Şimdi Ara

Vodafone Günlük Pasaport Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
1.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone'un göz göre göre milleti dolandırmasına göz yummak ağır geliyor, burada da paylaşacağım olayı.

    22 Şubat sabahı yurtdışına gittim ve gitmeden önce Yurtdışı Günlük Pasaport paketi yapmaya karar verdim, bu sebeple havaalanında 65 lira yükledim hattıma. Günlük 12,90'a 30 dk, 30 sms ve 100mb internet veren Günluk Pasaport paketini yaptım. 22 Şubat günü oraya vardığımda sorunsuz olarak bu paketi kullandım. Paket otomatik olarak 5 gün yenileniyor. 23 Şubat sabahı 7:29'da paketin tekrar yenilendiğine dair mesaj geldi ve öğle vakitlerinde konuşma yaptım(3dakika) ve internet kullanımında(6mb) bulundum. Onun dışında bi kullanımım olmadı. Zaten kendi sitelerinde de kullanımlarım, kullanım saati ve paketimin yenilendiği gözüküyor. Ancak bu kullanımlarıma toplamda 53 lira kadar ücretlendirme yapılmış. Mesajın geldiğine dair ve kullanım ve saatlerine dair SS'ler elimde mevcut. Bunları da ekleyerek Vodafone self servis üzerinden sikayet oluşturdum. Gelen komik cevap ise 24 Şubat günü liram yeterli olmadığı icin paketimin yenilenmedigi ve bu yüzden tarifelendirme yapıldığı idi. Oysa 23unde zaten paramı çaldılar 24unde nasıl yenilensin?? Resmen aklımızla dalga geciyolar. Yurtdışından dönünce müşteri hizmetlerini aradım durumu aktardım yurtdışı kullanımlarımı goruntuleyemedigini söyledi 40dakikalik görüşme sonucunda ve mail atmamı istedi. Mail attım ve ayni komik cevabı vermemelerini belirttim ve dalga geçercesine ayni komik cevabı verdiler. Tekrar müşteri hizmetlerini aradım yetkili birine bağlayacaklarını söyleyip beni beklettiler ve ardından telefonu kapattılar. Bir daha aradım durumu izah ettim ve bir daha ayni seyi söyleyip yine telefonu yüzüme kapattılar. 3.sunde artık isyan ettim ve müşteri hizmetlerindeki kişi tüm kullanım detaylarımı görebildiğini, haklı olduğumu, yetkili birime numaramı bildirdiğini beni 24 saat içinde arayacaklarını soyledi. Ve tahmin edeceğimiz üzere ne arayan var ne soran.. göz göre göre dolandırdılar. Ve ısın ilginç tarafı benden 15 gün kadar önce yurtdışından donen arkadasım da ayni seyi yaşadığını ve paketi olmasına rağmen paketten degil de normal tarifeden ücretlendirme yapıldığını söyledi. Ve gerçekten göz göre göre bizi dolandırıp dalga geciyolar. Sanırım bundan sonra gidebilecek tek yer mahkeme, 50-60 lira bunlar icin uğraşmaya değmez ama bir de müşteri hizmetlerinin bu tutumu ile kesinlikle mahkemeye gitmeye karar verdim. Eğer bu paketi yapmayı düşünen varsa insallah bu konuyu görür ve bir daha düşünür. Basına ayni vaka gelen varsa benimle iletişime geçerse yardımcı olabilirim. En kısa zamanda da hattımı taşıyacağım bu dolandırıcılara daha fazla prim vermek istemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Geçmiş olsun. Aynı durum bizimde başımıza geldi. Oğlum 17-21 Şubat arası yurtdışına gitti. Günlük Pasaport paketi yaptık. Paket yapıldığı ilk 24 saat düzgün çalıştı, arkasından kendiliğinden yenilenip ücretini de kestikten sonra bozuldu ve kullanımları ayrıca ücretlendirdi. Oğlumun yurtdışından döndüğü gün 21 şubat saat 15 de paketi iptal ettik. Fazla ücretlendirmede 18-20 şubat arasında oldu. Müşt.Hizmetlerine durumu bildirdik. 1 gün sonra fazla ücretlendirme yoktur diye sms attılar. Bu defa Online Self Servisten fazladan kesintilerin göründüğü ekran görüntüleri ve detaylı açıklama bulunan bir dosya ekleyerek itiraz ettim. 1 hafta sonra gelen cevap çok komik. 21 Şubat saat 15 de paket iptal edildiği için paket avantajlarından yararlanamamışız. A geri zekalı, paketin iptal edilmesinden sonra zaten fazla ücretlendirme yok, sen neyin kafasındasın acaba. Sonra da On.Self Servisten şikayeti durumu anlatarak tekrarladık ve ayrıca BTK ya da şikayet yazdık. Şimdi bekliyoruz. Anladığım kadarıyla Vodafonda kafası çalışan okuduğunu anlayan kişi sayısı çok çok az ve şikayetimiz bu kişilere kadar ulaşamıyor. Sonucu bekliyorum bende gerekirse mahkemeye kadar gideceğim.




  • Benzer sorunları ve daha fazlasını yaşadım, Vodafone faturalarda sistematik olarak bunu yapıyor, uzun itiraz süreçlerini aşabilenlerin faturalarından bu ücret düşüyor, nasıl olsa tutar az diye takip etmeyenlerden bu paraları kesiyor, bu işte haksız ticari kazanç olduğu aşikar!!!



    Benim olumsuz tecrübelerimin sadece küçük bir kısmını özetledim :https://forum.donanimhaber.com/vodafone-rezaleti--125215006#125215006



    Bu ve beznzeri durumlar mutlaka BTK ve Bimer'e iletilmeli ve yasal işlem başlatılmalı yoksa daha çok insan madur olur, şu an Btk'da dosyam mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.