Şimdi Ara

Vestel klima aldım. Pişmanım siz bu hataya düşmeyin.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
967
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bayramdan bir iki gün önce odam için vestel klima satın aldım. Neyse bir iki gün sonra montajını yaptılar ve gittiler. (Baştan savma bir montaj duvara matkapla açtıkları boru deliğini bile macunlamadan gittiler. Sonradan fark ettim. Gazete falan tıktım hava girmesin diye.)
    Neyse 2 gün klimayı kullandıktan sonra E5 hatası vermeye başladı. (E5 hatası soğutma ile ilgili problem anlamına geliyormuş)
    Servisi aradım bir kaç gün sonra geldiler. Baktılar ettiler abi bunun içinde hava kalmış onu almamışlar dediler yeni cihazdır unutulmuştur dedim işte havasını aldılar ettiler. Sonra macun işini hallettirdim orayı da kapadılar. Neyse o gün çalıştı klima iyi güzel.
    2 gün sonra yine E5 hatası verdi çalışmadı klima araya bayram girdi şu oldu bu oldu derken ben tabi daha 1-2 gün kullanabildim klimayı sadece.
    Servisciler tekrar geldiler bayramdan sonra açtılar söktüler her yerine baktılar dışarıdaki bağlantı borusunda Alüminyum bir parçada yalama tespit ettiler. Parçayı bana gösterdiler abi buradan hava kaçırıyor gazı mazı kaçmış bunun dediler bunu değiştiricez. Yahu dedim 1 haftayı geçti klimayı kullanamıyorum amma sorun oldu dedim hadi madem değiştirin dedim ufak bir parça olur böyle şeyler. Onu değiştirdiler klima gene normal çalışmaya başladı.
    2 gün sonra tekrar klimayı açtım çok sıcak bir baktım klima soğutmuyor bildiğin vantilatör gibi üflüyor 18 ' derecede.. Artık 3. kez servis gelmesini göze alamadım yeni bir ürünün bu kadar sorun çıkarması ve evime sürekli servis gelmesi orayı burayı aramak sinirlerimi allak bullak etti.. Merkezi aradık değişim istiyoruz dedik. Orada not düştüklerini bölgeye iletileceğini söylediler. Zaten 2. kez evime gelen servis elemanına tembihlemiştim. Bak bu yeni bir klima daha 2 hafta olmadı alalı 2. kez evime servis geliyor bir daha sorun yaşarsam bunu değiştirin dedim. Tamam abi zaten bir daha olursa kesin değiştirilir bu dedi. Neyse 3. arızadan sonra merkezi aradım not düştüler ettiler bölgeye ileteceklerini söylediler. Bugün evime servisciler alet çantalarıyla geldi. Hayırdır dedim yeni klima nerede? Değiştirmeyecekmisiniz? Bu 3. arızası bu klimanın dedim. Bize öyle bir bilgi gelmedi dediler. Nasıl olur dedim merkezi arayıp özellikte değişimini istediğimi not düştürdüm dedim. Abi bunun boru komple değişecek sanırım orada problem var dedi. Sinirlerim oynadı. Henüz 1 ay bile olmadı klimayı alalı toplasan 3 gün kullanabildim böyle bir makinayı ben istemiyorum diye onlara da çıkıştım az. Velhasıl onlar bölgeyi arıyor ben merkezi arıyorum şudur budur. Makinaya müdahele ettirmeden gönderdim ben bunları. Değişim istiyorum onarım istemiyorum dedim. Merkezi aradım tekrar anlattım durumu. Onlarda mail attılar bölgeye değişim istiyor müşterimiz diye bakalım sonuç ne olacak. Hizmet gerçekten sıfır.

    Değişim yapmazlar ise tüketici haklarına başvuracağım. Henüz 1 aylık bile olmayan klimayı 3. arızasında değiştirmeyip evime onarım servisi gönderen firmayı kınıyorum. Siz bu hataya düşmeyin. Sizin aldığınız klima bozulmaz belki ama satış sonrası hizmet bu değildir.
    Kalkmış telefonda kadın bana verdiğimiz hizmetin arkasındayız diyor. Sen hizmet vermiyorsun dedim. Bayramdan beridir sıcaklar bunaltıyor bütün gün çalışıyorum ve adam akıllı kullanamadım klimayı. Üstelik sıfır klima.. Tak etti.







  • belki de klima da sıkıntı yoktur montaja gelen elemanlar işini yapmayarak markayı kirletiyorlar he Vestel iyi marka mı orası tartışılır inşallah değişim yaparlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende Vestel klima aldım dün 18000 lik cumartesi gününe randevu verdiler. Genelde bu şekilde sorunlar olabiliyor o anki işi yapan teknisyenin piskolojisini bilmiyoruz tabi ama cumartesi klima yı taktıntan ve kullanmaya başladıktan sonra yorumlarımı tekrar yazacağım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GuitarxtanbuL

    belki de klima da sıkıntı yoktur montaja gelen elemanlar işini yapmayarak markayı kirletiyorlar he Vestel iyi marka mı orası tartışılır inşallah değişim yaparlar

    merhaba aldığınız klimanın açıkça modelini yazabilir misiniz ? vestelin hangi serisi ? inverter mi ?
  • Yasal olarak 15 gün içerisinde kusurlu ürünü iade etme ve parasını geri alma hakkiniz var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vakumlama yapmamışlar sanırım ilk montaj anında. Kullandıkları boruda aluminyum galiba.

    Geçmiş olsun.
  • vestel kötü ya
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.