Şimdi Ara

Volkswagen Caravelle 3 yıllık izlenimlerim,incelemem (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
195
Cevap
4
Favori
76.080
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kazasız belasız sürüşler hocam. O yakıt tüketimi ideal ben 1.6 TDI de bile 10 lt yaktığım oluyor.

    Of yalnız lastikler çok iyimiş ya. Dunlopun en sevdiğim serisi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Balbes

    Dediğiniz gibi 2000 d/d nın altına inmeden deneyeceğim teşekkür ederim.Direksiyon için acele etmiyorum ne zaman kafam eserse o zaman halledeceğim.Aracınızın yakıt tüketimi çok iyiymiş.

    @frknsysl

    Jetta testinizi izlemiştim,o yakıt tüketimi beni hayalkırıklığına uğrattı.Çok daha ekonomik biliyordum Jettayı,o değerin yarısını beklerdim Jettadan.1.6 dizelin hiçbir espisi kalmamış özellikle de klima çekişe bahsettiğiniz denli etki ettikten sonra.Jettadan soğudum bildiğiniz :)

    Dunlop eski lastiklerimdi.Yeni lastiklerim Michelin,yanlış yazmış olabilir misiniz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    @Balbes

    Dediğiniz gibi 2000 d/d nın altına inmeden deneyeceğim teşekkür ederim.Direksiyon için acele etmiyorum ne zaman kafam eserse o zaman halledeceğim.Aracınızın yakıt tüketimi çok iyiymiş.

    @frknsysl

    Jetta testinizi izlemiştim,o yakıt tüketimi beni hayalkırıklığına uğrattı.Çok daha ekonomik biliyordum Jettayı,o değerin yarısını beklerdim Jettadan.1.6 dizelin hiçbir espisi kalmamış özellikle de klima çekişe bahsettiğiniz denli etki ettikten sonra.Jettadan soğudum bildiğiniz :)

    Dunlop eski lastiklerimdi.Yeni lastiklerim Michelin,yanlış yazmış olabilir misiniz :)



    Konuyu okurken dunlop sport 01 yazıyordu ama yanlışta olabilir hocam. Genel olarak en sevdiğim lastik dunloptur. Sportları birde...

    Testi izlediğinize sevindim, DSG nin kavramasından dolayı fazla yakıyor, inanın manuel olsaydı o araç sürekli performanslı kullansam bile anca bu kadar yakardı. Fakat arabaya oturduğunuz zaman anlıyorsunuz her şey değişyor. 2014 modelinde böyle sorunlar yok tabi. Yinede Jetta tercihim olsa, 1.4 TSI 122 DSG Highline tercih ederim. (2014)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Düşük km'lerde direksiyon kaplamasının soyulması hiç hoş değil volswagen'e yakışmıyor biran evvel bu işe el atmalılar.
  • @frknsysl

    Dunloplarım 23 bin kilometrede bitti,bir daha Dunlop asla almayacağım :) Yeni alacağım lastiğe o yılki testlere bakarak karar vereceğim.

    Volkswagenin düşük hacimde motorla DSG kombinasyonu baştan hata zaten.6 ileri ıslak olanla sorunsuzdu sonrası muallak.

    Ben olsam Jetta da almam,Golf alırım.Golf çok daha rafine hissettiriyor.1.4 TSI 160 HP Highline manuel tadından yenmez :)



    @extrem_015


    Hocam direksiyonu gözüm hiç görmüyor inanın patlayan DSG leri yağ yakan TSI ları gördükçe :) Direksiyonu da halledeceğim garanti kapsamından.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    @frknsysl

    Dunloplarım 23 bin kilometrede bitti,bir daha Dunlop asla almayacağım :) Yeni alacağım lastiğe o yılki testlere bakarak karar vereceğim.

    Volkswagenin düşük hacimde motorla DSG kombinasyonu baştan hata zaten.6 ileri ıslak olanla sorunsuzdu sonrası muallak.

    Ben olsam Jetta da almam,Golf alırım.Golf çok daha rafine hissettiriyor.1.4 TSI 160 HP Highline manuel tadından yenmez :)



    @extrem_015


    Hocam direksiyonu gözüm hiç görmüyor inanın patlayan DSG leri yağ yakan TSI ları gördükçe :) Direksiyonu da halledeceğim garanti kapsamından.

    Bende almam hocam jetta, hani alırsam eğer diye dedim.

    Golf bende düşünüyorum, DSG herşeye rağmen çok güzel ama işte.

