder.

    renault'a 40 binden fazla para verilmez




    Yeni jettanın kapılarında kumaş hiç yokmuş inceleyen arkadaşlar söyledi. 2005 model touaregi inceledim onun malzeme kalitesi bile bence orta seviye.



    Kapı kumaşları yok diyorlar ama ben canlı görmedim ancak resimlerde var görünüyor. Aşağıda verdiğim resimdeki aracın kapı kollarındaki kahverengi olan yerler plastikmi şimdi yani?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Stones -- 7 Şubat 2011; 4:52:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb
    Yasin,parmaklarına yazık be kardeşim.Uğraşma bunlarla laf anlamazlar.

    Burası bir forum. İnsanlar yazabilsin diye, ellerini yorabilsinler diye, birbirlerinden bişeyler öğrensinler diye var. Üşenme sende yaz.
    Saygılar

    Dünya dan bi habersin.O yazdığın standart opsiyonel donanımların hepsini yanlış eksik yazmışsın.
    Sırf markaya çamur atmak için şuursuzca sallıyorsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat


    Not:Opel'in Mazda bir gömlek üstün olabilmesi için 1,3 Lt 231 HP/211 Nm den daha iyi bir motor yapabilmesi gerek

    Wankel motoru mazda dan başka geliştiren bir firma yokki..
    Zaten mazda bu motoruna kendi güvense diğer modellerine de takardı.Biliyor ki zırt pırt sorun yapıyor, 100.000 km de bitiyor, koymuyor işte diğer modellerine..
    Gereksiz bir mesaj olmuş bu..




  • Bugün bir tane gördüm yeni passat kapımın önünde işe giderken..Eee ne var bunda demeyin ilaç mümessili bir arkadaşın şirket aracıydı..Bu şirketler yeni passata kadar gitti artık..hadi arada eski kasadan görüyordum da yenisini görünce hayret ettim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat


    quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat
    - Acil Durum Sinyal Sistemi = Passat´ta var (Standart)
    - Spor ön Koltuklar = Highline Modellerinde var (Highline´da Alcantara Spor Koltuklar var), digerlerinde Opsiyon
    - Spor Görünüm Paketi = R-LINE var
    - Standart 18" Jantlar = Passat 3C´de 16" Jant´ti ama simdiki Passat 3A´da 17" Jantlar var istersen 18" lik siparis edebilirsin
    - RVM = olmasada olur, arkadaki kör noktayi bakamiyorsan Trafike cikma daha iyi. Volkswagen´de SideAssist diye geciyor bu Sistem ama bu Passat´ta yok
    - SRS nedir tam anlayamdim
    - Darbe önleme sistemi nasil birsey ? Passat´ta ACC + FrontAssist´te Acil Frenleme var hemde sehir ici icinde yapilmis. Bu sistemde Kaza Riski minimuma iniyor zaten.
    - Mazda 6´da neden halen Halojen Far var peki ? = Passat´ta hem Halojen Far (LightAssist) icin hemde Bi-Xenon Far icin (Dynamic Light Assist) var. Ayrica Halojen Farlar icin Statik Virajfarlarida var, Mazda´da yok !
    - Bose Soundsystem = Passat´ta Dynaudio Soundsystem var 10 Hoparlör, Dijital 10 Kanal Güclendirici ve 600Watt

    Bu arada, Park etmesini senden iyi biliyorum merak etme ama Teknoloji bu isi bu görevi benden aliyorsa neden kullanmayalim . Sen neden RVM´yi bu kadar cok övüyorsun, alt tarafi bir arkaya bakisinda Yanindaki veya Arkandaki araci göreceksin degilmi . Iste bende bu yüzden Park Assist´i aldim, isimi kolaylastiriyor. Sen Dar Park yerine zorla girerken, Park Assist 2 defa´da giriyor oraya.
    Saygilar

