Şimdi Ara

Vodafone de tek sorun yaşamayan benmiyim acaba?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
568
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Son günlerde vodafone ile burada çok şikayetler yazılıyor,kimi çekmediğini kimisi müşteri hizmetlerine bağlanmaktan şikayetçi.. Müşteri hizmetlerine bağlanmanın en basit en kolay yöntemi de ''vodafone sesli imza uygulamasıdır'' 7000 arayarak ücretsiz sesli imzanı oluştur ,sonra da 542 yi ara sistem seni sesinden tanıyıp bekletmeden hemen bağlar üstelik öyle ana adı baba adı doğum yeride sorulmuyor.. Bir diğer hususta kapsama kalitesi hani reklamıda var ya kesilirse konuşmanız iade diye,benim kaç defa kesildi ve 1 dk dolmadan hemen o süreyi iade ettiler. Faturalarımda zaman zaman hatalı geldi ve hemen düzelttiler siz yeter ki anlatmasını konuşmasını bilin.. Sizler yatın kalkın vodafone dua edin özellikle turkcell kullanıcılar eğer vodafone olmasaydı si hala turkcellin kazık fiyatında konuşacaktınız düşünüyorum da 2008 kasımda gold paket her yöne 600 dk 89 tl şimdi ise neredeyse 20 tl,bunların hepsi vodafonenin sayesinde oldu.. Ha asla vodafone çalışanı değilim ama yiğidi öldürün hakkını yemeyin derim







  • Katılıyorum sana bende senin gibi sorun yaşamayan abonelerden biriyim.

    6 Ocak 2006 tarihinde ilk kez tanıştım vodafone ile o günden beri çok memnunum çekmeme sorunu hiç yaşamadım istanbulda 2 sene yaşadım evimde bir tek vodafone full ve kusursuz kapsama sunuyordu.
    Şuan sakaryada yaşıyorum sıfır sorun yaşıyorum.

    Müşteri hizmetleri konusunda 7008 den hizmet alıyorum hiç beklemiyorum ama malesef algılama sorunu olan ve yanlış bilgi veren yada kampanya türü konularda bilgisi olmayan insanlar malesef vodafone da var ve şikayet kayıtlarını çözülme süreci çok uzuyor bu gerçeği asla inkar edemem Red müşteri olmama rağmen günlerce aylarca sorunlarımın çözülmediğini biliyorum bu konuda sıfır vodafone bence
    turkcell müşteri hizmetlerinin hakkını veriyo fazlasıyla
    Avea hiç işe katmıyorum bile 2 gün faturalı hat aldım sıfır çekim derhal müşteri hizmetlerini aradım bari dedim faturasıza çeviriyim dursun kenardan
    Benden 20 TL ödeme almak zorundayız faturasıza geçerken dediler yuh dedim ve iptal ettirdim

    Vodafone dan şebeke,tarife,avantaj gibi hizmetlerden %100 memnunum ama müşteri hizmetleri %40'ın altında kalıyor benim için..




  • en yoğun kullandığım hat vodafone ama ilginçtir bu hafta Ankara da şebeke problemi yaşıyor hattım...hiç olmayan şeydi şu ana kadar
  • Çok sevinme;)
  • her operatörde kişisel bazda sorunlar var kiminde çok kiminde az geneli bağlamaz....ben de memnun olan taraftayım, müşteri hizmetleri gelişmeye açık olan yönü diyelim..
  • Lise yıllarımdan beri yaklaşık 9 senedir. Önce telsim şimdi vodafone kullanıyorum.

    7- 8 Sene önce kısmi kapsama sorunu yaşadığım yerler vardı.

    Fakat şuan vodafone kapsamasına kusursuz diyebilirim.

    Ücret olarak kampanyalar olarak (özellikle genç avantaj+10 liraya htc) Beni fazlasıyla mutlu ettti.

    İlerde ne olur bilinmez ama ne olursa olsun vodafoneun bugün yaptığı bu kampanyalar vs. Vodafondan uzun uzun yıllar ayrılmayı düşünmüyorum.

    Mh olarak verilen hizmet sorunlu fakat ben yılda bi kere bir sorun yaşarım onun içinde mail atarım en geç 1 gün sonra dönerler ve sorunum çözülür.

