Şimdi Ara

vodafone fiber internet aksamlari hiz kisitlamasi yapiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
0
Favori
8.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • vodafonenet 50mbit fiber internet abonesiyim. 21 aydir aboneligim devam ediyor. son 1 haftadir aksamlari hizim 5mbit altina dusuyor. bir haftadir sosyal medya cagri merkezi her mecradan sikayet kaydi olusturdum. cozum uretmiyorlar. ciddi berbat bir durum. aboneligimi yenilemeyi kesinlinlikle dusunmuyorum. yeni abone olacaklar tekrar dusunsunler. kesinlikle bu makyajli kampanyalara aldanmasinlar. kampanyanda belirtilen hizlari aksamlari ruyanizda gorursunuz.



  • Forumda gördüğüm kadarıyla vodafoneden yetkili iki kişi var bunlar satış temsilcisi değil takim lideri. Haliyle insan bekliyor ki sorunu detayli olarak bize aktarsınlar. Mesela desinler ki bilmem kaç nolu santrallerde sorun çıktı cihazlar tamire gitti bu sirada akşamları yüklenme olunca hızınız düşüyor ya da sorun her neyse. Tam detay veremezler belki gizlilik filan derler geçerler ama insan bir kaç detay bilgi bekliyor. Sonuçta burası bir teknoloji forumu ilgilisi ve bilgilisi de okuyor burayı. Bir de 100mbps hızlardan 4mbps hizlara düşmesi kabul edilebilir bir düşme değil. Hani altyapı kaldırmıyor desek 100den 80e düşür 60a düşür ama 4e düşürmek kabul edilebilir değil. Forumda yetkili ağızlardan sorunu öğrenemeyince ister istemez insan kötü düşünmek zorunda kalıyor.
    Zaten vodafone müşteri hizmetleri kalitesi hakkında çok kötü yorumlar varken bir de bu konuları görünce insan iyice kötümser bakıyor firmanıza.

    Yıllardır adslde altyapı yetersiz, desteklemiyor, kapasite yetmiyor denildi ama daireye kadar optik kablo ile gelen internette de kapasite yetmiyor demezler sanırım. Teknik detay öğrenemeyince insan dolandırılıyor muyuz acaba diyor sen git 100mbps sat en çok kullanilan saatlerde 4mbps hız ver. Forumda dile gelmeyen hızını kontrol etmeyen onca kişi ne hızlar aliyor Allah bilir.

    İlgililer lütfen kusura bakmasın kötü niyetle yazmıyorum bunları ama teknoloji forumunda insan detay bilgi arıyor ister istemez. Kablonet açık açık demiş gündüz 100mbps akşam 25mbps vereceğim siz de öyle söyleyin o zaman. Sonra yine forumda yetkili bakın akşam benim internetim 100mbit sorunsuz alıyor diye ekran kaydi paylaşmış iyi güzel de sen fiber internetin takım liderisin 1mbps hız kaybın olsa hemen ilgilenirler seninle önemli olan sorun yaşayan müşteriler.
    Ayrıca sorun bir gun olur iki gün olur ama bu kadar uzun sürmez biz faturayı 2 gün geç ödesek avukata vereceğiz diye ararsınız.
    SoL FTTH altyapısında hem Millenicom hemde Vodafone 100 Mbps kullanıyorum.

    Vodafone Amsterdam :



    Millenicom Amsterdam :



    Vodafone Turkcell Superonline (istanbul) :



    Millenicom Turkcell Superonline (istanbul) :




    Dayanamadım en sonunda VDF MHyi aradım.Yurtdışı speedtest bizim için önemli değil yurtiçi değerlere bakın dedi.
    Bende tabi açtım ağzımı yumdum gözümü.
    N'apcam ben yurtiçinde? Muhittin abiyle görüntülü mü konuşacağım whatsapp'tan?
    Twitch yok, youtube yok, onedrive yada google cloud'dan dosya indireceğim yok.

    Neymiş efendim yurtiçi hız test değerleri önemliymiş...
    Ya burası internet, Türkiyenet değil ! ! !
  • Bende soldan geçiş yaptım 99mbps pakete, akşam 9-10 gibi hız düşüşü ve oyunlarda %20'lerde paket kaybı yaşıyorum yine akşam 12 gibi düzeliyor, müşteri hizmetleri maalesef süreci uzatıyor 1 haftayı geçti bir çözüm uygulanmadı.
  • benimde öyleydi ama sorunu çözdüler şuan aynı hızı alıyorum mh biraz sıkıştırın
  • Bu genel bir uygulama olmalı ,öyle tek tek abonelerin hızları düşürülmüyor.Sizinkini nasıl özel olarak düzeltmişler anlıyamadım.Bana genel arıza var yalanını söylediler.4 Gündür hep aynı durum ,bu akşamda yine olacak eminim.Superonline altyapısını kullanıyorlar benim bölgemde.Yoksa superonline mı hızları kısıtlıyor da ,bunlar birsey yapamıyorlar.Teknik sorun filan olamaz,bu planlı bir hız düşürme ,ama bir türlü çözüm getirmiyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cunkurd -- 23 Eylül 2019; 16:36:42 >
  • omerkrtt kullanıcısına yanıt
    Sizleri 35 mbps yararlandırmıstım sizler 99 a yükseltecektiniz işleminiz tamamlandı mı Ömer bey
  • Her gece interneti kesiyorlar sonra bakim calismasi var diyorlar ! Oysaki sesli sistem ne modemde ne bolgede calisma oldugunu soylemiyor ! Suan istanbulda interneti kesilen varmi !?
  • ottomans1453 kullanıcısına yanıt
    Aynen geçen gece de gitmişti, şimdi de yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *Revenge*