    - Acil Durum Sinyal Sistemi = TR'deki Higline da YOK
    - Spor ön Koltuklar = TR'de Highline modelinde bile YOK
    - Spor Görünüm Paketi = TR'de YOK
    - Standart 18" Jantlar = 18" lik siparis edebilirsin(Mazda 6'da standart)
    - RVM = Passat´ta YOK
    - SRS(Onu bende tam olarak bilmiyorum)
    - "Passat´ta ACC + FrontAssist´te Acil Frenleme var hemde sehir ici icinde yapilmis". Bu sistemde Kaza Riski minimuma iniyor zaten.(30 Km ile giderken önüne çıkan yayayı görmüyormusun-Reklamlarında bide "Yeni" diye tanıtıyorlar-Bu sistemi ilk önce VOLVO yaptı)
    - Avrupa'da nasıl satılıyor beni ilgilendirmez-TR'deki MAZDA 6'da Bi-Xenon+AFL 70,000 TL para alıp halojen farı satan VW, Mazda değil.

    Benim nasıl araba kullandığımı görmeden bence hariçten gazel okuyorsun. Bu kadar iddalı bi cümle kurabilmen için önce nasıl kullandığıma bir bak
    Bu arada ben bu özellikleri aldığımda 30,000 TL cebimde kalıyor. Günlük kullanım için birde babama araba alıyorum.
    Saygilar



    Unutmaki bu Forumda Avrupadan katilanlarda var ! Yani benide Türkiye Pazarindaki satislar ilgilendirmez ama yanlislari düzeltmemde gerekiyor.

    Acil Durum Sinyal Sistemi = Tüm Passat Modellerinde var. B6 Kasada da vardi bu simdi B7 Kasada devam ediyor. Neye dayanarak yok diye yaziyorsun ? Acil Frenmi yaptinda yaziyon ?
    Sport ön Koltuklar = Eski B6 Kasa Passat Highline Modellerinde Seri Donanimdi, hatta Türkiye´de aynisiydi. Ama Yeni B7 Kasada bu Opsiyon olmus !
    Passat´ta Bi-Xenon + AFL sunuyor ama bunu ayni MAZDA´nin yaptigi gibi Opsiyon olarak sunuyor. Peki Mazda niye o kadar cok para alip Bi-Xenonu seri olarak sunmuyor ?

    Sen nasil bu kadar iddiali Cümleler kurabiliyorsun bana karsi ? 2 defa kendime Sifir Passat 3C siparis ettim kendime özel, yeni Passat B7 daha Türkiye´de yokken ilk Passat Variant Highline deneme sürüsünü yaptim. Yani bir konuda senden daha üstünüm bildiklerimle. Bunu bilmeden bana bildigim seyi ögretme lütfen. Siz Passat B7´yi sadece Resimde görürken, Almanya´ya ilk ciktiginda deneme sürüsü sansim oldu.


    @playumb, bos ver arkadasim burada bu yazilanlara kanan enayiler düsünsün artik. Benden bu kadar, ya insanlik yapip aciklamaya calisiyorum ama millet anlamiyor / anlamak istemiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96
    Wankel motoru mazda dan başka geliştiren bir firma yokki..
    Zaten mazda bu motoruna kendi güvense diğer modellerine de takardı.Biliyor ki zırt pırt sorun yapıyor, 100.000 km de bitiyor, koymuyor işte diğer modellerine..
    Gereksiz bir mesaj olmuş bu..


    Wankel motoru 100 Bin km'de bitmez. Eksildikçe özel yağını eklerseniz, motoru yağsız bırakmazsanız 300 Bin km'den fazla yapar. Motoru arızalanınca da tamir edilemez oluşu yalandan ibarettir. Sıfır moturu zaten kargosu, ıvırı, zıvırı dahil 8 Bin TL'ye mal oluyor. Bu haldeyken tamamen kullanıcı hatasından kaynaklı kötü bir arızada orasını burasını değiştirip 4-5 Bin TL masraf etmektense yepisyeni bir motor takmayı tercih ediyor insanlar.