    Herşeyin yanında freezone dan aldığım 1 liralık biletlerle her gün bedavaya sinemaya gidiyoruz hatunla... Freezone olayı harika burger kampanyasıda aynı şekilde.

    Açıkçası ben çok çok çok mutluyum vodafonlu olmaktan.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: thedelpiero

    Lise yıllarımdan beri yaklaşık 9 senedir. Önce telsim şimdi vodafone kullanıyorum.

    7- 8 Sene önce kısmi kapsama sorunu yaşadığım yerler vardı.

    Fakat şuan vodafone kapsamasına kusursuz diyebilirim.

    Ücret olarak kampanyalar olarak (özellikle genç avantaj+10 liraya htc) Beni fazlasıyla mutlu ettti.

    İlerde ne olur bilinmez ama ne olursa olsun vodafoneun bugün yaptığı bu kampanyalar vs. Vodafondan uzun uzun yıllar ayrılmayı düşünmüyorum.

    Mh olarak verilen hizmet sorunlu fakat ben yılda bi kere bir sorun yaşarım onun içinde mail atarım en geç 1 gün sonra dönerler ve sorunum çözülür.

    Herşeyin yanında freezone dan aldığım 1 liralık biletlerle her gün bedavaya sinemaya gidiyoruz hatunla... Freezone olayı harika burger kampanyasıda aynı şekilde.

    Açıkçası ben çok çok çok mutluyum vodafonlu olmaktan.



    Ben 26 yaşımı tamamladığım için malesef, katılamıyorum:( Freezone:(




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Beklenti meselesi tabiki. Ben işim gereği 3 farklı hat kullanıyorum. Bunlardan bir tanesi şahsi ve bu şahsi olanı yazın vodafone a geçirdim. Evet daha fazla ödüyordum ama zaten diğer hatlarımıda kullandığım ve işten normal telefon kullandığım için sıkıntı olmuyordu.

    Benim tespitlerim;
    Ses kalitesi ortalaması ki konuma göre değişiyor. Diğer operatörlerden kötü.
    Müşteri hizmetleri son derece anlayışsız. Robot gibiler problem çözmek yerine savuşturmaya odaklanmışlar.

    Super Operator? - VODAFONE VE KURUMSAL CİDDİYET İKİ AYRI KAVRAM

    Yazımı okursanız. Başınıza böyle birşey gelmeden tahmin bile edemezsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Optimizer -- 21 Aralık 2011; 23:58:23 >




  • 2007 den beri vodafone kullanıyorum henüz bir sıkıntı yaşamadım.ayrıca red müşteri olduğum içinde müşteri hizmetlerine bağlanmak içi hiç beklemedim yada savuşturulmadım.adamlar en iyi şekilde ilgileniyorlar.
  • vodafone da bende hiç sıkıntı yaşamadım internet sms kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım aksine bazı şeylerde aklıma gelmeyecek ince düşüncelerle karşılaşıyorum bir ara bir kampanya yüzünden avea ya taşıdım numaramı sonra vodafone sms attı hattımda kalan 50 kuruşu banka hesabı verdigim taktirde hesabıma yatıracaklarını şimdi 50 kuruş önemli degil ama bunu düşünmeleri ve 50 kuruşa bile teklif etmeleri çok güzel geldi bana tbi avea ya 1 ay dayanabildim hemen geri vodafona a geçtim :D
  • ben hiç sıkıntı yaşamadım olaylarına inanmıyorum.bütün operatörlerin eksik yönleri mutlaka vardır. ve herkes mutlaka hayatında bir kez sıkıntı yaşamıştır.vodafone kullanıyorum bende genel anlamda memnunum.
  • aile boyu vodafone faturalıyız bir sıkıntımız olmadı şimdiye kadar. Bir kaç kez abim sıkıntı çekti. oda parasını geri aldı. Babam ben abim vodafone dan vodafone 945 desire s ve wildfire s kampanyalarından yararlandık. Şimdi en büyük sıkıntı abimde var cepnet bitti hep cepnet kullanırdı wildfire s yüzünden alamıcak artık.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.