Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (110. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
320.253
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: eryerdem

    http://forum.donanimhaber.com/m_63557775/tm.htm
    kimyacı değilim anlamıyorum, hal böyleyse sıvı lpg de tork artışı nasıl yaşanıyor? psikolojik mi yoksa? sistemin beyni fakir karışımı düzelterek maksimum yanma sağlıyor olabilir mi ?
    Bunlardan çok daha önemli bir konu, Jetta lastik ebatı 205/55, 65 lt'lik simit tank söyledilk, bağaj için yanları desteklemek lazım mı :) (65 lt'lik simit tankın yüzde 25 emniyet payı olduğundan zannedersem 48 lt dolar, bu da 100TL'lik ve 75 TL'lik kampanyaları kaçırmamaya yeter)

    simdi arabadaki ortalama benzin gostergesinin de hatalı calıstıgını varsayarsak %20 fazla tuketim normaldir diyorum ben.
    % 11-13-19-23 fazla yaktıgını hesapladım soylemistim. su saatten sonra saglıklı sonuclar nasıl alınabilir bilmiyorum bu olcme yonteminden baska bir yol oldugunu sanmıyorum.


    Yol bilgisayarı ile gerçek benzin tüketiminindeki sapmayı bulmak lazım deneyerek, bunu da sürekli uzun yola giden arkadaşlar yapabilir, yalnız bu da araçtan araca değişiklik gösterirse vay halimize, ben tam deneyecektim, 2TL'den sonra depo hava yaptığından pompa tabancası hemen attığı için tabancayı elle tutarak doldurduk, onda da fazla yakıt aldı çünkü ağzına kadar doldu, gerçek bir ölçüm olmadı ve yüzde 13 çıktı, bir başka zaman da sapma yüzde 6 çıktı, zam gelince de full depoyu göremedik :) Sonuç olarak 1 lt benzine 1,2 lt LPG tüketimi olur demek için yol bilgisyaarının hassasiyetine bakmak lazım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: liberter1

    quote:

    Orijinalden alıntı: 21turbo

    ben bizzat işyerimde .. 2005 model BMW 116 ya 2005 yılında takılmış Vialle LPfi montajı gördüm müşterinin dediği 2005 den beri tık demedi ancak sanırım izmir bölgesinde ucuz die bir istasyondan lpg almış ilk arızasını burda yaşamış ... normal 8 senede cıkmıssa ilk arıza daha ne olsun...
    ayrıca renault espace da yine villae LPfi montajı hollanda da takılmış ve tam 150 bin km yapmış araç da tekleme sonu vardı buji ler değişti ve sorun çözüldü 150 bin km sorunsuz binilmiş....
    LPdi için birşey söyleyemeyeceğim kendi müşterilerimiz şuan kullanıyor..
    bize gelen müşterilerin biraz denensin sonra taktırırız dedikleri için bu bilgiyi de paylaşmak istedim . Sanırım Hollanda Vialle olarak 2003 den beri sıvı püskürtmeli LPG montajı yapmakta... zaten bizim klasik (regülatör bağlanarak) sıralı sistem kitlerini üretme gereği bile duymamışlar..

    Ben kim miyim :).. ısparta DOĞUŞ MÜHENDİSLİK Vialle bayisi... bilgi için 246 212 15 91

    Hocam araba LPFI ile kac sn'de lpgye geciyor ilk marstan sonra ? ve yaz kıs gecme sureleri farklı mı?

    gaza geçme süresi dış hava sıcaklığına göre değişiyor.
    4 dk ila 45 sn arasında bunun sebebi de gaz deposunda ki yakıt pompasının belli bir basınca ulaşması sanırım..... 4 dk süresi havanın eksi olduğu derecelerde -5 yada -10 gibi sıcaklıklarda...
    yazın ise 45 snde geciyor sabah ilk çaliştirmada.. gun içinde eğer kısa süreli park etmişsaniz 1-2 saat gibi yine ilk caliştirmada 45 sn de geciyor.. ama daha uzun park sürelerinde yine 45-1 dk arasında..

    biraz karışık bir gaza geçme sistemi var... suan sabahları dış hava 18 derece civarında benim sabahları 1.2 dk geçiyor




