Şimdi Ara

VIALLE ALTERNATIVE FUEL SYSTEMS /TSI(LPdi)/LPfi (101. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.230
Cevap
57
Favori
320.249
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • silvester40 S kullanıcısına yanıt
    eyw teşekkurler. arkadaşlar bende kısmet olursa 2014 yılbaşından sonra 2009 veya 2010 1.4 passat tsi almayı dusunuyorum. ikinci aracım olacak kısmet olursa ilk aracım 2008 astra sedan ona da ilk lpg yı ben baglatmıstım lovato marka hiç bi sıkıntı yaşamadım lpg 2.35 lira civarındayken sehırler arası 18.1 kuruşa kadar düşmüştü tüketımım. asıl sormak ıstedıgım mesela passat 1.4 tsi 120 ps araca vıalle baglatan ve 30.40bin km yol yapmış arkadaşlar var mı. varsa artıları eksileri hakkında bilgi almak ıstıyorum. aracıda kısmet olursa benzınlı alıp lpg donusumunu yıne kendım yaptırmak ıstıyorum. ve dıger lpg markalarının tsı uyumlu modellerı arasındakı farklar ve uyumluluk konusunda bilgi beklıyorum. açıkcası tsı motora sorunsuz montaj olursa passatı gozum kapalı alıcam. neden tsı alıp lpg baglatıosun dıyen arkadaslar olabılır. wv nın passatına da kalıtesıne de tsı motorlarına hastayım. iyi bayramlar ıyı forumlar dılerım. ÖZELLIKLE USTALARDAN YORUM BEKLIYORUM ARKADASLAR @silvester40




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astrasedan

    eyw teşekkurler. arkadaşlar bende kısmet olursa 2014 yılbaşından sonra 2009 veya 2010 1.4 passat tsi almayı dusunuyorum. ikinci aracım olacak kısmet olursa ilk aracım 2008 astra sedan ona da ilk lpg yı ben baglatmıstım lovato marka hiç bi sıkıntı yaşamadım lpg 2.35 lira civarındayken sehırler arası 18.1 kuruşa kadar düşmüştü tüketımım. asıl sormak ıstedıgım mesela passat 1.4 tsi 120 ps araca vıalle baglatan ve 30.40bin km yol yapmış arkadaşlar var mı. varsa artıları eksileri hakkında bilgi almak ıstıyorum. aracıda kısmet olursa benzınlı alıp lpg donusumunu yıne kendım yaptırmak ıstıyorum. ve dıger lpg markalarının tsı uyumlu modellerı arasındakı farklar ve uyumluluk konusunda bilgi beklıyorum. açıkcası tsı motora sorunsuz montaj olursa passatı gozum kapalı alıcam. neden tsı alıp lpg baglatıosun dıyen arkadaslar olabılır. wv nın passatına da kalıtesıne de tsı motorlarına hastayım. iyi bayramlar ıyı forumlar dılerım. ÖZELLIKLE USTALARDAN YORUM BEKLIYORUM ARKADASLAR @silvester40

    Benim aracım ix35, henüz 1.000 km bile yapmadım. VW aracı olan arkadaşlar daha iyi fikir vereceklerdir. Genel olarak ben memnunum. Montaj sonrası benzin geçiş düğmesinde son seviye ışığı yanmıyordu. Serim otogaz yeni parçayı kargo ile gönderdi, kendim değiştirdim. Sorun çözüldü. Aklıma gelen başka şeyler olursa iletirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: silvester40

    quote:

