Şimdi Ara

VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
99
Cevap
0
Favori
20.663
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçtiğimiz hafta sonu Vestelden şu meşhur Pixellence serisinin 32" modelinden aldım. Akşam üstü servis gelip cihazı kurdu. İlk etapta her şey iyiydi. Hava karardıktan sonra tv yayıyınında kanal değiştirirken kanal geçişlerinde ekranın köşelerinden ekranın ortasına doğru ışık yoğunluğu oldğunu farkettim. Yani ışığın ekrana dağılımı homojen değil. Neyse dedim. Birde Hd testi yapayım dedim cihaz ne kadar iyi. Pc girişinden bilgisayarımı tv ye bağladım. çözünürlük seçeneklerinden 1360*768 60 olarak seçtim. hd film başladıktan bir süre sonra karanlık bir sahnede ipler koptu ekranın köşelerinden ekranın ortasına doğru oluşan ışık süzmeleri yine ekranda belirdi. Aydınlık sahnelerde doğal olarak oluşmayan bu sorun karanlık sahnelerde gözüme takıldı. belki frekanstandır dedim. Pc yi yeniden başlattım. bios ekranı, daha sonra xp yüklerniyor yazısı çıktı. windows açacak derken tanımsız frekans benzeri bir yazı ekranda belirdi. yani tvnin 1360*768 desteklemediğinide öğrendikten sonra verdiğim parayamı yansam verdiğim mücadeleyemi yansam diyerek kapattım tv yi yattım. Ertesi gün satın aldığım bayiye giderek durumu anlattım. aksam üstü servis geldi. Görevli tvyi açtı ekrana baktı ve kafasını çevirdi. Bir şey yok bunda dedi. ben durumu onada anlattıktan sonra bu lcd özelliği dedi bütün lcd lerde böyle bir sorun değil dedi. form doldurup gitti. Ertesi gün müşteri hizmetlerini aradım. durumu bir kezde onlara anlattım. Bana bir şikayet numarası söylediler. işte şikayetiniz bu numaraya kaydolu dediler, Serivisin bu sabah beni arayacağını söylediler fakat halen arayan yok. Nerde teknik destek, nerde müşteri memnuniyeti. Yerli malı olsun dedim Sony Bravia almadım.(Aynı fiyat)

    Benim öğrenmek istediğim ekranın köşelerinden ekranın ortasına doğru oluşan bu ışık hüzmesinin ve 1360*768 60 Hz. desteklememe sorunun garanti kapsamına girip girmediği. Bu gibi durumla karşılaşan arkadaşlar var mı? Yardımlarınızı bekliyorum....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dark_lord -- 11 Ekim 2007; 10:27:35 >







  • Öncelikle hem hayırlı olsun hem de geçmiş olsun.

    Sizin bahsettiğiniz olan Backlight Bleeding denen olay sanırım. Aslında çoğu LCD'de oluyor evet ama bu kusur olmadığı anlamına da gelmiyor. Bu bir hatadır aslında. Tamamen bloke edilmesi gereken arka ışıkların bloke edilememesi ve sızıntı yapmasından kaynaklanır. "Backlight Bleeding" diye google araması yaparsanız, bu olayın LCD'lerde çok yaygın olduğunu, sadece gözle rahatça algılandığı sürece problem teşkil ettiğini söylerler. Eğer sizde sadece çok karanlık ekranlarda görünüyorsa ve zor farkediliyorsa, o zaman kafaya takmayın. Ama ışığın büyüklüğü fazla ise ve sizi rahatsız ediyorsa, bence ürünün değiştirilmesi veya iadesi için elinizden geleni yapın. Sanırım henüz iade veya değişim için vaktiniz dolmamış.

    Bu arada Samsung LCD aldığımda bir adet ölü piksel vardı ve ben de TV'nin değiştirilmesini istediğimde, LCD'lerde her zaman 7 adet ölü piksel olduğunu söylemişlerdi bana. Bunu servis söylüyor. Düşünün artık. Pek kulak asmayın servislere. Sorununuzu direk ürünü aldığınız yere, mümkünse bizzat giderek iletin ve birebir çözmeye çalışın.

    Kolay gelsin.