  • Öncelikle merhaba ix35 ve kia siportage araçlarda bulunan motorların aynı olması nedeni ile daha fazla veriye ve paylaşıma ulaşabilmek adına bu araçlara taktırdığımız ve taktırmayı düşündüğümüz lpg sistemleri ile ilgili olarak İX35 VE SPORTAGE LPG HAKKINDA isimli grubumuzu kurduk. Lpg sistemleri hakkında veri, paylaşım ve yorumları bulabileceğiniz ve yorumlar yapabileceğiniz grubumuza bekliyoruz. Grup adresihttps://www.facebook.com/groups/ix35lpghakkinda/
  • Degerli arkadasım,

    motorunuzun sıkıştırma oranı arttıkça, motoru maksimum verimde çalıştıracak yakıtın oktan sayısı da o oranda artmalı. 13:1 yazdıgınıza göre ix35,sportage,i30,i40,1.0lt ecoboost veya caxa bir arac kullanıyorsunuz demekki. malesef piyasada sadece 97 veya 98 oktan benzin bulabilirsiniz. oysa sizin motorunuzun sıkıştırma oranına göre ihtiyac duyacağı yakıtın 108 oktan olmasi gerekiyor. bu anlamda Türkiye de yapılmış bazı üniversite çalışmaları mevcut. linklerin aşağıda bulabilirsiniz.

    http://iats09.karabuk.edu.tr/press/bildiriler_pdf/IATS09_07-01_870.pdf
    http://www.mmfdergi.gazi.edu.tr/2007_1/DERGI%202007%20V22%20NO1%20_sayfa%2081-86_.pdf ( düşükgüçteki motorlarla yapılan bi çalışma)

    buradan da görebileceginiz gibi yüksek oktanlı yakıt kullanmalısınız. eger bir uçağınız olsaydı uçak yakıtının 108 oktan olmasından dolayı uçak yakıtı kullanabilirdiniz ancak binek araçlara bu yakıt satılamıyor malesef :) gelelim lpg deki likid enjeksiyon sistemine;

    motorunuzda likid (sıvı) haldeki lpg kullandıgınızda maksimum oktanı sağlayabilirsiniz. sıvı haldeki lpg kışın 108, yazın 105 oktan dır. cunku ülkemizdeki lpgnin karışım oranları yaz ve kış değişir. yazın %30 bütan, %70 propan, kışın %50bütan, %50 propandır. bu karışım oranları ülkeden ülkeye değişir. EN589 standardı bu oranları belirler.yani sıvı lpg kullanımı sizin motorunuz icin en iyi cözümdür.

    hangi lpg kitini seçeceginiz ise tamamen sizin kararınız. ancak tek bir şeye dikkat etmenizi tavsiye ederim. taktıracagınız lpg kitinin R115 onayının mutlaka olması gerekir. malesef yurdum insanının hala R115 den haberi yok. aslında bu konu da Türkiye de çok karışık. avrupada R115 oldukça önemli. bu sebeple çoğu kit imalatçısının satışları avrupada çok düştü. satışı düşen, haliyle Türkiye ye saldırıyor çünkü ülkemiz lpg de çoook büyük bir pazar.

    aracınızın kendi benzin enjektörleri lpg de kullanılacak. ayrıca benzin yüksek basınç raili ve benzin yüksek basınç pompası da lpg de kullanılacak. bu parçaları otomotiv üreticisi aracınıza monte etti. peki madem bu parçalar montaj sonrası lpg de kullanılacak ise bu parçaların ecr67 onayı var mı? lpg taktıracagınız firma bu parçalara ecr67 onayı aldı mı? alan ve almayan firmalrın listesini aşagıdaki linkden görebilirsiniz.

    http://www.mmo.org.tr/genel/yetkili_bayi_aksam_listeleri.php

    bu parçalara ecr67 onayı alan sadece bir firma var ve o firmaya montaj yaptırabilmek icin sıraya girmeniz gerekiyor malesef. bu firma likid enjeksiyon üzerine 3 senedir Türkiyede çalışıyor ve montajlara 4-5 ay önce anca başladılar. sıra beklemem diyorsanız bahsettigim paçalara degil de, bu parçaların contalarına, civatalarına ecr67 onayı alan firmalara montaj yaptırmanız gerekiyor. boyle durumlarda da, yok yuksek basınc pompanız gaz kacırıyor ondan gec calısıyor, yok benzine gecerken arac stop ediyor, yok aracım çok yağ harcıyor v.s v.s sorunlarıyla karsılasabilirsiniz.

