Şimdi Ara

Vodafone Müşteri Skoru Sürekli Sıfırlanıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
836
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Vodafone Online İşlemlerden veya Yanımda uygulamasından gördüğüm cihazı 2-3 gün sonra Müşteri Skorum Sıfırlandığı için göremiyorum. 3-4 kez oldu bu durum. Müşteri Temsilcisi ile iletişime geçtim. Online işlemlerden bildirdim ama sorun garip şekilde sürüyor. Sıfırlandıktan sonra yani herhangi bir cihaz için müşteri skorunuz yetersiz uyarısından 2-3 gün sonra yeniden cihaz görünüyor. Konuyu çözemedim. Müşteri Temsicisi de Online İşlemlerden bakanlar da konuyu anlamıyor. Koplaya-Yapıştır cevap atıp geçiyorlar. Sizin bilginiz var mı? Nedir bu saçmalık??



  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.