Şimdi Ara

Vodafone fiber 100mbps 95 tl+dh uyelerine ilk 2 fatura hediye (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
670
Cevap
20
Favori
56.327
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bradenburg B kullanıcısına yanıt
    Modem kiralama ucreti zorunlu malesef.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 2 yıl Türk Telekom fiber kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadim fiyatlardan dolayı Vodafone geçmek istiyorum sıkıntı yaşarmiyim sizce

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • tuqoo T kullanıcısına yanıt
    Peki tüketici hakem heyetine başvurursak iptal ettirebiliyormuyuz ? Çünkü bir hizmeti almak için bir başka ürün alma zorunluluğu yasal değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam form doldurup mailden göndereceksiniz üstüne de garanti olsun diye fax çekeceksiniz ulaşabilirseniz bir de Mh yi arayıp söyleyeceksiniz bir süre sonra bildirim geliyor zaten. Yalnız interneti şak diye kesiyorlar hemen; iptal onayı, modem iadesi için filan 4-5 gün mh nin aramasını bekliyorsunuz. Telefonu açmazsanız süreç sıfırlanıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • m-99 M kullanıcısına yanıt
    "Verdikleri hizmet CGNat sanal IP. Zaten port falan kalmamış üç beş kişinin interneti aynı yere takıyorlar sanalla çokluyorlar.".. Bu tespitimiz önemli, nasıl anlarız bizim hizmeti bu yöntemi uygulayıp uygulamadıklarını?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 12 aylık fibermax deneyimimi paylaşıyorum.

    Daimi olarak kullandığım superonline fiber internetin fiyatlandırma politikası nedeniyle yeni bir servis sağlayıcı arayışı içine girmiştim. 25 mbit limitsiz interneti 90₺’dan teklif etmeleri saçmaydı hem de geçen yıl fiyatlandırmasında. Türk telekom gibi seçenekler sorunlu idi, zaten bizim apartmanda sistemleri olmadığı için baş ağrıtabilirdi. Bu seçenekleri direkt elemiştim. Elde yine superonline vardı.

    Daha sonra donanımhaber forum internet servis sağlayıcıları bölümünde kısa bir araştırma ile vodafone fibermaxi gördüm. Superonline altyapısının bulunduğu yerde sorunsuz bir fiber internet keyfi garanti ediyordu. Bizim sitede de 12 senelik stabil bir superonline fiberoptik altyapısı vardı. Fiyatlarına baktım ve limitsiz 35 mbit 80₺ olan pakete göz koyarak harekete geçtim. Gerekli adımlar atıldı. Modem huawei, onun dışında tak çalıştır sistemi oldu zira altyapı hazır.

    Velhasıl, sorunsuz internet keyfini superonline’ın kendi altyapısından daha ucuza yaşıyorum. Buradaki kritik nokta bulunduğunuz lokasyonda superonline fiber altyapısının ne durumda olduğu. Böyle bir altyapınız yoksa bulaşmanızı tavsiye etmem. Fiber altyapınız mevcutsa bu fiyatlarda en doğru seçenek fibermax gibi duruyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • neozine kullanıcısına yanıt
    CG Nat kullanımda belli bir IP araligi var. Modem arayüzde IP 100 ile basliyorsa cgnat olmasi yuksek ihtmal. wikipediada cgnat ip aralığı bilgisi var ordan bakin. sonra speedtest ve whatsmyip sitesi ile gözüken ipinizi kontrol edin. ikisi birbirini tutmuyorsa cgnat carrier grade nat protokol aliyorsunuz demektir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bastan bilerek imzaliyorsunuz ya ama sonuc alabileceginizi sanmam, uye olmadan muzakere ediniz belki yerler :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ihsan157 İ kullanıcısına yanıt
    Kac mbps kullandınız?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • smyrna kullanıcısına yanıt
    Evet hocam, burdan ulaşan cok arkadaşımızı altyapısını kontrol edip geri çevirdiğimiz oldu. Once kontrol ediyoruz, bolgedeki tuketici sikayet ve memnuniyet oranina gore basvuru aliyoruz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bende hafta içi vodafone geçtim. 24 mbps sınırsız, ilk 6 ay 39,9 sonrası 79,9 fiyattan. 4-5 gündür kullanıyorum ama memnun kalmadım maalesef. Bizim burda interneti kablonet altyapısından veriyorlarmış. Kurulumu kablonet elemanı yaptı, modem de netmaster infinity 401 geldi ama bu modemin wifi performansı çok kötü.sürekli kopmalar yavaşlamalar hiç stabil bir kullanım olmuyor. mi wifi 2 repeater kullanıyorum. çekiyor görünüyor her yerden ama hız sürekli sıkıntı. taahütte verdik ama bunun bir cayma süresi var mı acaba cezasız olarak?
  • end76 kullanıcısına yanıt
    Size verilen modem ile ilgili sorun mevcut, mh ile görüşüp modem degisikligi talep etmenizi oneririm.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İlk fatura hediyeli son 17 basvuru arkadaşlar ;)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    Size verilen modem ile ilgili sorun mevcut, mh ile görüşüp modem degisikligi talep etmenizi oneririm.
    Teşekkürler. Görüşeyim bakalım ne cevap verecekler.
  • beyler vodafone kötü mü şimdi yav