    Aslında 2.0 TSI alıcaksın golfu gti ama işte vergilendirme ve yakıt yüzünden 1.4 TSI yada 1.6T alabiliyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ali Dogukan kullanıcısına yanıt
    Ben titiz olduğum için hemen gözüme batıyor o yüzden dedim birde km saati camı çok hassas çok yumuşak bir bezle silsen bile kılcal çizik oluyor,eski seri tsi lar taş gibi 140 lık 170 lik tsi lar hala canavar gibi dolanıyor sadece yeni seri gti polodaki tsi biraz sorunlu gibi ondada sadece araba değil kullanıcı payıda var ama neyse şimdi oraya girersek çıkamayız boşver,dsg konusunda haklısın dsg almayın aldırtmayın
  • @frknsysl

    DSG yi VAG araçlarından 2 litreden küçük motorlarla asla almam.2 litreden küçük motorlu aracını da manuel alırım.Gerçi 2 litre ve daha büyük olsa da almam,ben manuealciyim :)

    @extream_015

    Aynen dediğiniz gibi göstergelerin camı çok çok hassas.



    18 Ağustostan itibaren geçerli fiyat listesi ;

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem



    104.850 olmuş yahu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ali Dogukan

    Normal bir sedandan masraf olarak pek bi farkı yok ki bu aracın.

    2.0 TDI Passat Comfortline almayı düşünüyorduk bence Passatın +30 bin liralık hiçbir avantajı yok Caravelle den.

    Caravelle M1 otomobil sınıfında yani hız sınırları otomobillerle aynı.Ama M1 olmasına karşın yıllık vergisi 644 TL.Aynı hacim motorlu bir Passatın yıllık vergisi 1840 lira.Caravelle'in muayenesi de otomobiller gibi 2 yılda bir.

    Caravelle alternatif,bana daha çok şey sunabilecek ne önerebileceksiniz ki ?

    Ya yol yapmıyorsun konusunda hemfikiriz,haklısın.

    Dediğin konularda haklısın, art niyet yok sorularımın arkasında sadece merak ettim. Ortalama yakıt olarak Passat'tan en az iki lt fazla yakacaktır, lastik masrafı sık ihtiyaç olmasa da yine boyutttan dolayı fazla olacaktır. Performans açısından 1.6 TDI her nekadar bunun kadar olmasa da buna yakın olacaktır. Hız sınırı meselesinde Hafif ticariler, ticari sınıfında değerlendirilirken ve her yıl muayeneye girerken bunun otomobillerle eş değer olduğunu bilmiyordum, enteresan. Sadece genişlik açısından düşündüğümde beş kişiden fazlaysanız ve kalabalık olarak sık geziyorsanız saygı duyarım, şehir içinde kullanım açısından sıkıntı yaratacak boyutta bir araç. Uzun yolculuklarda da malum büyük araç olduğu için sert ve hızlı kullanıma gelmez. Demek ki ihtiyaçlarınızı bu karşılıyor, maliyet hesabını yapmışsınız zaten.

    Hocam 5 ay sonra cevap yazıyorum kusura bakmayın,unutmuşum heralde cevap vermeyi :)

    Bunu 70.400 e aldığımda Passat 2.0 TDI Comfortline 100 bin liraydı hocam.

    1.6 TDI Passata göre 180 PS Caravelle bayağı bayağı performanslı.Yakın diyemem,ikisini de kullandım çünkü.1.4 TSI 122 ye yakın demek daha doğru olur.

    Benim için 0-100 önemli.Esneklik denen olaya bayılıyorum,son hız ile pek işim yok.60-160 arasını çabuk tırmansın bana kafi.2.0 TDI 140 HP Passat 0-100 ü 9.8 saniyede,manuel Caravelle 9.9 saniyede alıyor.Hemen hemen hiç fark yok diyebiliriz.Son hız olarak da 220 ye bayağı bir yaklaşıyor düzde.Passat daha performanslı olacaktır.

    İstanbulda şehiriçinde kullanırsanız problem yaratabilir.Çünkü gerçekten çok fazla araç var.İki aracın yan yana geldiğinde 1. vitese düşüp devam ettiği sokaklarda Caravelle in boyutunu hissedersiniz.Ben Osmaniyede yaşadığım için hiç sorun olmuyor.

    Otoyol kullanımlarımda sıkça 200 km/h sabit seyahat ettim,çok sert ve hızlı kullandığım da oldu,sorun çıkarmadı.Ha bir Passat kıvraklığı olur mu ? Olmaz.


