Şimdi Ara

Vodafone resmen paramı gaspetti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
1
Favori
658
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 2 hattımı da Vodafone'dan başka bir operatöre taşıdım. Hattımda kalan bakiyelerin hesabıma aktarılması için Vodafone'a başvurdum. Hattımdaki iade aynen eksiz yatarken, diğer hattımdan kesinti yapılmış; "kanunen ödenmesi gereken %10,41 lik hazine payı ve kurum masrafları katkı payı düşülerek hesabınıza yüklenmiştir. " Şeklinde mesaj attılar.

    Bu bir gasptır; hukuksuz, mesnetsizdir. Yasal değildir, yasal zorunluluk hiç değildir, Turkcell ve Telekom böyle kesintiler yapmıyor. Yasal zorunluluk olsa, diğerleri de yapardı. Yasal zorunluluk olsa, diğer hattımdan da aynı kesinti yapılırdı. Bana bu kesinti ile ligili bir belge göstermiyorlar, kesinti yapıldığını ispatlayamıyorlar. Vodafone'u aradım ama nafile, tüketici mahkemesiyle bu gaspa karşı savaş açıp, kazanmam halinde sosyal medya ve çeşitli medya kurumlarına haber geçip Vodafone'u bu ülkenin bir muz cumhuriyeti olmadığını göstereceğim! ! !

    Siz siz olun asla vodafone geçmeyin

    Benden aldıkları tutar 120 tl







  • Bende cekim kuvveti zayif olup ankaranin gobeginde kesintiye ugradigi icin turkcelle gectim vodafone pismanliktir!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • http://www.gib.gov.tr/vergi_iletisim_merkezi

    http://www.gib.gov.tr/bilgi_edinme

    Üstteki telefondan başvurarak durumunuzu anlatın ve ne yapmanız gerektiğini öğrenin. Yada diğer linkten dilekçe hakkınızı kullanarak kesintinin yasal olup olmadığı konusunu sorun.

    Mümkünse kesintilerin bir şekilde makbuzunu isteyin. Muhasebecime verecem, resmi işlem yapılacak falan deyin. Olmadı ekran görüntüsünü alın. E-devletten sorgulama yapınca çıkıyorsa oda olur. Elinizin altında hazır bulunsun bu evraklar. Unutmayın siz resmi başvuru yapmadıkça sözlü olarak sürekli reddederler.

    Tüketici mahkemesinede GİB'den aldığınız cevap veya evrak ile başvurun. Vodafone'a tekrar şikayet edeceksenizde yazılı olarak yapın. Mümkünse posta veya faks ile başvurun.

    Vodafone Faks Numarası:
    +90 0 850 5421010
    Vodafone Posta Adresi:
    İdealtepe Mah. Denizciler Cad. Dik Sok. NO:12-10 Posta Kodu: 34841 Küçükyalı Maltepe /İstanbul

    E-posta:

    https://yardim.vodafone.com.tr/system/selfservice.controller?CMD=ESCALATION_REQUEST&EXPANDED_TOPIC_TREE_NODES=&MAKE=&MODEL=&COUNTRY=tr&LANGUAGE=tr&CONFIGURATION=1085&PARTITION_ID=1&USERTYPE=1

    Vodafone Merkez Telefon Numarası: +90 850 542 00 00



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Logic_Man -- 19 Mayıs 2016; 8:51:31 >




  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    Bilgilendirme için teşekkürler...

    Başına böyle bir olay gelen birisini tüketici mahkemesine gitmiş, orda bu masrafların kesiildiğine dair bir belge istemiş mahkeme...

    Onu almaya çallışacağım...

    Ayrıca yasal olsa, yukarda yazdığı gibi diğer hattımda da çekilmesi lazım gelirdi ve diğer operatörler de böyle yaparlardı ama yapmıyorlar
  • dekareme kullanıcısına yanıt
    Evet, mahkemelerin normal çalışma düzeni budur. Haksız olduğunu düşündüğünüz bir uygulama varsa özellikle maddi konularda bunu belgelemeniz gerekir. Vergi konuları ciddi iştir. Operatörler her türlü müşteri aleyhine uygulamada kanunları esnetebilirler, ama iş vergi olayına geldimi herşeyi kitabına uygun yapmak zorunda olduklarını çok iyi bilirler. Vergi işinde tabiri caizse yanlış hesap Bağdattan döner. Ve yapılan hatanın telafiside zordur.

    Daha öncede söylediğim gibi makbuz temin etmeye çalışın. Ve GİB ilede görüşün konuyu. Ayrıca BTK'yada GİB'den gelen cevapla birlikte şikayet edin. Bireysellerde çoğunlukla müşteri hizmetlerine havale ediyorlar şikayetleri, fakat iş vergi oldumu onlarda ayrıca ciddiye almak zorundalar.

    https://sikayet.btk.gov.tr

    Son olarak; bu süreç uzun sürebilir ve uzun sürmesi insanda genelde stres yapar. Resmi süreçleri sakin, aceleye getirmeden dikkatli ve kararlı yapmaya çalışın. Olumsuz alacağınız cevaplarda moral bozmayın. Moral bozmak genelde hak aramaktan vazgeçme ile sonuçlanır. Yavaş ve aşama aşama gidin. Buda benden ufak bir tavsiye olsun...