    superonline oyun oynatmıyor ha bire kopuyor vodafone geçmek üzereyim
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt
    Özelden adresinizi atarsanız lokasyonunuzdaki alryapi sikayetlerini inceleyip fikir sahibi olabilirim?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence hiç bulaşmayın. Müşteri hizmetleri berbat.

    -Son 2 haftada 5 kez kayıt açtırdım, gelip reset atıp gidiyorlar. 2 saat sonra tekrar kopuyor.
    -Teknik ekipleri muhtemelen düşük ücretli ve kalitesiz. Pek konuyu anlamadıkları belli, ben yönlendiriyorum.
    -Cayma bedeli 1.500 tl istiyorlar.
    -Ek olarak internet olmamasına rağmen fatura göndermeye devam ediyorlar.
    -Superonline bunlara bozuk portları veriyor.
    -modenleri önceki arkadaşın dediği gibi kötü.duvarlar ince olmasına rağmen yan odada çekmiyor.
    -bağalanırsa hız normal ama hiç 30un üzerini görmedim. 100 mbit verirken bilr görmedim, ama 30 yetiyor tabi.

    Vodafone pişmanlıktır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • gestapho G kullanıcısına yanıt
    Hocam müşteri hizmetleri hakkında söylediklerinize bir cevap veremiyorum illaki doğru söylüyorsunuzdur ve haklısınızdır.
    Fakat Superonline bozuk port veriyor ve benzeri durumlar mümkün değil inanın :)
    ben başvurmak isteyen forumdan arkadaşların lokasyonunu kontrol ederek yardımcı oluyorum, hiçbir müşterim 100 megabit alıp da 30 megabit kullanmadı şu ana kadar tek bir şikayet yok :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuqoo

    Hocam müşteri hizmetleri hakkında söylediklerinize bir cevap veremiyorum illaki doğru söylüyorsunuzdur ve haklısınızdır.
    Fakat Superonline bozuk port veriyor ve benzeri durumlar mümkün değil inanın :)
    ben başvurmak isteyen forumdan arkadaşların lokasyonunu kontrol ederek yardımcı oluyorum, hiçbir müşterim 100 megabit alıp da 30 megabit kullanmadı şu ana kadar tek bir şikayet yok :)
    O müşteri ben oluyorum. 100 bağlattım. On gündür 35 alıyorum. Müşteri hizmetleri sorunumu anlamayıp sürekli faturama indirim yapıyor. Kusura bakmayın ekmeğinize engel olmak istemem ama superonline altyapısında vodafona dandik hizmet veriyorlar. Manisadaki sinyalim İstanbul'a giderken Erzurum'a uğrayıp gidiyor. Uzun ve manzaralı yolu seçiyor. Sol altyapısı ile alacak olanlar buna dikkat etmeli.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • burbarian B kullanıcısına yanıt
    İlgilenebilmek icin whatsapptan yazdim size..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.