Şimdi Ara

Vestel servisle yaşadığım tarihe geçecek ibretlik olay

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
3.953
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Neyse Vestel sağolsun durumu düzeltti genel merkezden 3 kere servisten 2 kere arandım dün gelen servis elemanı hala hata yapmadığını sanıyordu geldi abi öyle olmaz felan dedi dur dedim anlatayım montaj nasıl olur gösterdim şu şuraya geçecek bu buraya geçecek çocuk mahçup oldu sonra hakikaten öyleymiş siz haklıymışsınız dedi kurulumu yaptılar sağolsunlar her iki taraf için de mutlu sonla bitti en azından vestel teknik servis elemanı inox ankastre ocak montajını öğrendi..

    Vestel'ede ayrıca teşekkür ederim sabahtan 9:00 tan itibaren akşama kadar beni memnun eden aramalar yaptılar en azından çok iyi bir şekilde karşılıklı iletişim içinde olduk..hatta vestelin bu ilgisi bir sonraki alışverişlerimde sırf müşteri hizmetleri için bile vestel ürünleri alabilirim..

    Merhaba;Evimdeki mutfak dolabı kullanışsız olduğu için mutfak dolabı yaptırdım 4000 tl ye..uzunca bir süre araştırma yaptıktan sonra ankastre set almaya karar verdim..evimde kullandığım eski ocağımda vestel olduğu servisi ve adına güvenerek vestel marka inox davlunbaz ve ocak almaya karar verdim...en yakın forum ankara alışveriş merkezi vestel bayisine giderek (teknoart) 10 taksit bir inox ocak ve inox davlunbaz aldım..(en azından ben 10 taksit sandım bankadan extremi kontrol ettiğimde 5 taksit çekildiğini gördüm ki slipte 5 taksit yazıyor dememe rağmen yok 10 taksit dediler emin olmak için extreme baktım 5 taksit çekilmiş firmaya gittim iptal edip tekrar çekeceklerini söylediler hala iptal olmasını bekliyorum...)buraya kadar sorun yok..ürünlerin yarın geleceğini söyledi yetkili ertesi gün aldığım ürünler geldi içeriye kadar taşıdım bir kontrol edeyim dedim ürünlerin modellerini davlunbaz yanlış gelmiş koşarak servisi yakaladım durumu bildirdim firmayı kendi telefonumdan arayarak izah ettim servis aldı götürdü davlunbazı akşam doğru olanı getirdi..neyse olur böyle yanlışlıklar dedim..2-3 gün sonra dolabım hazır olunca servisi arayıp kurulum için randevu verdim akşam 18:00 den sonraya gelmediler ertesi sabah saat 9:00 da telefonum çaldı servisin geleceğini söyledi iyi dedim gelsinler kapım çaldı 2 vestel servis elemanı buyur ettim içeri servis elemanı davlunbazı açtı bu inox camlı ben hiç takmadım başka arkadaşı arayım o gelsin taksın dedi iyi dedik başka arkadaş geldi yarım saat sonra açtı ben biliyom takmayı deyip dolabın en üstünedeldi taktı iç bacayı takmadan dedik napıyon sen o kadar yukarda olurmu ocakla arasında 1 metre var davlunbazın iyi dedi o zamn aşağı alalım dedim iç bacayı takmıyacakmısın yok dedi o yedek takılmıyor bende bilmediğim için birşey söylemedim sonra altı deldi taktı davlunbazı langur lungur sonra ocağıda yaptılar belgeleri verdiler gittiler onlar gittikten sonra ocağın montaj vidaları ve fitili olduğunu gördüm poşette neyse unutmuşlar takmayı kendim takarım dedim,asıl benim kafam davlunbaza takıldı kullanma kılavuzunu açtım batım şok oldum servis elemanının yedek parça dediği iç bacaymış ve montajını bilmiyor eleman üst üste konuluyor sanılıyordu meğersem içe geçmeliymiş yani adamlar hiç inox davlunbaz montajı yapmamış benim kadar bilgileri yok montaj hakkında birde giderken iç baca duvar montaj sacınıda bu fazla diye alıp götürdüler...şimdi ben 4000 tl lik delik deşik olan mutfak dolabıma mı yanayım? Vestel' e güvenerek 500tl verip hiç olan inox davlunbazıma mı yanayım? benim kadar montaj bilgisi olmayan 3 tane vestel servis elemanına mı yanayım?