    Ben bu aracı niye aldım ?

    Passat 30 bin lira pahalıydı.

    Passatın vergisi 2300 küsür iken bunun vergisi 644 lira yıllık.

    Performans olarak arada dağlar yok,her hızda Passat önde olur fakat arayı açamaz.

    Passat bana bu bu araçtan daha kaliteli izlenimi veremedi,yani 30 bine değecek hiçbir şey göremedim Passatta artı olarak.


    Caravelle şuan M1 otomobil sınıfında,köprülerden geçer,hız sınırı otomobillerle aynı,muayenesi 2 yılda bir ve vergisi yıllık 644 lira.Trafik sigortam da 172 lira.

    Bu sebeplerden Caravelle tercih ettim hocam.




  • Caravelle ile 4 yıllık beraberliğimizin sonuna yaklaştık.

    Sahibinden.com a ilanı koydum.Kısmetse satılacak.
  • hocam bizde caravelle almayı düşünüyoruz elimizdeki 2 arabayıda sattık arabasız kaldık valla zor fakat geçen gün fiyatlara bakalım dedik fiyatlar uçuk adam 2010 2011 e bile 70 80 istiyor 2. el vallahi ne yapacağız b ilmiyoruz.
  • Arkadaşlar merhabalar,

    2006 model caravella otomatik vites 2.5 / 130 bg aracımı alalı yaklaşık bir ay oldu.
    Daha önce farketmediğim bir sorunu sizinle paylaşmak istedim.klima açık halde seyir halindeyken birden gaza yüklendiğinde klima kendini kapatıyor,üfleme devam ediyor fakat soğutmuyor,sadece fan üflüyor ve ben tekrar müdahale etmeden tekrar soğutmaya başlamıyor,daha önce başına böyle bir olay gelmiş yada bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa çok sevinirim.Bir kaç gündürde normal seyir halide iken bile klima LO mod da çalışrken soğutmayı kesiyor ve fan üflemeye başlıyor,kapatıp bir kaç dk sonra açtığında normal soğutmaya devam ediyor fakat yine belli bir süre sonra fan a geçiyor ve soğutmuyor,açıkcası anlamış değilim.

    yardımcı olursanız çok sevinirim.
  • Tüm konuyu okudum. Teşekkür etme ihtiyacı hissettim. Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2009 Model 2.5 174 170.binde kaca alsak iyi acaba ?

    Bagaj kapaginda ve sol arka camurlukta boya var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel paylaşım teşekkür ederim hocam. Eski konu ama olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle tekrar merhaba.
    Bugüne kadar çok çeşitli araç kullandım. En son büyük aracım 2007-2012 kasa toyota rav4 idi. Fakat her araba bizim aileye küçük geliyor. 2 çocuğum var Marmaris te oturuyorum. Her sene Trabzona memleketime gidiyorum. Fakat hiç bir araç beni genişlik konusunda tatmin etmedi. En çok memnum kaldığım aracım tabiki rav4 tü. Neyse konuya gelelim.
    Carawelle ve vito vianoları inceledim. Viano ve vitoların arka koltukları çok hoşuma gitmesine rağmen. Carawelle lerde arkada üç sıra koltuk var. Herhangi bir delme vs. İşlemi yapmadan koltukların oturuş şeklini değiştirmek istiyorum. 1.Sürücü arkasındaki ikili koltuk geriye bakacak.
    2. Orta sıradaki ikili koltuk çıkarılacak.
    3. En arkadaki üçlü koltuk ise biraz öne çekilerek arkada bagaj oluşturulacak.

    Tüm bunlar çok renkli apaçi usulu vip şeklinde değil. Sadece koltuklar kaydırma şeklinde yapmak istiyorum. İnternette çok aradım. Doğru düzgün birşey bulamadım.
    En mantıklısı tabana multivandaki kayar koltuk şeritleri koymak ve koltukları da buna uyumlu hale getirmek. Ama vw in bunu yapacağını sanmıyorum. Başka orjinal çözüm sunabileceklerin fikirlerini bekliyorum. Bu mümkünmü. Yardımcı olırsanız sevinirim.
    Vw den taban kayar sistemi olan carawelle sipariş verilebiliyor mu. Fiyat farkı vermeye razıyım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mm.mustafa -- 27 Ağustos 2015; 20:30:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2015 Caravelle ve Transporterin MTV'si ne kadar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mm.mustafa

