Şimdi Ara

Vodafone Faturasız Blackberry ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
364
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar tarifem vodafonefreezone mesaj geldi işte kampanyalar sitede diye girdim baktım black berry beriyorlar 400 tl ye. aylık 10 tl.
    Alsammı alan bir arkadaş varmı alan bir arkadaşınız varmı yada
    kampanya bu
    http://www.vodafonefreezone.com/Article.aspx?PageID=73&PageName=faturasiz-blackberry



    _____________________________
    Greenpeace için dünyamız için 1 tık ta senden olsun kardeşim.
    www.yemezler.org/?ref=173670
  • güncel
    _____________________________
    Greenpeace için dünyamız için 1 tık ta senden olsun kardeşim.
    www.yemezler.org/?ref=173670
  • black berry beriyorlar
    _____________________________
    I7 860 4000mhz 1.31v -|- Gigabyte P55-UD6 -|- ATI Radeon 5870 900mhz-1300mhz 1.125v -|- 2 x 2 gb Patriot Sector5 2000mhz CL 8-8-7-21 1T 1.55v -|- Corsair 120 gb F120 -|- 2 x Seagate 500 gb 7200.12 -|- Noctua NH-U12P SE -|- Corsair TX 750w -|- Logitech Illuminated -|- Logitech Z2300 -|- Logitech Rumblepad 2 -|- Razer Imperator -|- OCZ Behemoth -|- Acer H243H -|- Thermaltake Tsunami -|- Windows 7 Ultimate x64
    Katılım zamanı: 9 Ağustos 2002
  • 1 kuruş indirime girmiş aydada 10 kuruş indirime girmiş kaçırma bence.
































































    Şaka şaka bu şimdi 400 TL peşin ondan sonra her ay 10 TL bide üstüne konuştuğumuz kadarmı ödeyecez ?
    _____________________________
  • 400Tl Telefon fiyatı Aylık Bis Paketi (Blackberry için internet paketi) isterseniz 10Tl
    Taksitlendirme 10, 12 ve 24 ay tabi taksitli almayı düşünüyorsanız birde taksite vade almıyorlar.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yüzmeyi Bilmeyen Balık

    400Tl Telefon fiyatı Aylık Bis Paketi (Blackberry için internet paketi) isterseniz 10Tl
    Taksitlendirme 10, 12 ve 24 ay tabi taksitli almayı düşünüyorsanız birde taksite vade almıyorlar.

    şimdi ben gitsem almak istesem faturama aylık 9.90 tl yansıyarak kaç ayda alabilirimki bunu
    _____________________________
    Greenpeace için dünyamız için 1 tık ta senden olsun kardeşim.
    www.yemezler.org/?ref=173670
  • quote:

    Orijinalden alıntı: One Piece - Ace

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yüzmeyi Bilmeyen Balık

    400Tl Telefon fiyatı Aylık Bis Paketi (Blackberry için internet paketi) isterseniz 10Tl
    Taksitlendirme 10, 12 ve 24 ay tabi taksitli almayı düşünüyorsanız birde taksite vade almıyorlar.

    şimdi ben gitsem almak istesem faturama aylık 9.90 tl yansıyarak kaç ayda alabilirimki bunu

    10 Ay Taksit yaparsanız ayda 40Tl
    12 Ay taksit 33Tl
    24 ay 16Tl

    Aylık taksitlendirme bunlar, sizin bahsettiğiniz 9.90tlilik şey blackberry internet paketidir.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Türkcell
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yüzmeyi Bilmeyen Balık

    quote:

    Orijinalden alıntı: One Piece - Ace

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yüzmeyi Bilmeyen Balık

    400Tl Telefon fiyatı Aylık Bis Paketi (Blackberry için internet paketi) isterseniz 10Tl
    Taksitlendirme 10, 12 ve 24 ay tabi taksitli almayı düşünüyorsanız birde taksite vade almıyorlar.