    Orijinalden alıntı: astrasedan

    eyw teşekkurler. arkadaşlar bende kısmet olursa 2014 yılbaşından sonra 2009 veya 2010 1.4 passat tsi almayı dusunuyorum. ikinci aracım olacak kısmet olursa ilk aracım 2008 astra sedan ona da ilk lpg yı ben baglatmıstım lovato marka hiç bi sıkıntı yaşamadım lpg 2.35 lira civarındayken sehırler arası 18.1 kuruşa kadar düşmüştü tüketımım. asıl sormak ıstedıgım mesela passat 1.4 tsi 120 ps araca vıalle baglatan ve 30.40bin km yol yapmış arkadaşlar var mı. varsa artıları eksileri hakkında bilgi almak ıstıyorum. aracıda kısmet olursa benzınlı alıp lpg donusumunu yıne kendım yaptırmak ıstıyorum. ve dıger lpg markalarının tsı uyumlu modellerı arasındakı farklar ve uyumluluk konusunda bilgi beklıyorum. açıkcası tsı motora sorunsuz montaj olursa passatı gozum kapalı alıcam. neden tsı alıp lpg baglatıosun dıyen arkadaslar olabılır. wv nın passatına da kalıtesıne de tsı motorlarına hastayım. iyi bayramlar ıyı forumlar dılerım. ÖZELLIKLE USTALARDAN YORUM BEKLIYORUM ARKADASLAR @silvester40

    Benim aracım ix35, henüz 1.000 km bile yapmadım. VW aracı olan arkadaşlar daha iyi fikir vereceklerdir. Genel olarak ben memnunum. Montaj sonrası benzin geçiş düğmesinde son seviye ışığı yanmıyordu. Serim otogaz yeni parçayı kargo ile gönderdi, kendim değiştirdim. Sorun çözüldü. Aklıma gelen başka şeyler olursa iletirim.

    eyvallah hocam çok teşekkur ederım. genel olarak çok basit parçalardan oluşuyormuş gibi sistem. sıralı sistemdekıler gibi kompleks yapılardan oluşmuyor gibi. göz görülüp ısrarla belırtılen bi tank içindekı lpg pompası birde motor içindeki yakıtı motora ileten o ince uzun parça var. sistem olarak çok ıyı dusunulup yapılmış fakat güncel fıyatı bılgılerı hakkında bilgim yok ancak yıne 4bin lıranın altında degıl gıbı. aslında bı 3bınlıra felan yapıp hem sürümden kazanıp hem çok fazla araca baglatı yaparak bu geç marş alma gibi problemlerı çok daha basit çözerler gibi gelio ya hayırlısı bakalım artık. Senin de umarım sorunsuz tasarruflu gunlerın olur. iyi gunler dilerim.




  • astrasedan kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler
  • MRB LPDİ İLE 17000 KM SORUNSUZ KULLANMAYA DEVAM.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr.jackal50

    MRB LPDİ İLE 17000 KM SORUNSUZ KULLANMAYA DEVAM.....

    Maşallah... Ara sıra bezine aldığınız oluyor mu? Yoksa hep, gazda devam mı?
  • mercedes 1.6 cgi motorlara vialle takılabiliyormu
  • mercedes 1.6 cgi motorlara vialle uygulanabiliyormu
  • Bende bugün 5 bini doldurdum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mercedes 1.6cgi motorlara henüz takılmıyormuş.erge çalışmaları sürüyormuş.2-3 aya takılmaya başlanır dedi faruk bey
  • Herkesin geçmiş ramazan bayrami mübarek olsun sonunda aracıma kavuştum gördüğüm kadarıyla aracımda problem yok sadece sabah ilk calistirmada yada uzun süre beklediğinde uzun marsta sorunsuz şekilde çalışıyor motor sicakken yada ikinci marsta benzindeki gibi çalışıyor arıza isİgimda yanmadi hiç şükürler olsun yakıt verilerinide hesaplayıp yazacağım saygılar ama yakıt ortalaması olarak şunu söyleyebilirim ortalama yakıt göstergesi 8 lt gösterirken yaklaşık olarak 10 lt lpg tüketti saygilar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar bende kia sportage var.ve 2.500 km dir vialle sıvı sistem kullanıyorum.facebookta bazı arkadaşlar sıvı sistemin motora çok zarar verdiğini söylüyor.sıralı sistem sıvı sisteme göre çok daha iyi koruyor motoru deniyor.şöyle ki;lpg sistemlerinde araçın motorundaki yıpranma aracın ilk marş esnasında oluştuğunu söylüyor.yani kuru gaz ilk marşta yanma odasına giriyor.ve yağlama sistemi ilk marşta çalışmadığı için sürtünmenin çok fazla olduğu ve pistonlara zarar verdiği söyleniyor.sıralı sistemde ilk arama benzinle çalıştığı için buu sorunun önüne büyük ölçüde geçildiği söyleniyor.birde uzun yolculuklarda aracınızı 2-3 saatte bir soğutun deniyor.(ozaman yolmu biter?) kuru gazın içinde benzinde olduğu gibi yağ katkısı olmadığından sürtünmenin çok olduğu ve ısının çok arttığı bu nedenle magnezyum siboblarının belli km den sonra erime yapabileceği soylenıyor. bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar paylaşımda b ulanabilirse sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetlenk

    Arkadaşlar herkese merhaba.ben de aranıza yaklaşık 15-20 gün önce katılmış vialle kullanıcısıyım mı desem mağduru mu desem bilemedim..@asilyan06 arkadaşımın montajından hemen önce montaj yapılan leon 1.2 tsi nin sahibiyim.öncelikle @asilyan06 arkadaşımın sorununun bu kadar uzamasına üzüldüm ama son yazdığı mesajda "meridyenin sahibinden" sorunun çözümü için söz almasına da sevindim.izninizle ben de yaşadıklarımı burada dile getirmek istiyorum ; 1 temmuz günü aracımı montaj için iskenderun altınel oto lpg ye verdim. işyerinden izin alamadığım için montaj aşamasında aracın başında duramadım.2 temmuz da vahit usta montajın bittiğini ve aracı teslim alabileceğimi söyledi. ben de 2 temmuzda iş çıkışı aracı teslim aldım ve o gün @asilyan06 arkadaşımla tanıştım.

    Araç ilk başlarda 0 sorun ile çalışıyordu.İlk marşta çalışma dahil hiç bir sorunu yoktu.Hatta 5 temmuz da Malatya ya gideceğim gün @asilyan06 arkadaşım telefon açarak araçların lpg pompasının seslerini karşılaştırmamızı rica etmişti ben de kırmayarak iş çıkışında Vahit Usta'nın dükkanında buluşup ses karşılaştırması yaptık. O gün de yola çıkmadan Vahit Usta ya ve çalışanlara minnettar olduğumu söyleyerek yola çıktım. İskenderun dan Malatya ya giderken hem yakıt testi hem de performans testi yaptım ve kafamdaki ufak tefek soru işaretlerine rağmen gayette memnundum. Montajı yapalı 5 gün olmuştu ve hala bir sıkıntı gözükmüyordu.(ilk marş sorunu dahil). 20 temmuz c.tesi akşamı Petrol Ofisinde aracımın deposunu doldurdum. İlk marş sorunu petrolde başladı. Üstelik motor da daha soğumamıştı ( sadece yakıt almak için kapatmıştım). Aracı 2-3 marşta çalıştırdım. Kötü yakıt gelmiştir diye o kadar önemsemedim. Ertesi gün sabah araç yine geç çalıştı ve tekrar İskenderun'a döndüm.O günden beri 1.5 - 2 saatlik stoptan sonra marş sorunu hep devam ediyor. P.tesi günü aracı Vahit Usta ya bırakıp sorunu söyledim. Araç 2 gün kaldı ve Vahit Usta ile telefon görüşmelerimizde aracın onda olduğu müddetçe hiç bir sorun çıkarmadığını söyledi.2 gün sonra aracı teslim almaya gittiğimde Konya' dan Hasan Usta @asilyan06 arkadaşımızın aracı için oradaydı. Ben aracımla ilgili sorunu sorduğumda bana " sorunun benim aracımda olduğunu , aracımın -yüksek basınç pompasının- keçelerinin kaçırdığını yani arızalı olduğunu söylediler."Araç stop durumundayken yüksek basınç pompasının keçelerinden manifolda lpg kaçırıyormuş ve arac olduğu yerde boğuluyormuş".Tabi çok fazla bilgi sahibi olmadığım için hiç birşey diyemedim.Hatta pompanın testinde @asilyan06 da yanlarındaymış kaçırdığını o da teyit etti.