  • bende başka bir marka lcd var onda da bahsettiğiniz ışık prlamalarından var. hepsinde olan birşey sanırım. 1360 768 olayında da her seferinde tekrardan hz 60 olarak ayarlamak gerekiyor. bende öyle oluyor.
  • Hata bende Sony Bravia dururken yerli malı diyerek Vestel aldım. Bin pişmanım. Servisin yaptığı kontrol sonucu düzenlediği form cihaz sağlam ibareli. Ekranın köşelerindeki parlaklık ne olacak dedim o kadardan bir şey olmaz cevabını aldım. Daha ne diyeyim ben. Bu hafta sonu hoparlörleride çızırdamaya başladı. Herhalde tüketici haklarına başvurmam gerekecek. Oda olmazsa mahkemeye başvurup dava açacağım. Cam gibi görüntüymüş. Aldanmayın. Siz siz olun vestelden uzak durun bundan sonra kapımdan içeri giremez vestel ....

     VESTEL PIXELLENCE 32' PARADOKSU




  • Cebitde gördüklerimden sonra hiç şaşırmadım desem yeridir.
  • @dark lord

    bu konu ile ilgili olarak bundan yaklaşık 4-5 ay önce bir arkadaş çözüm üretmişti. O arkadaşın TV si 42" Toshiba idi..Dediğine göre; TV yi ekranı çizilmeyecek şekilde ekran üstü yaklaşık 1 saat kadar yatırın, muhtemelen düzelecektir.

    not: aynı problem rahatsız edecek derecede olmasa da olsa benim Toshiba LCD'de de var ancak ben dert etmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HuKe -- 15 Ekim 2007; 18:10:28 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dark_lord
    Hata bende Sony Bravia dururken yerli malı diyerek Vestel aldım. Bin pişmanım. Servisin yaptığı kontrol sonucu düzenlediği form cihaz sağlam ibareli. Ekranın köşelerindeki parlaklık ne olacak dedim o kadardan bir şey olmaz cevabını aldım. Daha ne diyeyim ben. Bu hafta sonu hoparlörleride çızırdamaya başladı. Herhalde tüketici haklarına başvurmam gerekecek. Oda olmazsa mahkemeye başvurup dava açacağım. Cam gibi görüntüymüş. Aldanmayın. Siz siz olun vestelden uzak durun bundan sonra kapımdan içeri giremez vestel ....

    Öncelikle Vestel Lcd Tv'lerden 1:1 pixelmapping ile 1360x768 veya 1366x768 veremeyen görmedim.
    Siz nasıl bağlantı yapıyorsunuz da bu çözünürlüğü alamadınız ?

    Diğer yandan, bu olaydaki en büyük hatanız Vestel'i tercih etmek değil, kendinize cahil cüheyla Vestel servisini muhatap almak.

    Yukarıdaki resimde açıkca "backlight bleeding" görülüyor. Vestel Merkez Müşteri Hizmetleri'ni arayın ve gelen servisin görüntüde bariz şekilde beyaz bulutlanma olmasına rağmen, buna normal dediğini, servisten şikayetçi olduğunuzu söyleyin ve başka bir servis isteyin.

    Bana Vestel servis durduk yere "vga-component" kablosunu 25 YTL'ye satmaya kalktı. Tek cümle etmedim, Vestel Merkez'i arayıp şikayet ettim. Ertesi gün arayıp paşa paşa paramı iade ettiler.




  • Dostum şaşırmadım demişsin merak ettim cebitte gördüklerin neydi acaba, konuyu biraz açarsan sevinirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hi-def-man



    Cebitde gördüklerimden sonra hiç şaşırmadım desem yeridir.


  • Söylediğiniz yöntem işe yarayabilir belki. Denemekten zarar gelmez. Teşekkürler.
    quote:

    Orjinalden alıntı: HuKe

    @dark lord

    bu konu ile ilgili olarak bundan yaklaşık 4-5 ay önce bir arkadaş çözüm üretmişti. O arkadaşın TV si 42" Toshiba idi..Dediğine göre; TV yi ekranı çizilmeyecek şekilde ekran üstü yaklaşık 1 saat kadar yatırın, muhtemelen düzelecektir.

    not: aynı problem rahatsız edecek derecede olmasa da olsa benim Toshiba LCD'de de var ancak ben dert etmiyorum
  • Cebitteydim diye bir topik açmıştım oradan bakabilirsin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dark_lord

    Dostum şaşırmadım demişsin merak ettim cebitte gördüklerin neydi acaba, konuyu biraz açarsan sevinirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hi-def-man



    Cebitde gördüklerimden sonra hiç şaşırmadım desem yeridir.




  • cebitdeydim topiğinde yazılı herşey.
    quote:

    Orjinalden alıntı: dark_lord

    Dostum şaşırmadım demişsin merak ettim cebitte gördüklerin neydi acaba, konuyu biraz açarsan sevinirim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hi-def-man



    Cebitde gördüklerimden sonra hiç şaşırmadım desem yeridir.




