Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

VESTEL Üretimi TV ler ile ilgili Mini Bilgilendirme Konusudur

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
223
Cevap
12
Favori
20.197
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Televizyonlar >> Tv Genel >> VESTEL Üretimi TV ler ile ilgili Mini Bilgilendirme Konusudur
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj

    En iyi referans kullanıcı yorumlarıdır ama özellikle 9100 de bunu denemiş arkadaşımız var mıdır bilemiyorum. Bakalım belki yazan arkadaşımız olur.
    |
    |
    LBJ_23 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2592 Mesaj

    Ub 9100 sahibiyim ancak ps4 pro yok bursada olan arkadaş varsa test için ağırlayabilirim selamlar...



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    LBJ_23 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj

    En güzel de senin tv de test edilir sanırım, iyi bir gözlemcisin vesselam
    |
    |
    aragorn20 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2592 Mesaj

    Hocam estağfurullah ps konusunda pek bilgi sahibi değilim ama evsahipliği yapabilirim



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    Ado kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    40 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Merhabalar Kardeşim;
    Teşekkür ediyorum umarım siz de iyisinizdir.
    Sizlere gösterdiğim ilgi ve paylaştığım bilgilerin arkasında çok büyük ve özverili bir ekip var buna inanın, bu anlamda güzel sözleriniz için de arkadaşlarım adına teşekkür ediyorum.

    Daha önce sohbetini yapmış olduğumuz muhtemel 2.40 sürümdür yazılımınız (Bu arada servis menü ekranı paylaşırsanız sevinirim) Yaşadığınız sorun(lar) lokalmidir genel mi bunun anlaşılabilmesi veya sizin dışınızda bu tarz geri dönüşler olup olmadığını da sorgulayabilmek adına konuyu arkadaşlarıma aktarmak isterim lakin öncesinde sizin servis menü ekranını paylaşmanızı bekleyeceğim. Devamında gelişmeleri buradan paylaşırız yine







    Tekrar teşekkürlerimle :) size ve ekibinize selamlar abi.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj

    Tamamdır kardeşim konu ile ilgileneceğim.
    |
    |
    episilon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Üstadım hayırlı akşamlar, daha önce sorulup cevap verildi ise çok özür dilerim. Babama 43ua8900 tv almıştık. babamin kulaklari ağır isittigi için bluetooth hoparlör aldim. gayet güzel ses geliyor. Ancak şöyle bir sıkıntımız var. Tv kumandası üzerinden kulaklık ses ayarini direk yapamiyoruz. İlla ses menüsüne girip kulaklık ses ayarı yapmamiz gerekiyor. Ses çıkışını kulaklık olarak tercih etsekte, kumandadan ses tuşuna basınca tv sesi açılıp kapanıyor. Bunun çözümünü rica etsem bizimle tekrar paylaşmirsin? saygılarımı sunar hayırlı akşamlar dilerim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    418 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: cotyora666

    Üstadım hayırlı akşamlar, daha önce sorulup cevap verildi ise çok özür dilerim. Babama 43ua8900 tv almıştık. babamin kulaklari ağır isittigi için bluetooth hoparlör aldim. gayet güzel ses geliyor. Ancak şöyle bir sıkıntımız var. Tv kumandası üzerinden kulaklık ses ayarini direk yapamiyoruz. İlla ses menüsüne girip kulaklık ses ayarı yapmamiz gerekiyor. Ses çıkışını kulaklık olarak tercih etsekte, kumandadan ses tuşuna basınca tv sesi açılıp kapanıyor. Bunun çözümünü rica etsem bizimle tekrar paylaşmirsin? saygılarımı sunar hayırlı akşamlar dilerim.

    Bunun bir çözümü yok diye.biliyorum, ama varsa bende öğrenmek isterim.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj

    Selamlar hocam; maalesef sistem bu sekilde dizayn edilmis ve nadir de olsa olumsuz geri donusler aldigim bir konu bu. Lakin acil bir calisma yapilmasini gerektirecek duzeyde geri donus olmamasi nedeniyle cok onemsendigini dusunmuyorum.



    Yine de bu sefer notlarima ekliyorum. Ilk gorusmemde mutlaka arkadaslarima konuyu aktaririm



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    cotyora666 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Teşekkür ederim Ado ustad. Umarım bir an önce düzelir. Evde kavga çıkıyor annemle babam arasında sesini kıs çok açtın diye, babam kisiyorum hanım yine çıkıyor diye. bir telefon geliyor bana oğlum bu kısilmıyor diye. tarif ediyorum, ertesi akşam yine aynı terane :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ado kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    437 Mesaj
    Merhaba;

    Geçen sene Ado aşağıdaki linkte er alan Vestel televizyonlardaki arayüz iyileştirilmesine yönelik bir konu açmıştı.
    Herkes televizyondaki arayüzden memnun olmamasına rağmen o zaman pek rağbet göremedi.
    Arkadaşlar inanın artık bu arayüz can sıkıyor. Ses yükseltiyim diyorum alt yazı kaçıyor, kanal değiştiriyoruz ortada kocaman siyah bir dikdörtgen, menüye giriyoruz bir ayar yapacağız görüntü görünmüyor ki ayarlamayı yapıyoruz menüden çıkıyoruz kontrol ediyoruz olmamış yeniden menüye gir vb.