    Evet şimdi ben ne yapmalıyım acaba?

    montaj fotoğraflarını çektim %100 hatalı montaj..adam davlunbazın vidalarını bile takmamış...
    isteyen olursa hem montaj resimlerini hemde nasıl montaj yapılması gerektiğini gösteren kılavuzun resminide koyabilirim..

    kimsenin ekmeğiyle de oynamak istemiyorum gelen arkadaşlar kötü insanlar değildi yardımcı olmaya çalıştılar ama be kardeşim bilmiyosun ne diye sağı solu deliyorsun, muhtemelen ilk inox ocak ve davlunbazı bize monte etti ya şu birkaç ay içindeki yaşadıklarımı yazsam film olur...

    Herşey biz buzdolabı sevdasıyla başladı;10 yıllık arçelik buzdolabım vardı,gayet memnunduk fakat artık hem eskidi hemde elektriği çok yakıyor diye şark görevine giden abimize verelim oda 2-3 sene kullansın orda bıraksın dedik uzun araştırmalar sonucu samsung buzdolabında karar kıldık forum ankara kutup samsungdan 2000 tl karşılığı nerdeyse anlaştım dolabı almaya giderken delikargo.com sitesinde dolabı 1700/12 taksit gördün ankara ücretsiz kargo hemde firmayı aradım dolapta herhangi bir sorun varmı teşhir felan mı diye yok abi 1 tane kaldı kutulu dediler iyi dedim alayım o zaman dolap geldi kamyonla firmadan takım elbiseli bir adam birde kamyoncu neyse zaten ucuza aldık bari kendimiz hamallığını yapalım eve kadar çıkardık babamla zar zor...sonra kurulum için servisi aradım servis geldi paketi görür görmez dedi bu sonradan paketlenmiş teşhir ürün hayda kafamdan duman çıktı hemen aradım böyle böyle dolaptada çizik var birkaç yerde serviste madem gelmiş fiyatı düşürüp kullanın dediler bende adama anlattım böyle böyle adam abi sadece kamyona 50tl verdim zart zurt başladı duygu sömürüsüne ben iade edicem deyince dedim o zaman 1000 tl veririm başkada vermem 1500 dü 1400 dü derken 1300 e okey verdim uğraşmamak için birde acil dolap lazım evde dolap yok mecbur kalıp aldık...dolapta çok geniş samsungun en geniş modeli 85cm 560lt güzel dolap memnunuz..eski dolabıda senelerdir ocakla yan yana kullanıyorduk mutfak çok düzensizdi ee madem böyle mutfağı yeniden bir dizayn edelim dedik mutfak araştırdık 1-2 hafta ankaradan bir dolapçı geldi ölçüye 3 boyutlu çizim felan şurası şöyle burası böyle 4500tl hesap çıkardı..bizde fiyatı yüksek bulduk dedik düşünelim sonra adam iki güne bir arıyor işte sizi kazanalım çok güzel olucak şöyle olucak böyle olucak verdi bize ayarı bir hürmez bir nezaket adamın hürmetine kanıp iyi dedik yaptıralım 4-5 güne dolap gelir diyen adam senedi imzaladıktan sonra minumum 12 günde gelir dedi,iyi dedik bekleyelim 14-15 oldu ne arayan var ne soran günde 2 kere arayan adam hiç aramaz oldu aradık ne oldu bizim dolaplar dolaplar hazır abi dediler ee getir taksanıza biz sizi akşam arar haber veririz eskileri boşaltın montaja gelicez diye iyi dedik akşam oldu ne arayan var ne soran neyse dedik sabah oldu 9:00 da telefon çaldı dolaplar hazır 1 saate montaja geliyoruz hayda iyi gelin dedik sıvadık kolları 1-2 saatte bütün mutfağı boşalttık birde adamlara zahmet olmasın diye dolapları sökmeye başladık babamla yarısına geldik kapı çaldı geldiler adamlar montaja abartmıyorum 2 tanesi 12-13 yaşında 2 tanesi 20 yaşında 4 çocuk sanırsın senegalli çocuk işçiler benim moral sıfır oldu dedim bunlar ne bilir bizim ev zaten ESNAF VE ZANAATKAR odasına bağlı belediyelerin yetiştirme kursu gibi oldu millet bizim evde zanaat öğrendi..neyse çocuklar bir hışımla girdi langur lungur hiç bişrşeye dikkat etmeden başladılar sökmeye dolabı felan itmeler sağa sola çarpmalar birde kaba kaba konuşmalar benim sigortalar attı aradım firmayı yetkili kim varsa hemen ver dedim kardeşim siz neden gelmediniz adamlar mutfağı tepemize yıkacak adam aradı çocukları bir firça attı çocuklar süt dökmüş kedi çocuklara dedim gençler 4000 tl para verdik güzel olsun temiz olsun bir yeri kırmadan dökmeden yavaş yavaş sakin sakin yapın işinizi neyse çocuklar biraz duruldu 1-2 saat güzel çalıştılar sonra 10 dakikaya bir telefon daha bitmedi mi diye başladılar elemanları sıkıştırmaya adamlar koca mutfağı yarım saatte takıp gidecek sanki neyse hızlı hızlı yapıp gittiler birde firmadaki eleman satmadan önce