    Ve ayrıca wankel motoru ile, geçmişte, Audi'den, Ford'a, Rolls Royce'den, Alfa Romeo'ya kadar pek çok firma ilgilenmiş, GM firması otomobillerinde kullanmıştır. Ancak basit yapısıyla yedek parçalarının az oluşu, parça sarfiyatının olmaması, haliyle 3 kuruşluk parçayı 100 liraya satamayan firmaların bu motorla ilgilenmemesine yol açmıştır. Düşünün ki bir aracınız var, standart bakım haricinde masrafınız olmasın, 300 Bin km sonra sadece 8 bin liraya motoru sil baştan yenileyin... 1.6 105 beygir atmosferik benzinli bir araçta, yağ sıkıntısı sebebiyle motor yaktığınızda, yetkili servisinden 4-5 bin liraya zor çıkarsınız... Wankel motorunda ise yepyeni bir motoru 8 Bin liraya tedarik edersiniz. Fark budur...

    Mazda diğer araçlarına niye koymuyor sahi? 240 beygir olmasından olabilir mi acaba? Aldığımızın ertesi günü, kaza yapardık herhalde... 240 beygirlik bir motorla tın tın 120-130 ile gidemeyeceğimize göre

    Ve evet, hakikaten gereksiz bir mesaj olmuş bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat
    ...- İlave sınırlama sistemi(SRS) /Passat'ta yok

    Bilgide hata olmasın.
    Bu özellik bildiğimiz hava yastığı.
    Supplemental restraint system.

    Hayır bilgide hata yok. Listeye bakacak olursanız İlave sınırlama sistemi(SRS), yan ve perde hava yastıklarından ayrı olarak verilmiş. Ya da benim yazdıklarım inandırıcı olmayabilir. Mazdanın sitesinden bakabilirsiniz

    http://mazda-tr.com/showroom/mazda6/specs/

    Saygılar


    Arkadaşım durum anlaşıldı.

    Elçiye zeval olmaz :)

    O listeyi hazırlayan ileri akıllı arkadaş bunu farklı bir şey gibi düşünüp yazmış.

    Haklı tabii O kadar teknolojik özelliğin karşısında kafası karışıp "Vaayy bee, süper bir özellik daha buldum buraya yazacak" gibi atlamış yani.

    ESP olmayan ama direksiyonu elektrik destekli EPS'li olan araçlar hakkında bazı kişiler tarafından ısrarla "bu modelde ESP var" diye konuşulması gibi bir şey.


    Zira,

    Bilindiği gibi İngilizcede

    Supplemental "ek" ; Restraint ise "sınırlandırıcı, engel" demek.


    Haluk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: playumb
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat
    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb
    Yasin,parmaklarına yazık be kardeşim.Uğraşma bunlarla laf anlamazlar.

    Burası bir forum. İnsanlar yazabilsin diye, ellerini yorabilsinler diye, birbirlerinden bişeyler öğrensinler diye var. Üşenme sende yaz.
    Saygılar

    Dünya dan bi habersin.O yazdığın standart opsiyonel donanımların hepsini yanlış eksik yazmışsın.
    Sırf markaya çamur atmak için şuursuzca sallıyorsun.

    Dünyadan bir haber de değilim şuursuzca da yorum yazmıyorum. Hepsi VW sitesinden alıntıdır. Ne bir eksik ne bir fazla. Şuursuz vs. gibi yorumlara dikkat ederseniz sevinirim. Ben bu şekilde yorumlara başlarsam öyle "şuursuz" falan yazmam küfür edebilirim. Sonra ben ceza alırım seninde canın sıkılır. Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat

    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat
    quote:

    Orijinalden alıntı: playumb
    Yasin,parmaklarına yazık be kardeşim.Uğraşma bunlarla laf anlamazlar.

    Burası bir forum. İnsanlar yazabilsin diye, ellerini yorabilsinler diye, birbirlerinden bişeyler öğrensinler diye var. Üşenme sende yaz.
    Saygılar

    Dünya dan bi habersin.O yazdığın standart opsiyonel donanımların hepsini yanlış eksik yazmışsın.
    Sırf markaya çamur atmak için şuursuzca sallıyorsun.