  • Dostum öncelikle ilgi gösterdiğin için teşekkürler. Benim cihazda maximum 1280x768 çözünürlük alıyordum. Bunun üstü çözünürlüklerde pc açılıyor fakat tv frekansı algılayamıyordu. Merkeze mail atarak durumu sordum. Beni aradılar ve önerilen pc çözünürlüğünün 1024*768 60 Hz. olduğunu bunun üzerini desteklemeyebilir dediler. Pc bağlantısı standart vga soketinden tv nin pc girişine olacak şekilde.
    Hatam vesteli tercih etmek olduğu konusunda ısrarcıyım. çünkü servis gelip sağlam dedikten sonra cihazı aldığım bayiye giderek durumu anlattım. Zaten burda da servis sadece bir tane. Başka seçeneğimiz yok. Bayi bana servis tekrar arayarak yeniden kontrol yaptıracağını söyledi. Bayram arifesi diyerek ne haber eden nede gelen oldu. Ben aksam bayiyi arayarak öğrendim. Cevap vermeme nedenleride aramayı unutmuşlar. Neyse Bu paradoks devam ederken müşteri hizmetlerini aramak mı dersiniz mail atmakmı faks çekmek mi. Resimler çektim, ses kayıtları yaptım. maille merkeze gönderdim. Servise, bayiye verdim. Yok bana verilen tek cevap ilgili yerlere bilgi verileceği. Bilgi veriliyor ama ne çare değişen bir şey yok. Hafta sonu hoparlörlerde cızırdamaya başlayınca artık yeter dedim. Yazdım artık dilekçeyi; cihazımı değiştirin, olmadı iade alın verin paramı dedim. Yoksa tüketici mahkemesine dava açacağım. Zorlu holding, merkez dahil olmak üzere vestelin bütün üst birimlerine faks çektim de dün akşam servis elinde geçici kullanım için bir lcd tv ile gelmiş, bizi merkezden aradılar sizin tv nizi test edeceklermiş o yüzden bir süre bu cihazı kullanacaksınız. Bende dedimki ben test istemiyorum. Artık değişimde istemiyorum cihazdan memnun değilim verin paramı. Servis biz tvyi gönderelimde talebinizide iletelim dedi ve ayrıldı. Kanun gereği müşteri memnun kalmadığı ürünü süresi dahilinde iade etme hakkına sahiptir. iade edeceğim diyorum beni takan yok. Şimdi siz buyrun burdan yakın. Paramızla rezil oluyoruz. Reklam gibi olacak ama çalıştığım diğer bütün firmaların satış sonrası desteğini gördükten sonra açıkçacı çok üzüldüm. Hatayı Vesteli tercih etmekle mi yoksa servisle mi yaptım Buyrun siz karar verin. Okul yıllarında bolca duyduğum bir söz geldi aklama; yerli malı yurdun malı herkes onu kullanmalı. Devamından bahseden nedense hiç yok...
    quote:

    Orjinalden alıntı: signore

    Öncelikle Vestel Lcd Tv'lerden 1:1 pixelmapping ile 1360x768 veya 1366x768 veremeyen görmedim.
    Siz nasıl bağlantı yapıyorsunuz da bu çözünürlüğü alamadınız ?

    Diğer yandan, bu olaydaki en büyük hatanız Vestel'i tercih etmek değil, kendinize cahil cüheyla Vestel servisini muhatap almak.

    Yukarıdaki resimde açıkca "backlight bleeding" görülüyor. Vestel Merkez Müşteri Hizmetleri'ni arayın ve gelen servisin görüntüde bariz şekilde beyaz bulutlanma olmasına rağmen, buna normal dediğini, servisten şikayetçi olduğunuzu söyleyin ve başka bir servis isteyin.

    Bana Vestel servis durduk yere "vga-component" kablosunu 25 YTL'ye satmaya kalktı. Tek cümle etmedim, Vestel Merkez'i arayıp şikayet ettim. Ertesi gün arayıp paşa paşa paramı iade ettiler.







  • yazıkki istanbul bilişimi tartışıyoruz garanti süresinde başımıza birşey gelirse diye.