abi suyun elektriğin tesisat işlerin bize ait şöyle yapıcaz böyle yapıcaz diyordu ne sucu geldi ne elektrikçi kendim çektim tesisatı felan neyse ufak tefek eksiklerde olsa dolabı taktırdık bu arada mermerci geldi ölçü aldı yarın getiririm dedi,mermerci de fason çıktı hala gelmedi mermerimiz bu 2.gün:))))tabi dolap taktırmaya karar verdikten sonra dedik o kadar masraf yaptık bari ankastre olsun ocak ve davlunbaz başladım ocak ve davlunbaz bakmaya siemens ve bosch lar var ocakları sadece 1000-1500tl sonra sahibinden.com da şöyle bir ilan gördüm ''4 aylık yazlıkta kullanılmış sıfır ayarında siemens ankastre ocak'' iyi dedim şunu alalım 240 tl yazıyor ilanda resimlerde temiz gözüküyor adamı aradım varmı bir sorun v.s yok abi çalışan ocak sıfır gibi dedi iyi dedim alayım hesap numaranı gönder eft yapayım tamam dedi ben size mesaj atayım saatler geçti mesaj felan yok aradım yoldayım ben sizi arıcam dedi 1 gün geçti arayan soran yok bende kıllandım belki 50 ye yakın alışverişim olmuştur ikinci el hiç sorun yaşamamıştım bundada direk parayı gönderecektim adam böyle davranınca kıllandım dedim o zaman gete koyun ben ordan alayım adam da get i bilmiyormuş zaten anlattım şurdan get yapın get yaptı ilanı get ile aldım elemanda sağolsun ertesi gün ocağı göndermiş 1 gün sonrada ocak geldi 1500 tl lik ocağı 240 tl ye almanın sevinciyle ocağı bir açtım ocakla 11 e 11 toprak zeminde maç yapsan bu kadar hırpalanır böyle bir ocak benim tansiyon yine düştü neyse dedik bari takalım deneyelim çalışıyormu ocağı bir taktım ne ateşleme var ne düğmeler düzgün gaz emniyetli ocaklar biraz geç yanıyor diye duydum ama bu hiç yanmıyor 1 saat uğraşla 1 gözü yaktım zaten 1 gözün çakmağı hiç çalışmıyor vidalar kırık ocak pas içinde adamı aradım bu şekilde alamayacağımı ocağın bu vaziyette olduğunu söyledim adam olurmu öyle şey sadece yazlıkta kullanıldı 2 yıldır kömürlükteydi v.s söyledi dedi abi oo gaz emniyetli siz ondan yakamamışsınızdır servisi çağırın o yakar iyi dedim servise söyleyim servisi aradım anlattım sağolsun siemens servistte çok ilgiliymiş dedim böyle böyle ürünü bir getirsem yanınıza sadece arıza olup olmadığını söyleseniz yok dediler o şekil olmaz eve gelip bakar servis ücreti alırız 15tl..iyi dedik napalım gelin bu saatte gelemeyiz yarın geliriz iyi dedim yarın gelin,ama benim iş acil birde sinir katsayım tavan yapmış caddeye çıktım tesisatçı buldum bir tane ocaktan anlarmısın dedim bakayım dedi adam iyi gel dedim adamı getirdim eve o ara siemens servis aramış biz geliyoruz diye adamda zaten inox ocaktan anlamıyormuş dedik kusura bakma adam anlayışla karşıladı,siemens geldi anlattım böyle böyle adam bir muayene etti,buji ler ölmüş,alt tabla videlar kırık,bek altı çürümüş değişmesi lazım,2 düğme ateşlemiyor yazdı birkaç tane daha servis fişine..aldığım adamı aradım bak kardeşim yanımda siemens yetkilisi var ona veriyorum telefonu anlatsın problemi servis elemanı anlattı buna durumu bana verdi telefonu iyi gönder ocağı bari napalım dedi,bende kusura bakma bu şekilde alamam dedim bu arada siemens ocak için 310 tl masraf çıkardı..15 tl de servis ücreti aldı 5 dk lık iş için çekti gitti...bende hemen sahibinden.com u arayıp iade olacağını söyledim bu seferde karşı taraf kargo bilgisi girmemiş onun araması gerekiyor dediler bende madem öyle bekleyim en iyisi nasıl olsa kargo bilgisi girmezse direk iade olur dedim bekledim 2 gün bilerek çocukta kargo bilgisi girmeyince para hesabıma geçti..ocağı gönderdim ödemeli olarak 13tl tuttu..adama kargo gelince adam beni arıyor bu sefer eee kargo ödemeli göndermişsiniz nasıl gönderecektim ee ben 30 tl zarar ettim ulan bana mı sordun bozuk ocağı gönderirken ben sormadımmı sana kırığı çiziği varmı diye yok demedinmi ee çalışıyodu,ücreti halledelim bir şekilde diyor hala dedim ben karışmam ücrete felan ister al ister alma..almış galiba 3-4 gündür ses yok..yine insanlık yapıp hakkında yorum yapmadım sahibinden.coma..neyse ocak belasından kurtulduktan sonra sütten ağzı yanan misali hemen gittim vestel set aldım hikayenin geri kalan kısmı vestelle başıma gelenler yukarda yazıyor zaten...