    Dünyadan bir haber de değilim şuursuzca da yorum yazmıyorum. Hepsi VW sitesinden alıntıdır. Ne bir eksik ne bir fazla. Şuursuz vs. gibi yorumlara dikkat ederseniz sevinirim. Ben bu şekilde yorumlara başlarsam öyle "şuursuz" falan yazmam küfür edebilirim. Sonra ben ceza alırım seninde canın sıkılır. Saygılar


    Playumb'un üslubu biraz bozuktur. Bu konuya bir kaç mesaj daha mesaj yazarsanız "paran yetmediği için vw alamamışsın, ondan karalıyorsun" deme ihtimali yüksek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: frk96
    quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat
    Not:Opel'in Mazda bir gömlek üstün olabilmesi için 1,3 Lt 231 HP/211 Nm den daha iyi bir motor yapabilmesi gerek

    Wankel motoru mazda dan başka geliştiren bir firma yokki..
    Zaten mazda bu motoruna kendi güvense diğer modellerine de takardı.Biliyor ki zırt pırt sorun yapıyor, 100.000 km de bitiyor, koymuyor işte diğer modellerine..
    Gereksiz bir mesaj olmuş bu..

    Mazda, RX-8 de kullanılan 1,3 LT 231 HP lik Wankel motor için 75,000 MİL garanti veriyor. Bilmiyorsunuzdur belki bu da 120,000 Km yapar. Bir tanesi 100,000'e gelmeden pert oldu diye dayanıksızmı oluyor? Mantığınız bu kadar işte.
    Ben de söyle bir örnek vereyim:İstanbul'da daha 1000 Km deyken DSG şanzımanı perte çıkıp değişen, daha sonra da 8000 Km deyken silindir kompresyonu düşen Scirocco 1,4 TSI 160 Hp biliyorum. Bu aracı VW yetkili servisi tamir edemedi. TSI 160 Hp sandık motor getirtip değiştireceklerdi. İstersen araç sahibinin ismini de verebilirim...

    Şimdi senin mantığınla düşünecek olursak "bütün TSI motorlar bir halta yaramaz, daha 10,000'e gelmeden pert oluyor" mu diyoruz bizz.
    Asıl senin mesajın gereksiz olmuş
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat
    Unutmaki bu Forumda Avrupadan katilanlarda var ! Yani benide Türkiye Pazarindaki satislar ilgilendirmez ama yanlislari düzeltmemde gerekiyor.

    Acil Durum Sinyal Sistemi = Tüm Passat Modellerinde var. B6 Kasada da vardi bu simdi B7 Kasada devam ediyor. Neye dayanarak yok diye yaziyorsun ? Acil Frenmi yaptinda yaziyon ?
    Sport ön Koltuklar = Eski B6 Kasa Passat Highline Modellerinde Seri Donanimdi, hatta Türkiye´de aynisiydi. Ama Yeni B7 Kasada bu Opsiyon olmus !
    Passat´ta Bi-Xenon + AFL sunuyor ama bunu ayni MAZDA´nin yaptigi gibi Opsiyon olarak sunuyor. Peki Mazda niye o kadar cok para alip Bi-Xenonu seri olarak sunmuyor ?

    Sen nasil bu kadar iddiali Cümleler kurabiliyorsun bana karsi ? 2 defa kendime Sifir Passat 3C siparis ettim kendime özel, yeni Passat B7 daha Türkiye´de yokken ilk Passat Variant Highline deneme sürüsünü yaptim. Yani bir konuda senden daha üstünüm bildiklerimle. Bunu bilmeden bana bildigim seyi ögretme lütfen. Siz Passat B7´yi sadece Resimde görürken, Almanya´ya ilk ciktiginda deneme sürüsü sansim oldu.
    @playumb, bos ver arkadasim burada bu yazilanlara kanan enayiler düsünsün artik. Benden bu kadar, ya insanlik yapip aciklamaya calisiyorum ama millet anlamiyor / anlamak istemiyor.

