Şimdi Ara

Volkswagen CEO'sundan Tesla itirafı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
3.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 207m kullanıcısına yanıt
    1) Biz Toyota ve Vw nin durumundan bahsederken yok civic böyle yok Mitsubishi sahtekâr. Banane bunlardan ben Vw ve Toyota yı tartışmak istiyorum. Gerisi beni alakadar etmez. Nokta. Zaten yorumlarımın ana unsuruda bu iki marka.



    2)Bence turbo motorlar için Gm ve Mercedes Benz e teşekkür etmeliyiz. Bu iki marka öncü oldu. Her ikisine de saygım sonsuz.Vw den öncede küçük hacim turbolu motorların furyası vardı. Biraz boş bir yorum olmuş.



    3) İlk çift kavramalı araç Vw değildi. Keşke Vw bunu araçlarında kullanmasaydı. Kullandıda ne oldu. Sürekli geri çağırmalar arızalar müşteri isyanları. Yitip giden imaj. Sadece araçlara maliyet için konulan şanzımandan öteye giden bir imajı yok gözümde. Vw nin kâr marjı daha önemli zaten. Kârlılığı korumakta böyle düşük kalite ve maliyete sahip mekanik aksamları kullanmaktan geçer. Vw nin yaptığıda bu.



    3) Presafe Mercedes Benz patentli.

    Diğer buluşlar için Vw ne teşekkür ederiz. Gerçekten otomotiv dünyasına yön veren sükse yaratan buluşlar. Bütün otomobiller yeniden şekillendi sayelerinde. İkon marka olmak böyle birşey.



    4)Evet Vw bütün markaları ikiye çarpıp dörde böler. Haklısınız. Yeryüzü böyle prestij sahibi arabayı görmedi. Onun için en çok satan marka ben olacağım derken gerilere düşmeye başladı hep iyi olmasından kıskanılmasından.



    5) Evet Vw grubundaki markaların değeri Toyota dan daha değerli... Sahibi olduğunuz bilgiler gözlerimi yaşartıyor. Teşekkürler önünüzde saygıyla eğiliyorum. Bunuda duydum artık. Gerekirse bilgi sahibi insanlarla tartışmak istiyorum işkembeden sallayanlarla değil.



    6) Verdiğim örnekler çok alakalı Alman ın kendisi bile savaş arenasında kendi üretimi aracı bırakıpta farklı marka aracı kullanırsa ben bundan farklı birşey anlarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • areels kullanıcısına yanıt
    Hocam keşke tamamiyle elektrikli otomobil furyası başlasa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mıknatıs20 M kullanıcısına yanıt
    Yazdığım şeyleri tekrar oku. Düşük hacimli ve cift kavramalı sanzimani ilk Vw uretti demis miyim ? Öncü oldu demişim. Once okuyup anlayin sonra yorum yapin.



    Madem Vw'nin yaptıklarını begenmiyorsunuz Toyota neler yapmış cok merak ediyorum.



    Mali değeri geçiniz, otomobil dünyasındaki değerden bahsediyorum. Toyota'nın mali değeri Mercedes ve Bmw'den bile daha yuksek. Konumuz otomobiller, finans değil.



    Yahu konumuzun savasla ne ilgisi var ? Bende derim ki o zaman Japonlarin hava filosunda amerikan uçağı mevcut. Vardir bir bildikleri derim. Boyle sacmalik mi olur ? Dunyanin 4 de 3 ü su, çöl değil bilmeni istedim.



    Son olarak Vw ve Tesla'nın konusu icerisinde senin gibi bir toyota faninin ne isi var ? Konunun Toyota ile ne ilgisi var ? Bana bunuda izah edersen sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    VW nin öncülük ettiği iki olay da patladı malesef. 1 Downsizing 2 çift kavrama.
  • mıknatıs20 M kullanıcısına yanıt
    Ulan 143 tane post un var beni ne kadar tanıdın da bu tarz yorum yapıyorsun. Kimin fake isin onu de hele?
  • boşver sen vos vos sen yan aynaları katlanır 20 binde şanzıman indiren müthiş teknolojık dsg şanzımanını kullanmaya devam et tesla ya rakip olamassın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mıknatıs20 M kullanıcısına yanıt
    Uza fake kardeş
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Sen kimsin senin sözünlemi oturup duracağım bak işine itici çocuk blok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıknatıs20

    Eski dünyadaki rakibi Toyota ymış. Git kumda oyna. Kendi bünyendeki o kadar markayla başedemiyorsun Toyota yla birde eski dünyadaki rakibim diyorsun küçümseyerek. Bu adamlar 20 yıldır hibrid araç üretiyor. Sen zorlu iklim koşullarına göre dayanıklı araçlar üret ondan sonra kafabulursun rakibinle.