    Aynen geçen gece de gitmişti, şimdi de yok.
    Ya bu nasil rezallettir ya surekli ayni saatte kesiyorlar ! Yogun olmadigi icinmis ya kardesim ben alirken bana dediniz mi gece calismayacak diye ! Hayir kullanmayan kullanmaz isim var her gece ceptelinden isimi hallediyorum Turkcell uzerinden !sonra 20 tl ucuza internet aldigimiza sevinelim ! Mobil faturam sisti ya bu herifler yzunden
  • Yeni kampanyalardan sonra belki kapasite sorunu çekiyor olabilirler.

    Muhtemelen kapasite arttırmak için uğraşıyorlardir şu an. Bir süre sonra düzel sorun.
  • Ozcan.babacan kullanıcısına yanıt
    tamamlandı ilginize teşekkürler
  • Gece 02.00-04.30 arası internet kesikti,iki gecedir aynı,bölgenizde çalışma var diyor,Sol altyapı..Akşamlarıda hız düşüyor..
  • Yine başladık hız kesintisine, müşteri hizmetlerine arıza kaydı açtırıyorum 2 gün sonra arıza bulunamadığını söylüyorlar, daha sorunu tespit edemiyorlar ki çözüm bekliyoruz. 99Mbps paket uygun diye Vodafone seçtim fakat gerek müşteri hizmetleri gerek bağlantı kalitesi tamamıyla hayal kırıklığı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Z.E.U.S -- 24 Eylül 2019; 21:46:51 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Z.E.U.S

    Yine başladık hız kesintisine, müşteri hizmetlerine arıza kaydı açtırıyorum 2 gün sonra arıza bulunamadığını söylüyorlar, daha sorunu tespit edemiyorlar ki çözüm bekliyoruz. 99Mbps paket uygun diye Vodafone seçtim fakat gerek müşteri hizmetleri gerek bağlantı kalitesi tamamıyla hayal kırıklığı.
    Aracı cihaza bağlarsın sana sorunu gösterir tamirci de.

    VDF de öyle bir durum yok manuel sorunu çözmeye çalışıyorlar.

    Hani şu cihaz bozum bu cihaz bozuk şurda nette kopma var yada paket kaybı var. Gösteren bir cihaz yok.

    Her şey manuel.

    Mustafa hocam TTnet'te mi böyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VII_outLaw -- 25 Eylül 2019; 12:37:45 >
  • aynı sorunu bende yaşıyorum 10 gündür her gece Mh ile görüşüp bi şekilde çözüm alıyordum güncelleme reset ile filan ama dün akşam ne yaptıysam düzelmedi temsilci modemde arıza olabileceğini belirtip modem değişikliği için arıza kaydı oluşturdu.

    ilk başlarda kaçak maç yayını için hız düşürülüyor diyordum ama artık her gece olunca kasıt arıyorum . Çünkü her gece saat 21.00 gibi başlayıp 01.00 gibi hız normale dönüyor ki en çok internet kullanımı yaptığım zamanlar ne diye 100 mpbhs parası ödüyorum
  • akşam 8-12 hiz sıkıntısı ve packet loss bende de var müşteri hizmetlerini 4 gün önce falan aradım, teknik ekip yonlendirdim onlar sizi arayacak dedi ama arayan soran yok. çok fazla arayan var demişti bu konuyla alakalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mânâlùx Râpérâ

    akşam 8-12 hiz sıkıntısı ve packet loss bende de var müşteri hizmetlerini 4 gün önce falan aradım, teknik ekip yonlendirdim onlar sizi arayacak dedi ama arayan soran yok. çok fazla arayan var demişti bu konuyla alakalı.
    altyapınız nedir?
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    sol altyapısı, pubg konusunda konuşmuştuk sizle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mânâlùx Râpérâ

    sol altyapısı, pubg konusunda konuşmuştuk sizle.
    kendi altyapısı dışında olduğunu düşünmüyordum ama sizde de varmı şuan.


    Sadece PUBG değilki CS GO'da da var Rainbow Six'te te var.

    Ayrıca şuan mühendisleri sorunu çözmeye çalışıyor.

    Sorunu Ceo'su bile biliyor. Büyük ihtimal çözülecek.
  • VII_outLaw kullanıcısına yanıt
    evet csgo pubg ve lolde yaşıyorum ping ve loss sorununu. hizimda 10 gündür falan akşam 8-12 arasinda 10-15mbit. twitchde 360p üzeri izleyemiyorum 10 gündür. umarım yakında çözerler, 2 yıldır sorunsuz kullanıyodum tam taahhütü yeniledim böyle bişey çıktı.
  • 6 yıl superonline abonesiydim.Böyle bir durumu hiç yaşamadım.Vodafone Net 5 mayıs 2018 dan beri 50mbit fiber internet abonesiyim.Ama son 1 haftadan beri 8-12 arasında hızım düşüyor.Bunu planlı olarak yapıyorlar ve Mh. arayınca hep aynı bahaneler,yalan söylüyorlar.Bakın hız kesmeye devam ediyorlar ,müşterilerin tepkisi umurlarında bile değil.Bu akşamda hız kısıtlaması var.Saat 22:20 25.09.2019.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cunkurd -- 25 Eylül 2019; 22:24:43 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.