    Valla nedir ne değildir bilmiyorum ama hakikaten bunlar geldi başımıza ve gelmeye devam ediyor sonumuz ne olacak bilemiyorum..

    Özet:dolap molap yaptırmayın evinize eski ne varsa onu kullanın.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 15 Ekim 2010; 23:06:28 >







  • Çoğu kişi yerli firmaları servis yönüyle ön planda tutsa da bu yanlış bir olgu. Ürünlerde servisin eline düşmeyecek seçimler yapmak dikkate alınacak ilk hedeflerden olmalıdır.

    Bana sorarsanız Vestel'in çağrı merkezini arayarak servisi şikayet edin ve bölge müdürlüğünden işinin ehli bir servis isteyin. Yardımcı olacaklardır diye tahmin ediyorum.

    Bunun yanında üründeki kusurları göstererek iade yapmak da hakkınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: candogan62

    Çoğu kişi yerli firmaları servis yönüyle ön planda tutsa da bu yanlış bir olgu. Ürünlerde servisin eline düşmeyecek seçimler yapmak dikkate alınacak ilk hedeflerden olmalıdır.

    Bana sorarsanız Vestel'in çağrı merkezini arayarak servisi şikayet edin ve bölge müdürlüğünden işinin ehli bir servis isteyin. Yardımcı olacaklardır diye tahmin ediyorum.

    Bunun yanında üründeki kusurları göstererek iade yapmak da hakkınız.



    kimsenin ekmeğiyle de oynamak istemiyorum gelen arkadaşlar kötü insanlar değildi yardımcı olmaya çalıştılar ama be kardeşim bilmiyosun ne diye sağı solu deliyorsun, muhtemelen ilk inox ocak ve davlunbazı bize monte etti ya şu birkaç ay içindeki yaşadıklarımı yazsam film olur...

