Bildirim
VODAFONE NET PİNG SORUNU VE FİRMA DUYARSIZLIĞI (LÜTFEN ÖNE ÇIKARIN)
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
12 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Bu akşam aynı sorun yüzünden müşteri hizmetlerini aradım benzer tepkiyle karşılaştım. Akşam 9-12 arası ping yükseliyor, normal bir durum gibi göstermeye çalışıyorlar. -
-
sol üstten öne çıkar butonuna basarsanız konuyu anasayfaya taşıyabiliriz. @Z.E.U.S @luzumsuzdur @RoseCity @Charmlander @muslumgurses @VII_outLaw
edit: konu başlığını da "lütfen öne çıkarın butonuna basalım" şeklinde güncellersek güzel olur.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mânâlùx Râpérâ -- 18 Ekim 2019; 23:37:1 > -
Akşamları oyun oynanmayacaksa sözleşmeye bunu eklesinler akşamları oyun oynamaz diye.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam vodafone net cogu yeri cgn ip ye aliyor , bir aea basima geldi cgn ip olayi internet cok kötüydü mecbur statik ipye gectik
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende sürekli aynı. Yurtiçi 65 Yurtdışı 90-100 arası oyunlarda 120 civarı dalgalanıyor.
Müşteri hizmetlerini oyun oynarken her çıldırışımda aradım. Şikayet vara, Jet faturaya, Sosyal Medya hesaplarına yazdım. Ben ping sorunundan bahsediyorum onlar bana hızınız düşükmüş diyor, hayır ping diyince müdehale edemiyoruz diyip kaydı kapatıyorlar. Yıl olmuş 2019 fiber internetten oyun oynayamıyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RoseCity -- 19 Ekim 2019; 8:0:52 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı paketi kullanıyoruz. Bende hem ping hem hız sorunu oluyor akşamları dün saha ekibi geldi kontrollere şansıma onlar geldiğinde hiç bisey yoktu şu an yapcak bisey yok dediler gittiler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben 3 yıldır vodafone fiber 100mb kullanıyorum yurtdışı çıkış hızı düşük pubg oynatmıyor packet loss probleminden birşey yapamıyorlar hattımı güncelliyor o kadar çözüm bulamadılar 1 senedir pingim 50-55 civarı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harameyn -- 20 Ekim 2019; 18:57:48 > -
65 nedir öyle bi değer mi varmış superonline kullanıyorum 1-3 arası ping alıyorum 50 mbps // 100 mbps iken'de aynı idi.
3 ping'de bile cogu zaman pubg vb. online oyunlarda karşıdaki hedef benden önce davranabiliyor onu vurdugum halde ben ölüyorum modem rest vs. işleri ile düzeltiyorum.
10 mbps kullanın ama ping 1-5 arası olsun daha iyi çok yüksek kalite'de video vs. açmadığınız sürece 10 mbps bile bir kullanıcının her işini görür.
malesef insanımız hala harddiskin okuma yazma hızına değil boyutuna bakıp aa 1tb çok iyi der gibi int'e de 100 mbps çok iyiymiş dediği sürece bu ping değerleri düzelmeyecek.
ve hız önemli nasıl önemli olmaz diyenlere geçenlerde fiber kablom koptu gelip bi 10 metre kısalttılar zamanında eleman 25m dolamış resmen sonra sinyal aşırı yüksek geliyor diyip bildirim açtı tabi bildirimine ertesi gün cevap verdiler ve ben onlar müdahele edene kadar 800 mbps download 100 mbps upload civarı kullandım ping yine 3 idi ve oynadıgım oyunlarda en ufak değişiklik yoktu 4k 50 gb üstü filmi 12 dk gibi bir sürede indirdi sadece.
-
-
Hocam Allah aşkına Vodafonla uğraşma geç başka bir iss ye kafan rahat etsin Vodafonda çözüm anlayışı diye bir şey yok müşteri hizmetleri düzgün konuşamıorlar bile
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fortnite30 -- 20 Ekim 2019; 23:32:47 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Daha Türkiye'den çıkmadan 40ms vermişler. Ucuz fiyat = ona göre kalite. Yurtiçinden yurtdışına giden çıkışları şişmiş. Gerçe sizin Router'da da bir sorun var. 9ms anormal. -
Kablosuz bağlanıyorum.Router Rt-ac86u
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
5G de 10 ms 2.4 de 2 ms veriyor enteresan
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
9 oldu oda
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Acilin acili ariza kaydima kac gundur geri donmediler. Bakalim dondukleri an guncellicem burayi.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam ülkede bir benim düzeltildi heralde bu arada alt yapıda mı vodafone ?quote:
Orijinalden alıntı: harameyn
ben 3 yıldır vodafone fiber 100mb kullanıyorum yurtdışı çıkış hızı düşük pubg oynatmıyor packet loss probleminden birşey yapamıyorlar hattımı güncelliyor o kadar çözüm bulamadılar 1 senedir pingim 50-55 civarı
Ama 5 aydır çok uğraşdım
Foruma giremedim bir kaç gündür yardımcı olurum sizlere inş.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 21 Ekim 2019; 1:34:45 > -
sendeki sorun neydi paket loss mu?quote:
Orijinalden alıntı: Mânâlùx Râpérâ
sol üstten öne çıkar butonuna basarsanız konuyu anasayfaya taşıyabiliriz. @Z.E.U.S @luzumsuzdur @RoseCity @Charmlander @muslumgurses @VII_outLaw
edit: konu başlığını da "lütfen öne çıkarın butonuna basalım" şeklinde güncellersek güzel olur.
Alt yapı nedir?
Benim altyapı kendi altyapıları olduğu için mühendisler bayağı test yaptı bendeki interneti tüm ülkeye vermek istiyorlar çalışma yapıyorlardı
son durumu bilmiyorum. -
Alt yapım vodafone giriş katta oturuyorum kutusu dış kapımın üstünde pubg de %10-15 arası paket kaybı var pubg lite %6-8 arası paket kaybı var çözüm yok vodafoneda müşteri hizmetleri anlamıyor bile ne sorunun olduğunu hızınız pinginiz iyi diyor yapcak bişey yok diyor
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Benzer içerikler
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X