Şimdi Ara

VODAFONE NET REZİLLİĞİ AYIP AYIP!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.035
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 13
  • Ortalama Mesaj Aralığı 8 gün 10 saat 34 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • hashus_42 (13 mesaj) Orhun (3 mesaj) MobilRadar (2 mesaj) Guest-B9CAFB864 (1 mesaj) evil2302 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj) Mobil (14 mesaj) (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba başımda bela olan VODAFONE NET olayını anlatacağım. Lütfen bana yardımcı olun Cayma bedelsiz bu şirketten nasıl çıkabilirim?


    19/05/2021 tarihinde aboneliğimi 02/07/2021 tarihine kadar 44 günlük süre boyunca dondurdum. 21/06/2021 tarihinde açtırmak istedim. 24 saat içinde açılacağı söylenildi. 24 saat sonra internetim gelmedi. Bende buna istinaden 22/06/2021 saat 10:07'de müşteri hizmetlerini tekrar aradım. İnternetin gelmediği söyledim. Müşteri temsilcisi aciliyetini iletiyorum dedi ve bir 24 saat daha bekleyin denildi. 24 saat geçti fakat internetim yine gelmedi. 23/06/2021 saat 11:03'te bir daha müşteri hizmetlerini aradım. Yine aciliyetini iletti arkadaş. İnternetim yine gelemedi. 24/06/2021 saat 18:15'te bir daha aradım ve müşteri temsilciniz yine aynı şeyleri söyleyince aciliyet iletmek gibi, ben telefonu kapattım ve şikayetvar platformuna şikayet oluşturdum. Aynı şekilde BTK ya da yazdım. Şikayetvardan 25/06/2021 saat 13:37'de Genel Müdürlük'ten aradığını söyleyen Can Bey "Bir Akış var o akış tıkanmış gerekli bildirimleri IT departmanına (Bilişim Departmanı) söyleyeceğim" dedi. En kısa zamanda çözüme kavuşturacağını söyledi. Ayrıca şu can alıcı noktayı da atlamayım müşteri hizmetlerini aradığımız zaman müşteri hizmetleri sadece sorunu departmana iletiyor yani benim sorunuma asla çözüm aramıyorlar! Sorunun çözümü için kesinlikle Şikayetvar gibi yerlerde şikayet oluşturmak gerekli! Bunu da telefon konuşmamızda öğrenmiş oldum.

    Şuan 04/07/2021 tarihi itibariyle hala Can Bey'in aramasını ve halen internetimin gelmesini bekliyorum. Normal dondurma sürem geçmesine rağmen bile internetim hala gelmedi. O yüzden "Abonelik hizmet Sözleşmesindeki 4.17 ve 4.18'nci maddeler" gereğince Aboneliği herhangi bir cayma bedeli ödemeden fesih etmek istiyorum.

    Tüketici hakem heyetine de başvurumu halihazırda yapmış bulunmaktayım.

    VODAFONE NET REZİLLİĞİ AYIP AYIP!
    VODAFONE NET REZİLLİĞİ AYIP AYIP!

    Sözleşmedeki yazanlarda bu resimdekiler. Bunlara göre Cayma bedelsiz iptal edebilir miyim?


    Yardımlarınızı bekliyorum.




    |
    |




  • Yok mu yardım edecek?
  • Çok uğraşırsınız hocam, benden söylemesi.

    VodafoneNet bu yıl para cezası yedi, yemesinin sebebi ise 2018'de felan çoğu müşterisine gereksiz cayma bedeli çıkarmış, müşteriler de şikayet edince adalet yerini bulmuş fakat 3 yıl sonra bulmuş.
  • Bugün itibariyle hala internetim yok. Hakikaten ne illet bir şirket Allah bildiği gibi yapsın bunları. Bir daha asla bedava verseler yine uğraşılmaz bunlarla. Cimer e yazdım teknoloji ve sanayi bakanlığına gönderdim gönderecek başka birşey bulamadım. BTK ya yazdım BTK nın umrunda değil zaten sadece Vodafone a iletiyor ki Vodafone da dönüş yapmadı sallamıyor. Tüketici hakem heyetine yazdım sonuç biraz uzun sürecek belli bakalım oradan bekleriz.