    Hasan Usta da bu parça arızasının 2012 model araçlarda bile olabileceğini hatta çok fazla 2011-2012 Golf- Passat gibi araçların montaj sonrası değiştirdiğini söyledi.İşin enteresan olan yanı bu parça benzinli iken sorun çıkarmıyormuş ama lpg taktırdığında kaçırmaya başlıyormuş ve hatta o parçayı değiştirdiğim zaman aldığım yeni parçanın da kaçırabileceğini söyledi(nasıl mantıksa). Her söylediklerine tamam deyip diğer şikayetlerimi göstermek istediğimde Hasan Usta , Vahit Usta ve @asilyan06 ile yol testine çıktık. Önce aracın içinden gelen sesi söylediğimde arka bilyalardan geldiğini söylediler. Motordan gelen uğultuyu söylediğimde de yine aracın sorunu olduğunu söylediler. Hatta ben motordan gelen bu uğultunun önceden olmadığını söylediğimde öyle birşey olamaz biz motora müdahalede bulunmadık dediler. Bu konuşmalarda @asilyan06 da yanımdaydı.Hatta @asilyan06 ın son attığı mesajlara baktığımda onun da motorundan ses gelmeye başladığını yazmıştı. Umarım onun aracının motorundan gelen ses lpg ile alakalıdır !! Tabi bütün ustalar aynı şeyi söyleyince aracın 2011 model bile olsa ister istemez kabul ediyosun. Testi bitirip tekrardan dükkana döndüğümüzde araca olduğu yerde gaz vererek motordan gelen sesi gösterdiğimde de Hasan Usta sesin motorun zincirinden geldiğini söyledi.Hatta motorun yağının eski olabileceğini söyledi.Bende yağı değişeli 1000 km olmadı deyince buna 5w30 kullanman lazım dedi.Bende ondan daha iyi olan tam sentetik 0w30 kullandığımı söyleyince yağı ince geliyor olabilir dedi.Soğuk motoru ilk çalıştırdığımda motordan gelen yüksek şakırdıya da yine yağın ince olduğundan dolayı fincanlardaki yağ çabuk süzülüyor diye bir cevap verdi.Çözüm olarak ta yüksek basınç pompasını değiştirmemi, triger zincirini de göstermemi gerekirse değişmemi söyledi.Tabi zincir konusunu lpg ye bağlamıyorum olabilir yanlış yağ seçmiş olabilirim veya Vahit Usta'nın dediği gibi aracı çok hor kullanmış ve zincir ömrünü tüketmişte olabilirim.(Bu arada araç 55.000 km de).Forum sitelerinden falan da araştırdığımda 55.000 km de zincir değişen hiç Leon duymadım.Demek ki ben aracı hakikaten çok hor!! kullanmışım. Neyse Yine diyorum yanlış anlaşılmasın ben bu zincir olayını lpg ye hiçbir zaman bağlamadım. Sadece anlatmak istediğim kendilerini haklı çıkarmak için , ürünlerinin sorunsuz olduğunu göstermek için benim 2011 model aracımı benden soğuttular. O günden beri ne Vahit Ustanın yanına uğruyorum ne de arabaya doğru düzgün biniyorum. Sadece işe gidip işten eve geliyorum.



