Şimdi Ara

Dolandırıcı Digitürk (Hakkımı aradım ve kazandım)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
2.382
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Digitürk ile yaşadığım problemi digitürk ile çözemedim. Haksız olduğumu iddia edip sorunumu çözmediler. Ben de e devlet üzerinden aşağıdaki metin ile şikayet oluşturdum. Aşağıdaki metin yaşadıklarımı zaten anlatıyor. Okumanızı rica ederim.

    15.06.2020 tarihinde evimde sözleşmesi devam eden , superonline adlı şirketten aldığım internet hizmetini kullanmaktaydım. Bu tarihte
    saat 14.40 - 14.50 ve 15.08 te olmak üzere 0212 930 08 44 numaralı telefondan 3 defa arandım. Telefon görüşmesinde Superonline müşteri hizmetlerinden aradıklarını söylediler. Bu şirketten internet hizmeti aldığım için , Firma bilgilerini verdiğim benim de Digitürk olarak bildiğim firmanın hizmetini toplam fatura miktarım değişmeden alabilme hakkım olduğunu söylediler. Bu hizmette ulusal kanallar + Türkiye Süper Ligi Takımlarından olan 4 büyük takım olarak nitelendirilen (Fenerbahçe, Galatasaray , Beşiktaş , Trabzonspor) takımlarından seçeceğim birinin maçları olduğunu ve 24 ay taahhüt verirsem 24 boyunca toplam faturamda değişiklik olmadan bundan yararlanabileceğimi ilettiler. Ben de emin olmak için tekrar anlattırdıktan sonra hizmeti kabul ettim. Bundan sonra beni Digitürk Müşteri Hizmetlerinden arayacaklarını ilettiler. Yine aynı gün olan 15.06.2020 tarihinde 15.24 saatinde 0212 473 73 73 numaralı Digitürk Müşteri Hizmetleri tarafından arandım. Belirttikten hizmetin kurulumu için bilgilerimi alıp, adresime bağlı bulunan şube tarafından randevu verilip kuruluma gelineceğini aktardılar. Bu sırada yukarıdaki Hizmetleri taahhüt ederek hizmet vereceklerini söylediler. Ayrıca ilk 1 ay ise Digitürk televizyon hizmetini full paket olarak alacağımı ilettiler.Yine aynı gün 15.35 saatinde 0850 755 73 73 tarihinde arandım. Bu konuşmada ne görüştüğümü hatırlayamıyorum. Fakat yine aynı tarihte 16.13 saatinde servis görevlisi 0542 230 52 60 numaralı telefon ile arayıp adreste kurulum yapmak için evde müsait olup olmadığımı sordu ardından gelip televizyon hizmeti için gerekli olan kurulumu yaptı. Bu kurulumu yaparken 4 büyük takımdan Fenerbahçe’nin maçlarını izlemek istediğimi söyledim. Servis görevlisi de sözleşmede yer alan tuttuğum takım kısmına Fenerbahçe yazarak bunu şubede tanımlayacağını söyledi. Sözleşmeyi yapıp adresimden ayrıldı.

    Ardından bir aylık süre geçtikten sonra hizmet aldığım adreste 19.07.2020 tarihinde oynanan Beşiktaş-Fenerbahçe maçını izlemek için televizyonumu açtığımda , satın aldığım paketin bu hizmeti kapsamadığına dair bir uyarı ile karşılaştım. Bu tarihte 20.12 saatinde Digitürk Müşteri Hizmetlerini aradığımda böyle bir Hizmetleri olmadığını , paketimde bu hizmetin tanımlı olmadığını ilettiler. Eğer maçı izlemek istiyorsam tek maç bedeli olarak 90lira ödemem gerektiğini söylediler. Ben de arkadaşlarımı eve bu yayını izlemek için davet ettiğimden dolayı ve yayının başlamak üzere olmasından dolayı bu yayını satın almak durumunda kaldım . Bunu alırken Digitürk Müşteri Hizmetlerinden geçmiş telefon kayıtlarımı incelemelerini ve mağduriyetimi gidermelerini istedim. 20.07.2020 tarihinde saat 12.25 te arayarak görüşmelerin incelendiğini haklılığımın olmadığını böyle bir hizmetin var olmadığını söylediler. Yapmış olduğumuz görüşmelerin kayıtlarını istediğimde ise bana bunu gönderemeyeceklerini ilettiler.
    Özel işlerim nedeniyle bir süre bu sıkıntım ile ilgilenemedim.
    04.08.2020 tarihinde saat 13.53 te 0850 222 02 22 numaralı telefondan Superonline müşteri hizmetlerini aradım. Onlar da böyle bir hizmet olmadığını , başka numaradan aranıp yanıltma yönetimi ile hizmet sağlanmış olabileceğini söylediler. Bu görüşmeden sonra kayıtlarımı incelediğimde ilk telefon görüşmemin (15.06.2020 tarihindeki yukarıda da belirttiğim bu hizmetin bilgisini ilk aldığım 0212 930 08 44 numaralı telefon) Superonline’a ait olmayan bir numaradan olduğunu farkettim. 04.08.2020 tarihinde 14.24 saatinde bu numarayı aradığımda ise telefon çalmadan bağlanılamadı uyarısı aldım.
    Benim bu telefon numarası ile yaptığım görüşmeden sonra Digitürk Müşteri Hizmetleri hangi Bilgi ile bana bu hizmeti vermek için ulaştı ? Kandırma yöntemi ile yapılan bu üyeliğimin hiç bir bedel yansıtılmadan iptal edilmesini talep ediyorum.

