Şimdi Ara

Vista Upgrade Siparişinde <TOSHIBA NOTEBOOK> Karşılaşılan Sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
976
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar;
    Yaklaşık 2 hafta önce TOSHIBA sitesindeki aşamaları takip ederek vista upgrade siparişi verdim. Ödemeyi kredi kartıyla yaptım. TOSHIBA nın A100-192 modeline sahibim. XP HOME kullanıcısı olarak Windows Vista Home Premium 32-bit DVD seçeneğini seçtim ve EUR 46.37 ödeme yaptım. Sipariş takibi bölümünde siparişim COA geçerli kılındı olarak belirtiliyor. Kredi kartımdan ilk etapta 46.37 avro karşılığı 87 ytl çekilmişti. Ama bu para 1 hafta sonra hesabıma geri yatmış durumda.

    siparişten sonra ürünün faturası hem mail hemde faxla aşağıdaki belirttiğim adreslere yollanmıştır.

    E-posta: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
    Faks: 31-55-543 394

    toshiba türkiye ile irtibata geçip durumu mail yoluyla belirttim. Hemen telefonla arayıp siparişlerin onların sorumluluğu altında olmadığını belirttiler ve microsoft ile irtibata geçmemi söylediler. Onlara da mail yoluyla durumu anlattım. 5 gün geçmesine rağmen benimle irtibata geçmediler.

    Benim durumunda olan arkadaşlar var mı? Özellikle Toshiba Notebook kullanıcıları...







  • Var, bende aynı durumdayım. Zaten bir kaç gün içinde netliğe kavuşmazsa gidip satın alıcam...
  • Sonra kredi katından ücreti çekip ürünü yollarlarsa ne olacak...
    Bu arada microsoft tan mailime cevap hala gelmedi...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Mixenon

    Var, bende aynı durumdayım. Zaten bir kaç gün içinde netliğe kavuşmazsa gidip satın alıcam...
  • Pek alakalı sayılmaz ama Toshiba konusunda şunu belirtmem lazım.

    Şirkete satın aldığım laptopta Windows İngilizce çıkınca teknik servis "Olur böyle şeyler" diyecek kadar laubali ise firmanın senin konunda nasıl davranacağı bir muamma.
  • mailime cevap olarak toshiba hemen telefonla irtibata geçti. Geçtide ne oldu derseniz siparişlerden biz sorumlu değiliz dediler.Ulan sorumlu değilsen o zaman sipariş aşamalarını niye yayınlıyorsun sitende. Bu arada microsoft tan hala ses yok.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ulijonroth

    Pek alakalı sayılmaz ama Toshiba konusunda şunu belirtmem lazım.

    Şirkete satın aldığım laptopta Windows İngilizce çıkınca teknik servis "Olur böyle şeyler" diyecek kadar laubali ise firmanın senin konunda nasıl davranacağı bir muamma.
  • selam arkadaslar bu toshıba makınelerı olan hıç bırı bu olayı bılmıyormu nasıl yapılacak
  • bende de A100 912 var...gidip kopya vista alıcam olacağı bu...ne uğraşcam
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orjinalden alıntı: abcboy99

    bende de A100 912 var...gidip kopya vista alıcam olacağı bu...ne uğraşcam


    en iyisi sonuna kadar warez
  • arkadaşlar toshiba sahibi olupta siparişi, COA geçerli kılındı aşamasını geçen varmı?
    bende durum hep aynı ayrıca kredi kartımdanda bir para çekilmedi.
    HAY BEN BÖYLE SİPARİŞE.....

    notebook u aldığımız firmaya gidip parasını verip alalım işte. ne diye bu kadar uğraştırılar....
  • quote:

    Orjinalden alıntı: beto

    Selamlar;
    Yaklaşık 2 hafta önce TOSHIBA sitesindeki aşamaları takip ederek vista upgrade siparişi verdim. Ödemeyi kredi kartıyla yaptım. TOSHIBA nın A100-192 modeline sahibim. XP HOME kullanıcısı olarak Windows Vista Home Premium 32-bit DVD seçeneğini seçtim ve EUR 46.37 ödeme yaptım. Sipariş takibi bölümünde siparişim COA geçerli kılındı olarak belirtiliyor. Kredi kartımdan ilk etapta 46.37 avro karşılığı 87 ytl çekilmişti. Ama bu para 1 hafta sonra hesabıma geri yatmış durumda.

    siparişten sonra ürünün faturası hem mail hemde faxla aşağıdaki belirttiğim adreslere yollanmıştır.

    E-posta: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com
    Faks: 31-55-543 394

    toshiba türkiye ile irtibata geçip durumu mail yoluyla belirttim. Hemen telefonla arayıp siparişlerin onların sorumluluğu altında olmadığını belirttiler ve microsoft ile irtibata geçmemi söylediler. Onlara da mail yoluyla durumu anlattım. 5 gün geçmesine rağmen benimle irtibata geçmediler.

    Benim durumunda olan arkadaşlar var mı? Özellikle Toshiba Notebook kullanıcıları...



    kredi kartından ürün gönderilmeden para çekilmez, sadece tutar karttan bloke edilir, ne zaman kargoya verirlerse o zaman çekerler parayı. 15 gün içinde çekilmeyen paranın blokesini banka kendi kaldırır.

    ben hp kullancısıyım , sizin gibi ben de moduslinkten vistayı sipariş ettim benden de provizyon aldılar (19$) , 15 gün geçtiği için provizyon kalktı. bence telaş edilecek bir durum söz konusu değil. kredi kart bilgileriniz onlarda mevcut, kargoyu gönderirken parayı çekerler.




  • Bu dvd lerden eline ulaşan arkadaşlar varmı.
  • Toshiba kullanıcılarından geleni ben daha duymadım...
    Diğer markaları bilmiyorum.
  • ben HP kullanıcısıyım bana da henüz gelmedi.
  • HP siparişi verdim
    Ürün takipdeki bilgiler
    quote:

    Sipariş Durumu : Coa Validated. Waiting for Proof of Purchase.
    Gönderi Tarihi : TBD. Note that it typically takes 4-6 weeks after the submission of the proof of purchase for the order to be shipped.
    Taşıyıcı : Standard
  • Bende toshiba kullaniyorum siparis verdim tabi bende kredi karti falan istemedi ayrica belirtilen tarih araligindada almadim faturayi sadece mail attim(dun) bugun cevap geldi track number yolladilar ama daha shiping de bir bilgi yok coa etkin kilindi falan yaziyor elime ulasinca yada bir degisiklik olursa gene buraya yazarim kolay gelsin
  • parayla rezıl olmak dedıklerı bu olsa gerek
  • Para alinan ulklerden biriyiz cok kotu bir olay insanlari zorla korsana itiyorlar
  • microsoft'u aradım bende a100-192 kullanıcısıyım,,Vista home premium upgrade'inden sadece 26 ekim 2006 -15 mart 2007 tarihleri arasında laptop alanlar yararlanabilir tarzında bilgi verdiler..Ben makine yi agustos da aldım diyince de siz faydalanamazsınız dediler.

    a100-192'cilere duyrulur...
  • Ben sansimi denedim bakalim ne cevap alacam su ana kadar bir sorun yok ama ilerde ne olur bilmem
  • Order Status : Sipariş Ofise gönderildi
    Shipping Date :
    Carrier : Standard

    Simdi bilenlere bir sey sormak istiyorum siparis ofise gonderildi ne demek yani paket adrese ulastimi demek yoksa bu isi yapacak firmaya haber verildi paket yola cikacak mi demek bilen varmi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.