Binbaşı
18 Mart 2010
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
2 üye
Görüntülenme
Toplam: 90 (Bu ay: 1)
Gönderileri

https://www.hepsiburada.com/apple-magsafe-charger-mhxh3tu-a-apple-turkiye-garantili-p-HBV000012WQ1B?magaza=BigBang


satıcı çorap satan bir arkadaş, yalnız ısrarla ürünün orjinal olduğunu savunuyor, her yerde 400tl risk alıp denemek isteyen olursa...

benim aldığım ürün;

https://www.newegg.com/global/tr-en/abs-ali455/p/N82E16883360039?Item=N82E16883360039&utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber


şuan stokta olan ürün;

https://www.newegg.com/global/tr-en/abs-ali495/p/N82E16883360090?Item=N82E16883360090


5% off w/ promo code TKY7248, limited offer


Evet Arkadaşlar test edildi kasamız geldi şuan stokta İ7 işlemcili olan kalmamış şuan İ5 işlemci olan mevcut.


Tüm vergiler dahil ödediğim fiyat 15.000tl


detay soran olursa paylaşabilirim.


ürün 5 günde geldi, UPS kargo ile. kutu açılım videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.


Türkiye' de sadece Ekran Kartı Fiyatı:


https://www.akakce.com/ekran-karti/en-ucuz-msi-rtx-3070-gaming-x-trio-256-bit-gddr6-8-gb-fiyati,785082257.html?ref=514&gclid=Cj0KCQjw0caCBhCIARIsAGAfuMyRRtRmsM4x1EaImeDhxuBTVCtKYPHTb5mfUg-os2-fJ80er-vc3v8aAuPJEALw_wcB

benim aldığım ürün;

https://www.newegg.com/global/tr-en/abs-ali455/p/N82E16883360039?Item=N82E16883360039&utm_campaign=DonanimHaber&utm_medium=referral&utm_source=DonanimHaber


şuan stokta olan ürün;

https://www.newegg.com/global/tr-en/abs-ali495/p/N82E16883360090?Item=N82E16883360090


5% off w/ promo code TKY7248, limited offer


Evet Arkadaşlar test edildi kasamız geldi şuan stokta İ7 işlemcili olan kalmamış şuan İ5 işlemci olan mevcut.


Tüm vergiler dahil ödediğim fiyat 15.000tl


detay soran olursa paylaşabilirim.


ürün 5 günde geldi, UPS kargo ile. kutu açılım videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.


Türkiye' de sadece Ekran Kartı Fiyatı:


https://www.akakce.com/ekran-karti/en-ucuz-msi-rtx-3070-gaming-x-trio-256-bit-gddr6-8-gb-fiyati,785082257.html?ref=514&gclid=Cj0KCQjw0caCBhCIARIsAGAfuMyRRtRmsM4x1EaImeDhxuBTVCtKYPHTb5mfUg-os2-fJ80er-vc3v8aAuPJEALw_wcB




Arçelik Revizyonlu Derin dondurucu aldık almaz olaydık bildiğin çöpten alıp getirmişler ürün her tarafı pislik içinde dondurucu kısım içine çökmüş, her tarafı toz pis içinde arka denge ayakları yok, getiren elemanlar içinden güç kablosu fişi çıkmadı deyip çekip gittiler, düşünün ürünün kablosu yok, demek ki Arçelik insanlara bu ürünleri bu hizmeti layık görüyor yazıklar olsun fotoğrafları atıyorum şikayete.
2.299,01 TL -- AMD Ryzen 7 3800X 3,9GHz 36MB Cache Soket AM4 İşlemci
https://www.hepsiburada.com/amd-ryzen-7-3800x-3-9ghz-36mb-cache-soket-am4-islemci-p-HBV00000LLTWC

2700-2800 arası internette en ucuz hepsiburada da 2300tl.
https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/13022663

Malzeme kalitesi kötü, servisi yok aldığımız ayıplı kasayı tamire gönderecek yer bulamadık forumdaki yetkiliye yazıyorum muhatap almıyor,Sharkoon türkiye ye yazıyorum muhatap almıyor,Sharkoon almanya ya yazıyorum türkiye ile görüş diyor, ince hesap a fotoğraf videoları attım cevap vermiyor ne kasası ne psu su hiçbir ürününü tavsiye etiyorum arkadaşlar..

Sharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-WSharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-WSharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-WSharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-WSharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-W











Sharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-W
Sharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-W

Enteresan bir durum farkettim sizin mesajınızdan sonra kasanın üzerindeki etiketleri inceledim nedense kasa arena bilgisayara gitmiş, orada üzerine arena bilgisayara ait değil yazmış biri tükenmez kalemle, ince hesap etiketinde de endeks yazmışlar, sanırım ürün sahipsiz distribütörü de bulamadı galiba ince hesap kullanıcı hatası deyip salladılar sanırım.

Endeks diye Google dan bakınca, fotoğrafta ki firma çıkıyor, işe bak koca ince hesap kasayı Türkiye de ne kadar distribütör varsa dolaştırmış sanırım, kasanın kime ait olduğu bile belli değil şaka gibi, İnce hesap ta işin içinden çıkamayınca kullanıcı hatası diye sallamış.

Sharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-W

02-08-2019 tarihinde incehesap.com web sitesi üzerinden Sharkoon BW9000-W USB 3.0 Pencereli ATX Siyah Mid-Tower Gaming Kasa satın aldım. Kasayı kutudan çıkardığımda kasa ön kapağında bulunan tırnakların kırık olduğunu farkettim, ürünü satın almış olduğum incehesap.com ile temasa geçip ürünün ayıplı olduğunu değişim yada iade talep ettiğimi ilettim, incehesap.com yetkilisi üründe ki ayıp ile ilgili fotoğraf ve video çekip destek@incehesap.com adresine mail atmamı istediler, vermiş oldukları mail hesabına üründeki fabrikasyon hatanın fotoğraflarını ve videolarını çekip mail attım, maili aldıktan sonra beni haklı bulup ürünü kargo ile göndermemi istediler dedikleri adrese ürünü ...... Yurtiçi takip numarası ile gönderdim 2-3 hafta sonra aradığımda ürünün yetkili servise sevk edildiğini, servisin üründeki hataya kullanıcı hatası dediğini ve 390tl ücret talep ettiklerini beyan etmişlerdir. Almış olduğum kasanın fabrikasyon ayıplı ve hatalı ürün olduğu fotoğraf ve videolardan net olarak görülmekte olup, satın almış olduğum ürünün iadesini talep ediyorum.

Sharkoon, İnce Hesap Ayıplı Kasa BW9000-W

Destek olan herkese teşekkürler..
ankara cepa' daki apple servis maalesef bunlara devredilmiş..

ankara cepa apple gürgençler fiyaskosu
tüketici hakem heyeti kararına istinaden apple tarafından arandım telefonumun değiştirilmesi için ankara cepa gürgençler konusunda mutabık kaldık. apple cepa gürgençler'e gitmeden önce aradım ikame telefon sordum olduğunu söylediler, mahkeme kararı olmasına rağmen 2-2,5 saat bekletildim, telefona bir sürü test yapıldı, en son ikame telefonu söyledim bozuk bir telefon getirdiler, yarım saat onunla uğraşıp bizim ikame telefon hizmetimiz yok kiralık telefon veririz diye mağdur ettiler.
1 haftadır takip eriyorum işleme alındı yazıyor telefonun durumu, sadece benden telefonu alıp kargoya verip apple a yollayacaklar dı onu bile beceremeyen servis umarım telefonu kaybetmemişlerdir, çünkü kurumsallık ve profesyonellik görmedim, görevliler 40 yıllık ahbabınız gibi sen diye hitap ediyor insanlara numaratör yok semt pazarından domates alır gibi sıraya giriyorsunuz kimin ne iş yaptığı belli değil, Apple neden bizi bu merdiven altı servisler ile muhatap ediyor anlamış değilim.
2-3-6 aylık telefonlara keyfi olarak yetkisiz erişim kararı vererek garanti dışı bırakılan apple ürünlerinin müşteri hizmetleri deneyimi;

hocam yaşayacaklarını anlatayım şimdi telefonunuhttps://checkcoverage.apple.com/tr/tr/ burdan sorgula garantin devam ediyormu etmiyorsa yetkisiz erişimden garanti dışı kalmıştır.

kıdemli danışmana bağlanıp derdini anlattın yada anlatmaya çalıştın, danışman sizi çok iyi anlıyorum mağduriyetiniz için çok üzgünüz hemen ne yapabilirim diye bakıyorum deyip size bir dosya açıp olay numarasını mail atacak.