    önceden yurtdışına giden birisi avrupada şöyle oluyor böyle oluyor dediğinde ağzımız açık dinlerdik. ancak şimdi dünya değişti. internetten herşeye ulaşabiliyorsunuz. avrupadaki forumları araştırdığınızda çok güzel bilgilere ulaşabiliyorsunuz. ahmet,mehmet ustanın sözüne, yeminine güvenmeden kendiniz herşeyi araştırabilirsiniz. amacım kimseyi yermek, üzmek değil. bu sektöre hakkıyla emeği geçen tüm ustaların ellerinden öperim...

    herkeze bol kazançlı, tasarruflu ve güvenli sürüşler dilerim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufKara

    Degerli arkadasım,

    motorunuzun sıkıştırma oranı arttıkça, motoru maksimum verimde çalıştıracak yakıtın oktan sayısı da o oranda artmalı. 13:1 yazdıgınıza göre ix35,sportage,i30,i40,1.0lt ecoboost veya caxa bir arac kullanıyorsunuz demekki. malesef piyasada sadece 97 veya 98 oktan benzin bulabilirsiniz. oysa sizin motorunuzun sıkıştırma oranına göre ihtiyac duyacağı yakıtın 108 oktan olmasi gerekiyor. bu anlamda Türkiye de yapılmış bazı üniversite çalışmaları mevcut. linklerin aşağıda bulabilirsiniz.

    http://iats09.karabuk.edu.tr/press/bildiriler_pdf/IATS09_07-01_870.pdf
    http://www.mmfdergi.gazi.edu.tr/2007_1/DERGI%202007%20V22%20NO1%20_sayfa%2081-86_.pdf ( düşükgüçteki motorlarla yapılan bi çalışma)

    buradan da görebileceginiz gibi yüksek oktanlı yakıt kullanmalısınız. eger bir uçağınız olsaydı uçak yakıtının 108 oktan olmasından dolayı uçak yakıtı kullanabilirdiniz ancak binek araçlara bu yakıt satılamıyor malesef :) gelelim lpg deki likid enjeksiyon sistemine;

    motorunuzda likid (sıvı) haldeki lpg kullandıgınızda maksimum oktanı sağlayabilirsiniz. sıvı haldeki lpg kışın 108, yazın 105 oktan dır. cunku ülkemizdeki lpgnin karışım oranları yaz ve kış değişir. yazın %30 bütan, %70 propan, kışın %50bütan, %50 propandır. bu karışım oranları ülkeden ülkeye değişir. EN589 standardı bu oranları belirler.yani sıvı lpg kullanımı sizin motorunuz icin en iyi cözümdür.

    hangi lpg kitini seçeceginiz ise tamamen sizin kararınız. ancak tek bir şeye dikkat etmenizi tavsiye ederim. taktıracagınız lpg kitinin R115 onayının mutlaka olması gerekir. malesef yurdum insanının hala R115 den haberi yok. aslında bu konu da Türkiye de çok karışık. avrupada R115 oldukça önemli. bu sebeple çoğu kit imalatçısının satışları avrupada çok düştü. satışı düşen, haliyle Türkiye ye saldırıyor çünkü ülkemiz lpg de çoook büyük bir pazar.

    aracınızın kendi benzin enjektörleri lpg de kullanılacak. ayrıca benzin yüksek basınç raili ve benzin yüksek basınç pompası da lpg de kullanılacak. bu parçaları otomotiv üreticisi aracınıza monte etti. peki madem bu parçalar montaj sonrası lpg de kullanılacak ise bu parçaların ecr67 onayı var mı? lpg taktıracagınız firma bu parçalara ecr67 onayı aldı mı? alan ve almayan firmalrın listesini aşagıdaki linkden görebilirsiniz.

