Şimdi Ara

Volkswagen`den Motor Devrimi:TSI (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
488
Cevap
0
Favori
37.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TSI ile ilgili konuyu burdan dewam edelim
  • kerdeşim turbo mısırmı ki patır patır patlasın. hem vw gurubu tüm TDI modellerindede kullanmadımı bu mereti. ve bakın bakalım yollarda taylar gibi geziyolar ve birçok insanın ah çekerek seyrettiği bir arabadır passat. kullanmasını bilmedikten sonra turbuda gider motorda ğider vs...
    siz bana en kral hondanızı getirin ben onun motorunu yarım saata kalmadan nasıl bitireyim görün.
    ha üretimde hatalar olabilir bu yapım aşamasında vede kullanım aşamasındadır. sizin mısır dediginiz .1 .8 turbo passatları ben yollarda görüyorum vede hala kız gibiler. yeter ya çamur at izi kalsın meselesi bukadarda olmaz ki.
    kaerdeşim adam yapmış 1400cc motorda 170 bg. ben bunun 140 lıgına bindim kardeşim iş sadece beygirle kalmamış makina yolun anasını aglatıyor
  • BU TOPİÇ EFSANE OLMUŞ
  • arkadaşlar öncelikle herkeze selamlar.
    forumda daha yeniyim ve google da bakarken araç hakkında tartıştıgınızı gordum
    ben kendim 1.5 ay önce jetta tsi aldım.aracımın özellikleri jetta tsi 170hp DSG +bixenonfarlar+sunroof+comfortline paket
    yani herşeyiyle full bir araba bana tam olarak 58 milyara geldi.bu fiyatlara alınabılecek en iyi araba oldugunu düşünüyorum ve gercekten inanılmaz memnnum aracımdan.Sormak istediginiz birşey varsa seve seve cevaplarım.Teşekkürler.
  • üstteki jetta aldim diyen kisinin yalan söyledigini düsündügüm icin mesajimi sildim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MaLLorCa -- 16 Ağustos 2007; 18:07:51 >
  • Topik 8 sayfaya ulaşmış, milletin yarısı banlanmış, 2 yıldır da kimse yazmamış...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Topik 8 sayfaya ulaşmış, milletin yarısı banlanmış, 2 yıldır da kimse yazmamış...

    Das Auto farkı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: enoman


    quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    Topik 8 sayfaya ulaşmış, milletin yarısı banlanmış, 2 yıldır da kimse yazmamış...

    Das Auto farkı.




    Yes! DAS AUTO

    Şurayı biraz neşelendirelim o zaman!

     Volkswagen`den Motor Devrimi:TSI




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dısplay1907

    BU TOPİÇ EFSANE OLMUŞ

  • Küçük hacimli motor düşük yakıt tüketimi yüksek performans işte motor diye buna denir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..

    Off gelsede alsak 1.4 170hp ve bayada az yakıyor.



    heee alda gör.. hem 170 hp hem az yakıyor

    çok sorunsuz motor yıllarca tepe tepe kullan
  • Yalan oldu TSIler. 2 sene dolmadan turbo ve supercharger'ın birlikte kullanıldığı motor ömrünü doldurdu. Şimdiki TSIler klasik tek turbolu. Sadece meraklılarına 160lık var onda galiba supercharger da var. Stoklar bitine kadar o motor da devam eder.

    Devrim mevrim dedikleri şey fos çıktı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Torrado

    Küçük hacimli motor düşük yakıt tüketimi yüksek performans işte motor diye buna denir


    motosiklet al










    oha konu açıldığında malik yaşıyormuş, araştırsam garanti cilikka'yı falan da bulurum, doktoru bulurum

    o teknolojiden kala kala sc'lı bir tek 160 lık kaldı değil mi, vay be vw aynı titancı şaranoğulları gibi çalışmış, yedir sc'lı dayanıksız motorları sonra çek piyasadan öldür 2. elini, en karlı çıkanlar 122 lik alanlar oldu, o arabaların da 2. eli değer kaybetmiyor bu sayede...