    Asıl anlamak istemeyen sensin. Bak şimdi:

    Acil Durum Sinyal Sistemi(ESS)-VW TR sitesine dayanarak yazıyorum,girip bakacak olursan Highline donanımda bile olmadığını görürsün(Yazmıyor ama bu araçta var falan demeye kalkma sakın)

    Bi-Xenon + AFL-Mazda opsiyon olarak sunmuyor, Mazda-tr sitesine bi zahmet girip bir bak; standart olduğunu göreceksin
    Ve bu kadar özelliği 72,000 TL'ye alıyorum. Ama VW'den 85,000 TL verip bir Passat aldığınızda Bi-xenon+AFL'ye ek olarak bir ton özelliği alamıyorsunuz

    Asıl o kadar fazla parayı alan VW'dir. Eşdeğer bir araç için 30,000 TL fazla para isteyebiliyor.

    Ayrıca da sizin kaç tane Passat aldığınız burdaki pek kimseyi ilgilendirmiyor sanırım. Niye ben şunu aldım, bunu aldım diye birilerine bir şey mi ispatlamaya çalışıyorsunuz? Sanırım ispatlamaya çalışmasanız isminizde bile "VW Passat" yazmaz. Yok 50,000 Euro ya Variant Highline alınırmış da,bize ne. Almanya'da yaşıyorsunuz benden daha iyi biliyorsunuzdur: O kadar paraya nasıl bir A4 Avant alınır bunuda biliyorsunuzdur A4 Avant almak varken neden Passat Variant alınır ki
    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper
    Playumb'un üslubu biraz bozuktur. Bu konuya bir kaç mesaj daha mesaj yazarsanız "paran yetmediği için vw alamamışsın, ondan karalıyorsun" deme ihtimali yüksek.

    Haklısın ne diyeyim. Var böyle arkadaşlar.
  • Bıktık hocam bıktık...Sanki göklerden yeryüzüne inen bir nimet bu vw içini dışını biliyoruz işte herkes gidip test sürüşü yapabilir o kadar da zor değil ama öyle bir anlatıyorlar ki sanki tüm teknolojiler ilk vw de çıkıyor da o yüzden pahalı ve diğer markalar da bir o kadar kalitesiz....
    Tamam ben de kabul ediyorum dizel araca ihtiyacım olsaydı TDI'dan başka bir şey almazdım ancak fiyatının sarstığını herkes kabul etsin..O fiyata o donanımda araba alıyorsun diyenler çıkacaktır----yapmayın sanki diğer markalar donanım fakiri.

    Şu Forumda diğer tüm araçlara laf edin ancak lütfen JAPON otomobillerine çamur atarken biraz dikkatli olun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorkemuse -- 9 Şubat 2011; 13:33:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kpt Sedat

    quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat
    Unutmaki bu Forumda Avrupadan katilanlarda var ! Yani benide Türkiye Pazarindaki satislar ilgilendirmez ama yanlislari düzeltmemde gerekiyor.

    Acil Durum Sinyal Sistemi = Tüm Passat Modellerinde var. B6 Kasada da vardi bu simdi B7 Kasada devam ediyor. Neye dayanarak yok diye yaziyorsun ? Acil Frenmi yaptinda yaziyon ?
    Sport ön Koltuklar = Eski B6 Kasa Passat Highline Modellerinde Seri Donanimdi, hatta Türkiye´de aynisiydi. Ama Yeni B7 Kasada bu Opsiyon olmus !
    Passat´ta Bi-Xenon + AFL sunuyor ama bunu ayni MAZDA´nin yaptigi gibi Opsiyon olarak sunuyor. Peki Mazda niye o kadar cok para alip Bi-Xenonu seri olarak sunmuyor ?

    Sen nasil bu kadar iddiali Cümleler kurabiliyorsun bana karsi ? 2 defa kendime Sifir Passat 3C siparis ettim kendime özel, yeni Passat B7 daha Türkiye´de yokken ilk Passat Variant Highline deneme sürüsünü yaptim. Yani bir konuda senden daha üstünüm bildiklerimle. Bunu bilmeden bana bildigim seyi ögretme lütfen. Siz Passat B7´yi sadece Resimde görürken, Almanya´ya ilk ciktiginda deneme sürüsü sansim oldu.
    @playumb, bos ver arkadasim burada bu yazilanlara kanan enayiler düsünsün artik. Benden bu kadar, ya insanlik yapip aciklamaya calisiyorum ama millet anlamiyor / anlamak istemiyor.