    Piyasadaki 20 yasindaki passatlar golfler pololar bosuna 25 bin lira ediyor zaten , millet gerizekali ayni model daha saglam olan japonu daha ucuza almak varken daha dokulen vw aliyor , zorlu iklim kosullari sadece col ulkelerimi? Neden sokaga bile cikilmayan kuzey ulkelerinde en cok vw satiliyor? .. Her konuda yediginiz ayar yetmedi hala ayar yemeye devam ediyorsunuz tebrikler ..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EFAE9B29C -- 7 Ağustos 2017; 19:5:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxx1

    Elon Musk aslında Tesla yı kuran kişi değildir,2004 yılında şirkete ciddi bir yatırım yapar ve yönetici koltuğu na oturur.







    Martin Eberhard ve Marc Tarpenning önderliğinde, Silikon Vadisi’ndeki bir grup elektrik mühendisi tarafından Tesla Motors adıyla 2003 yılında kurulur.







    Mitsubishi, Suzuki ve Isuzu bugün değer olarak Tesla Motors’un gerisindeler. 7,5 milyar Dolar’la Chrysler’i kontrol eden Fiat bile 20.9 milyar Dolarlık Tesla’nın çok çok arkasında kalmıştır.







    Ww, Daimler yada diğer üretici gruplar, otomobil sektörüne şanzıman la oynama dışında hiç bir yenilik ve vizyona gitmemiştir, zaten mevcut düzenin keyfini sürmek işlerine de gelmiştir. Zira yenilik demek arge demek, arge demek maliyet demek vs.







    Tesla, devrim yapmıştır. Biz daha telefon bile üretemezken, adamlar şarjlı otomobil üretmiştir!..

    2 mesaj alttaki gibi vw e sallarsan daha dogrusu hosuna gitmeyeni haksiz bi sekilde elestirirsen cok ovulursun ama bu mesajdaki gibi dogrulari ve gercekleri konusursan en fazla 4+ alirsin iste ulkedeki cogunlugun hangi seviyede oldugunun guzel bir argumani..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıknatıs20

    Evet hibrit boş teknoloji. Berbat bir motoru yazılımla clean diesel diye pazarlamak daha iyi bir teknoloji.

    iki yanlış bir doğru etmez. abd hibride teşviği keseli yıllar oldu. hibridden bir cacık olmayacağını anladılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıknatıs20

    1) Biz Toyota ve Vw nin durumundan bahsederken yok civic böyle yok Mitsubishi sahtekâr. Banane bunlardan ben Vw ve Toyota yı tartışmak istiyorum. Gerisi beni alakadar etmez. Nokta. Zaten yorumlarımın ana unsuruda bu iki marka.



    2)Bence turbo motorlar için Gm ve Mercedes Benz e teşekkür etmeliyiz. Bu iki marka öncü oldu. Her ikisine de saygım sonsuz.Vw den öncede küçük hacim turbolu motorların furyası vardı. Biraz boş bir yorum olmuş.



    3) İlk çift kavramalı araç Vw değildi. Keşke Vw bunu araçlarında kullanmasaydı. Kullandıda ne oldu. Sürekli geri çağırmalar arızalar müşteri isyanları. Yitip giden imaj. Sadece araçlara maliyet için konulan şanzımandan öteye giden bir imajı yok gözümde. Vw nin kâr marjı daha önemli zaten. Kârlılığı korumakta böyle düşük kalite ve maliyete sahip mekanik aksamları kullanmaktan geçer. Vw nin yaptığıda bu.



    3) Presafe Mercedes Benz patentli.

    Diğer buluşlar için Vw ne teşekkür ederiz. Gerçekten otomotiv dünyasına yön veren sükse yaratan buluşlar. Bütün otomobiller yeniden şekillendi sayelerinde. İkon marka olmak böyle birşey.