    Yazı biraz uzun oldu kusura bakmayın. Yazdıklarım hakkında, sorun hakkında , bana söylenenler hakkında ne yapabileceğimi bu yaşadıklarıma benzer sorunları yaşayanlardan , tecrübelilerden yorum ve yardım bekliyorum.. Şimdiden teşekkür ederim...


    Herkese tekrardan merhaba;
    Geçmiş bayramınız mübarek olsun.

    Uzun süredir nete giremediğim için takip edemedim.

    Benim aracımla ilgili sorunum sadece marş problemi kaldı.Motor sesi falan düzeldi.Çok şaşırsam da sorun benim aracımdaymış.Gelen ses devirdaim pompasındaymış. Servisten orjinali ile değişince motor sesi ve ilk çalışmadaki yaşadığım zincir sesi kesildi. Demekki herşey buna bağlıymış.Şimdi de tek sorunum soğuk motorda aracı ilk çalıştırmada çalışmama problemi...Diğer arızaların yanında açıkçası çok ta takmıyorum bu problemi.Şimdilik gayet memnunum.

    Benim sormak istediğim başka birşey var;

    Firmalardan dolayı yakıtlarda ne kadar farklılık olabilir? Bayram arefesinde aracımı shell den full ettikten sonra 250 km de yakıtım bitti fakat daha sonra opetten aldığımda 450 km götürdü.Shell den aldığım uzun yolda klima açık kullanıldı.Opetten aldığım da 200 km si uzun yolda diğer 250 km de şehir içinde kullanıldı ve yine klima açıktı. Sizce bu menzil farklılığının sebebi ne olabilir? Pompanın hava basması gibi birşey söz konusu olabilir mi? Yakıt için önerdiğiniz bir firma var mı?

    Herkese İyi Çalışmalar




  • Sorunuzu su. Şekilde cevaplamak isterim dogana sahine takılan lpg sistemi uzaydanmi geldi yıllardır insanlar benzinsiz lpg kullanıyorlar araçlarını hangisinin aracı yaglamadan dolayı bozulmuş bilende konuşuyor bilmeyende suan Tr de kullandığınız benzini benzinmi sanıyorsunuz 100 de 100 benzin yokki benzinin içi ucuz olduğu için etil alkolle dolu etil alkolunde içinde yemek yağı olmadığına göre ikincisi benzin yağlı bir yakıt olsa 2 zamanlı motorda kullanırken içerisine yağ konmazdi siz marşa bastığınız anda karteldeki yağ pompası çalışmaya başlar ve pistonlarda film etkisinde yaglama yapmaya başlar zaten öyle olmasa motor lpg ye gerek kalmadan yatak saarardi lpg yakitinin tek kötü yani 105 oktan olmasından ötürü ısısının benzine göre fazla olması ki zaten soğutma sisteminiz çalışmaya devam etmiyormu ki aracınız kullanırken araç isisi 90 da seyretmiyormyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • asilyan hocam sana bişey soracam.formu takip ediyorum senin araçta baya bi sorun vardı.şimdi düzelmiş.inşallah bi sorun çıkmadan aracını kullanırsın.benim marş sürem motor soğukken 2-3 saniye uzuyor.bide benzine göre araçtan fazla bir ses geliyor.sanki performans filtresi takmış gibi bi ses geliyor.110 120 km hızlarda gittiğimdede geliyor.birde hızlanırken ses artıyor. bu durum sende de varmı
  • dryahya83 D kullanıcısına yanıt
    sayın asilyan06 arkadaşımın da yazdığı gibi benzin kesinlikle yağlayıcı özelliği olan bir yakıt değildir. Araştırmadan bilmeden sırf lpgye karşı olan ön yargılarla işkembeden üretilen bir tezdir bu, teknik bilgisi olan birçok arkadaşın yazılarını bulabilirsiniz forumlarda. (Lpg ustaları da elbette bu yönde çalışmalarını yazıyorlar ama hadi ticari olabilir diye itibar etmeyeceğinizi düşünelim)
  • dryahya83 D kullanıcısına yanıt
    Ayno sorular benimde kafama takıldığı için ve de sıvı sistem lpg markaları bu konulara net bir cevap vermedikleri için ve de fiyatlar aşırı pahalı olduğu için lpg taktırmadım. Sizin gibi sportage ve ix35 sahiplerinin mesajlarını takip ediyorum. 50000 km yi geçince sorun yoksa ancak o zaman ciddi zararı olmadığını düşünebilirim.