    http://www.mmo.org.tr/genel/yetkili_bayi_aksam_listeleri.php

    bu parçalara ecr67 onayı alan sadece bir firma var ve o firmaya montaj yaptırabilmek icin sıraya girmeniz gerekiyor malesef. bu firma likid enjeksiyon üzerine 3 senedir Türkiyede çalışıyor ve montajlara 4-5 ay önce anca başladılar. sıra beklemem diyorsanız bahsettigim paçalara degil de, bu parçaların contalarına, civatalarına ecr67 onayı alan firmalara montaj yaptırmanız gerekiyor. boyle durumlarda da, yok yuksek basınc pompanız gaz kacırıyor ondan gec calısıyor, yok benzine gecerken arac stop ediyor, yok aracım çok yağ harcıyor v.s v.s sorunlarıyla karsılasabilirsiniz.

    önceden yurtdışına giden birisi avrupada şöyle oluyor böyle oluyor dediğinde ağzımız açık dinlerdik. ancak şimdi dünya değişti. internetten herşeye ulaşabiliyorsunuz. avrupadaki forumları araştırdığınızda çok güzel bilgilere ulaşabiliyorsunuz. ahmet,mehmet ustanın sözüne, yeminine güvenmeden kendiniz herşeyi araştırabilirsiniz. amacım kimseyi yermek, üzmek değil. bu sektöre hakkıyla emeği geçen tüm ustaların ellerinden öperim...

    herkeze bol kazançlı, tasarruflu ve güvenli sürüşler dilerim.









    Hocam severek okudum elinize sağlık
    aslında Mazda 3 skyactiv almayı düşünüyorum kısmetse gelince
    onun için açmıştım bu konuyu
    mazda3 14:1 sıkıştırma fakat başka örneği olmadığı için 13:1 örneği verdim
    sanırım aynı şeyler 14:1 için de geçerli
    ayrıca bahsettiğim araçta turbo yok atmosferik
    ve enjectorleri yeni teknoloji belki incelemişsinizdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: YusufKara

    Degerli arkadasım,

    motorunuzun sıkıştırma oranı arttıkça, motoru maksimum verimde çalıştıracak yakıtın oktan sayısı da o oranda artmalı. 13:1 yazdıgınıza göre ix35,sportage,i30,i40,1.0lt ecoboost veya caxa bir arac kullanıyorsunuz demekki. malesef piyasada sadece 97 veya 98 oktan benzin bulabilirsiniz. oysa sizin motorunuzun sıkıştırma oranına göre ihtiyac duyacağı yakıtın 108 oktan olmasi gerekiyor. bu anlamda Türkiye de yapılmış bazı üniversite çalışmaları mevcut. linklerin aşağıda bulabilirsiniz.

    http://iats09.karabuk.edu.tr/press/bildiriler_pdf/IATS09_07-01_870.pdf
    http://www.mmfdergi.gazi.edu.tr/2007_1/DERGI%202007%20V22%20NO1%20_sayfa%2081-86_.pdf ( düşükgüçteki motorlarla yapılan bi çalışma)

    buradan da görebileceginiz gibi yüksek oktanlı yakıt kullanmalısınız. eger bir uçağınız olsaydı uçak yakıtının 108 oktan olmasından dolayı uçak yakıtı kullanabilirdiniz ancak binek araçlara bu yakıt satılamıyor malesef :) gelelim lpg deki likid enjeksiyon sistemine;

    motorunuzda likid (sıvı) haldeki lpg kullandıgınızda maksimum oktanı sağlayabilirsiniz. sıvı haldeki lpg kışın 108, yazın 105 oktan dır. cunku ülkemizdeki lpgnin karışım oranları yaz ve kış değişir. yazın %30 bütan, %70 propan, kışın %50bütan, %50 propandır. bu karışım oranları ülkeden ülkeye değişir. EN589 standardı bu oranları belirler.yani sıvı lpg kullanımı sizin motorunuz icin en iyi cözümdür.

