Şimdi Ara

Vodafone: 'Bayramda çalışmıyoruz!'

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
3.096
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone web sitesi üzerinden sms paketi almaya çalıştığım sırada sistemde bir problemle karşılaştım ve sms paketini, hattıma bir türlü tanıtamadım.
    Konuyla ilgili olarak hemen Vodafone'a telefon açtım, menüler arasında kaybolup, bir türlü Müşteri Hizmetleri yetkilisi ile görüşemeyince (Eskiden 0'a basıp, hata verdirdiğinizde direk sizi M.H. yetkilisine bağlıyordu, onu kapatmışlar, sanırım bayram nedeniyle daha az insan çalışıyor.) çalıntı bildirim üzerinden bir bayana durumu anlattım.

    Kayıt oluşturdu, bakacağız filan dedi... Neyse sorunum o gün içerisinde çözülmeyince hemen Vodafone'a konuyu anlatan bir mail daha attım. 3 gün geçti ona da cevap çıkmayınca tekrar M.H bir telefon daha.

    Müşteri Hizmetlerindeki görevli hanımefendiyle açık açık konuştum; "Bayram münasebetiyle Vodafone'da Call Center'dakiler dışında bir çok çalışan tatilde, Vodafone'da teknik anlamda problemi çözecek adamlar ortalıkta yok, sorunum bayram sonrası çözülecek değil mi?"
    CC: "Evet ne yazık ki öyle!"

    Zaten kör topal çalışan bir altyapın var, web sitenin arayüzünü makyajlamakla sistemin altyapısı iyileşmiyor, bir de bunun yanında bayram seyran diye, hizmet sektöründe olmana rağmen, CC'daki görevlilerinden tut, teknik elemanlarına kadar tatile çık! Ancak acil durumlar için tek tük elemanları vardır.

    O kızgınlıkla hemen Turkcell Müşteri Hizmetlerine telefon açtım, ilk ana menünün listesinde söylenen Müşteri Hizmetleri yetkilisinin numarasına basıp, 10 saniye içinde gerçek bir yetkiliyle görüşüp , ufak bir sms paketi aldım!

    Vodafone Müşteri Hizmetleri Yetkilisine ulaşmayı imkansız hale getirmek için elinden geleni yaparken, Turkcell ana menüsüne rahatlıkla numarasını koyabiliyor, hizmetiyle fark yaratıyor. Turkcell Müşteri Hizmetlerinde iPad gibi özel ürünlerde uzman olan CC çalışanları varken, diğer firmalarda yetkili birisine ulaşmak için 10 takla atıyoruz. Ulaştığımızda da problemin bayram sonrası çözüleceğini öğreniyoruz. Sene 2011 , şaka gibi!







  • tamam turkcell kullan işte.boşver vodafonu böyle şeyleri kafana takıyorsan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xhellfirex

    tamam turkcell kullan işte.boşver vodafonu böyle şeyleri kafana takıyorsan

    tabi kazıklanmak istiyosa. Şahsen bunun için operator değiştirmem
  • vodafone mh zaten rezalet başka günlerde arayınca bile 10 dk bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xhellfirex

    tamam turkcell kullan işte.boşver vodafonu böyle şeyleri kafana takıyorsan


    budur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grimser


    quote:

    Orijinalden alıntı: xhellfirex

    tamam turkcell kullan işte.boşver vodafonu böyle şeyleri kafana takıyorsan


    budur


    Merak etmeyin zaten iş hayatında Turkcell'den başka bir şey kullanmıyor senelerdir.

    Sadece Vodafone 'nun hala ne kadar kötü bir MH 'ne ve de Avea'dan bile daha kötü bir site altyapısına sahip olduğunu göstermek adına bu başlığı açtım.
    Parası dert değilse siz de geçmelisiniz Turkcell'e!