siz beklemeye başlayacaksınız sonra nasıl böyle saçmalık olur deyip tekrar apple i aradığınızda hoooppp dosyanız başka bir kıdemli danışmana geçecek sıfırdan durumu anlatacaksınız oda oooooo deyip çok şaşırmış gibi yaparak yeni bir dosya yeni bir olay numarası atacak size.. Bu arada çok ilgililer ya diğer danışman dosyayı başka arkadaşım devralmış umarım sorununuz çözülür deyip teselli maili atacak size.

beklemeye devam ne için bekliyorum derseniz apple in düzce deki ultra mühendisleri yetkisiz erişim tespit ettiler telefonunuzda siz olur mu lan öyle şey servis açtı dediniz olay tahkim olan İrlanda da ki ultra ultra mühendislere gidecek onlar fotoğraflara bakacak ve bir karar verecek ve %99 olumsuz karar çıkacak ve size yalancı sahtekar bizi kandırmaya çalışıyor diyecekler..

kıdemli mühendis size arayıp acı haberi ve taziyelerini sunacak, siz sivirem böyle işi derken o sizi bir yandan teselli edecek ve hukuk yolunun açık olduğunu söyleyecek..

thh süreci için direk miktar yüksek olduğu için il hakem heyetine başvurmanız gerekecek eğer elden başvurursanız telefonunuzu faturanızı ve servis formalarını teslim etmeniz gerekecek ve 6 ay telefonsuz kalacaksınız artık sonuç ne çıkarsa allah kerim.. e devlet üzerinden başvurursanız bilirkişi istediği zaman telefonu götürürsünüz oda 10 gün felan sürüyormuş, farzet ki kazandın apple karara itiraz edecek muhtemelen v.s v.s v.s
https://www.appleuzmani.net/iphone-yetkisiz-mudahale-sorunu/comment-page-1/#comment-27698
https://eksisozluk.com/apple-servis-rezaleti--5881902
https://forum.donanimhaber.com/apple-servis-rezaleti--136377639#136377639
afedersin en azılı taraftarlardan biriydim benim gibi birine açıklasınlar bunu..

sevgili @iphonedo hocam aşağıdaki metni ingilizceye çevirip apple a ulaştırma imkanınız varmı acaba? apple türkiye servisi türkiye' deki apple kullanıcılarını artık sağ duyulu olamıcam afedersin ...... forumlarda v.s "apple yetkisiz müdahale" diye aratmanız yeterli, eğer apple ile bir diyaloğunuz varsa lütfen iletin.

varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir.
varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi.
varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler.
varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
17 aralık 2018:
teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor
sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar.
varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..

arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,

dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti

hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..

son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..

aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...

[https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...]
[https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]
varan:1---13.12.2018 tarihinde bir gaflette bulunarak batarya değişimi için gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. ankara' da yaşayan arkadaşlar apple servis konusunda gitmemeleri gereken servislerin başına koymaları gerekir.
varan-2 aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi.
varan-3 sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı gün apple a gönderdiler.
varan-4 ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
17 aralık 2018:
teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor
sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar.
varan-5 en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi..

arkadaş afedersiniz donuma kadar apple kullanan bir insanım apple fanatiğiyim her yerde arkadaş ortamlarında forumlarda apple ,servisi müşteri memnuniyetini savunuyordum meğersem olmayan şeyi savunmuşuz,

dün ankara kızılay da huwawei servisine arkadaşın telefonu götürdük adamlar yarım saatte ekranı değiştirip telefonu teslim etti

hayatımda ilk defa bir apple servisine ürün götürdüm kullandığım cihazlar mac,apple tv,apple watch, iphone bunda da karşılaştığımız manzaraya bak..

son olarak yaklaşık yarım saat derdimi dinleyen kıdemli danışman vildan hanıma teşekkür ediyorum..

aklım almıyor adamın yetki verdiği servis telefonun bataryasını değiştiriyor, ürünü yine aynı yetkili servis apple onarım merkezine gönderiyor, apple onarım merkezindeki ultra dehaya sahip mühendis arkadaşlar cihazda yetkisiz erişim var diye garantisi devam eden ürünümü garanti dışı bırakıyorlar, bunu sözde yetkili bireysel bilişimi bildiriyorlar, sözde yetkili servis duruma itiraz ediyor, sonuç yok bu şekilde donduk bekliyoruz,apple ın 8 kıdemli danışman 24 müşteri temsilcisi, bireysel denilen servisin temizlik görevlisi ile bile irtibat kurdum sonuç yok 1 ay bekletip verecekler telefonumu ne haliniz varsa görün deyip sanırım...

