Şimdi Ara

Vodafone Faturalı - İnternet kotamın bir anda bitmesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
438
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone Yeni Red 10 tarifesi kapsamında aylık 10 GB internet kullanım hakkım bulunmaktadır ve her ayın 21'inde fatura kesilerek bu kota yenilenmektedir.

    2 Haziran 2017 gecesinde telefonuma mevcut kotamın %80'ini kullandığıma dair SMS geldi.
    Vodafone Faturalı - İnternet kotamın bir anda bitmesi


    10 gün içerisinde 8 GB mobil internet kullanmış olmam imkansız birşey olduğu için hemen Vodafone Selfservis üzerinden internet kullanım detaylarını inceledim ve 1 dakika içerisinde yaklaşık 7 GB veri kullanmış olduğumu gördüm. 16 GB hafızalı telefonda max. 500MB yer varken herhangi bir indirme yapmış olmama imkan yok. Kaldı ki bu işlemi zaten 1 dakika içerisinde de yapamam. Arka planda güncelleme yapılması için de Wi-Fi'ye bağlı olmam gerekli. Mobil internet üzerinden otomatik güncellemelerim kapalı durumda.
    Vodafone Faturalı - İnternet kotamın bir anda bitmesi

    Ertesi gün hemen Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak durumu anlattım. Israrla benim bilmeden birşeyler indiriş olacağımı söyleyip durdular. 1 dakika içerisinde böyle bir indirme olamayacağını anlatmaya çalışsam da anlamamakta ısrar edip ilgilenmediler. Ayrıca benim internet kullanım detaylarını yalnızca benim görebildiğimi söyleyip anlamsız bir bahane sundular.

    Vodafone SelfServis üzerinden şikayet oluşturdum. Aşağıdaki gibi bir yanıt döndüler.
    "Sayın ofLee34,
    İletmiş olduğunuz bildiriminize istinaden, 50xxxxxxxx numaranız ile ilgili gerekli incelemeler sağlanmıştır.
    Fatura kesim tarihiniz her ayın 21. günü olup, güncel fatura bilgilerinizin faturanız kesilmeden sistemlerimize yansımadığını belirtmek isteriz. Bu bağlamda belirtmiş olduğunuz tutara yönelik incelemenin yapılabilmesi için öncelikle faturanızın sistemlerimize yansımış olması gerekmektedir.
    Dönem sonu fatura bilginiz tarafınıza mesaj ile bildirilmektedir. Bilgi mesajından sonra şikayetinizin devamı durumunda tarafımıza iletmenizi rica ederiz. Kampanya indirimlerinin güncel faturaya yansımadığını paylaşmak isteriz.
    Saygılarımızla,
    Vodafone"

    Kısacası ay sonuna kadar kalan internetinle yola devam et, bizi de yorma demişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ofLee34 -- 6 Haziran 2017; 11:21:55 >







  • Cok sacma bir durum olmus mh zaten bilgisiz degmez ugrasmaya bence twitterdan Vodafone destege yazin resimle yollayin onlar donus yapar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone çöp operatörü

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Frrmdnnmhbr F kullanıcısına yanıt
    Görmeden inanmazdım. Ama Turkcell sonrası eziyet gibi herşey. Taahhüt olmasa durmazdım bu rezaletten sonra. Az daha sıkacam dişimi
  • ofLee34 O kullanıcısına yanıt
    Tanımadığınız operatöre ne cesaretle taahhüt verdiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sözde Vodafone teknik ekibi incele yapmış ve şöyle bir sonuca varmışlar. Bu 7 GB veri arka planda çalışan uygulamalar ve GPRS ile indirilmiş olacağını "düşünüyorlar". Tam olarak bu yönde düşündükleri belirtiliyor. Ortada herhangi bir delil yok. Karşıma log dosyalarına baktık, şu saatte şu adrese bağlanıp indirme yapmışınız gibi birşeylerle gelmelerini umardım. Ellerinde hiçbirşey olmayınca başlarından savıyorlar.

    GPRS ne alaka? Bir ömür GPRS açık kalsa o kadar veri çekemem.

    Ben yandım siz de yanmayın. VODAFONE pişmanlıktır. Ucuz etin yahnisi bu kadar olurmuş :/
  • ofLee34 O kullanıcısına yanıt
    Sistemsal hata olmus bence bu durum bastan atmak icinde oyle demisler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.