    hangi lpg kitini seçeceginiz ise tamamen sizin kararınız. ancak tek bir şeye dikkat etmenizi tavsiye ederim. taktıracagınız lpg kitinin R115 onayının mutlaka olması gerekir. malesef yurdum insanının hala R115 den haberi yok. aslında bu konu da Türkiye de çok karışık. avrupada R115 oldukça önemli. bu sebeple çoğu kit imalatçısının satışları avrupada çok düştü. satışı düşen, haliyle Türkiye ye saldırıyor çünkü ülkemiz lpg de çoook büyük bir pazar.

    aracınızın kendi benzin enjektörleri lpg de kullanılacak. ayrıca benzin yüksek basınç raili ve benzin yüksek basınç pompası da lpg de kullanılacak. bu parçaları otomotiv üreticisi aracınıza monte etti. peki madem bu parçalar montaj sonrası lpg de kullanılacak ise bu parçaların ecr67 onayı var mı? lpg taktıracagınız firma bu parçalara ecr67 onayı aldı mı? alan ve almayan firmalrın listesini aşagıdaki linkden görebilirsiniz.

    http://www.mmo.org.tr/genel/yetkili_bayi_aksam_listeleri.php

    bu parçalara ecr67 onayı alan sadece bir firma var ve o firmaya montaj yaptırabilmek icin sıraya girmeniz gerekiyor malesef. bu firma likid enjeksiyon üzerine 3 senedir Türkiyede çalışıyor ve montajlara 4-5 ay önce anca başladılar. sıra beklemem diyorsanız bahsettigim paçalara degil de, bu parçaların contalarına, civatalarına ecr67 onayı alan firmalara montaj yaptırmanız gerekiyor. boyle durumlarda da, yok yuksek basınc pompanız gaz kacırıyor ondan gec calısıyor, yok benzine gecerken arac stop ediyor, yok aracım çok yağ harcıyor v.s v.s sorunlarıyla karsılasabilirsiniz.

    önceden yurtdışına giden birisi avrupada şöyle oluyor böyle oluyor dediğinde ağzımız açık dinlerdik. ancak şimdi dünya değişti. internetten herşeye ulaşabiliyorsunuz. avrupadaki forumları araştırdığınızda çok güzel bilgilere ulaşabiliyorsunuz. ahmet,mehmet ustanın sözüne, yeminine güvenmeden kendiniz herşeyi araştırabilirsiniz. amacım kimseyi yermek, üzmek değil. bu sektöre hakkıyla emeği geçen tüm ustaların ellerinden öperim...

    herkeze bol kazançlı, tasarruflu ve güvenli sürüşler dilerim.









    severek okudum elinize sağlık
    aslında Mazda 3 skyactiv almayı düşünüyorum kısmetse gelince
    onun için açmıştım bu konuyu
    mazda3 14:1 sıkıştırma fakat başka örneği olmadığı için 13:1 örneği verdim
    sanırım aynı şeyler 14:1 için de geçerli
    ayrıca bahsettiğim araçta turbo yok atmosferik
    ve enjectorleri yeni teknoloji belki incelemişsinizdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ankaradaki yetkili servisler artık lpg'li araçları servise almıyor. bakım veya garanti nedeniyle yapılacak hiçbir işlem için kabul etmiyorlar aracı. Genel merkezle görüştüm onlarda destekliyor bu konuyu. Aralık ayında DSG kavraması için 1200TL civarı ücret ödeyip değiştirttim, yeni kavramanın 2 yıl garantili olduğunu söylediler ancak aracım lpg'li olduğu için bu garantiden de faydalanamayacağım. vw iyi güzel araç yapıyor da bu kadar duyarsız olmaması gerekir. lpg bu ülkenin bir gerçeği.!