  • Korhan bey,

    Tam aksine kendini ispat etti TSI'ler. VW marka bölümüne girip incelerseniz çok az bir kısmında arıza çıktığını ve bunların da garantiden giderildiğini görebilirsiniz. Gerçek oldu TSI'ler, çünkü ülkedeki adaletsiz ve insafsız olduğunu düşündüğüm vergi sisteminin kurbanı olmadan düşük hacimli ve yüksek güçlü motorlara sahip otomobillere binmek mümkün oldu.

    FIAT'ın da 1.4 litre 16V 150 HP motorları var, onlar da turbolu, OPEL de aynısını yaptı, diğer markalar da takip ediyor. VW'nin bu konuda öncü olduğu inkâr edilemez. Ayrıca VW "üretirken geliştirmek" prensibine göre imalat yaptığından ilk çıkan bir model ile son çıkan bir model arasında motor, donanım ve özellik bakımından da büyük farklar olabiliyor.

    TURBO ve SUPERCHARGER'li TSI'ler gayet iyi bir şekilde yollarda çalışmaktadır. Sizin dikkatinizi çekmeye çalıştığınız sanırım 170 HP TSI'nin yarış veya ralli aracı olarak ülkemiz cadde ve sokaklarında azami sınırlarda zorlanarak kullanılmalarından ötürü meydana gelen ve sadece VW'ye değil, tüm otomobil üreticilerine has olan yorgunluk arızaları.

    Saygılarımla,

    Taner Göde




  • 122 liklere birşey dediğim yok. O motorların arıza ihtimali oldukça düşük. Zaten VW, Passat gibi bir arabada bile 140lık veya 170 lik değil, 122 lik motoru tercih etti. ben bunda diğer sisteme karşı bir güvensizlik olduğunu düşünüyorum. Yani Passat 1400 kg lık bir araç. Neden 140 lık olmasındı mesela? Vergi aynı vergi, yakıt tüketimi hemen hemen aynı.

    Benzinli turbo motorlar VWnin icadı değil. Fiat uzun yıllar önce 1,4 Turbo Unoyu seri olarak üretti. TRye gelmedi ayrı konu. Ayrıca Fiat Grubunun şu anda kullandığı 1,4 T-Jet teknolojisi TSI ile aynı zamanda Avrupada piyasaya sürüldü.Türkiyeye 1 sene geç geldi. Ama Fiat, İtalyanların performanslı motorları konusundaki tecrübesinden olsa gerek "s.charger + turbo" gibi bir maceraya atılmayıp direkt olarak tek turbolu 120 ve 150 hp lik motorları üretti ve sıfır hata ile 2 senedir piyasada. Şu ana kadar Türkiye gibi yakıt kalitesinin pek de iyi olmadığı bir ülkede Linea,GrandePunto ve Bravoda kullanılan motorlar sorun çıkarmadı.




  • galiba ile bu işler olmuyor hoca... atıp tutmaya milletçe birşeyleri karalamaya ne kadar mraklıyız ... nerde kaçtane superchargeri arızalanmış TSİ gördünüz ?yada kaç defa binip test ettiniz . fos çıkan tarafı acaba tam olarak neresi ,söyleyin de bildiğiniz gerçekler varsa öğrenelim ....
    1.8 -2.0 hacimli motorlara bile banamısın demeyen bu muhteşem eseri karalamaya hakkınız yok ... yazılımlarla 140-150-160-170 hp li versiyonları bulunan bu TSİ kafaları karıştırmasın . sadece tork bandını ve son süratleri değiştiriyor. genelde aynı sürüş zevkini sunuyor.

    şunu çok rahat söyleyebilirm ki ,TSİ TWİNCHARGER in tadını alan ,alışan kullanıcı asla ve asla atmosferik 150 hp dahi olsa ,aynı torku ve seriliği vermediği için tat alamaz..... kullanan bilir....
    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan

    Yalan oldu TSIler. 2 sene dolmadan turbo ve supercharger'ın birlikte kullanıldığı motor ömrünü doldurdu. Şimdiki TSIler klasik tek turbolu. Sadece meraklılarına 160lık var onda GALİBA supercharger da var. Stoklar bitine kadar o motor da devam eder.

    Devrim mevrim dedikleri şey fos çıktı.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: telenor

    . fos çıkan tarafı acaba tam olarak neresi ,söyleyin de bildiğiniz gerçekler varsa öğrenelim ....