[https://i.hizliresim.com/nQ2A8V.jpg servis formu görüntüsü...]
[https://i.hizliresim.com/16rYQj.jpg servis formu görüntüsü-2]

21.12.2018 Son olarak süreci merak eden varsa detaylı araştırma ve görüşmeler sonucu;

(Kıdemli danışman Eylem isimli yetkili ile)

Telefonum 17.12.2018 tarihinde Apple onarım merkezi tarafından incelenmiş ve telefon üzerinde yetkisiz erişim kararı verilmiş.Aynı gün Depoya iade olarak kaldırılmış, yani 4 gündür depoda kargo yapılması bekleniyormuş,

Apple onarım merkezindeki mühendislerin verdiği kararlar kesinmiş, peygamber soyundan seçiliyormuş apple mühendisleri onların kararları kesin ve tartışılamazmış.

21.12.2018 itibari ile şunu öğrendim apple müşteri hizmetlerinin hiçbir yaptırımı yada konuya müdahil olma gibi bir yetkileri yok evde nasıl sehpanızın üzerinde bir vazo yada evinizin bir kenarında süs eşyasının size yada evinize karşı yaptırımı varsa onlarında aynı şekilde konuyla alakaları var..

peygamber soyundan gelen mühendislerin varmış olduğu sonuca yapmış olduğunuz itiraz yurtdışına gönderiliyormuş usulen o arada telefonunuz için bir gelişme yok tabiki bu adam birşeye itiraz ediyor bir daha incelesek baksakmı v.s bir durum söz konusu değil yani..

velhasıl kelam garantili telefonum 21.12.2018 itibari yetkili servisin yetkisiz müdahalesi ile hem bozulup hemde garanti dışı kalarak apple onarım merkezi deposunda kargo yapılacağı günü beklemektedir..


Bu Apple zaten dünyanın en büyük şirketlerinden birisi daha allah mı olmak istiyor, allah olmak istiyosa toplanak allah diyek!

benim cihazda nasıl işler dönüyor anlamadım apple ne yapmaya çalışıyor nereye varmak istiyor anlamadım.
https://ibb.co/Px1sVvXhttps://ibb.co/1sGGTkQ



anladığım kadarıyla apple ve bireysel bilişim tarafından 4750tl ye aldığım telefonum iç edildi emeğe geçenlere haram zıkkım olsun bireysel bilişimi anlarım merdiven altı servis, apple senin müşteri anlayışına memnuniyetine tüküreyim yazıklar olsun.