    şimdi ben gitsem almak istesem faturama aylık 9.90 tl yansıyarak kaç ayda alabilirimki bunu

    10 Ay Taksit yaparsanız ayda 40Tl
    12 Ay taksit 33Tl
    24 ay 16Tl

    Aylık taksitlendirme bunlar, sizin bahsettiğiniz 9.90tlilik şey blackberry internet paketidir.

    anladım peki internet paketi almak zorundamıyım ?
    _____________________________
    Greenpeace için dünyamız için 1 tık ta senden olsun kardeşim.
    www.yemezler.org/?ref=173670




  • quote:

    Orijinalden alıntı: One Piece - Ace

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yüzmeyi Bilmeyen Balık

    quote:

    Orijinalden alıntı: One Piece - Ace

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yüzmeyi Bilmeyen Balık

    400Tl Telefon fiyatı Aylık Bis Paketi (Blackberry için internet paketi) isterseniz 10Tl
    Taksitlendirme 10, 12 ve 24 ay tabi taksitli almayı düşünüyorsanız birde taksite vade almıyorlar.

    şimdi ben gitsem almak istesem faturama aylık 9.90 tl yansıyarak kaç ayda alabilirimki bunu

    10 Ay Taksit yaparsanız ayda 40Tl
    12 Ay taksit 33Tl
    24 ay 16Tl

    Aylık taksitlendirme bunlar, sizin bahsettiğiniz 9.90tlilik şey blackberry internet paketidir.

    anladım peki internet paketi almak zorundamıyım ?

    O tamamen sizin isteğinize kalmış fakat blackberryde bazı uygulamalar için internet paketi gerekiyor.
    Kısacası blackberry internetsiz bir hiç. Zaten onların kendi internet paketleri var BIS ve BES olarak geçiyor gittiğin bayide sana yardımcı olurlar.
    _____________________________




  • bulunsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mekatroniker -- 27 Eylül 2011; 13:06:10 >
    _____________________________
    En önemlisi,dünyanın neresinde olursa olsun her haksızlığı kendinize karşı yapılmış gibi hissetme kaabiliyetinizi koruyabilmenizdir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekatroniker

    bulunsun

    üstte arkadaş acıkladı hocam bulundu yani :=)
    _____________________________
    Greenpeace için dünyamız için 1 tık ta senden olsun kardeşim.
    www.yemezler.org/?ref=173670
  • Açıkçası 3g'si olmayan bir telefona bu saatten sonra 400tl vermek mantıksız geliyor bana.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LastShinobi

    Açıkçası 3g'si olmayan bir telefona bu saatten sonra 400tl vermek mantıksız geliyor bana.

    Tercih meselesi hocam, yaklaşık 2 senedir 3g destekli telefon kullanıyordum sadece şarj yemekten başka bi işe yaramıyordu.
    İnternet için 3G diyorsan, blackberrynin kendine özel internet paketleri var 3G ile bi alakası olmuyor yani.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yüzmeyi Bilmeyen Balık

    quote:

    Orijinalden alıntı: LastShinobi

    Açıkçası 3g'si olmayan bir telefona bu saatten sonra 400tl vermek mantıksız geliyor bana.

    Tercih meselesi hocam, yaklaşık 2 senedir 3g destekli telefon kullanıyordum sadece şarj yemekten başka bi işe yaramıyordu.
    İnternet için 3G diyorsan, blackberrynin kendine özel internet paketleri var 3G ile bi alakası olmuyor yani.

    Evet internet için demiştim. Tabi onu telafi edebilecek bir özelliği varsa bir şey diyemem
    _____________________________




  • ya hocam 3g özelliği olan telefonların kaçını kullanıcılar kullanıyor kullanan sayısı %10 dur ha tamam 2 3 seneye baya yaygınlasır ama benimde bu devirde k510i kullandıgımı dusun yani ben bu telefonu daha 5 10 sene kullanırım omrum yeterse :D
    _____________________________
    Greenpeace için dünyamız için 1 tık ta senden olsun kardeşim.
    www.yemezler.org/?ref=173670
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.