    Koskoca milyar dolar ihracat yapan firmanın yaptığına bakın.
  • bu cihazı ne kadara almıştınız?
    eğer tüketici hakları hakem heyetlerinin yetkisnde bir meblağ ise oraya başvurup karar çıkarttırmanız daha kolay olabilir
  • Dostum teknoloji, bilişim, iletişim bize fazla görülüyor. 3. dünya ülkesi olarak görüldüğümzden teknoloji çöplüğüne çevriliyoruz. Sanırsam lg sorunlu panellerini düşük fiyatlarla küçük firmalara satıyor. Onlarda allayıp pullayıp bizlere satıyorlar. Nerden bu kaanate vardın derseniz. Geçici olarak bana verilen Lcd tv de backlight bleeding sorununu görmelisiniz ekrandaki ışık patlamaları aydınlık ortamda bile görüntüyü bozuyor. Hele tv nin arkası ekranın arkasından çıkan ışıkla duvar aydınlanıyor. Bu tv yi görünce benim tv yine nur nimetmiş dedim valla içimden. Hadi hayırlısı tv teste gitti bakalım ne cevap verecekler. Tabi bir cevap verme zahmetine girerlerse. Vestele terfi edin, rezil olun. Yada gençler haklı vestel farklı....
    quote:

    Orjinalden alıntı: Hi-def-man

    yazıkki istanbul bilişimi tartışıyoruz garanti süresinde başımıza birşey gelirse diye.

    Koskoca milyar dolar ihracat yapan firmanın yaptığına bakın.




  • Cihazı 1750 Ytl ye aldım 06/10/2007 de, 08/10/2007 den bu yanada mücalede ediyorum. Hakem heyeti hangi meblaya kadar bakıyor acaba? İlginize teşekkürler
    quote:

    Orjinalden alıntı: ChordSolo

    bu cihazı ne kadara almıştınız?
    eğer tüketici hakları hakem heyetlerinin yetkisnde bir meblağ ise oraya başvurup karar çıkarttırmanız daha kolay olabilir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dark_lord

    Cihazı 1750 Ytl ye aldım 06/10/2007 de, 08/10/2007 den bu yanada mücalede ediyorum. Hakem heyeti hangi meblaya kadar bakıyor acaba? İlginize teşekkürler
    quote:

    Orjinalden alıntı: ChordSolo

    bu cihazı ne kadara almıştınız?
    eğer tüketici hakları hakem heyetlerinin yetkisnde bir meblağ ise oraya başvurup karar çıkarttırmanız daha kolay olabilir




    ilçeden ilçeye değişiyor mu bilmiyorum ama bizim ilçemiz deki 2000 ytl ye kadar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ChordSolo

    ilçeden ilçeye değişiyor mu bilmiyorum ama bizim ilçemiz deki 2000 ytl ye kadar




    Ben hakem heyeti 1500 Ytl ye kadar bakıyor diye biliyordum. Cihaz teste gidecek güya bugün. Bir cevap gelsin bakalım. Sorunum çözülmezse önce hakem heyetine, o da olmazsa Tüketici mahkemesine müracaat edeceğim. Haklı mücadeleme çözüm bulana kadar vazgeçmeyi düşünmüyorum. Parayı sokaktan süpüren tüketici var mı onuda bilmiyorum....
  • Sayın dark_lord,

    216 adet mesaj sayınız ile forumun müdavimlerinden olduğunuz görülüyor. Vestel hakkında bunda söylenen sözden sonra, gidip Vestel marka bir ürün almanız kusura bakmayın ama kabul edilebilir gibi değil. İade şansınız varsa ürünü direk iade edin. Hani çok ucuz bir ürün olsa, para anca buna yetti gibi bir durum olsa, o zaman mecburiyetten kabul edelim ancak böyle bir durum da yok....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BLoWeR -- 16 Ekim 2007; 10:43:27 >
  • Yazdıklarınızda sonuna kadar haklısınız. İnce eleyip sık dokuyan biri olarak büyük bir hata yaptım. tüm form sitelerini dolaşıp olumlu olumsuz tüm yorumları inceledim. Bayideki teshir ürününde her türlü test yaptım ve Vestel Pixellence nin yeni bir soluk olduğunu düşünerek ve birazda milli bir duyguyla bu cihazı aldım. Almaz olsaydım. Bir musubet bin nasihattan iyiymiş demekki. Şu an cihazı iadede edemiyorum muhattab yok çünkü. Yeni ürün alacak arkadaşlara sadece diyebilirim ki Vestelden ne olursa olsun uzak durun...
    quote:

    Orjinalden alıntı: BLoWeR

    Sayın dark_lord,

    216 adet mesaj sayınız ile forumun müdavimlerinden olduğunuz görülüyor. Vestel hakkında bunda söylenen sözden sonra, gidip Vestel marka bir ürün almanız kusura bakmayın ama kabul edilebilir gibi değil. İade şansınız varsa ürünü direk iade edin. Hani çok ucuz bir ürün olsa, para anca buna yetti gibi bir durum olsa, o zaman mecburiyetten kabul edelim ancak böyle bir durum da yok....




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.