    Herşey biz buzdolabı sevdasıyla başladı;10 yıllık arçelik buzdolabım vardı,gayet memnunduk fakat artık hem eskidi hemde elektriği çok yakıyor diye şark görevine giden abimize verelim oda 2-3 sene kullansın orda bıraksın dedik uzun araştırmalar sonucu samsung buzdolabında karar kıldık forum ankara kutup samsungdan 2000 tl karşılığı nerdeyse anlaştım dolabı almaya giderken delikargo.com sitesinde dolabı 1700/12 taksit gördün ankara ücretsiz kargo hemde firmayı aradım dolapta herhangi bir sorun varmı teşhir felan mı diye yok abi 1 tane kaldı kutulu dediler iyi dedim alayım o zaman dolap geldi kamyonla firmadan takım elbiseli bir adam birde kamyoncu neyse zaten ucuza aldık bari kendimiz hamallığını yapalım eve kadar çıkardık babamla zar zor...sonra kurulum için servisi aradım servis geldi paketi görür görmez dedi bu sonradan paketlenmiş teşhir ürün hayda kafamdan duman çıktı hemen aradım böyle böyle dolaptada çizik var birkaç yerde serviste madem gelmiş fiyatı düşürüp kullanın dediler bende adama anlattım böyle böyle adam abi sadece kamyona 50tl verdim zart zurt başladı duygu sömürüsüne ben iade edicem deyince dedim o zaman 1000 tl veririm başkada vermem 1500 dü 1400 dü derken 1300 e okey verdim uğraşmamak için birde acil dolap lazım evde dolap yok mecbur kalıp aldık...dolapta çok geniş samsungun en geniş modeli 85cm 560lt güzel dolap memnunuz..eski dolabıda senelerdir ocakla yan yana kullanıyorduk mutfak çok düzensizdi ee madem böyle mutfağı yeniden bir dizayn edelim dedik mutfak araştırdık 1-2 hafta ankaradan bir dolapçı geldi ölçüye 3 boyutlu çizim felan şurası şöyle burası böyle 4500tl hesap çıkardı..bizde fiyatı yüksek bulduk dedik düşünelim sonra adam iki güne bir arıyor işte sizi kazanalım çok güzel olucak şöyle olucak böyle olucak verdi bize ayarı bir hürmez bir nezaket adamın hürmetine kanıp iyi dedik yaptıralım 4-5 güne dolap gelir diyen adam senedi imzaladıktan sonra minumum 12 günde gelir dedi,iyi dedik bekleyelim 14-15 oldu ne arayan var ne soran günde 2 kere arayan adam hiç aramaz oldu aradık ne oldu bizim dolaplar dolaplar hazır abi dediler ee getir taksanıza biz sizi akşam arar haber veririz eskileri boşaltın montaja gelicez diye iyi dedik akşam oldu ne arayan var ne soran neyse dedik sabah oldu 9:00 da telefon çaldı dolaplar hazır 1 saate montaja geliyoruz hayda iyi gelin dedik sıvadık kolları 1-2 saatte bütün mutfağı boşalttık birde adamlara zahmet olmasın diye dolapları sökmeye başladık babamla yarısına geldik kapı çaldı geldiler adamlar montaja abartmıyorum 2 tanesi 12-13 yaşında 2 tanesi 20 yaşında 4 çocuk sanırsın sengalli çocuk işçiler benim moral sıfır oldu dedim bunlar ne bilir bizim ev zaten ESNAF VE ZANAATKAR odasına bağlı belediyelerin yetiştirme kursu gibi oldu millet bizim evde zanaat öğrendi..neyse çocuklar bir hışımla girdi langur lungur hiç bişrşeye dikkat etmeden başladılar sökmeye dolabı felan itmeler sağa sola çarpmalar birde kaba kaba konuşmalar benim sigortalar attı aradım firmayı yetkili kim varsa hemen ver dedim kardeşim siz neden gelmediniz adamlar mutfağı tepemize yıkacak adam aradı çocukları bir firça attı çocuklar süt dökmüş kedi çocuklara dedim gençler 4000 tl para verdik güzel olsun temiz olsun bir yeri kırmadan dökmeden yavaş yavaş sakin sakin yapın işinizi neyse çocuklar biraz duruldu 1-2 saat güzel çalıştılar sonra 10 dakikaya bir telefon daha bitmedi mi diye başladılar elemanları sıkıştırmaya adamlar koca mutfağı yarım saatte takıp gidecek sanki neyse hızlı hızlı yapıp gittiler birde firmadaki eleman satmadan önce abi suyun elektriğin tesisat işlerin bize ait şöyle yapıcaz böyle yapıcaz diyordu ne sucu geldi ne elektrikçi kendim çektim tesisatı felan neyse ufak tefek eksiklerde olsa dolabı taktırdık bu arada mermerci geldi ölçü aldı yarın getiririm dedi,mermerci de fason çıktı hala gelmedi mermerimiz bu 2.gün:))))tabi dolap taktırmaya karar verdikten sonra dedik o kadar masraf yaptık bari ankastre olsun ocak ve davlunbaz başladım ocak ve davlunbaz bakmaya siemens ve bosch lar var ocakları sadece 1000-1500tl sonra sahibinden.com da şöyle bir ilan gördüm ''4 aylık yazlıkta kullanılmış sıfır ayarında siemens ankastre ocak'' iyi dedim şunu alalım 240 tl yazıyor ilanda resimlerde temiz gözüküyor adamı aradım varmı bir sorun v.s yok abi çalışan ocak sıfır gibi dedi iyi dedim alayım hesap numaranı gönder eft yapayım tamam dedi ben size mesaj atayım saatler geçti mesaj felan yok aradım yoldayım ben sizi arıcam dedi 1 gün geçti arayan soran yok bende kıllandım belki 50 ye yakın alışverişim olmuştur ikinci el hiç sorun yaşamamıştım bundada direk parayı gönderecektim adam böyle davranınca kıllandım dedim o zaman gete koyun ben ordan alayım adam da get i bilmiyormuş zaten anlattım şurdan get yapın get yaptı ilanı get ile aldım elemanda sağolsun ertesi gün ocağı göndermiş 1 gün sonrada ocak geldi 1500 tl lik ocağı 240 tl ye almanın sevinciyle ocağı bir açtım ocakla 11 e 11 toprak zeminde maç yapsan bu kadar hırpalanır böyle bir ocak benim tansiyon yine düştü neyse dedik bari takalım deneyelim çalışıyormu ocağı bir taktım ne ateşleme var ne düğmeler düzgün gaz emniyetli ocaklar biraz geç yanıyor diye duydum ama bu hiç yanmıyor 1 saat uğraşla 1 gözü yaktım zaten 1 gözün çakmağı hiç çalışmıyor vidalar kırık ocak pas içinde adamı aradım bu şekilde alamayacağımı ocağın bu vaziyette olduğunu söyledim adam olurmu öyle şey sadece yazlıkta kullanıldı 2 yıldır kömürlükteydi v.s söyledi dedi abi oo gaz emniyetli siz ondan yakamamışsınızdır servisi çağırın o yakar iyi dedim servise söyleyim servisi aradım anlattım sağolsun siemens servistte çok ilgiliymiş dedim böyle böyle ürünü bir getirsem yanınıza sadece arıza olup olmadığını söyleseniz yok dediler o şekil olmaz eve gelip bakar servis ücreti alırız 15tl..iyi dedik napalım gelin bu saatte gelemeyiz yarın geliriz iyi dedim yarın gelin,ama benim iş acil birde sinir katsayım tavan yapmış caddeye çıktım tesisatçı buldum bir tane ocaktan anlarmısın dedim bakayım dedi adam iyi gel dedim adamı getirdim eve o ara siemens servis aramış biz geliyoruz diye adamda zaten inox ocaktan anlamıyormuş dedik kusura bakma adam anlayışla karşıladı,siemens geldi anlattım böyle böyle adam bir muayene etti,buji ler ölmüş,alt tabla videlar kırık,bek altı çürümüş değişmesi lazım,2 düğme ateşlemiyor yazdı birkaç tane daha servis fişine..aldığım adamı aradım bak kardeşim yanımda siemens yetkilisi var ona veriyorum telefonu anlatsın problemi servis elemanı anlattı buna durumu bana verdi telefonu iyi gönder ocağı bari napalım dedi,bende kusura bakma bu şekilde alamam dedim bu arada siemens ocak için 310 tl masraf çıkardı..15 tl de servis ücreti aldı 5 dk lık iş için çekti gitti...bende hemen sahibinden.com u arayıp iade olacağını söyledim bu seferde karşı taraf kargo bilgisi girmemiş onun araması gerekiyor dediler bende madem öyle bekleyim en iyisi nasıl olsa kargo bilgisi girmezse direk iade olur dedim bekledim 2 gün bilerek çocukta kargo bilgisi girmeyince para hesabıma geçti..ocağı gönderdim ödemeli olarak 13tl tuttu..adama kargo gelince adam beni arıyor bu sefer eee kargo ödemeli göndermişsiniz nasıl gönderecektim ee ben 30 tl zarar ettim ulan bana mı sordun bozuk ocağı gönderirken ben sormadımmı sana kırığı çiziği varmı diye yok demedinmi ee çalışıyodu,ücreti halledelim bir şekilde diyor hala dedim ben karışmam ücrete felan ister al ister alma..almış galiba 3-4 gündür ses yok..yine insanlık yapıp hakkında yorum yapmadım sahibinden.coma..neyse ocak belasından kurtulduktan sonra sütten ağzı yanan misali hemen gittim vestel set aldım hikayenin geri kalan kısmı vestelle başıma gelenler yukarda yazıyor zaten...