    4)Evet Vw bütün markaları ikiye çarpıp dörde böler. Haklısınız. Yeryüzü böyle prestij sahibi arabayı görmedi. Onun için en çok satan marka ben olacağım derken gerilere düşmeye başladı hep iyi olmasından kıskanılmasından.



    5) Evet Vw grubundaki markaların değeri Toyota dan daha değerli... Sahibi olduğunuz bilgiler gözlerimi yaşartıyor. Teşekkürler önünüzde saygıyla eğiliyorum. Bunuda duydum artık. Gerekirse bilgi sahibi insanlarla tartışmak istiyorum işkembeden sallayanlarla değil.



    6) Verdiğim örnekler çok alakalı Alman ın kendisi bile savaş arenasında kendi üretimi aracı bırakıpta farklı marka aracı kullanırsa ben bundan farklı birşey anlarım.





    0 teknik bilgi 0 detay " ama ben bilgili insanlarla tartisirim " bla bla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Klasik oto ureticilerinin nokianin yasadigi durumu cok olasi. Kaynak ve teknolojileri yetersiz oldugu icin degil, yeni digiyal cagda urunlerine hala eski zihniyette bakip, tasarladiklari icin. Teslanin apple benzeri positif yenilikci imaji arkasina alip, urunlerinde benzeri algiyi yaratmis olmasida cabasi

  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Evet hocam Amerikada hibrit satışları bir miktar düştü ki

    yolların geniş uzun ve yakıtın uygun fiyatlı olduğu bir ülkede düşüşün olması normal .Ayrıca Toyota bu yılın ilk altı ayında tüm dünyada 629 binden fazla hibrit araç satarak bu alanda %8 büyüdü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxxx1

    Elon Musk aslında Tesla yı kuran kişi değildir,2004 yılında şirkete ciddi bir yatırım yapar ve yönetici koltuğu na oturur.







    Martin Eberhard ve Marc Tarpenning önderliğinde, Silikon Vadisi’ndeki bir grup elektrik mühendisi tarafından Tesla Motors adıyla 2003 yılında kurulur.







    Mitsubishi, Suzuki ve Isuzu bugün değer olarak Tesla Motors’un gerisindeler. 7,5 milyar Dolar’la Chrysler’i kontrol eden Fiat bile 20.9 milyar Dolarlık Tesla’nın çok çok arkasında kalmıştır.







    Ww, Daimler yada diğer üretici gruplar, otomobil sektörüne şanzıman la oynama dışında hiç bir yenilik ve vizyona gitmemiştir, zaten mevcut düzenin keyfini sürmek işlerine de gelmiştir. Zira yenilik demek arge demek, arge demek maliyet demek vs.







    Tesla, devrim yapmıştır. Biz daha telefon bile üretemezken, adamlar şarjlı otomobil üretmiştir!..

    arkadaşım biraz destekli olsun. vw dünyanın en çok arge yapan şirketi. bak dünyanın en çok arge yapan otomobil şirketi demiyorum. dünyanın en çok arge yapan şirketi diyorum:

    https://forum.donanimhaber.com/en-cok-ar-ge-harcamasi-yapan-sirket-volkswagen--105796673




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mıknatıs20

    Evet hocam Amerikada hibrit satışları bir miktar düştü ki

    yolların geniş uzun ve yakıtın uygun fiyatlı olduğu bir ülkede düşüşün olması normal .Ayrıca Toyota bu yılın ilk altı ayında tüm dünyada 629 binden fazla hibrit araç satarak bu alanda %8 büyüdü.

    hibrit satışlarının düşmesinin en büyük sebebi devletin hibrit desteğini kesmesi. yoksa benzin parası oralarda hikaye hepimizin malumu.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Normaldir hocam teşviğin kalkması. Amerika iklim anlaşmalarınıda sonlandırıyor zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sınav_testmis_kanka


    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    e-golf hala gelmedi Türkiyeye

    Elektrikli otomobili de Volkswagen'dan mı alacaksınız?

    Yuh! Akıllanmadınız mı?

    niyeki ?
  • mıknatıs20 M kullanıcısına yanıt
    Kimin fake i bu miknatis biri bulsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW neyse de daimler yenilik getirmedi, ar ge yapmiyor demek baklava yunanlilarin demekle ayni sey. Daimler dedigin Mercedes biliyorsun dimi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.