    Ne kadar para o kadar köfte.
    Sene 2011, bayram diye iletişim gibi önemli bir sektörde çalışan problem çözemeyen bir dünya devi!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SUAVI -- 31 Ağustos 2011; 21:56:41 >




  • beğenmiyorsan neden kullanmak için kasıyorsun derler adama..dün çanakkaledeki akrabalarımla öve öve bitiremediğiniz turkcell yüzünden doğrudürüst bayramlaşamadık hat tam 4 kez kesildi sürekli ses gidip geldi..gerçekten 4 çekermiş rezalet...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI


    quote:

    Orijinalden alıntı: grimser


    quote:

    Orijinalden alıntı: xhellfirex

    tamam turkcell kullan işte.boşver vodafonu böyle şeyleri kafana takıyorsan


    budur


    Merak etmeyin zaten iş hayatında Turkcell'den başka bir şey kullanmıyor senelerdir.

    Sadece Vodafone 'nun hala ne kadar kötü bir MH 'ne ve de Avea'dan bile daha kötü bir site altyapısına sahip olduğunu göstermek adına bu başlığı açtım.
    Parası dert değilse siz de geçmelisiniz Turkcell'e!

    Ne kadar para o kadar köfte.
    Sene 2011, bayram diye iletişim gibi önemli bir sektörde çalışan problem çözemeyen bir dünya devi!



    dostum bence sen sakın vodafone kullanma. Bırak biz kullanalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican

    beğenmiyorsan neden kullanmak için kasıyorsun derler adama..dün çanakkaledeki akrabalarımla öve öve bitiremediğiniz turkcell yüzünden doğrudürüst bayramlaşamadık hat tam 4 kez kesildi sürekli ses gidip geldi..gerçekten 4 çekermiş rezalet...








    Öve öve bitiremediğiniz Vodafone'nun rezilliğini herkes görsün diye gelip paylaşıyorum. Tabii yazılarımız, yorumlarımız mantığıyla hareket edip, tarafsızca değerlendirebilenlere...

    Vodafone'nun rezilliklerine bir yenisini daha bu hafta sonu ekleyeceğim. Tam bir bomba!

    Müşteri Hizmetleri Yetkilisi ile konuşabilmek için kayıp çalıntı kısmından girilen bir dünya devi!
    Menüye girmeden önce "Bu bölümden sadece kayıp çalıntı işlemleri yapılır" diye üstüne basa basa söylemesine rağmen MH yetkilisi ile görüşebilmek için tek yolun bu olduğunu kendi MH yetkilileri söylüyor.

    Turkcell'de ne güzel, aslanlar gibi daha ilk ana menüde bir güzel MH yetkilisine bağlanabiliyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI


    quote:

    Orijinalden alıntı: sevimlican

    beğenmiyorsan neden kullanmak için kasıyorsun derler adama..dün çanakkaledeki akrabalarımla öve öve bitiremediğiniz turkcell yüzünden doğrudürüst bayramlaşamadık hat tam 4 kez kesildi sürekli ses gidip geldi..gerçekten 4 çekermiş rezalet...








    Öve öve bitiremediğiniz Vodafone'nun rezilliğini herkes görsün diye gelip paylaşıyorum. Tabii yazılarımız, yorumlarımız mantığıyla hareket edip, tarafsızca değerlendirebilenlere...

    Vodafone'nun rezilliklerine bir yenisini daha bu hafta sonu ekleyeceğim. Tam bir bomba!

    Müşteri Hizmetleri Yetkilisi ile konuşabilmek için kayıp çalıntı kısmından girilen bir dünya devi!
    Menüye girmeden önce "Bu bölümden sadece kayıp çalıntı işlemleri yapılır" diye üstüne basa basa söylemesine rağmen MH yetkilisi ile görüşebilmek için tek yolun bu olduğunu kendi MH yetkilileri söylüyor.

    Turkcell'de ne güzel, aslanlar gibi daha ilk ana menüde bir güzel MH yetkilisine bağlanabiliyorsunuz.




    Adam haklı. Ben biraz önce 4 defa aradım mh ye bağlanamadım bir sorun var 542 de. Şimdi arıyorum kayıp çalıntıdan ulaşacağım dediği gibi bakalımç




  • kayıp çalıntıdan ulaştım ve mh de işimi hallettim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.