    Asıl anlamak istemeyen sensin. Bak şimdi:

    Acil Durum Sinyal Sistemi(ESS)-VW TR sitesine dayanarak yazıyorum,girip bakacak olursan Highline donanımda bile olmadığını görürsün(Yazmıyor ama bu araçta var falan demeye kalkma sakın)

    Bi-Xenon + AFL-Mazda opsiyon olarak sunmuyor, Mazda-tr sitesine bi zahmet girip bir bak; standart olduğunu göreceksin
    Ve bu kadar özelliği 72,000 TL'ye alıyorum. Ama VW'den 85,000 TL verip bir Passat aldığınızda Bi-xenon+AFL'ye ek olarak bir ton özelliği alamıyorsunuz

    Asıl o kadar fazla parayı alan VW'dir. Eşdeğer bir araç için 30,000 TL fazla para isteyebiliyor.

    Ayrıca da sizin kaç tane Passat aldığınız burdaki pek kimseyi ilgilendirmiyor sanırım. Niye ben şunu aldım, bunu aldım diye birilerine bir şey mi ispatlamaya çalışıyorsunuz? Sanırım ispatlamaya çalışmasanız isminizde bile "VW Passat" yazmaz. Yok 50,000 Euro ya Variant Highline alınırmış da,bize ne. Almanya'da yaşıyorsunuz benden daha iyi biliyorsunuzdur: O kadar paraya nasıl bir A4 Avant alınır bunuda biliyorsunuzdur A4 Avant almak varken neden Passat Variant alınır ki
    Saygılar


    ESS Acil Durum Sinyal Sistemi nedir ? Bu sistem ile ani Fren yaptinizmi Dörtlü Flasörler yaniyor (Sinyaller). Dogus bakarsan Internet sitesinde bir cok hatasi var, onlar neyin ne oldugun bilmiyorlar. Ama Eger ayni seyden burada yazisiyorsak o zaman bu Passat 3C Kasasinda oldugu gibi Passat 3A Kasasindada var ! Beni TÜrkiye VW alakadar etmez, VW nin Resmi sitesine baksaydin görürdün. ESS´yi Mazdanin niye bu kadar övdünüz anlamiyorum, bu VW´de Alt tarafi Seri Donanimdir (Trendline - Highline´a kadar). Sonucta bu ESS Mazda´da Seri Donanimdadir, yoksa Mazda bunu Müsterilere paraya karsimi satiyor ?

    Türkiye´de bu özellik AFL + Bi-Xenonlu sata bilir ama Almanya´da Seri olarak satilmiyor !

    Ben sunu aldim bunu aldim yazmadim, biraz dikkatli okuyup beni dogru algilasaydiniz sizin Mesaja Cevap olarak yazdim ! Bunun kimseye alakadar etmeyecegini biliyorum, ama banada siz bildigim seyi ögretmeye calismaniz hic hos degil. 50.000 €uro´ya ne yazikki Full Donanimli Audi A4 Avant alamazsiniz ama 50.000 €uro´ya Full + Full (VW Passat Variant icin ne sunuyorsa Opsiyon olarak) alabiliyorsunuz ! Audi A4 ile Passat´in arasinda Fiyat ve Kalite Farki + Komfor farkini yazmama gerek yok sanirim (yanlis anlasilma olmasin tabiki Audi daha kaliteli ama ic kismi Passat´tan daha dar ve Passat´tan Pahali).

    Nick adim senin gücünemi gidiyor, hosunami gitmedi. Arkadasim benden birsey saklama ne problemin var ise söyle. Ben Sana "Kaptan Sedat" nickin ile elestiri yapiyormuyum ? Sana herseyi ispat ettim yazdim, sana daha ne yazip anlatayim. Sen Mazda binmeye devam et bende Passat binmeye. Sana Passat al dememde, Mazdaya cirkinde kötü demem. Interneti biraz arastirsaydin ESS dedigin Sistemin Passat´ta seri oldugunu görürdün.

