Şimdi Ara

Vodafone 64kb Simkart Şarj Sorunu Yaşayanlar (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
751
Cevap
10
Favori
50.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: yafess_

    yılmaz sadece 3g kullanıldığı zaman çabuk bitiyor değil mi? 2g de kullanılınca yine aynı sıkıntı oluyor muydu?

    2g de oluyordu 3g oranla daha azdı ama turkcelle göre fazlaydı diyebilirim

    Aynen 2g de nispeten daha az oluyor ama bence gene normalden fazla
  • zweihanderr kullanıcısına yanıt
    yani
  • tam da vodafone'a geceyim diyordum, kotu oldu bu :(

    128 'lik kart vermiyorlar mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZZLuCK

    tam da vodafone'a geceyim diyordum, kotu oldu bu :(

    128 'lik kart vermiyorlar mi acaba?

    Vodafone un sitesinden okuyabilirsin bu konu hakkında sayfalarca şikayet yazmışlar biride 128 lik kart alsam düzelirmi diye sormuştu sanırım.Vodafone yetkiliside 128 ile 64 arasındaki tek fark sms telefon numarası saklama kapasitesi gibi farklardır çekimle alakası yoktur gibisinden birşeyler yazmıştı kendi sitesine göz at derim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZZLuCK

    tam da vodafone'a geceyim diyordum, kotu oldu bu :(

    128 'lik kart vermiyorlar mi acaba?

    Aynen bende,bugün vodafone geçeyim diyordum ,şimdide şarj meselesi çıktı hayret yaa..
  • Aynı durumdan bende muzdaribim. Turkcell gececeğim sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tum hatlari kullanan biri olarak soyluyorum ki vodafone sarji emen bir sebeke

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • yıl olmuş 2014 hala gitmedi mi bu sorun ya
  • vf ya geçecekken hiç hoş olmadı bu
  • Arkadaşlar herkese selamlar konu hakkında mailimi vodafone a iletmiş bulunmaktayım.

    Öncelik ile iyi çalışmalar dilerim.
    Numaramı 30 Ocak 2014 tarihinde Avea dan Vodafone taşımış bulunmaktaydım.Vermiş olduğunuz berbat hizmet için teşekkür mahiyetinde yalnızca 5 gün sonra numaramı Turkcelll e taşıdım.
    Nedeni ise Iphone 4S marka telefonumun 3G hizmeti kapalı olduğu halde 3 saat gibi bir sürede bataryama yapmış olduğu sağlı sollu salvolar neticesinde hiç acımadan telefonumun bataryasında tek mA lik güç bırakmadan ırzına geçmesidir.
    Daha önce böyle bir batarya sorunla karşılaşmadığım için haliyle internetten yapmış olduğum araştırmalar neticesinde tek tecavüz kurbanının ben olmadığım, sizin daha nice kullanıcınıza aynı muameleyi çekerek müşterilerinizi rencide edişinizi ve üstüne ben suçsuzum nidalarıyla insanları alay eder gibi üste çıkışlarınızı tüylerim diken diken okuyarak bu insanların acılarını paylaştım.
    Bu hiciv dolu girişin ardından sizler için hazırlamış olduğum sinkaflı cümleleri bu kanaldan sizlerle paylaşamadığım için özür dilerim.Umarım farklı bir boyutta beni duyar ve aslında ne demek isteğime tercüman olabileceğiniz inancıyla bu satırları döşerken artık şikayetim hakkında fazla zamanınızı almadan birkaç şey söylemek isterim.
    İşim gereği İzmir'den Aliağa ilçesine 45 dakikalık yolculukta telefonumun tuşuna dokunmadığım halde bataryamda %30 azaldığını 3 gün art arda şahit olunca konu hakkında İzmir Karşıyaka da bulunan şubenize başvurdum.Sorunun çokça söz edilen 64kb sim kartlardan kaynaklandığını ve kendilerinden 128kb sim kart istediğimde bana piyasada böyle bir sim kartın bulunmadığını, çözüm için kendilerinden yardım istediğimde oralı bile olmadıklarını, üstüne sanki ben mazoşistim de size olmayan bir sorundan dert yanıyorum dediğimde görevli arkadaşın ağzındaki baklayı çıkartarak daha önce aynı konu hakkında birçok şikayet aldıklarını fakat Iphone 4S marka için böyle bir şikayeti ilk defa işittiğini beyan etmesi neticesinde oradan ayrılarak kullanmış olduğum numaramı farklı bir operatöre taşıyarak sorunumu sonlandırdım.
    Sonuç olarak tarafıma 5 günlük kullanım neticesinde bana ne meblağda olursa olsun çıkaracağınız faturayı tereddütsüz ödeyeceğimi beyan ederim.
    Saygılarımla...