    Metin (yaşananlar) bu bundan sonra ;

    Geçen gün ise Digitürk beni arayıp , bölge şubesinden telefon kaydını istediklerini ama şubenin kayıtları göndermediğini o yüzden üyeliğim hakkında ne istediklerini söylediler. Ben de iptalini istediğimi ilettim. Bu durumda geçen 2 ayın fatura ödemelerini iade edeceklerini ama son aya ait 120 liralık faturayı ödeyerek üyeliğimi cayma bedeli olmadan iptal edebileceğimi söyledi. Ben de son ayın faturasını da ödemeyeceğimi , taahhüt edilen hizmette olan bir şey için ekstra ücret de ödemeyeceğimi , kabul etmezse tüketici haklarından işlemine devam edeceğimi söyledim. Karşıdaki müşteri hizmetleri görevlisi de gayet gevşek bir şekilde “aaaa ben onu bilmiyorduuuum öyle mi söylendi” diyerek son ayın faturasını da ödemeden üyeliğimi iptal edeceğini söyledi ve haklı davamı kazanmış oldum . Bu tarz olay başına gelen varsa hakkını arasın . Resmen paravan numaralarla koskoca(!) şirket insanları ki uğraşmazlar diye üyelik yaptırıyorlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >







  • E devletten tüketici mahkemesine başvurdunuz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece başlığı okudum.Siz haklısınız...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tebrikler. Benim de aynı şey başıma geldi ama dolandırıcılık taktiklerini geliştiriyorlar anladığım kadarıyla, artık digiturk aradığında sen hiç sormadan "internet hizmeti vermiyoruz yalnız, haberiniz olsun" diyor. İlk başta vazgeçtim böyle dediği için, sonra ilk numara geri arayıp "onlar sadece digitürk kurulumu için arıyorlar, internetle alakaları yok onların" diyor.


    Şimdi digiturk "konuşmalara baktık size internet olmadığı ile ilgili bilgi verilmiş", deyip faturaların üstüne cayma bedelini de istiyor artık.


    Edevletten tam olarak hangi kanal üzerinden yaptın şikayeti. Ben şurayı bulabildim https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ ama bu da firmaya yönlendiriyor senin şikayeti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi elix -- 16 Ocak 2021; 11:24:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elix

    Tebrikler. Benim de aynı şey başıma geldi ama dolandırıcılık taktiklerini geliştiriyorlar anladığım kadarıyla, artık digiturk aradığında sen hiç sormadan "internet hizmeti vermiyoruz yalnız, haberiniz olsun" diyor. İlk başta vazgeçtim böyle dediği için, sonra ilk numara geri arayıp "onlar sadece digitürk kurulumu için arıyorlar, internetle alakaları yok onların" diyor.


    Şimdi digiturk "konuşmalara baktık size internet olmadığı ile ilgili bilgi verilmiş", deyip faturaların üstüne cayma bedelini de istiyor artık.


    Edevletten tam olarak hangi kanal üzerinden yaptın şikayeti. Ben şurayı bulabildim https://tuketicisikayet.btk.gov.tr/ ama bu da firmaya yönlendiriyor senin şikayeti.

    turkiye.gov.tr den arama kısmına tüketici hakları yazarak yaptım . Orası da tuketici.ticaret.gov.tr ye yönlendiriyor. Burası firmadan savunma falan alıyor. Bir şekilde çözdü benim problemimi .





  • Dolandırıcı Digitürk (Hakkımı aradım ve kazandım)

    Bu şekilde bir rapor da sunuluyor .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogunNnN -- 25 Ocak 2021; 9:25:17 >
  • Teşekkürler, benim mevzu biraz daha sıkıntılı olacak gibi ama hayırlısı bakalım.

  • Digiturk un sahibi cem uzan ben sevmem zaten adam tc yi hortumlayip kacti gitti. Bile.bile lades olmamak lazim cem uzan simdi fransada yasiyor siz adamin ekmegine yag surmussunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Bu yazılanlar gerçek mi? 😂😂😂🤣🤣🤣
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Digiturk un sahibi cem uzan ben sevmem zaten adam tc yi hortumlayip kacti gitti. Bile.bile lades olmamak lazim cem uzan simdi fransada yasiyor siz adamin ekmegine yag surmussunuz.

    Cem uzan ne alaka ya.

  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Yalnız digitürk mehmet emin karamehmete ait.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.