Şimdi Ara

Vodafon vdsl bilinçli hız düşürme, arıza kayıtlarıyla ilgilenmeme! 3. hafta!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
531
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 33 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • NT2L (1 mesaj) Kerros (1 mesaj) sight (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Haberleşme ve Dijital Platformlar >> İnternet Servis Sağlayıcılar >> VodafoneNet >> Vodafon vdsl bilinçli hız düşürme, arıza kayıtlarıyla ilgilenmeme! 3. hafta!
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1684 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Dijital dükkan sabah 8:00 akşam 20:00 75 mbit paketim var. Gece 6mbit e düşüp sabah 8 de tekrar 75mbit e dönmesi gerek. Yıllardır böyle kullandım ancak bu son 1 aydır çok düzensiz. 10mbite e takıldı kaldı ve defalarca telefon ile aradım, defalarca arıza kaydı bıraktım. Hiçbirşey yapılmadı. Arıza kaydı ile ilgilenilmedi. Daha öncede zaman zaman bu hata oluyordu, ancak arıza kaydı bıraktığımda o gün veya ertesi gün düzeliyordu. Şimdi haftalardır böyle! Modem arayüzünde 75mbit gözüküyor ancak hız dijital olarak sınırlandırılmış, 10 mbit ancak geliyor speedtestte. Ping 25. Modem bozuk değil başka modemle denedim, kablolar falan herşey düzgün yerinde zaten yıllardır kullanıyorum. Dışarıdaki kutu sadece 6m mesafede, kutudan direkt kablo geliyor.

    11 hazirandan beri her gün aradım, düzeltmezseniz başka servise geçmek zorunda kalacağım dedim. Bunu dedim diye iptal talebi diye kabul edip arıza kaydını kapatmışlar birde!! Ne yapıyor bunlar hattan kendimiz ayrılalım diye mi böyle yapıyorlar! Bilerekmi hızı yavaşlatıp bizi süründürüyorlar?! Bugün tekrar aradım arıza kaydı verdim. Ekip yönlendireceklerini söylüyorlar ama hiç! Taahhüt tarihide 29.09.2020 daha var nası çıkayım!


    Bu durumda olan, buna benzer sorunlar yaşayan, hızı düşük hıza fikslenmiş başka Vodafone kullanıcıları varmıdır sorun yaşayan?



    |
    |




  • Yarbay
    2808 Mesaj
    Hat değercikleri gözükmüyor bende
    |
    |
  • Binbaşı
    1038 Mesaj
    VDF ilk şikayet kaydım 10 Mart 2020.

    Arada 6-7 tane daha kayıtlı şikayet var.

    Yapılanlar ; HİÇ :)

    Aramıza hoşgeldin sevgili dostum...

    #vodafonepişmanlıktır
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
valorant points
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,109
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.