    Bekleyip görmek daha mantıklı geliyor bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dryahya83

    asilyan hocam sana bişey soracam.formu takip ediyorum senin araçta baya bi sorun vardı.şimdi düzelmiş.inşallah bi sorun çıkmadan aracını kullanırsın.benim marş sürem motor soğukken 2-3 saniye uzuyor.bide benzine göre araçtan fazla bir ses geliyor.sanki performans filtresi takmış gibi bi ses geliyor.110 120 km hızlarda gittiğimdede geliyor.birde hızlanırken ses artıyor. bu durum sende de varmı

    yahya bey şükürler olsun problemlerim çözüldü gibi geçen hafta çarşambadan buyana aracı kullanıyorum sizinde belirtiğiniz gibi uzun süreli stopların sonunda yada sabah ilk marşta birkaç sn marş uzuyor ama sorunsuz çalışıyor bahsettiğiniz sesler benim aracımdada var ama okadar takmıyorum çünki uzun yolda çok fazla duymuyorum yol sesi müziğin sesi bide benim iki küçük sıpanın araç içinde kavgaları eklenince ses mes kalmıyor :)) bahsettiğiniz sesler daha önceki aracımdada olduğu için çokta kafaya takmıyorum ekstra olarak yüksek basınç benzin pompasından gelen ses var o sesi brc ldi ve prins dlm de duymuştum o yüzden bence sıkıntı yapmanıza gerek yok diye düşünüyorum her güzelin bir kusuru vardır diyorum yağlama muhabbetine kelince birkaç şey daha yazmak istiyorum mantığımca ben makina mühendisi yada motor hocası değilim dayım sektörde otomobil tamircisi olarak çalışıyor uzun zamada renault mais de çalıştı eskiden yağlı parçaları temizlemek için benzin kullanırdı kullanırdık ben benzinin yağlama sistemiyle bir alakası olduğunu düşünmüyorum sıralı sistemlerdeki ilk önce benzinle çalışma mantığı yağlama değildir biliyorsunuz sıralı sistem montajı yapılırken lpg regülatörüne motor suyunun ısısından faydalanmak için bir bağlantı yapılıyor bunun sebebi ise şu araç benzinde çalışır motor suyu sıcaklığı yaklaşık olarak 30-35 dereceye gelince araç lpg ye geçiş yapar neden regülatöre gelen sıvı lpg 30-35 dereceye ulaşmış motor suyu sıcaklığıyla sıvı halden gaz haline gelerek emme manifoldundan silindire gönderilir kısacası aracın ilk benzinde çalışması yağlama için değil lpg nin gaz bazına dönüştürülmesi için motor suyunun yeterli ısıya gelmesi içindir hatta daha önce sıralı sistem kullandıysanız kışın daha geç lpg ye geçmesinin sebebide budur tabiki şuda var lpgde sudan çıkmış ak kaşık değil tabiki araca zararı vardır neden aracın anatomisine uygun olmayan bir yakıt kullanıyorsunuz birdefa benzin 95 oktan lpg ise 105 oktan sonuç itibariyle tasarrufunuz varmı yokmu önemli olan bu ayrıntıya takılmayın saygılar daha yazacak çok şey var ama laf kalabalığı yapmak istemiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asilyan06 -- 13 Ağustos 2013; 3:36:17 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dryahya83

