Şimdi Ara

Volkswagen CEO'sundan Tesla itirafı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
1
Favori
3.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Nesi patladı yahu. Ikisi birlikte gercekten verimli oluyor. Bunu tüm markalar gördü nerdeyse. Bmw ve PSA downsizinge gectiler fakat onlar risk almayip cift kavramaya gecmediler. Ellerinde zaten cok iyi tam otomatikler var. Uzakdogulular bile bu ikiliye gecis yapmaya basladi. Bu nedenle patladigini dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyler kime ne anlatiyosunuz ? Dünya'nın en cok satan markasina sektorde soz sahibi degil diyenlerle muhattap oluyoruz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tesla da halka göre araba yapmaya başlasın sonra kıyaslarız.daha D segmente yeni inecek.gerçi kimse vw,toyoyta fiyatlarına tesla alacağını sanmasın.adamlar mercedes,bmw,audi çizgisine oynuyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aycibin -- 7 Ağustos 2017; 23:8:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    VW nin öncülük ettiği iki olay da patladı malesef. 1 Downsizing 2 çift kavrama.

    Downsizing nasil patladi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Hangi verim. Kucuk hacim turbo motorlarin emisyonu yulselttigi belirlendi. VW baskani da bunu onayladi. 1.5 TSI neden geldi saniyorsun. Cift kavramalardan da markalar bir bir vazgeciyor. Hem yuksek maliyet hem dusuk omurlu hem de sorun cikartiyor.



    https://www.google.com.tr/amp/s/amp.carscoops.com/2017/02/vw-chairman-admits-that-engine.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 8 Ağustos 2017; 7:40:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teknolojik ürünlerde amerika hep geriden gelip piyasayı domine eder.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Hangi markalar cift kavramadan bir bir vazgeciyormus ? 1.5 tsi geldi diyosun, 1.5 tsi ne peki ? O da kucuk hacimli turbo motor :) onu gectim 1.2 tsi dan neden 1.0 tsi a gecis yaptilar o halde madem sorun emisyondaysa ? :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jetta Tesla karşılaştırmasina gülen arkadaş, Jetta 20 bin € Tesla 200 bin €, bir de bu açıdan gül istersen...

  • 207m kullanıcısına yanıt
    Kardeş link attım okumadın herhalde. BMW çift kavramaları terkedeceğini açıkladı. 1.4 TSI nin yerine geldi 1.5 TSI. Hacim büyüttüler...

    Oku
    https://www.carthrottle.com/post/vws-boss-has-declared-that-downsizing-is-dead/

    bunu da oku
    https://www.motor1.com/news/104753/small-engines-diesel-pollution/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haberelectro -- 8 Ağustos 2017; 15:27:0 >




  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Bmw ne zaman terk edecekmis ? 10 yil sonra mı ? Uzun vadede terkedecekse bu gayet normal. Gectigimiz 10 sene icinde cift kavramali sanzimanlar emisyon, yakit tuketimi ve performans konusunda buyuk avantajlar sagladi markalara. Aisin ve Zf tam otomatik konusunda oldukca ilerledi ve nerdeyse cift kavramalilarin ulastigi verime ulasmaya basladi. Teknoloji gelistikce daha iyi seyler uretildikce zamanla tabi ki bazi seylerin yerine daha iyileri geliyor. Cift kavramali sanzimanlar sonsuza dek olmayacak. Bu gayet olagan bir durum. Ayrica adamlar hacim yukseltti diyosun, eyvallahta bende sana diyorum ki 1.0 tsi ilede hacim kuculttuler. Emisyonla ilgili kuşkuları olsaydı atmosferige gecerlerdi. 0.1 litre hacim arttirarak mi bunun onune gececeklermis. Motor yine turbo yine dusuk hacim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Ya habire yokusa surup duruyorsun. Bu ay tanitilacak M5 te cift kavrama olmayacak. Eskisi cift kavramaydi. Bundan sonraki modellerde de cift kavrama olmayacak. Artik sus.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Cift kavramada keramet olsa tork konvertorleri tarihe gomerdi herkes cift kavramaya yonelirdi. Ama tarihe gomulen yeni cikan olacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Basladin yine cok bilmislige :) Ben gecmez demiyorum. Bundan onceki M5 de neden kullanmislarsa cift kavramayi yeni kasada da bu nedenden dolayi tam otomatige gecmisler. Bmw M5 modelinde cift kavramayi birakti diye sanzimani gommeye gerek yok. Yani artik sen bi sus bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Bahane değişiyor. Hani 10 yıl içinde bırakacaktı Çift kavramanın esprisi yok artık anla. Diğer markalar da terkedecek. Aynı işi görüp
    daha fazla sorun çıkaran parcaya niye daha fazla para harcasınlar.
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    10 yıl farazi bir rakamdı. Bu 5 yılda olabilir, 15 yılda...Bmw zaten cift kavramayi cok fazla kullanan bir marka degil. Performans modellerinde senin gömdüğün çift kavramayı sunuyor adamlar. Neden acaba bir düşün bakalım ? Şuan çift kavramayı yoğunlukla kullanan ve yakın gelecekte pekte vazgeçmeyi düşünmeyen birçok marka var. Hepsini saymaya gerek yok, sen biliyirsun zaten :) M5 de cift kavramadan vazgeciyorlar diye cift kavramalarin sonu geldi demek sacma oluyor :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Yahu BMW gibi marka cift kavramadan niye vazgecsin verimliyse? Demek ki artik gerekli degil klasik tork konvertoru onun gorecegi isi gormus. M5 gibi iddali bir arabada bu degisikligi yapti adamlar sanki dacia.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt
    Cevap verirsem uzar gider, senin dedigin gibi olsun bakalim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.