    Öncelikle tekrar merhaba.
    Bugüne kadar çok çeşitli araç kullandım. En son büyük aracım 2007-2012 kasa toyota rav4 idi. Fakat her araba bizim aileye küçük geliyor. 2 çocuğum var Marmaris te oturuyorum. Her sene Trabzona memleketime gidiyorum. Fakat hiç bir araç beni genişlik konusunda tatmin etmedi. En çok memnum kaldığım aracım tabiki rav4 tü. Neyse konuya gelelim.
    Carawelle ve vito vianoları inceledim. Viano ve vitoların arka koltukları çok hoşuma gitmesine rağmen. Carawelle lerde arkada üç sıra koltuk var. Herhangi bir delme vs. İşlemi yapmadan koltukların oturuş şeklini değiştirmek istiyorum. 1.Sürücü arkasındaki ikili koltuk geriye bakacak.
    2. Orta sıradaki ikili koltuk çıkarılacak.
    3. En arkadaki üçlü koltuk ise biraz öne çekilerek arkada bagaj oluşturulacak.

    Tüm bunlar çok renkli apaçi usulu vip şeklinde değil. Sadece koltuklar kaydırma şeklinde yapmak istiyorum. İnternette çok aradım. Doğru düzgün birşey bulamadım.
    En mantıklısı tabana multivandaki kayar koltuk şeritleri koymak ve koltukları da buna uyumlu hale getirmek. Ama vw in bunu yapacağını sanmıyorum. Başka orjinal çözüm sunabileceklerin fikirlerini bekliyorum. Bu mümkünmü. Yardımcı olırsanız sevinirim.
    Vw den taban kayar sistemi olan carawelle sipariş verilebiliyor mu. Fiyat farkı vermeye razıyım.


    Merhabalar hocam.

    Caravelle güzel bir tercih olur,memnunum.Satmaktan da vazgeçtim,biniyorum.

    Gelelim sorunuza.Malesef sizin de dediğiniz gibi Vw firması bunu yapmaz.Size en fazla şunu yapabilir,siparişiniz üzerine Multivan getirilebilir.Ancak kaç ay bekletirler,kaç para isterler hiç fikrim yok.Attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmez açıkçası.Onun yerine ben size şunu öneriyorum.Sıfır km Caravelle 180 PS DSG alın.Koltuk dizilimi arkadan öne doğru 3-2-2 şeklinde olacaktır.Önde de şoför koltuğu ve tekli yolcu koltuğu olacaktır.Size Caravelle'in sunacağı en büyük kolaylık şu olur.Koltukların yerini kendiniz değişirebilirsiniz.Kurbağacık denen aletle koltuk tabanlarının yerini değiştiriyorsunuz.İleri kaydırırsınız,geri kaydırırsınız,istediğiniz dizilimi elde edersiniz.Ben şuan 3-0-2 dizilimi ile kullanıyorum.Erindiğimden koltukların yerini hala değiştirmedim.Sadece ortadaki ikili koltuğu çıkardım.Size tavsiyem şu şekilde olur;Caravelle alın,2 li koltukların ikisini de çıkartın.En arkadaki 3lü koltuğu yarım metre kadar ileri aldırın.Ardından 2 tane tekli koltuk satın alın ve her birini 3 lü koltuğun karşısına birbirine bakacak şekilde oturtun.Ardından tüm koltuklara deri koltuk kaplatın.Deri koltuk kaplamanın maliyeti ortalama 3 bin lira olur.Ancak aracınıza çok şık bir görünüm katar.Ardından OEM multimedia cihazı ve geri görüş kamerası alın.Geri görüş kameram yok ancak ben kesinlikle öneriyorum.

    Vw malesef size Caravelle'de taban kayar sistemi sunmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Airapper

    2015 Caravelle ve Transporterin MTV'si ne kadar?

    Caravelle MTV'si 354 lira,Transporter'ın MTV'si 710 liradır.
  • 4 buçuk yıl olacak,henüz 35 bin kilometreye ulaşmadım.

    Sıfır sorun,sıfır sıkıntı,çok memnunum.Yakıt tüketimi istediğim gibi,MTV 1.4 hacimli otomobillerden az.Performansı istediğim gibi.İyi ki varsın Caravelle!

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem

     Volkswagen Caravelle  3 yıllık izlenimlerim,incelemem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ali Dogukan -- 27 Ağustos 2015; 21:13:13 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.