    Valla nedir ne değildir bilmiyorum ama hakikaten bunlar geldi başımıza ve gelmeye devam ediyor sonumuz ne olacak bilemiyorum..

    Özet:dolap molap yaptırmayın evinize eski ne varsa onu kullanın.....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Christopher Moltisanti -- 15 Ekim 2010; 6:00:36 >




  • Valla katil olmamak işten bile değil.
    Ancak Vestel-arçelik bunların müşteri hizmetleri iyi çalışır. bu şikayetinizi bildirin, hatta birde şikayetvar.com'a yazın, kesin olarak dönüş olacaktır size.
    bana düğün hediyesi olarak elektirkli süpürge gelmişti arçelik, o zamanlar internet bu kadar yaygın değildi pek uğraşmamıştım. ama sonradan yani 5-6 sene sonra şikayetvar.com'a yazdım. taa bölge müdür aradı, gece 21.00de servis gelip şikayetim olan parçayı, "garanti kapsamına aldık" diyerek değiştirdi.
    ama şimdi sorsanız yine de arçelik almam o kadar uzak bana. ama evimdeki eşyaların nerdeyse tamamı Vestel ve çok memnunum hepsinden....

    bu konular biraz da şans işi..geçmiş olsun...
  • Şimdide ben aradım vesteli,

    12 yıllık CRT tv bozuldu 55 ekran, servisi aradım ev çıktı neyse dedim merkezlerini arayım, orasıda bir güzel ilgilendi ama en az 30 dakika cepten bana yazdı, telim ev bilgilerim bir güzel çıktı tv şunu yapın bakın bakalım çalışıyormu dediler,kontrol ettim çalışmıyor herşeyi denedim tv ye elektrik gelmiyor dedim,

    daha önce evden tv almayan servis şimdi evden alalım dediler sevindim iyi gelişme,

