Şimdi Ara

Turk Telekom Faturasız Hat ile VoLTE kullanamamak?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
7.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 21
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 19 gün 16 saat 39 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • XpressMusic34 (17 mesaj) User Friendly (10 mesaj) Guest-218469438 (7 mesaj) SYLAS (6 mesaj) krkmz1666 (5 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (27 mesaj) Mobil (31 mesaj) Mini (3 mesaj) Uygulama (10 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> Mobil Operatörler >> Türk Telekom >> Turk Telekom Faturasız Hat ile VoLTE kullanamamak?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaslar faturasiz hat ile neden kullanamiyoruz bu VoLTE servisini. Elimizde destekleyen telefon var ama sirf faturasiziz diye boyle ayrimcilik yapilirmi? Bunun mantığı nedir?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Yarbay
    3805 Mesaj
    Faturalıya müşteri çekme politikaları. Giga yıda vermiyorlarmış faturasız hatlara. Zamanla faturasız müşterilerde yararlanır diye tahmin ediyorum.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzbaşı
    479 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Ben bunlarin ne yapmak istediklerini anlayamiyorum. Ve inat ettim faturasizda kalicam ve 6 lira fazla verip yinede taahhut vermicem :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    LTE-A kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    777 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: NetData



    Güzel bir dille yaşanılan durumun aboneler arasında ayrıma sebebiyet verdiğini Türk Telekom'a anlattım. Değerlendirmeye alıp 15 gün içerisinde dönüş yapacakları bildirdiler.



    Ama dönmediler değil mi?



    Bimere mi ne yazsak ya bunu 4,5G yi dibine kadar faydalandırmıyorlar diye.

    Bangır bangır reklam yapıyorlardı. Ülke resmen batmış ama 4G balınunu şişirip şişirip millete göbek attırıp reklamla göz boyuyorlardı.

    Eee sadece faturalılar yararlanabilecek ise ne anladım ben bu işten?

    Burada faturalıların 2. sınıf muamelesi görmesi de yasalara aykırıdır.

    Hizmeti birine veriyorsan diğerine de vermen gerekir.

    Parasıyla değil mi hemşerim? Ben faturasız kullanıyorum ama parasını da veriyorum!

    Faturasız diye bir servisten mahrum bırakılması söz konusu olamaz.

    Bakırköyde ilçesi sınırlarında oturan bir arkadaş var ise nolur şikayet etsin yahu bu durumu Tüketici hakları ilçe hakem heyetine.



    İlgili TT sayfası:https://bireysel.turktelekom.com.tr/4-5g/sikca-sorulan-sorular.html

    Kimler HD+ Görüşme Servisinden yaralanabilir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EUA_ -- 19 Ekim 2016; 2:21:27 >
    |
    |




  • Yarbay
    22483 Mesaj
    Faturalı hattımı s6 edge ye taktım desteklemesine rağmen bende kullanamadım sivas merkezde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    9710 Mesaj

    Gm5plusda destekliyor faturali hat iatiyor faturali hat kullananlarada cihaz desteklemiyor diyor vodafonede kullaniliyor suan bu cihazda



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    krkmz1666 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2711 Mesaj
    Hort olacak ama TTyardim@turktelekom.com.tr adresine durum ile ilgili email atılsa aslında en azından safımız belli olsun, karıncanın dediği gibi. Biz elimizden geleni yapalım da onlar hizmet vermezse başka bir operatöre geçiş yapılır olmadı.
    |
    |
  • Yarbay
    2222 Mesaj
    Hort, saçmalık devam ediyor...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Kurmay Yarbay
    14549 Mesaj
    Bu konuyla ilgili BTK, Telekom online işlemlerden tüketici şikayetlerine yazdım ancak bir adım yol katedemedim. Bu konuyla ilgili bir kamuoyu oluşmadıkça da olmaz gibime geliyor.
  • Yarbay
    2222 Mesaj

    Haklısın kamuoyu oluşturmak şart. Ama nasıl? Twitterda birkaç ünlü paylaşsa mesela şunu:



    Aa duydunuz mu, türk telekom mobil faturasız hat aboneleri yıllardır hd+ görüşme yapamıyor, volte yasakmış! Bu utanç sona ermeli. @turktelekom #utancason



    vb...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    14549 Mesaj

    Kullanıcıların çoğu VOLTE nin ne demek olduğunu bilmiyor ki hocam. "alo deyip kapatıyoruz napıcam HD yi gerek yok" deyip sana köstek olacak tweetler bile atabilirler. Bunlara takılmayız elbette ama önemli olan insanların bu ayrımcılığın farkına varması ve özellikle faturalı kullanan grubun "bize var onlara neden yok, bu konuda ayrıcalık istemiyoruz" demeleri lazım. Bu da zor zira ben talep oluşturduğumda ve Telekom geri döndüğünde VOLTE ile ilgili her gün kendilerine talep ulaştığını ve konuyu iyi bildiklerini ve yetkililerine aktardıklarını söylemişlerdi. Yani eğer samimilerse bu konuyla ilgili mağduriyeti biliyorlar ama neden adım atmıyorlar? Ceo ya yazanlar da çok olmuş ama neden bu konu çözülmüyor halen anlamıyorum.
    |
    |
    User Friendly kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2222 Mesaj

    Anlıyorum lakin yapılması gereken düzenleme ve yatırımlardan kaçıyorlar. Ceo'ya baskı oluşturma işine aralıksız devam etmeli bir şekilde. Ben gün içinde ilgileneceğim kendimce.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    XpressMusic34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    14549 Mesaj

    Bende biraz önce konuya mesajı yazdıktan sonra BTK , CİMER ve Telekom online işlemlerdeki tüketici şikayeti kısmına faturasız abonelere VOLTE hizmetinin açılmasını yeniden yazdım. Gelen cevabı da buraya eklerim.
    |
    |
    User Friendly kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2222 Mesaj
    Kurumların dönüşü hikaye oluyor, kamuoyu baskı olmadan da sonuç yok. Kullanıcılar twit tekrarı yapmadan yayılmayacak da. Türktelekomun twit olarak vereceği saçma cevaba verilecek twit-tepkiler sonuç verebilir ancak...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    2222 Mesaj
  • Kurmay Yarbay
    14549 Mesaj

    İlgili tweete henüz bir cevap verilmemiş acaba ne diyecekler merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 1 Ağustos 2019; 23:20:44 >
    |
    |
    User Friendly kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2222 Mesaj
    rt yapılır da tepki oluşursa hazır yeni ceo da gelmişken kazanırız bu davayı



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Çavuş
    98 Mesaj
    Zamanında uçaklarla insani yardım gönderdiğimiz Afrika ülkeleri bırakın Volte'yi, kendi şebekelerinde VoWifi bile kullanıyorlar.



    Biz ne kullanıyoruz ?

    Tabiki hakiki yeşil sabun.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    2222 Mesaj

    Evet, o yüzden destek bekliyorum tweetin retweet edilmesi ihtiyacı açık. Bu saçmalığa son vermek zorunda kalacaklar. Sonra sıra vowifi'ya da gelecek...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    dreamin kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Kurmay Yarbay
    14549 Mesaj

    Merhaba hocam. Kontrol ettim herhangi bir cevap verilmemiş. Cevap vermeleri için ne yapmak lazım?
    |
    |
    User Friendly kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Masal Oku
Webtures SEO;SEO Nedir?
Ekonomi
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,469
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.