  • Bu çok kötü..
    Ancak sıvı lpg taktıranların sayısı arttıkça(garantisi halen devam eden araçlarda) servis ya benzinli araç sahiplerinden daha fazla ücret almaya başlayacak yada lpdi yi kabul edecek.

    yeterki bu iş biraz ucuzlasın,geri zaten gelir..
  • 2010 tiguan 1.4 tsi montajımız...
    Vialle montaj konusunda ve bahsettiğiniz R115 standartına uygun ürünlerinin yine aynı standartta montaj yapılması konusunda hassas davranıyor.. tabi ki buna uygulayıcı montajcı firmaların uyması çok önemli..
    göndermiş oldukları kit parçaları vewww.vialle.nl sitesinden türkiye bayilerine verdikleri şifre ile giriş yaparak.. yaklaşık 3000 çeşit araç yada motor seçeneği için resimli ve açıklayıcı montaj kataloglarını indirerek hatasız bir montaj yapmanız mümkün oluyor...

    konusunda deneyimli ve ciddi bir iş anlayışı olan tüm vialle bayilerinde araçlarınıza rahatlıkla montaj yaptırabileceğinize inanıyorum..

    viallenin sahip olduğu sıvı püskürtmeli lpg konusundaki ( 10 yıllık) tecrübesine ve montaj birikimine umarım 2-3 seneye kadar diğer rakiplerimizde ulaşır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    Ankaradaki yetkili servisler artık lpg'li araçları servise almıyor. bakım veya garanti nedeniyle yapılacak hiçbir işlem için kabul etmiyorlar aracı. Genel merkezle görüştüm onlarda destekliyor bu konuyu. Aralık ayında DSG kavraması için 1200TL civarı ücret ödeyip değiştirttim, yeni kavramanın 2 yıl garantili olduğunu söylediler ancak aracım lpg'li olduğu için bu garantiden de faydalanamayacağım. vw iyi güzel araç yapıyor da bu kadar duyarsız olmaması gerekir. lpg bu ülkenin bir gerçeği.!

    alamam diye bişey yok almak zorunda , motor harici yerlerininde garantisini vermek zorunda arkadaşım ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oakley1

    quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    Ankaradaki yetkili servisler artık lpg'li araçları servise almıyor. bakım veya garanti nedeniyle yapılacak hiçbir işlem için kabul etmiyorlar aracı. Genel merkezle görüştüm onlarda destekliyor bu konuyu. Aralık ayında DSG kavraması için 1200TL civarı ücret ödeyip değiştirttim, yeni kavramanın 2 yıl garantili olduğunu söylediler ancak aracım lpg'li olduğu için bu garantiden de faydalanamayacağım. vw iyi güzel araç yapıyor da bu kadar duyarsız olmaması gerekir. lpg bu ülkenin bir gerçeği.!

    Bir kaç yıl önce LPG'li bir VW marka bir araç arızadan dolayı Ankara doğuş otoya götürülmüş. Arızanın lpg sisteminden kaynaklandığı söylenmiş fakat araç sahibi ikna olmamış, dava açmış ve davayı kazanmış. Doğuş oto kendilerinin takmadığı bir sistemden dolayı tazminata mahkum olunca bundan sonra hiçbir LPG'li aracın servislere kabul edilmemesi kararı almış. LPG'li araç kabul etmeme kararının bundan kaynaklandığını duydum. O yüzden araç garantiden çıkmadan VW araçlara LPG taktırmamak ta fayda var.

    Fakat bildiğim kadarıyla bu yasak sadece Doğuşun kendi servisleri için geçerli diğer yetkili servislere götürebilmeniz lazım. Örneğin Aydoğanlar LPG'li araçları kabul ediyor diye biliyorum. Tabi onlarda garantiyi kabul etmeyebilirler.

    Aydoğanlar alıyordu artık onlar da almıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: doktorduran

    quote:

    Orijinalden alıntı: elliyedi

    Ankaradaki yetkili servisler artık lpg'li araçları servise almıyor. bakım veya garanti nedeniyle yapılacak hiçbir işlem için kabul etmiyorlar aracı. Genel merkezle görüştüm onlarda destekliyor bu konuyu. Aralık ayında DSG kavraması için 1200TL civarı ücret ödeyip değiştirttim, yeni kavramanın 2 yıl garantili olduğunu söylediler ancak aracım lpg'li olduğu için bu garantiden de faydalanamayacağım. vw iyi güzel araç yapıyor da bu kadar duyarsız olmaması gerekir. lpg bu ülkenin bir gerçeği.!

    alamam diye bişey yok almak zorunda , motor harici yerlerininde garantisini vermek zorunda arkadaşım ...