    Çağ dışı, günümüz teknolojisinden uzak sanki ilkokul çocuğunun elinden çıkmış bir arayüz var televizyonlarımızda. Televizyonumun her şeyinden memnunun fakat arayüz felaket! Teknomarketlerde başka marka televizyonları kurcalarken kullanılan arayüzü gördüğümde bizim televizyonlar oyuncakmış gibi geliyor.

    Burada her arkadaş hasbelkader sorunlarından bahsediyor. Ado Allah razı olsun elinden geldiğince yardımcı oluyor. Anlaşılan VESTEL bu konu ile ilgili bir iyileştirme yapmayı düşünmüyor. Biz biraz daha şu konu ile ilgili zerzenişte bulunsak hiç olmazsa menüde şeffaflık ayarını kullanıcı tercihine bırakılması yönünde yazılım ile düzeltirsek onada razıyız.

    Link bu:https://forum.donanimhaber.com/vestel-uretimi-urunlerde-ses-barinin-yana-tasinmasini-isteyenler-kulubu--116310632



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Esan26 -- 4 Nisan 2017; 1:56:25 >
    _____________________________




  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj

    Günaydın;

    Biliyorsunuz eğer yeterli düzeyde bir geri dönüş olsaydı konuyu Fabrikaya taşıyacaktım lakin, eldeki veri bu konu ile ilgili yazılımcıları çalışma yapmaları anlamında ikna etmeye yeterli veri değil maalesef. Bu nedenle en son yaptığımız toplantıda bu konuyu hiç gündeme taşımadım. Yine de takipçisi olurum, katılım çok olur bu konuda dikkate değer bir şikayet kaydı oluşursa elbette elimden geleni yaparım.
    |
    |
    Esan26 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj

    Günaydın;

    Sizin 7170342 400284 seri numaralı TV yi takibe aldım. Şu an servis henüz işlemlere başlamamış. Sizi bu konuya aldım ki modlama konusunu farklı konular ile dağıtmayalım. Buradan devam ederiz bundan sonrasında
    |
    |
    Bahsedilenler: DARBE
    _____________________________
  • Yarbay
    2337 Mesaj

    Hocam günaydın. Az önce aradılar, 250 TL masrafı var dediler. Arka led aydınlatma seti değişecek dediler. Tamam dedim, bakalım hayırlısı.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ado kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ÖL SÖZ VERME, ÖL SÖZÜNDEN DÖNME...
  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj

    İşte bu hocam, Olması gerektiği gibi ve olması gereken bir fiyat çıktı ortaya. Aynı zamanda bu hizmet için 1 yıl garantinizi de alıyor olmanız ekstrası, Muhatabınızın belli olması diğer ekstrası.

    Şimdiden geçmiş olsun.
    |
    |
    DARBE kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj

    İşte bu hocam, Olması gerektiği gibi ve olması gereken bir fiyat çıktı ortaya. Aynı zamanda bu hizmet için 1 yıl garantinizi de alıyor olmanız ekstrası, Muhatabınızın belli olması diğer ekstrası.

    Ben gün içerisinde yine sistemden de takip ederim konuyu.

    Şimdiden geçmiş olsun.
    |
    |
    DARBE kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2337 Mesaj

    Teşekkür ederim ilginiz için tekrar. Siz yine sistemden bakabilirseniz iyi olur, kafamız rahat olur. Ne nedir, neye ne kadar verdik öğrenebiliriz değil mi?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ado kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ÖL SÖZ VERME, ÖL SÖZÜNDEN DÖNME...
  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj

    Tabii ki, zaten itiraz edilecek bir nokta olduğunda ben uyarıyorum merak etmeyiniz
    |
    |
    DARBE kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2337 Mesaj

    Yapmışlar tvyi. Getirelim dedilerde müsait değildim.Yarına kaldı. Çok hızlı oldu doğrusu.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Ado kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    ÖL SÖZ VERME, ÖL SÖZÜNDEN DÖNME...
  • Emekli Yönetici
    9417 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DARBE

    Yapmışlar tvyi. Getirelim dedilerde müsait değildim.Yarına kaldı. Çok hızlı oldu doğrusu.

    Hocam Günaydın;

    Kontrollerini yaptım. Bu doğrultuda sizden bir ricam var.

    Sistemden gördüğüm kadarıyla size verecekleri servis formuna yedek parça çıkışını işlememişler. Mutlaka yedek parça kodu ve işçilik bedeli yazılı bir servis formu olmasına dikkat ediniz.

    Servis den ürün teslimi için sizi aradıklarında,

    1- Ürüne işlem yapıldığına dair servis formu alınız. İçerisinde yedek parça kodu ile (V23283024) İşçilik kalemi yazmalı
    2- Ödediğiniz bedele ait kesilmiş fatura
    3- Değiştirildiği söylenen yedek parçalar (5 Adet olmalı)

    Lütfen bunları isteyin, Bunlar olmadan ürünü teslim almayıp ödeme yapmayacağınızı da beyan edin lütfen.

    Eğer zorluk çıkartacak veya fatura için KDV gibi bir saçmalıktan bahsedilecek olurlarsa lütfen bana bilgi veriniz.

    Parasını ödediğinizden dolayı çıkan yedek parçala sizin malınızdır ve teslim etmek zorundalar (Bunu istememin bir nedeni var)
    |
    |
    _____________________________




HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
sohbet
e-ticaret
son dakika
SEO
Kurumsal Web Tasarım Şirketi
Paykasa
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.