Şimdi Ara

Vodafone BIS Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
468
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafoneda 500mb paket kullanıyordum.Ardından bis için başvuru yaptım bis sağlandı ancak internet paketim iptal edildi.Aradım işte müşteri hizmetlerini onlarda "iki paket aynı anda kullanılmaz ya bis kullanacaksın ya internet paketi".Bu nasıl iştir böyle? Bisle tarayıcıya giremiyorum internet paketiyle bb uygulamaları kullanamıyorum.
    Bu ne büyük saçmalıktır?



  • Bis le internete girmek icin musteri hizmetlerini ara vodafone live apn yi kapattir sadece bis le tarayici yada operayla girebilirsin youtube tunein radyo gibi bazi programlar calismiyor tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence yanlış bir durum var alabileceğiniz bir internet paketi yada internet paketi içinde olan bir bis paketi olması gerekir aksi durum çok saçma olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayOnline

    Bence yanlış bir durum var alabileceğiniz bir internet paketi yada internet paketi içinde olan bir bis paketi olması gerekir aksi durum çok saçma olacaktır

    İşte yok.Bende çok şaşırdım tartıştım falan ama yok yapamıyoruz dedi.Yukarıdaki arkadaşın söylediği gibi yapmak gerekiyor galiba.Mail attım geri dönüş yaparlar 1-2 güne.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tembelizm

    quote:

    Orijinalden alıntı: BayOnline

    Bence yanlış bir durum var alabileceğiniz bir internet paketi yada internet paketi içinde olan bir bis paketi olması gerekir aksi durum çok saçma olacaktır

    İşte yok.Bende çok şaşırdım tartıştım falan ama yok yapamıyoruz dedi.Yukarıdaki arkadaşın söylediği gibi yapmak gerekiyor galiba.Mail attım geri dönüş yaparlar 1-2 güne.

    Saçmalık tartışmakta haklısınız bis haricinde nasıl internete girecekmişsiniz ? bis harici uygulamlarda var .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BayOnline

    quote:

    Orijinalden alıntı: tembelizm

    quote:

    Orijinalden alıntı: BayOnline

    Bence yanlış bir durum var alabileceğiniz bir internet paketi yada internet paketi içinde olan bir bis paketi olması gerekir aksi durum çok saçma olacaktır

    İşte yok.Bende çok şaşırdım tartıştım falan ama yok yapamıyoruz dedi.Yukarıdaki arkadaşın söylediği gibi yapmak gerekiyor galiba.Mail attım geri dönüş yaparlar 1-2 güne.

    Saçmalık tartışmakta haklısınız bis haricinde nasıl internete girecekmişsiniz ? bis harici uygulamlarda var .

    Vodafone apn adında bişey varmış onu kapatmam gerekiyormuş.Aradım müşteri hizmetlerini doğal olarak 5 dakikadan fazla bir süre bekledim.Ardından bir kadın geldi "vodafone apnyi kapatmak istiyorum" dedim.1 dakika bekleyin dedi gitti.Sonra geldi "telefon modeliniz nedir" dedi."Blackberry Bold 9900" dedim."Android mi?" dedi tabi ben biraz duraksadım "yok blackberry" dedim.Sonra "ayarlarınız nereden yapılıyor biliyor musunuz" gibi saçma şeyler söyledi.Bende bilmiyorum falan diyince lütfen bizi başka bir telefondan arayıp bu ayarları yaptırınız dedi.
    Şimdi sevgili vodafone müşteri hizmetlerinde bir müşteri temsilcisine bağlanmak 5 dakika, müşteri temsilcisine derdini anlatmak 2 dakika, onun çözüm bulması dakikalarca sürer.Dolayısıyla ben başka bir telefondan arasam tllerimi hortumlayacaklar.
    Kısacası vodafone'a geçtiğim günlere lanet etmeye başladım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tembelizm

    quote:

    Orijinalden alıntı: BayOnline

    quote:

    Orijinalden alıntı: tembelizm

    quote:

    Orijinalden alıntı: BayOnline

    Bence yanlış bir durum var alabileceğiniz bir internet paketi yada internet paketi içinde olan bir bis paketi olması gerekir aksi durum çok saçma olacaktır

    İşte yok.Bende çok şaşırdım tartıştım falan ama yok yapamıyoruz dedi.Yukarıdaki arkadaşın söylediği gibi yapmak gerekiyor galiba.Mail attım geri dönüş yaparlar 1-2 güne.

    Saçmalık tartışmakta haklısınız bis haricinde nasıl internete girecekmişsiniz ? bis harici uygulamlarda var .

    Vodafone apn adında bişey varmış onu kapatmam gerekiyormuş.Aradım müşteri hizmetlerini doğal olarak 5 dakikadan fazla bir süre bekledim.Ardından bir kadın geldi "vodafone apnyi kapatmak istiyorum" dedim.1 dakika bekleyin dedi gitti.Sonra geldi "telefon modeliniz nedir" dedi."Blackberry Bold 9900" dedim."Android mi?" dedi tabi ben biraz duraksadım "yok blackberry" dedim.Sonra "ayarlarınız nereden yapılıyor biliyor musunuz" gibi saçma şeyler söyledi.Bende bilmiyorum falan diyince lütfen bizi başka bir telefondan arayıp bu ayarları yaptırınız dedi.
    Şimdi sevgili vodafone müşteri hizmetlerinde bir müşteri temsilcisine bağlanmak 5 dakika, müşteri temsilcisine derdini anlatmak 2 dakika, onun çözüm bulması dakikalarca sürer.Dolayısıyla ben başka bir telefondan arasam tllerimi hortumlayacaklar.
    Kısacası vodafone'a geçtiğim günlere lanet etmeye başladım

    Web sitesinden bir mesaj atmayı deneyebilirsiniz
    Ben bis + internet paketi almak istiyorum diye bir çözüm olmalı benim kuzen avea da kullanıyor hem bb apn hem internet apn kapsayan bis var en azıdan böle bişey olmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BayOnline -- 26 Eylül 2012; 2:18:23 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Vodafone net IPTV sorunu
    2 ay önce açıldı
    Turknet Vs Vodafone
    geçen hafta açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.