Şimdi Ara

Vodafone 10 gün oldu gelen giden yok!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
113
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 1 nisanda abonelik için müşteri hizmetlerini aradım. Ne zaman bağlanır dediğimde normalde 3 ile 5 gün fakat sizin 3 güne bağlanır dediler. Ben talebimin acil olduğunu belirttim. Evden home office çalışıyorum. 10gün oldu ne gelen var ne giden. 5 dk lık iş için bu kadar uzaması saçmalık. Birde müşteri hizmetlerine ulaşamama durumu var. Şimdiden negatif başladık.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >



  • Benim de internetim bağlandıktan sonra 1 hafta 512kbps'ydi, lütfedip 10 gün sonra gelip düzeltmişlerdi. Düzeltmek de denilmez gerçi, alttarafı 13 mbps internet geliyor eve.

    Şu an size modem kurulumu için mi gelecekler? Sık sık müşteri hizmetlerini arayın, başka şekilde kafalarına girmiyor. Ben her gün müşteri hizmetlerini arayıp bir de Vodafone bayisine gitmiştim bizzat. Bayi çalışanlarıyla beraber müşteri hizmetlerini aramıştık onlar da "biraz sert konuşun bağırın başka türlü sorunu çözmüyorlar" demişti. Kendi elemanı bile biliyor durumu yani.
  • 26 Mart'ta ADSL'den VDSL'e geçiş için başvurduk. 31'inde geçiş işlemi tamamlanıp yeni şifremiz geldi. Kurulum için hâlâ gelen giden yok. Neyse ki evde VDSL modem vardı da taktık kullanıyoruz.

    Bu arada iki gündür ikinci kez internet kesiliyor. ADSL'de hiç kesilme olmuyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tlhxyz -- 11 Nisan 2020; 3:10:54 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.