24.12.2018 THH başvurusu yapıldı.

13.12.2018 tarihinde batarya değişimi için Bireysel Bilişime gittim yarım saat sıra bekledim, telefonu 12:47 de teslim ettim. ankamall gürgençler de maximum 15 dakika süren işlem için 14-14:30 gibi gelin denildi. 14.00'de dedikleri gibi gittim işlemleri sürüyor dediler, oturdum beklemeye başladım dükkanda, 14:30 oldu dedim benim cihaz ne oldu, aradılar arkadaşlar test atıyor dediler 10 dk'sı var tamam dedim oturmaya devam. 14.40 oldu dedim telefonu verin artık olmadıysa da olmamış halini verin yapmayın gerek yok. dursun bataryası dedim bu seferde yarım saat şarja takılması gerekiyor batarya güvenliği için dediler, dedim verin istemiyorum batarya güvenliğini falan zar zor telefonu aldım çıktım. aynı gün servisi şikayet etmek için apple ı aradım apple müşteri hizmetleri telefonun pil değişimi için telefondan rapor göndermemi istedi raporu gönderdim müşteri hizmetleri telefonumun arka kamerasında hata olduğunu,şebeke sıkıntıları olduğunu ses ile ilgili problemler gördüğünü ve telefonumu acilen yetkili servise vermem gerektiğini söyledi. sözde yetkili servis olan bireyseli aradım dedim telefonda böyle sıkıntılar varmış getirin hemen apple a gönderelim dediler bu sefer ankara kızılay daki servislerine götürdüm baktılar test yaptılar aynı hataları görünce dediler zaten mağdur oldunuz biz hemen bugün apple a gönderiyoruz dediler sağolsunlar aynı
gün apple a gönderdiler.
ürün apple a ulaştı ben hergün sorguluyorum hem bireyselden hem apple dan bu arada forumları tarıyorum servis tecrübelerini v.s normalde en geç 2-3 günde servis işlem yapıyormuş dedim bende bir sıkıntı var sanırım ürününüzü inceliyoruz.
17 aralık 2018:
teknisyenlerimiz sorunu tanılamak üzere ürününüzü inceliyor sürekli bu yazı var işin garibi telefonumun şubat 2019 a kadar garantisi var ekranda garanti kapsamında değil yazıyor arıyorum her aradığımda test yapılıyor kameranızda sıkıntı tespit edilmiş ses sıkıntıları şebeke sıkıntıları v.s diyorlar sonra bireysel i arayın diyorlar bireyseli arıyorum bizlik birşey yok biz gönderdik diyorlar. en son dayanamadım artık kıdemli bir danışmana bağlarmısınız dedim her görüşme minimum 15-60dk arası bu arada vildan hanım diye birine bağlandım anlattım durumu 10dk dedi sizin telefon garanti kapsamı dışında kalmış yetkisiz müdahaleden, kafamdan kaynar sular döküldü dedim batarya değişikliği oldu sizin yetkili serviste telefonunun kutusunu ben açtım sıfır aldım onun haricinde hiçbir şekilde müdahale v.s olmadı siz ordan görüntüleyemiyormusunuz batarya değişikliğini evet dedi peki o zaman bu ne demek dedim bekliyorum 2 saattir departmanlardan gelecek cevabı dedim madem böyle birşey var 20 iş günü beni mi bekleteceksiniz haber vermeden cevap vermedi.. Son olarak telefonumu apple yetkili servis olan Bireysel Bilişim e batarya değişikliği için ekteki formda göründüğü üzere teslim ettim, telefonumda nasıl bir işlem yapıldıysa apple tarafından yetkisiz erişim nedeni ile telefonum garanti dışı bırakılmıştır. Apple firması garantisi devam eden ürünümü yetkisiz işlem yapıldığı gerekçesi ile keyfi olarak garanti dışı bırakmıştır kendi yetki vermiş oldukları Ankara Bireysel Bilişim yetkili servisinde telefonumun bataryası değişmiş ve aynı gün telefonda çıkan sorunlar apple müşteri hizmetleri ile yapılan telefon görüşmesinde tespit edilmiş ertesi sabah telefonum yine apple yetkili servisi olan Bireysel Bilişim teslim edilmiş, Bireysel bilişim aynı gün telefonumu apple onarım merkezine göndermiş telefonum apple a ulaşır ulaşmaz yetkisiz müdahale gerekçesi ile garanti dışı bırakılmıştır. Apple in keyfi uygulamasından şikayetçiyim, telefonumun bilirkişi tarafından incelenmesini ve Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarını keyfi uygulama ile zor durumda bırakan Apple firmasına gerekli yaptırımların yapılmasını talep ediyorum...
Hakkında
Konum: Ankara
Forum İmzası:
" Ya kasapsındır, Yada Et "
Hakkımda:
''Birgün hayatım film olursa altyazısını Pınar Batum çevirsin.''
*1-Game of Thrones*2-Lost3-The Sopranos4-House M.D5-Dexter6-Friends7-My Name is Earl8-Prison Br.9-HowI.M.Y.M10-Breaking B.
11-Misfits12-Fringe13-The Office 14-The Californi.15-Hung16-True Blood17-shameless18-Boardwalk E. 19-Cuopling20-The Walk.D.
*1-Braveheart*2-The Matrix3-Forrest Gump4-Back to the F.5-The Prestige6-Saving P.Ryan7-Gladiator8-Apocalypto9-Leon10-The Sixth.
Temel Bilgiler ve İstatistikler
Aktiflik: Şu anda DH'de değil
Son Giriş: 17 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 3 gün
Mesaj Sayısı: 1.054
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3.782
İkinci El Bölümü Mesajları: 78
Konularının görüntülenme sayısı: 317.298 (Bu ay: 385)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 385 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar
Mesajları
İkinci El Referansları
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.