  • Logic_Man kullanıcısına yanıt
    Benim planım öncelikle btk ya şikayet ederek vodafone ceza kestirmek, bunun dışında gib ve btk dan da dediğiniz gibi belgeleri almak ve bu belgelerle hakem heyetine gidip karar olumlu çıkarsa, derhal ödemeyi talep edeceğim.. Ödemezlerse ilamlı icra kararı çıkartarak ödettireceğim... Tüketici mahkemesini ise en son çare olarak düşünüyorum

    Bu belgeleri ulusal haber ajanslarına vererek, vodafone un ne çakal bir kurum olduğunu alenen bilmeyen ve duymayan insanl kalmasın diye uğraşacağım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dekareme -- 19 Mayıs 2016; 23:45:43 >
  • Gelişmeleri buradan ara ara yazarsanız takip ederim...
  • Az önce THH kararı elime ulaştı; ben kazandım...! Vodafone mahkum oldu !

    Vodafone bir iddiada bulunuyor, ama belge kanıt sunamıyor, bu da onun kaybetmesine neden oluyor...
  • Afedersin de kaç para kesinti yaptılar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fth

    Afedersin de kaç para kesinti yaptılar?

    Rakam vermeyeyim ama bayağı vardı.. Bunlar özellikle bakiyelerinde yüklü tl olan aboneleri gözlerine kesiyorlar... Bir abone daha bunları şikayet edip, parasını söke söke almış bunlardan
  • Aslında kararı yayınlarsanız emsal olması açısından bir çok kişi faydalanabilir..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyefendiler hırsızlığın kitabını yazmış. Bizim de haberimiz yokken tarifemizi değiştirmişler. Utanmadan taahhüt bozma cezası kesmişler. Bir de bir daha paramızı gasp edebilmek için yeni taahhüt yapmışlar. Arayıp sorunca " bir şey yapamayız siz vermişsinizdir" diyorlar. Kanıt yok, ses kaydı yok hiç bir şey yok. Evlere giren hırsızlar da bile bunlardaki yüzsüzlük yok.
    Açıp interneti baktım. binlerce insana aynı şeyi yapmışlar. Bilerek isteyerek paranı gasp ediyorlar. Gidip tüketici hakem heyetine vereceğim. Kazansam bile ne olacak, başta çalmamaları gereken parayı bir zahmet geri iade edecekler. Düşünün biri gelip cüzdanınızı çalıyor. Polis yakalarsa cüzdanı geri verip kurtuluyor. Sakın bu adamlara bulaşmayın. Yüzde 50 aynı hırsızlığı size de yapacaklar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noldor86 -- 4 Ekim 2017; 19:33:46 >
  • Bugün itibariyle vodafone, gaspettiği parayı hesabıma kuzu kuzu yatırmış.. Yatırırken bile yasal süre olan 15 günü geçirdi, 1 ay sonra ödemiş oldu...Bunların ne müşterisine saygısı var, ne de yasalara...

    Ben evvela onları test ettim bakalım 15 gün içinde ödeyip yasalara uyacak mı diye... Uymadılar, 3. hafta artık mail atıp paramı ödeyin deyince, öyle ödediler.. Temasa geçmesem, onu dahi ödemeyeceklerdi büyük olasılıkla..

    Aynı olay sizlerin de başınıza gelirse hiç çekinmeden tüketici hakem heyetine başvurun ve paranızı alın ...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dekareme -- 31 Ekim 2017; 18:42:8 >
  • Geçen yıllarda tesadüfen yıl sonu ve yılbaşında vodafoneda iseniz sonraki yıllar veya bu yıl ne olursa olsun sistemleri ocaktan taşıdığın aya kadar vergi kesiyor. Teorim bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dekareme

    Bugün itibariyle vodafone, gaspettiği parayı hesabıma kuzu kuzu yatırmış.. Yatırırken bile yasal süre olan 15 günü geçirdi, 1 ay sonra ödemiş oldu...Bunların ne müşterisine saygısı var, ne de yasalara...

    Ben evvela onları test ettim bakalım 15 gün içinde ödeyip yasalara uyacak mı diye... Uymadılar, 3. hafta artık mail atıp paramı ödeyin deyince, öyle ödediler.. Temasa geçmesem, onu dahi ödemeyeceklerdi büyük olasılıkla..

    Aynı olay sizlerin de başınıza gelirse hiç çekinmeden tüketici hakem heyetine başvurun ve paranızı alın ...


    Hocam iyi akşamlar. Ben de hattımı vodafonedan turkcelle taşıdım. 5 Aralıkta resmen turkcellli oldum. 6 aralıkta bayiden 2871 tl bakiyemi iadr istedim. 11 Aralık ödemeniz aracı bankamıza yapılmıştır yazısı geldi ve tabiki para yatmadı. Sizin gibi vodafone'u arayıp durdum ve bugün 1 saat önce yüzde 10,41 vergi kesilerek hesabınıza yüklenmiştir diye bir sms geldi ve tabi akşam olduğundan mıdır bilinmez, hala bankaya param yatmamış. Sanırım bu kesintili hal için bile 15 gün daha bekletecekler. Şimdi ben yarın THH gitmek istiyorum. Ne yapmalıyım, anlatır mısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bende hattımı telekoma taşıdım. Faturasız hattı ama geçişte içerde kalan 3-5 ne varsa hepsini almışlar. Vergi taksitlerinin kalan bölümü adı altında.

    Allah belalarını versin ne diyim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.