    Hadi saglicakla Kal,

    Saygilar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: VW_Passat
    Nick adim senin gücünemi gidiyor, hosunami gitmedi. Arkadasim benden birsey saklama ne problemin var ise söyle. Ben Sana "Kaptan Sedat" nickin ile elestiri yapiyormuyum ? Sana herseyi ispat ettim yazdim, sana daha ne yazip anlatayim. Sen Mazda binmeye devam et bende Passat binmeye. Sana Passat al dememde, Mazdaya cirkinde kötü demem. Interneti biraz arastirsaydin ESS dedigin Sistemin Passat´ta seri oldugunu görürdün.
    Hadi saglicakla Kal,
    Saygilar

    Passat'ta seri veya değil. VW.tr sitesinde olmadığı yazıyor. Burada beni yazdığım masajlar ile bilen bilir. Kimseye bir garezim olmaz, olamaz. Bu arada ben de Passat'a kötü demedim. Kaliteli bir araç olduğu su götürmez. Benim demek istediğim "pahalı olduğu gerçeği".
    Siz de sağlıcakla kalın.
    Saygılar




  • SON zamanlarda pasatın abisi gibi olan modelde biraz tereddütle bakış oluyor YENİ SKODA SÜPERB de motorlarıyla çok uzmanca ve pasattan daha ucuz
    SKODA SÜPERB
    Comfort 1.4 TSI 125 HP 46.970
    Comfort 1.6 TDI CR 105 HP 53.370
    Ambition 1.4 TSI 125 HP 51.970
    Elegance 1.4 TSI 125 HP 58.570
    Elegance 1.6 TDI CR 105 HP 63.970
    Elegance 1.8 TSI 160 HP DSG Tipt. 75.970
    Elegance 2.0 TDI CR 140 HP DSG Tipt. 81.970
    Elegance 2.0 TDI CR 140 HP 4X4 DSG Tipt. 88.470
    Elegance 2.0 TDI CR 170 HP DSG Tipt. 84.970
    Elegance 2.0 TDI CR 170 HP 4x4 87.970

    OPSİYONEL DONANIMLAR
    DONANIM ADI FİYAT (TL)
    Metalik Renk (1,4 TSI, 1,6 TDI) 1.100
    Metalik Renk (1,8 TSI & 2,0 TDI) 1.250
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tiboş

    SON zamanlarda pasatın abisi gibi olan modelde biraz tereddütle bakış oluyor YENİ SKODA SÜPERB de motorlarıyla çok uzmanca ve pasattan daha ucuz
    SKODA SÜPERB
    Comfort 1.4 TSI 125 HP 46.970
    Comfort 1.6 TDI CR 105 HP 53.370
    Ambition 1.4 TSI 125 HP 51.970
    Elegance 1.4 TSI 125 HP 58.570
    Elegance 1.6 TDI CR 105 HP 63.970
    Elegance 1.8 TSI 160 HP DSG Tipt. 75.970
    Elegance 2.0 TDI CR 140 HP DSG Tipt. 81.970
    Elegance 2.0 TDI CR 140 HP 4X4 DSG Tipt. 88.470
    Elegance 2.0 TDI CR 170 HP DSG Tipt. 84.970
    Elegance 2.0 TDI CR 170 HP 4x4 87.970

    OPSİYONEL DONANIMLAR
    DONANIM ADI FİYAT (TL)
    Metalik Renk (1,4 TSI, 1,6 TDI) 1.100
    Metalik Renk (1,8 TSI & 2,0 TDI) 1.250




    Ucuz Etin Yağnisi vardır elbet bir şeyi mıllet dusunmusse az para verıp passat gıbı araba alcagını sandıgını vw de elbet bır sey dusunmustur yane hangı araba frması olsa dusunur sonucta bunlar keriz değil , 2. elde elinde kalır superB 50 ye aldıysan 40a zor gider , Passatla a4 arasında nası fark varsa SuperB ile Passat arasındada o derece fark vardır..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DaggeredByRuhtan -- 9 Şubat 2011; 18:58:27 >




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.