Şimdi Ara

VİEWSONİC. Mükemmel Müşteri Hizmetleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
200
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 1
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • bergun76 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Harici Bileşenler >> Monitör >> VİEWSONİC. Mükemmel Müşteri Hizmetleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1140 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    19.06.2019 tarihinde İzmir Optimum Vatan bilgisayardan Viewsonic VX3211-2K monitör almıştım. Monitörümde Ağustos-2020'de dikey olarak biz çizgi oluştu. Servise göndermek için aldığım Vatan Bilgisayar şubesine gittim ve 21 Ağustos servis formunu alarak bıraktım. Aradan 17 gün geçip ses soluk çıkmayınca viewsonic yetkili servisini aradım. Monitörün ellerine ulaşmadığını söyleyince monitörün vatan bilgisayar deposunda unutulduğu ortaya çıktı. apar topar gönderildi. Bu arada Viewsonic Servisi konu ile yakından ilgilendi ve birebir süreci takip etti. Monitör ellerine ulaşınca hemen ilgilendiler. Ellerinde 2K modeli olmadığını 4K modelini gönderebileceklerini söylediler. ve gönderdiler.


    Ne var ki ben monitörün renklerinden hoşnut kalmadım. bir önceki monitörümde hiç ayar yapmadan kullanmıştım ve gayet mutluydum. Viewsonic servisini aradım. Durumu anlattım. Gönderin bakalım dediler. Gönderdim. Servis inceledi ve herhangi bir sorun olmadığı yönünde bilgi vererek monitörü geri yolladılar.


    Bu arada ben monitör için bir çok ayar denedim. Donanımhaber'de dolaşırken viewsonic yetkilisinin burada hesabı olduğunu gördüm. Ve ona sorunlarımı anlattığım mesaj attım. Sağolsun ilgilendi. Mail adresimi aldı. oradan fatura bilgilerimi paylaştım. incelediler.


    Ve bugün aradılar. Bana sıfır kutusunda yeni bir monitör hediye etmek istediklerini belirttiler. Hatta eski monitörüm (bu monitörde henüz 2 aylık) bende kalacakmış.


    Viewsonic servisi her aşamada ilgilenmişti benimle. Ama bu şekilde müşteri memnuniyeti yaratmak bambaşka bir olay. Çok teşekkür ediyorum tüm firma yetkililerine.


    Viewsonic almak isteyip kafalarında soru işareti olanlara tavsiyem satış sonrası servis hizmetlerinden inanılmaz memnun kalacaklarıdır.


    Teşekkürler viewsonic ailesi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bergun76 -- 16 Ekim 2020; 17:20:35 >



    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
LOL RP Satın Al - LOL RP Yetkili Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.