    Tam olarak şurası. 140 lık ve 170 lik TSIler 2 sene olmadan piyasadan çekildi. 2. elde herkes bu motorlara şüpheyle yaklaşıyor.
    Passat gibi kocaman bir arabada bile 140lığı kullanamadılar.


    TSIleri kullandım merak etmeyiniz.
  • Öyle değil, bildiğiniz gibi de değil.

    VW'nin motor seçenekleri çok arttığından, ürün gamında birbirine çok yakın motorizasyon seçenekleri bulunduğundan bazı motorlar kalır, bazıları gider, bazılarının gücü değişir. Bu asla bir motorun diğerinden daha KÖTÜ veya daha ZAYIF olduğunu göstermez. Yılda 4 milyon otomobile yakın imalat yapan şirketin motor seçenekleri ülkeye ve bölgeye göre çok farklılık göstermesi mümkün (ABD'ye özel motor geliştirmeleri, belli bir dizel motorun Belçika'da zayıflatılmış satılması).

    80-102-122-160 HP motor seçenekleri var GOLF VI araçlarda şu anda Almanya'da, GTI'ye de 200 veya 240 HP 2.0 TSI motor getirilecek.
    Golf V'de ise 80-102-115-122-140-150-160-170-200 HP motorlar vardı, yapılan tek şek birbirine yakın güçleri olan motorları odaklamak oldu. FSI'lerin yerini TSI'ler aldı, TwinCharger'lar tek HP gücünde toplandı.

    TwinCharger motorların PASSAT'ta kullanılmaması motorun yetersiz, dayanıksız ve arızaya maruz kalmasından dolayı değil, VOLKSWAGEN şirketinin pazarlama startejisinin ve motor geliştirme sürecinin bir parçası. 102 HP'den 300 HP'ye kadar motor bulabilirsiniz PASSAT'ta, ama ülkeniz vergi sistemi buna ne kadar müsaade eder, onu da tartmak gerek.

    TwinCharger'in "bozuk" bir motor olduğunu, bilhassa 170 HP'lik motorun hâlâ bozuk, arızalı, kötü olduğunu tekrar tekrar ifade etmek artık prim getirmiyor. 2. Elde de "herkesin" bu motora şüpheyle yaklaştığını daha yeni duyuyorum.

    TSI kullanmış olmanızı takdir ediyorum. Düşüncelerinizi daha somut bilgilere dayandırırsanız objektif bir düşünce yansıtmış olursunuz.

    Teşekkürler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan
    quote:

    Orjinalden alıntı: telenor

    fos çıkan tarafı acaba tam olarak neresi ,söyleyin de bildiğiniz gerçekler varsa öğrenelim ....


    Tam olarak şurası. 140 lık ve 170 lik TSIler 2 sene olmadan piyasadan çekildi. 2. elde herkes bu motorlara şüpheyle yaklaşıyor. Passat gibi kocaman bir arabada bile 140lığı kullanamadılar. TSIleri kullandım merak etmeyiniz.


    Şu anda Almanya'da satılan 1.4 TSI PASSAT ECOFUEL (CNG) otomobilde hem 6 ileri manüel, hem 7 ileri DSG vites kutusu ve 150 HP'lik TwinCharger 1.4 TSI motor kullanılmaktadır.

    Bilginize.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tanergode

    quote:

    Orjinalden alıntı: kkvan
    quote:

    Orjinalden alıntı: telenor

    fos çıkan tarafı acaba tam olarak neresi ,söyleyin de bildiğiniz gerçekler varsa öğrenelim ....


    Tam olarak şurası. 140 lık ve 170 lik TSIler 2 sene olmadan piyasadan çekildi. 2. elde herkes bu motorlara şüpheyle yaklaşıyor. Passat gibi kocaman bir arabada bile 140lığı kullanamadılar. TSIleri kullandım merak etmeyiniz.


    Şu anda Almanya'da satılan 1.4 TSI PASSAT ECOFUEL (CNG) otomobilde hem 6 ileri manüel, hem 7 ileri DSG vites kutusu ve 150 HP'lik TwinCharger 1.4 TSI motor kullanılmaktadır.

    Bilginize.


    Harika bişey bu ama TR'ye gelmez ki,gelse de fiyatı çok uçuk olur.




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.