    arkadaşlar bende kia sportage var.ve 2.500 km dir vialle sıvı sistem kullanıyorum.facebookta bazı arkadaşlar sıvı sistemin motora çok zarar verdiğini söylüyor.sıralı sistem sıvı sisteme göre çok daha iyi koruyor motoru deniyor.şöyle ki;lpg sistemlerinde araçın motorundaki yıpranma aracın ilk marş esnasında oluştuğunu söylüyor.yani kuru gaz ilk marşta yanma odasına giriyor.ve yağlama sistemi ilk marşta çalışmadığı için sürtünmenin çok fazla olduğu ve pistonlara zarar verdiği söyleniyor.sıralı sistemde ilk arama benzinle çalıştığı için buu sorunun önüne büyük ölçüde geçildiği söyleniyor.birde uzun yolculuklarda aracınızı 2-3 saatte bir soğutun deniyor.(ozaman yolmu biter?) kuru gazın içinde benzinde olduğu gibi yağ katkısı olmadığından sürtünmenin çok olduğu ve ısının çok arttığı bu nedenle magnezyum siboblarının belli km den sonra erime yapabileceği soylenıyor. bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar paylaşımda b ulanabilirse sevinirim.

    birde yahya bey yakıt verilerinizi paylaşabilirmisiniz




  • YAKIT VERİLERİM YOL İSKENDERUN SİVAS KARAYOLU ORTALAMA HIZ 110 KM ARACIN BAGAJ FULL DOLU (TAŞINMAMDAN MÜTEVELLİT) 3 YETİŞKİN 2 DE ÇOCUK
    İLK DEPO
    tüketilen lpg miktarı : 31.81 litre
    katedilen yol: 300.8 km
    lpg lt fiyatı: 2.65 tl
    100 kmde tüketilen lpg miktarı: 10.575 lt
    1 km ye ödenen ücret: 0.28 kuruş
    toplam ödenen ücret: 84.29 tl

    İKİNCİ DEPO
    tüketilen lpg miktarı : 34 litre
    katedilen yol: 330 KM
    lpg lt fiyatı: 2.52 tl
    100 kmde tüketilen lpg miktarı: 10.303 lt
    1 km ye ödenen ücret: 0.26 kuruş
    toplam ödenen ücret: 85.68 tl

    ÜÇÜNCÜ DEPO
    tüketilen lpg miktarı : 28.28 litre
    katedilen yol: 265 km
    lpg lt fiyatı: 2.59 tl
    100 kmde tüketilen lpg miktarı: 10.672 lt
    1 km ye ödenen ücret: 0.276 kuruş
    toplam ödenen ücret: 73,245 tl


    BENZİNDE GİTMİŞ OLSAYDIM NOT: BENZİN VERİLERİ ARACIN YOL BİLGİSAYARINDAN ALINAN VERİLERLE HESAPLANMIŞTIR
    İLK DEPO
    tüketilen benzin miktarı :
    katedilen yol: 300.8 km
    benzin lt fiyatı: 4.95 tl
    100 kmde tüketilen benzin miktarı: 8.5 lt
    1 km ye ödenen ücret: 0.425 kuruş
    toplam ödenen ücret: 127.84 tl

    İKİNCİ DEPO
    tüketilen benzin miktarı :
    katedilen yol: 330 km
    benzin lt fiyatı: 4.85 tl
    100 kmde tüketilen benzin miktarı: 7.8 lt
    1 km ye ödenen ücret: 0.378 kuruş
    toplam ödenen ücret: 124.74 tl

    ÜÇÜNCÜ DEPO
    tüketilen benzin miktarı :
    katedilen yol: 265 km
    benzin lt fiyatı: 4.83 tl
    100 kmde tüketilen benzin miktarı: 9 lt
    1 km ye ödenen ücret: 0.435 kuruş
    toplam ödenen ücret: 115.275 tl




  • 
Sayfa: önceki 99100101102103
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.