    Ama bu süreçte evde internetsiz geçirdiğim tam 17. gün. Bu nasıl bir anlayış aklım almıyor!...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hashus_42 -- 7 Temmuz 2021; 21:1:36 >
  • İnternetim hala gelmedi. Bu arada ne arayan var ne soran. 21 gündür internetim yok.
  • tüketici hakem heyeti karar vermesi 6 aya kadar uzaya biliyor, şirketten savunma istiyor öyle bekliyor aylarca cevap gelmesi, tüketici hakem heyetini beklemenin bir anlamı yok.

  • BTK şikayetimden geri dönüş yapmışlar, 19/07/2021 açılmasını ön görüyoruz diye kesin bir seçenekte yok yani. Bölgesel arıza da yok. Bunlar neyin kafasını yaşıyor anlamıyorum.
  • 24. Gün oldu internetim hala yok. Ne bir arama ne bir sms hiç bir açıklama yapanda yok.
  • Tüketici hakem heyeti 08/07/2021 tarihinde Vodafone'dan savunma istemiş. Bende bugün e devlet platformundan e-imza ile fesih başvuru yaptım. Bakalım sonuç ne olacak? Güncellemeleri yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hashus_42 -- 14 Temmuz 2021; 20:26:30 >
  • Aboneliğim iptal edildi. 1500 TL cayma bedelini ödemek zorundasınız dedi Vodafone. Tüketici hakem heyetinden daha ses yok bekliyorum.
  • hashus_42 kullanıcısına yanıt

    Taahhüt 1 yıllık ise ne yazık ki ceza var. Eğer 1 yıldan uzun süreli bir taahhüt varsa kanun gereği ceza yok. Ancak firma ceza faturası çıkarır, hakem heyeti ile çözülür.



    Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun 52. Madde 4. fıkra: Tüketici, belirsiz süreli veya süresi bir yıldan daha uzun olan belirli süreli abonelik sözleşmesini herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin istediği zaman feshetme hakkına sahiptir

  • Taahhüt 24 aylık.
    Ama bana 25 gündür hiçbir sebep yokken internet hizmeti vermemeleri den dolayı fesih ettim. Cezayı Ağustos ayında çıkartırlar. Verdikleri hizmeti yerine getirmedikleri için cayma hakkım yok mu?
  • hashus_42 kullanıcısına yanıt

    Normal şartlarda onda da vardır. Böyle bir durum oluşmaması lazım tabi ancak direk kanunen 1 yıl üzeri iptal hakkın. Onun üzerinden de gidebilirsin.

  • Taahhütün 7. Ayında iptal ettim. Aradım konuştum müşteri hizmetleri ile adamların hiç umurunda değil hiç üzgünüz özür dileriz de demiyorlar 25. gün internet vermedikleri halde. Utanmadan 1500 TL'de cayma bedelini ödemek zorundasınız dedi.

    Yani 7. ayında olmamda birşey ifade etmez her türlü iptal hakkım ve cayma bedeli ödemeden çıkma hakkım doğuyor değil mi?
  • hashus_42 kullanıcısına yanıt

    Evet. Yeter ki sözleşme 1 yıldan uzun olmuş olsun. İstenilen zamanda çıkabilmeyi kanun sağlıyor. Firmalar uymaz, işlerine gelemez. Hakem heyetine ilgili madde üzerinden başvurun.

  • Eyvallah aydınlatma için çok teşekkür ederim.
  • 1415,42 TL cayma bedeli çıkarmışlar. Sonra BTK şikayetimden Vodafone cevabı geldi. İşin özeti internetimin açılmaması şehven olduğu tespit edilmiş ve cayma bedeli iptal edilmiştir.
    Tüketici hakem heyetinden henüz cevap gelmedi. Ama E devlette karara bağlandı yazıyor. Bakalım oradan ne sonuç çıkacak:)
  • Ankara’da 4 gündür bağlantı sorunu ile başım belada. Müşteri hizmetlerini defalarca aramama ve şikayet oluşturmama rağmen hiçbir şey yapılmadı. İptal ettirmek üzereyim.
    Vodafone alırken iyi düşünün.
  • Tüketici hakem heyetine cayma bedeli şikayet ettiğim tarihte tam belli olmadığı için ve müşteri hizmetlerinin dediğine göre yani 1500 TL çıkar dediği için o şekilde şikayet oluşturmuştum.
    THK da beni kısmen haklı görmüş dava ücretlerini de Vodafone a yazmış iyi olmuş.
    Sonuç olarak Vodafone dan kurtuldum. Şimdi Gibirnet kullanıyorum. Gayet stabil bir hız alıyorum. Şimdilik iyi gidiyor:)
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.