  • Merhaba arkadaşlar uzun süredir Vodafone kullanıyorum, taşıma yaparak tekrar Vodafone geldim. Konuşma paketlerimi alıyorum 2000+500 DK 1 GB +1000 SMS ek olark 12.000 SMS yaptım.. Telefon 3G kapalı olduğu halde şarj 1 günde bitiyordu eskiden bu kadar bitmezdi. Her neyse Galaxy Ace telefonumu servise göndermediğim için orjinal batarya aldım onda da aynı sorun oldu. Telefonu servise göndereceğim gün paket bitti ve telefonun şarjı 4 günden fazla gitti. Telefona TL yüklemeyin şarj bitmiyor :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PcKolikq

    Merhaba arkadaşlar uzun süredir Vodafone kullanıyorum, taşıma yaparak tekrar Vodafone geldim. Konuşma paketlerimi alıyorum 2000+500 DK 1 GB +1000 SMS ek olark 12.000 SMS yaptım.. Telefon 3G kapalı olduğu halde şarj 1 günde bitiyordu eskiden bu kadar bitmezdi. Her neyse Galaxy Ace telefonumu servise göndermediğim için orjinal batarya aldım onda da aynı sorun oldu. Telefonu servise göndereceğim gün paket bitti ve telefonun şarjı 4 günden fazla gitti. Telefona TL yüklemeyin şarj bitmiyor :)

    O zaman faturalilar yandi desenize

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gefe16


    quote:

    Orijinalden alıntı: PcKolikq

    Merhaba arkadaşlar uzun süredir Vodafone kullanıyorum, taşıma yaparak tekrar Vodafone geldim. Konuşma paketlerimi alıyorum 2000+500 DK 1 GB +1000 SMS ek olark 12.000 SMS yaptım.. Telefon 3G kapalı olduğu halde şarj 1 günde bitiyordu eskiden bu kadar bitmezdi. Her neyse Galaxy Ace telefonumu servise göndermediğim için orjinal batarya aldım onda da aynı sorun oldu. Telefonu servise göndereceğim gün paket bitti ve telefonun şarjı 4 günden fazla gitti. Telefona TL yüklemeyin şarj bitmiyor :)

    O zaman faturalilar yandi desenize


    Müşteri hizmetlerini yeni aradım şebekeyi sıfırlarız telefonu kapatın açın dediler. Bekliyorum bakalım %15 şarj 3g açıkken ne kadar gidecek. Kapalıyken yarım saat zor dayanıyordu..




  • hocam bariz bir sorun var vodafone da kabul etmiyorlar ama inkar ediyorlar. Bu kadar müşterisi bu sorunu yaşıyor yalan söyleyecek değiller ya. Bakalım ne zaman bitecek bu problem. Paketlere bakıyorum tan geceyim diyorum birden eskiden yaşadığım şarj sorunları aklıma geliyor. Vazgeçiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vodafone da buyuk bir altyapi sorunu var gsm de berbat ses kalitesi kesilmeler sarji asiri tuketmesi 2 ay anca dayandim avea ya gectim bugun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2G de pek sorun yok ta 3G gerçekten aşırı tüketiyor ne zaman bitcek bu çile bilmem...
  • Şirket telefonlarımız öyle şarjı 5 gün giden tarzlardan dı, şimdi Avea ya geçtik hem şarj hemde tarife maliyetleri düştü. Eski sim card larımızda 64kb vodafone idi. 128 kb lik Avea da problem yaşamıyoruz hayret

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam mailin yanıtı gelirse paylaşın burada. çok çarpıcı bi mail atmışsınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi crista galli -- 8 Şubat 2014; 12:01:50 >
    < Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckm

    Vodafone da buyuk bir altyapi sorunu var gsm de berbat ses kalitesi kesilmeler sarji asiri tuketmesi 2 ay anca dayandim avea ya gectim bugun

    Aynen bende öyle. Zor dayandım hemen geçtim Avea ya.

    Avea candır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yafess_

    hocam bariz bir sorun var vodafone da kabul etmiyorlar ama inkar ediyorlar. Bu kadar müşterisi bu sorunu yaşıyor yalan söyleyecek değiller ya. Bakalım ne zaman bitecek bu problem. Paketlere bakıyorum tan geceyim diyorum birden eskiden yaşadığım şarj sorunları aklıma geliyor. Vazgeçiyorum

    Paket varsa şebekeyi fazla kullanıyor. Birde benim telefonda acayip şarj sorunu var :)
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.