    ürün kaydımı yaptılar bir nuramara vediler bu sizin cihazın servis numarası artık bununla takip edin yada sorun oluraa bu numara ile arayın dediler, servisinde numarasını verdiler artık işleminiz sıraya kondu gelip alacaklar dendi, birde anketimiz var katılırmısnız dediler ehh dedim ayıp olmasın diye onada katıldım, buraya kadar çok güzel, herşey bitti telefonu kapatıp bana vrilen servis telini aradım ama onların dünyadan haberi yok, ben vardır diye adımı söylüyorum servis kaydı numarasını söylüyorum haberleri yok, bir sürü bilgi aldılar (adresi almadılar) yarın geliriz dediler tamam yarın gelinde kaç civarı dedim bayan bana bugün olmz beyefebdi diyor ben isterse bir hafta sonra gelin ama saat verin ben evden 24 saat sizi bekleyemem dedim tamam o zaman yarın geliriz dedilr tamamda ne zaman dedim gün içinde dedi, ben artık kafayı üşütecegüm sabahmı öğleden sonramı dedim öglenden sonra dedi kaç gibi dedim 3 den sonra geliriz dedi teli kapadık ama bende bir uyuzlık oldu, bunların dünyadan habri olmadıgına göre adresimide almadılar ben gene bunları arayım dedim evet iyiki aramışım adresim yok, ve hemen adreside istediler,

    yahu neden bunu yapıyorsunuz müşteri hizmetleri ile konuşan of aman aman işim halloldu sanır ama biz dahalen mahalle bakkalı gibi iş yapmaktan kurtulamadık bizden caciga salatalık bile olmaz.

    inşallah yarın gelirler.




  • Allah kimseyi bu servislerin eline düşürmesin Kendi işini kendin görmek en iyisi. Ben ev işleridir, tamirattır vs hepsini kendim yaparım, ancak çok zorda kalırsam birini çağırırım. Hatta çevreme bile yardımcı oluyorum zor durumda kalmasınlar, kazıklanmasınlar diye.
  • @Christopher Moltisanti
    valla yazınızı okurken birden kendimi yeşilçam yapımı komedi senaryosu okuyorum sandım.
    çok güldüm (bunun için özür dilerim)
    çok çok geçmiş olsun. umarım tez zamanda çözüme kavuşursunuz.

    @NasRama
    ben neyi merak ettim biliyormusunuz. servise adres vermeyip pazartesi arasaydınız
    bekledim ama servis gelmedi diye. servis ne derdi acaba ?
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: piyade297

    @Christopher Moltisanti
    valla yazınızı okurken birden kendimi yeşilçam yapımı komedi senaryosu okuyorum sandım.
    çok güldüm (bunun için özür dilerim)
    çok çok geçmiş olsun. umarım tez zamanda çözüme kavuşursunuz.

    @NasRama
    ben neyi merak ettim biliyormusunuz. servise adres vermeyip pazartesi arasaydınız
    bekledim ama servis gelmedi diye. servis ne derdi acaba ?


    Ben biraz tez canlıyım, evde 3 tv olsada bozuk bir şey evde istemiyorum (3 tv CRT, daha ince ekranlara geçemedik),

    dediğiniz aklımada geldi ve muhtemelen ne olacağı belliydi gelmeyecekler vede geride dönüp aramayacaklardı bile, nereden mi biliyorum,

    arçelik servisinden, tam 2 yıldır arçelik şirinyer servisinden telefon bekliyorum (geri dönüş yapacaklardıda),

    ha onu neden aramadınız diyebilirsiniz, elektrik süpürgesinin filtreleri eskidi değiştiriyeyim dedim servisi aradım anlamadılar, servise kadar gittim kullanma kulavuzunu götürdüm oradaki ürün kodlarını vedim ellerinde yokmuş yarın size geri dönecegiz dediler baktım 3 gün geçti arayan yok, başka yerdede buldum allah .... versin dedim aramadım, servisin dedigine göre hayatlarında hiç elektrik süpürgesi filtresi alanı görmemiş ben hariç , ben biraz kılımda herşeye aşırı hassasım,

    yani bu ülkedeki ilk yalan şudur, biz size geri döneceğiz dendimi sakın beklemeyiniz, koca şirketler telefon parasının hesabını yapıyorlar bunu çok iyi biliyorum bende bir zamanlar bu büyük şirketlerin bir kaçında çalıştım, patron salla para gitmesin şimdi onlar nasılsa ararlar diyordu.