    Bi şansını dene istersen arkadaşım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • EN sonunda malzemeler geldi montajı yaptırdım, şu ana kadar sorunsuz 280 km oldu, henüz yakıt vrileri yok elimde deponun bitmesini bekliyorum, filtreleri tıkandığında değiştirecem, bu arada gelen yedek filtrelerde her ikisinde de süzgeç yoktu, galiba değiştirdiler vialleden, inşallah sorunsuz bir şekilde kullanırım...
  • Ben passat 1.4 tsi aracıma Çorum Akabe otogaz da Vialle lpdi sistemi taktırdım.Vallahi sistem tek kelime ile harika sabah tek marşla çalışıyor arıza lambası da yanmıyor aynı günde teslim ettiler aracımı hiç abartısız söylüyorum çekişte de artış var 5500 tl ye taktırdım. Tokat Erbaa da yaşıyorum Çorum Erbaa 160 km Çorum DAN Merzifon a kadar hep 180 200 bastım Merzifon Amasya arası 130 140 Amasya Erbaa arasına 120 130 basarak geldim Çorum'dan Erbaa ya yaktığı yakıt vallahi billahi 45 tl bence hiç macera aramayın Vialle taktırın derim.Merak edenler varsa video çekip sabah çalışmasını yolda gitmesinide süratlenmedinide buraya koyarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cepklinik C kullanıcısına yanıt
    hayırlı uğurlu olsun kazasız kullanımlar dilerim... Vialle ailesine hoşgeldiniz :))

    ben hala şaşıyorum yok brc (son 1 yıldır gelecek) yok prins montaj yapacakmıs kitler hala gelecekmiş.. beklemeye gerek yok vialle taktır keyfine bak....
  • Arkadaşlar sıkıntı yok tasarrufa ne kadar erken başlarsanız o kadar erken amorti edersiniz ben öyle düşünüyorum.Vialle gerçekten iyiymiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dün aracın yakıtını 120 km sabit hızla 2 kişi 50 km testettik lpg fiyat 2.70 50 km ye 10 tl yaktı 120 km sabit hızla yani km ye 20 kuruş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gamukea G kullanıcısına yanıt
    1.8 TSI BZB lere lpdi takılıyor olması lazım çünkü Viallenin LPDI takılabişlen araçlar listesinde var. Ayrıca Passat CC 1.8 TSI lara takılmış kitler var.
  • 21turbo kullanıcısına yanıt
    Sayın21turbo,

    R115 e uygun ürün olmaz, R115 e uygun montaj hiç olmaz. R115, her bir arac icin sistemin genelini kapsayacak şekilde alınır. özellikle otomotiv üreticisinin onayıyla alınır. Hollanda da bu onayı Kiwa verir.

    çalışmalarınızda başarılar dilerim
  • Sayın Sevket861,

    mazda 3 lerde MZR-DISI motor bulunuyordu. bu motorlara lpg uygulaması yapmak bildigim kadarıyla mumkun degil. zaten 12:1 lik bir sıkıstırma oranıyla surekli fakir çalışma yanlısı bir motordu.

    Skyactiv ile 14:1 e ulastılarsa bu harika birsey. maksimum performansı minimum yakıt tüketimiyle elde edebilirsiniz. nedendir bilmem Mazda piyasada hak ettiği yeri bitürlü alamadı gibi geliyor bana.

    Skyactiv motor mazda 3 ve CX-5 de var. farklı modelinde var mı bilemiyorum.R115 onaylı olarak Prins montaj yapıyor yurtdısında. 6 ay önceydi sanırım, almanya da görmüştüm.distributorleri adım adım satısa cıkmayı planladıkları icin sanırm siparisle ithal edebilirler.

    Vialle nin listesinde bu araç var mı bilemiyorum. bilgisi olan arkadaslar yardımcı olacaklardır.

    1ay kadar internet kullanma imkanım cok sınırlı olacagından cevap veremeyebilirim.

    selamlar,
  • 
Sayfa: önceki 108109110111112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.