  • bu yazılanlar Türkiyenin genel sorunu herkes birbirini kazıklamaya kolay yoldan para kazanmaya çalışınca böyle 12 yaşında çocuklar sigortasız dolap montajına geliyor herşey köprüyü geçene kadar parayı aldımı salla gitsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atl@s

    bu yazılanlar Türkiyenin genel sorunu herkes birbirini kazıklamaya kolay yoldan para kazanmaya çalışınca böyle 12 yaşında çocuklar sigortasız dolap montajına geliyor herşey köprüyü geçene kadar parayı aldımı salla gitsin.


    Zihniyeti bu olan insanlar, muhakkaki rekabetin bu kadar zor olduğu bir ekonomide yok olup gideceklerdir.
    Ama bu arada olan, her zamanki gibi tüketicilere oluyor.
  • Neyse Vestel sağolsun durumu düzeltti genel merkezden 3 kere servisten 2 kere arandım dün gelen servis elemanı hala hata yapmadığını sanıyordu geldi abi öyle olmaz felan dedi dur dedim anlatayım montaj nasıl olur gösterdim şu şuraya geçecek bu buraya geçecek çocuk mahçup oldu sonra hakikaten öyleymiş siz haklıymışsınız dedi kurulumu yaptılar sağolsunlar her iki taraf için de mutlu sonla bitti en azından vestel teknik servis elemanı inox ankastre ocak montajını öğrendi..

    Vestel'ede ayrıca teşekkür ederim sabahtan 9:00 tan itibaren akşama kadar beni memnun eden aramalar yaptılar en azından çok iyi bir şekilde karşılıklı iletişim içinde olduk..hatta vestelin bu ilgisi bir sonraki alışverişlerimde sırf müşteri hizmetleri için bile vestel ürünleri alabilirim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    Neyse Vestel sağolsun durumu düzeltti genel merkezden 3 kere servisten 2 kere arandım dün gelen servis elemanı hala hata yapmadığını sanıyordu geldi abi öyle olmaz felan dedi dur dedim anlatayım montaj nasıl olur gösterdim şu şuraya geçecek bu buraya geçecek çocuk mahçup oldu sonra hakikaten öyleymiş siz haklıymışsınız dedi kurulumu yaptılar sağolsunlar her iki taraf için de mutlu sonla bitti en azından vestel teknik servis elemanı inox ankastre ocak montajını öğrendi..

    Vestel'ede ayrıca teşekkür ederim sabahtan 9:00 tan itibaren akşama kadar beni memnun eden aramalar yaptılar en azından çok iyi bir şekilde karşılıklı iletişim içinde olduk..hatta vestelin bu ilgisi bir sonraki alışverişlerimde sırf müşteri hizmetleri için bile vestel ürünleri alabilirim..

    alın alın o ürünlerinde montajını öğretirsiniz sevise




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atl@s


    alın alın o ürünlerinde montajını öğretirsiniz sevise


  • Akıllanmaz bizim insanımız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atl@s


    quote:

    Orijinalden alıntı: Christopher Moltisanti

    Neyse Vestel sağolsun durumu düzeltti genel merkezden 3 kere servisten 2 kere arandım dün gelen servis elemanı hala hata yapmadığını sanıyordu geldi abi öyle olmaz felan dedi dur dedim anlatayım montaj nasıl olur gösterdim şu şuraya geçecek bu buraya geçecek çocuk mahçup oldu sonra hakikaten öyleymiş siz haklıymışsınız dedi kurulumu yaptılar sağolsunlar her iki taraf için de mutlu sonla bitti en azından vestel teknik servis elemanı inox ankastre ocak montajını öğrendi..

    Vestel'ede ayrıca teşekkür ederim sabahtan 9:00 tan itibaren akşama kadar beni memnun eden aramalar yaptılar en azından çok iyi bir şekilde karşılıklı iletişim içinde olduk..hatta vestelin bu ilgisi bir sonraki alışverişlerimde sırf müşteri hizmetleri için bile vestel ürünleri alabilirim..

    alın alın o ürünlerinde montajını öğretirsiniz sevise


    adamlar özür niyetinde karbon filtre bile göndermişler..hocam montaj yanlış da olsa benim için insanlık önemli karşımdaki müşteri hizmetleri gerçekten çok pozitif yaklaştı olaya sonuçta insanız herkes hata yapıyor ama önemli olan hatayı telafi edebilmek,yerli firmalar belki ürün kalitesi olarak zayıf olsada müşteri hizmetleri mükemmel arçelik ve vestel bu konuda çok iyi...samsung,toshiba,siemens yerli firmalara göre servisler çok kötü...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.